برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 6 ?? 6
dqw
  1. abasfb ?????? ??
    abasfb
    هوانورد فعال-سرگرد
    January 2011
    iran
    502
    تعداد تشکر : 368
    Thanked 1,590 Times in 438 Posts

    ??? ??? واکنش شرکت سازنده پهپاد آمریکایی به شکار هواپیمایش

    اگر متنوع‌سازی نرخ بلیت هواپیما با نظارت درستی انجام شود به سود دو طرف یعنی مسافران و شرکت‌های هواپیمایی است.






    علیرضا بحیرایی، اظهار کرد: اگر سطح خدمات افزایش یابد، خواه ناخواه قیمت‌ها نیز افزایش می‌یابند. البته این افزایش قیمت‌ها تنها مربوط به اختلاف سطح خدمات است و اگر نوع هواپیما یکی باشد قیمت پایه مسیر ثابت است.

    بحیرایی در ادامه با بیان این‌که ضروری است خدمات و استانداردهایی که به مسافر ارائه می‌شود تعریف شود، تصریح کرد: به‌عنوان مثال قیمت پرواز بیزینس کلاس از تهران تا فرانکفورت با قیمت پرواز اکونومی در همین مسیر متفاوت است که دلیل آن نیز اختلاف خدماتی است که ارائه می‌شود و هزینه‌ی پایه پرواز ثابت است.

    وی همچنین با تاکید بر این‌که متنوع‌سازی نرخ بلیت هواپیما این امکان را به مشتری می‌دهد که خود نوع خدمات را انتخاب کند، تصریح کرد: افراد و انتظاراتشان متفاوت است؛ برخی حاضرند هزینه بیشتری بپردازند تا از خدمات بهتری استفاده کنند. از سوی دیگر شرکت‌ها نیز سود قابل توجهی به دست می‌آورند چراکه مثلا یک نفر به میزان محدودی می‌تواند نوشیدنی و مواد غذایی مصرف کند.

    این کارشناس حمل و نقل هوایی در ادامه با اشاره به مباحث مطرح شده در زمینه ورود ایرلاین‌های قطری به کشور اظهار کرد: اگر این ایرلاین‌ها وارد کشور شوند به دلیل اینکه از استانداردهای جهانی برخوردار هستند انتظار مسافران را بالا می‌برند که این اتفاق خوبی است. چراکه با بالا رفتن سطح انتظار مسافران؛ ایرلاین‌های داخلی نیز مجبور می‌شوند خدمات خود را ارتقا دهند.

    بحیرایی همچنین با اشاره به این‌که اگر متنوع‌سازی نرخ بلیت هواپیما با نظارت درستی انجام شود به سود دو طرف مسافران و شرکت‌های هواپیمایی است، اظهار کرد: اگرچه دستگاه‌های نظارتی در کشور کم نیستند اما متاسفانه در جامعه سوءاستفاده بسیاری دیده می‌شود؛ ضروری است دستگاه‌ نظارتی جدیدی به وجود آیند تا بهای خدمات با استاندارد مشخص را محاسبه کنند. همچنین شورای عالی نظارت در کشور ایجاد شود که نسبت به نرخ، مصوبه‌هایی تصویب کند تا شرکت‌ها براساس آن مصوبه‌ها، قیمت‌ها را تعیین کنند.

    وی در ادامه به آزادسازی نرخ بلیت هواپیما اشاره و گفت: متاسفانه برخی شرکت‌های هوایی ممکن است با آزاد سازی نرخ بلیت، به فکر راه‌های جذب سود غیرقانونی بیفتند؛ بعضی شرکت‌ها اگرچه ضرر نمی‌کنند، دور یکدیگر جمع شده و با یکدیگر تبانی می‌کنند تا قیمت‌ها را افزایش دهند که چنین چیزی نه تنها غیرقانونی است، بلکه به ضرر مسافران نیز هست.

    این کارشناس در پایان تصریح کرد: باید جلوی چنین سودجویی‌هایی گرفته شود و شورای عالی هواپیمایی و سازمان هواپیمایی کشوری براساس مصوبه‌ی قدیم سازمان، همواره بر نرخ بلیت‌ها نظارت داشته باشد و با متخلفان به‌طور جدی برخورد کند.




    avia

    مزرع سبز فلک دیدم و داس مه نو ... یادم از کشته خویش آمد و هنگام درو


    #1 ارسال شده در تاريخ December 10th, 2011 در ساعت 17:59:31

  2. The Following User Says Thank You to abasfb For This Useful Post:

    mona (December 15th, 2011)

  3. abasfb ?????? ??
    abasfb
    هوانورد فعال-سرگرد
    January 2011
    iran
    502
    تعداد تشکر : 368
    Thanked 1,590 Times in 438 Posts

    ??? ??? پاسخ: واکنش شرکت سازنده پهپاد آمریکایی به شکار هواپیمایش

    ??? ??? ????? ???? ???? abasfb ????? ??? ??
    اگر متنوع‌سازی نرخ بلیت هواپیما با نظارت درستی انجام شود به سود دو طرف یعنی مسافران و شرکت‌های هواپیمایی است.






    علیرضا بحیرایی، اظهار کرد: اگر سطح خدمات افزایش یابد، خواه ناخواه قیمت‌ها نیز افزایش می‌یابند. البته این افزایش قیمت‌ها تنها مربوط به اختلاف سطح خدمات است و اگر نوع هواپیما یکی باشد قیمت پایه مسیر ثابت است.

    بحیرایی در ادامه با بیان این‌که ضروری است خدمات و استانداردهایی که به مسافر ارائه می‌شود تعریف شود، تصریح کرد: به‌عنوان مثال قیمت پرواز بیزینس کلاس از تهران تا فرانکفورت با قیمت پرواز اکونومی در همین مسیر متفاوت است که دلیل آن نیز اختلاف خدماتی است که ارائه می‌شود و هزینه‌ی پایه پرواز ثابت است.

    وی همچنین با تاکید بر این‌که متنوع‌سازی نرخ بلیت هواپیما این امکان را به مشتری می‌دهد که خود نوع خدمات را انتخاب کند، تصریح کرد: افراد و انتظاراتشان متفاوت است؛ برخی حاضرند هزینه بیشتری بپردازند تا از خدمات بهتری استفاده کنند. از سوی دیگر شرکت‌ها نیز سود قابل توجهی به دست می‌آورند چراکه مثلا یک نفر به میزان محدودی می‌تواند نوشیدنی و مواد غذایی مصرف کند.

    این کارشناس حمل و نقل هوایی در ادامه با اشاره به مباحث مطرح شده در زمینه ورود ایرلاین‌های قطری به کشور اظهار کرد: اگر این ایرلاین‌ها وارد کشور شوند به دلیل اینکه از استانداردهای جهانی برخوردار هستند انتظار مسافران را بالا می‌برند که این اتفاق خوبی است. چراکه با بالا رفتن سطح انتظار مسافران؛ ایرلاین‌های داخلی نیز مجبور می‌شوند خدمات خود را ارتقا دهند.

    بحیرایی همچنین با اشاره به این‌که اگر متنوع‌سازی نرخ بلیت هواپیما با نظارت درستی انجام شود به سود دو طرف مسافران و شرکت‌های هواپیمایی است، اظهار کرد: اگرچه دستگاه‌های نظارتی در کشور کم نیستند اما متاسفانه در جامعه سوءاستفاده بسیاری دیده می‌شود؛ ضروری است دستگاه‌ نظارتی جدیدی به وجود آیند تا بهای خدمات با استاندارد مشخص را محاسبه کنند. همچنین شورای عالی نظارت در کشور ایجاد شود که نسبت به نرخ، مصوبه‌هایی تصویب کند تا شرکت‌ها براساس آن مصوبه‌ها، قیمت‌ها را تعیین کنند.

    وی در ادامه به آزادسازی نرخ بلیت هواپیما اشاره و گفت: متاسفانه برخی شرکت‌های هوایی ممکن است با آزاد سازی نرخ بلیت، به فکر راه‌های جذب سود غیرقانونی بیفتند؛ بعضی شرکت‌ها اگرچه ضرر نمی‌کنند، دور یکدیگر جمع شده و با یکدیگر تبانی می‌کنند تا قیمت‌ها را افزایش دهند که چنین چیزی نه تنها غیرقانونی است، بلکه به ضرر مسافران نیز هست.

    این کارشناس در پایان تصریح کرد: باید جلوی چنین سودجویی‌هایی گرفته شود و شورای عالی هواپیمایی و سازمان هواپیمایی کشوری براساس مصوبه‌ی قدیم سازمان، همواره بر نرخ بلیت‌ها نظارت داشته باشد و با متخلفان به‌طور جدی برخورد کند.




    avia

    با عرض پوزش این موضوعه : متنوع‌سازی یعنی احترام بیشتر به توقع‌های مسافران

    مزرع سبز فلک دیدم و داس مه نو ... یادم از کشته خویش آمد و هنگام درو


    #2 ارسال شده در تاريخ December 10th, 2011 در ساعت 18:04:41

  4. capitan behnam ?????? ??
    capitan behnam
    هوانورد عادی - گروهبان سوم
    February 2011
    مشهد
    30
    تعداد تشکر : 25
    Thanked 100 Times in 24 Posts

    ??? ??? پاسخ: واکنش شرکت سازنده پهپاد آمریکایی به شکار هواپیمایش

    ??? ??? ????? ???? ???? abasfb ????? ??? ??
    اگر متنوع‌سازی نرخ بلیت هواپیما با نظارت درستی انجام شود به سود دو طرف یعنی مسافران و شرکت‌های هواپیمایی است.



    علیرضا بحیرایی، اظهار کرد: اگر سطح خدمات افزایش یابد، خواه ناخواه قیمت‌ها نیز افزایش می‌یابند. البته این افزایش قیمت‌ها تنها مربوط به اختلاف سطح خدمات است و اگر نوع هواپیما یکی باشد قیمت پایه مسیر ثابت است.

    بحیرایی در ادامه با بیان این‌که ضروری است خدمات و استانداردهایی که به مسافر ارائه می‌شود تعریف شود، تصریح کرد: به‌عنوان مثال قیمت پرواز بیزینس کلاس از تهران تا فرانکفورت با قیمت پرواز اکونومی در همین مسیر متفاوت است که دلیل آن نیز اختلاف خدماتی است که ارائه می‌شود و هزینه‌ی پایه پرواز ثابت است.

    وی همچنین با تاکید بر این‌که متنوع‌سازی نرخ بلیت هواپیما این امکان را به مشتری می‌دهد که خود نوع خدمات را انتخاب کند، تصریح کرد: افراد و انتظاراتشان متفاوت است؛ برخی حاضرند هزینه بیشتری بپردازند تا از خدمات بهتری استفاده کنند. از سوی دیگر شرکت‌ها نیز سود قابل توجهی به دست می‌آورند چراکه مثلا یک نفر به میزان محدودی می‌تواند نوشیدنی و مواد غذایی مصرف کند.

    این کارشناس حمل و نقل هوایی در ادامه با اشاره به مباحث مطرح شده در زمینه ورود ایرلاین‌های قطری به کشور اظهار کرد: اگر این ایرلاین‌ها وارد کشور شوند به دلیل اینکه از استانداردهای جهانی برخوردار هستند انتظار مسافران را بالا می‌برند که این اتفاق خوبی است. چراکه با بالا رفتن سطح انتظار مسافران؛ ایرلاین‌های داخلی نیز مجبور می‌شوند خدمات خود را ارتقا دهند.

    بحیرایی همچنین با اشاره به این‌که اگر متنوع‌سازی نرخ بلیت هواپیما با نظارت درستی انجام شود به سود دو طرف مسافران و شرکت‌های هواپیمایی است، اظهار کرد: اگرچه دستگاه‌های نظارتی در کشور کم نیستند اما متاسفانه در جامعه سوءاستفاده بسیاری دیده می‌شود؛ ضروری است دستگاه‌ نظارتی جدیدی به وجود آیند تا بهای خدمات با استاندارد مشخص را محاسبه کنند. همچنین شورای عالی نظارت در کشور ایجاد شود که نسبت به نرخ، مصوبه‌هایی تصویب کند تا شرکت‌ها براساس آن مصوبه‌ها، قیمت‌ها را تعیین کنند.

    وی در ادامه به آزادسازی نرخ بلیت هواپیما اشاره و گفت: متاسفانه برخی شرکت‌های هوایی ممکن است با آزاد سازی نرخ بلیت، به فکر راه‌های جذب سود غیرقانونی بیفتند؛ بعضی شرکت‌ها اگرچه ضرر نمی‌کنند، دور یکدیگر جمع شده و با یکدیگر تبانی می‌کنند تا قیمت‌ها را افزایش دهند که چنین چیزی نه تنها غیرقانونی است، بلکه به ضرر مسافران نیز هست.

    این کارشناس در پایان تصریح کرد: باید جلوی چنین سودجویی‌هایی گرفته شود و شورای عالی هواپیمایی و سازمان هواپیمایی کشوری براساس مصوبه‌ی قدیم سازمان، همواره بر نرخ بلیت‌ها نظارت داشته باشد و با متخلفان به‌طور جدی برخورد کند.




    avia
    سلام
    فکر نمی کنید عنون مطلب هیچ ربطی به اون نداره!!!!!!؟؟؟؟




    با تو از لمس آسمان ها سخن خواهم گفت.
    #3 ارسال شده در تاريخ December 11th, 2011 در ساعت 13:31:54

  5. بلای آسمانی ?????? ??
    بلای آسمانی
    هوانورد نیمه فعال-استوار دوم
    January 2008
    ایران _ آذربایجان
    107
    تعداد تشکر : 499
    Thanked 260 Times in 58 Posts

    ??? ??? پاسخ: واکنش شرکت سازنده پهپاد آمریکایی به شکار هواپیمایش


    در حالی که ایران در حال جداسازی قطعات این هواپیماهای بدون سرنشین رادار گریز باارزش می باشد، شرکت لاکهید سعی دارد تا بر این خسارت وارده سرپوش بگذارند.

    سایت وار این کانتکست ((warincontext در گزارشی به قلم پل وودوارد نوشت : همیشه زمانی كه خبر اصلی اخبار یك خبر واقعی نیست كمی عجیب به نظر می رسد. هر چند كه بخشی از کسب و کار روزنامه نگاری به نحوی کنترل اذهان می باشد - شناسایی چیزهایی که ما نباید خودمان را با فکر کردن در مورد آنها در معرض مشكل قرار دهیم.



    این گزارش می افزاید : به محض این که ایران با افتخار اعلام کرد که هواپیماهای بدون سرنشین رادار گریز سنتینل RQ - 170 لاکهید را که از افغانستان به پرواز درآمده بود را فرود آورده است، جریانی از گزارشات در مورد نتایج بی ارزش و كم اهمیت این اقدام براه افتاد.متاسفانه حادثه بدی اتفاق افتاده است. در كل ایالات متحده یك هواپیمای بدون سرنشین را از دست داده است. چه کار باید کرد. بهتر است از این قضیه بگذریم چون ارزش فكر كردن ندارد.
    لورن تامپسون، تحلیلگر سیاست های دفاع در موسسه لكسینگتون در آرلینگتون، ویرجینیا، چنین می گوید: "من فکر نمی کنم این اقدام به مثابه خنجر تیزی در قلب دموکراسی باشد. اطلاعات زیادی از این هواپیما در اختیارمقامات اطلاعاتی - نظامی قرار دارد."
    کن سیلوراستاین از مجله هارپر، موسسه لكسینگتون را "آ‍ژانس تبلیغاتی مزدور صنایع دفاعی" خواند و من گمان میكنم بیانیه تامپسون در لس آنجلس تایمز برای اطمینان بخشی و آرام نمودن اوضاع منتشر گردید – نهایتا آن را باید به عنوان یك مشكل كنترلی محسوب كرد، چیزی كه لاکهید مارتین و پنتاگون سعی دارند از دست دادن این هواپیمای بدون سر نشین را چنین تلقی نمایند.
    ظاهرا باید این هواپیمای بدون سرنشین باید به مكانیزم خرابی امن، كه آن را قادر می سازد تا در صورت بروز هرگونه مشكل فنی به سمت پایگاه برگشته و یا خود را منهدم نماید، مجهز بوده باشد.
    تامپسون اظهار داشت كه محتمل ترین دلیل بر این که سنتینل خود را منهدم ننموده و یا به پایگاه برنگشته این است كه به دلیل نقص فنی گم شده است.
    وی گفت:‌ "این بدان معناست که ایرانیان چیزی جز یك آهن پاره در اختیار ندارند - مشتی قطعات کوچک و آسیب دیده که با توجه به دانش فنی آنها چیز چندانی نمی توانند از آن بفهمند."
    سوال این است: چرا زمانی كه لس آنجلس تایمز به مقامات اطلاعاتی كه اظهار می كنند ایران این هواپیمای بدون سرنشین را سالم فرود آورده است دسترسی دارند، از كسی مانند تامپسون نقل قول می نمایند؟
    مقامات می گویند: "اتفاق ناگواری است - آنها همه چیز را خواهند فهمید" از نظر فناوری های سری هواپیما، "و چینی ها و یا روس ها نیز به آن دست خواهند یافت."
    به نظر می رسد داستان واقعی همین است - و یا حداقل بخش عمده ای از آن می باشد.
    پس چرا اظهار نظر متخصص ناواردی مانند تامپسون را كه به عنوان یك مشاور مزدور برای لاکهید مارتین كار می كند را منتشر می نمایید؟


    منبع خبر : مشرق نیوز

    کد اشتراک گذاری مطالب
    *** اللهم النصر اسلام والمسلمین به حق محّمد و آل محّمد ***
    #4 ارسال شده در تاريخ December 11th, 2011 در ساعت 16:24:09

  6. The Following 3 Users Say Thank You to بلای آسمانی For This Useful Post:

    Dream Bird (December 13th, 2011), mona (December 15th, 2011), omidair (December 11th, 2011)

  7. abasfb ?????? ??
    abasfb
    هوانورد فعال-سرگرد
    January 2011
    iran
    502
    تعداد تشکر : 368
    Thanked 1,590 Times in 438 Posts

    ??? ??? پاسخ: واکنش شرکت سازنده پهپاد آمریکایی به شکار هواپیمایش

    ??? ??? ????? ???? ???? capitan behnam ????? ??? ??
    سلام
    فکر نمی کنید عنون مطلب هیچ ربطی به اون نداره!!!!!!؟؟؟؟


    سلام به شما دوست عزیزم ، با کمال احترام خدمت شما ...
    اگه دقت کنید من تو مطلب دوم تصحیح کردم و گفتم که این مطلب با موضوعه دیگری هست و اون موضوع هم نوشتم ...

    ممنونم از شما برای یاد آوری ...
    یا علی

    مزرع سبز فلک دیدم و داس مه نو ... یادم از کشته خویش آمد و هنگام درو


    #5 ارسال شده در تاريخ December 11th, 2011 در ساعت 17:53:04

  8. abasfb ?????? ??
    abasfb
    هوانورد فعال-سرگرد
    January 2011
    iran
    502
    تعداد تشکر : 368
    Thanked 1,590 Times in 438 Posts

    ??? ??? متنوع‌سازی یعنی احترام بیشتر به توقع‌های مسافران

    اگر متنوع‌سازی نرخ بلیت هواپیما با نظارت درستی انجام شود به سود دو طرف یعنی مسافران و شرکت‌های هواپیمایی است.






    علیرضا بحیرایی، اظهار کرد: اگر سطح خدمات افزایش یابد، خواه ناخواه قیمت‌ها نیز افزایش می‌یابند. البته این افزایش قیمت‌ها تنها مربوط به اختلاف سطح خدمات است و اگر نوع هواپیما یکی باشد قیمت پایه مسیر ثابت است.

    بحیرایی در ادامه با بیان این‌که ضروری است خدمات و استانداردهایی که به مسافر ارائه می‌شود تعریف شود، تصریح کرد: به‌عنوان مثال قیمت پرواز بیزینس کلاس از تهران تا فرانکفورت با قیمت پرواز اکونومی در همین مسیر متفاوت است که دلیل آن نیز اختلاف خدماتی است که ارائه می‌شود و هزینه‌ی پایه پرواز ثابت است.

    وی همچنین با تاکید بر این‌که متنوع‌سازی نرخ بلیت هواپیما این امکان را به مشتری می‌دهد که خود نوع خدمات را انتخاب کند، تصریح کرد: افراد و انتظاراتشان متفاوت است؛ برخی حاضرند هزینه بیشتری بپردازند تا از خدمات بهتری استفاده کنند. از سوی دیگر شرکت‌ها نیز سود قابل توجهی به دست می‌آورند چراکه مثلا یک نفر به میزان محدودی می‌تواند نوشیدنی و مواد غذایی مصرف کند.

    این کارشناس حمل و نقل هوایی در ادامه با اشاره به مباحث مطرح شده در زمینه ورود ایرلاین‌های قطری به کشور اظهار کرد: اگر این ایرلاین‌ها وارد کشور شوند به دلیل اینکه از استانداردهای جهانی برخوردار هستند انتظار مسافران را بالا می‌برند که این اتفاق خوبی است. چراکه با بالا رفتن سطح انتظار مسافران؛ ایرلاین‌های داخلی نیز مجبور می‌شوند خدمات خود را ارتقا دهند.

    بحیرایی همچنین با اشاره به این‌که اگر متنوع‌سازی نرخ بلیت هواپیما با نظارت درستی انجام شود به سود دو طرف مسافران و شرکت‌های هواپیمایی است، اظهار کرد: اگرچه دستگاه‌های نظارتی در کشور کم نیستند اما متاسفانه در جامعه سوءاستفاده بسیاری دیده می‌شود؛ ضروری است دستگاه‌ نظارتی جدیدی به وجود آیند تا بهای خدمات با استاندارد مشخص را محاسبه کنند. همچنین شورای عالی نظارت در کشور ایجاد شود که نسبت به نرخ، مصوبه‌هایی تصویب کند تا شرکت‌ها براساس آن مصوبه‌ها، قیمت‌ها را تعیین کنند.

    وی در ادامه به آزادسازی نرخ بلیت هواپیما اشاره و گفت: متاسفانه برخی شرکت‌های هوایی ممکن است با آزاد سازی نرخ بلیت، به فکر راه‌های جذب سود غیرقانونی بیفتند؛ بعضی شرکت‌ها اگرچه ضرر نمی‌کنند، دور یکدیگر جمع شده و با یکدیگر تبانی می‌کنند تا قیمت‌ها را افزایش دهند که چنین چیزی نه تنها غیرقانونی است، بلکه به ضرر مسافران نیز هست.

    این کارشناس در پایان تصریح کرد: باید جلوی چنین سودجویی‌هایی گرفته شود و شورای عالی هواپیمایی و سازمان هواپیمایی کشوری براساس مصوبه‌ی قدیم سازمان، همواره بر نرخ بلیت‌ها نظارت داشته باشد و با متخلفان به‌طور جدی برخورد کند.




    avia

    مزرع سبز فلک دیدم و داس مه نو ... یادم از کشته خویش آمد و هنگام درو


    #6 ارسال شده در تاريخ December 12th, 2011 در ساعت 11:42:31

  9. The Following 2 Users Say Thank You to abasfb For This Useful Post:

    Dream Bird (December 13th, 2011), mona (December 15th, 2011)

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0