برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 2 ?? 2
dqw
  1. abasfb ?????? ??
    abasfb
    هوانورد فعال-سرگرد
    January 2011
    iran
    502
    تعداد تشکر : 368
    Thanked 1,590 Times in 438 Posts

    ??? ??? تعداد ایرلاین‌های كشور‌ مایه تعجب است!

    نگاهی اجمالی به تعداد و عمر هواپیماهای كشور گویای آن است كه تعداد هواپیماهای ایرلاین‌های ایرانی به مراتب كمتر از سایر كشورهاست و عمر این هواپیماها هم در مقایسه با سایر كشورها چندین برابر است.

    دكتر مهدی بهزاد – عضو هیات علمی دانشگاه شریف – در بررسی اجمالی وضعیت ایرلاین‌های كشور گفت: در ناوگان هوایی ایران "ایران ایر" با حدود 55 فروند هواپیما در صدر قرارداد و پس از آن هواپیمایی "ماهان" با 42 هواپیما، "آسمان" با 31 فروند و "زاگرس" با هشت فروند هواپیما در رده‌های بعدی قرار دارند.

    این استاد دانشگاه با تاكید بر این‌كه در اكثر كشورهای دنیا یك ایرلاین اصلی و نهایتا یك یا دو شركت فرعی وجود دارد، حضور این تعداد ایرلاین در كشور را مایه تعجب دانست و خاطرنشان كرد: ‌اگر رنج مناسب برای عمر هواپیماها را 10 سال در نظر بگیریم از این جنبه وضعیت ایرلاین‌های ما جای بحث و بررسی بسیار دارد.

    وی به مقایسه وضعیت ایرلاین برخی كشورها با ایران پرداخت و گفت: در زمان تحقیقات صورت گرفته شركت ایران ایر 48 هواپیما داشت كه عمر متوسط آن‌ها 23.62 سال بود اما همان زمان در هواپیمایی امارات تعداد هواپیماها 167 و عمر متوسط آن‌ها 6.6 سال بوده است.

    به گفته بهزاد، ایرلاین قطر با 103 هواپیما و عمر متوسط 4,9 سال، ایرلاین عربستان سعودی با تعداد 138 هواپیما و عمر متوسط 10.3 سال و ایرلاین كره جنوبی با 142 هواپیما و عمر 9.8 سال برخی دیگر از ایرلاین‌های دنیا هستند كه تعداد هواپیماهایشان به مراتب بالاتر و در عوض عمر آن‌ها به مراتب پایین‌تر از نمونه‌های ایرانی است.


    تین نیوز

    مزرع سبز فلک دیدم و داس مه نو ... یادم از کشته خویش آمد و هنگام درو


    #1 ارسال شده در تاريخ January 4th, 2012 در ساعت 11:00:05

  2. The Following 7 Users Say Thank You to abasfb For This Useful Post:

    A-2727 (January 4th, 2012), arra (January 4th, 2012), Dream Bird (January 5th, 2012), IR Blue SKY (January 4th, 2012), Mohammadme (January 4th, 2012), pilot74 (January 4th, 2012), YASHAR A&P (January 4th, 2012)

  3. YASHAR A&P ?????? ??
    YASHAR A&P
    هوانورد عادي
    January 2011
    Seville,Spain
    615
    تعداد تشکر : 5,703
    Thanked 3,954 Times in 632 Posts

    ??? ??? پاسخ: تعداد ایرلاین‌های كشور‌ مایه تعجب است!

    به نظر من موضوع تایپیکو میشه به همین جمله خلاصه کرد که تمامی ایرلاین های تازه تاسیس شده طی مدت این 10 سال فقط و فقط و فقط دنبال کسب سود بالا با هزینه کم بوده اند و به حق هم به سود ومنافع خوب هم رسیده اند مگر چند ایرلاین که واقعا" کار بلد نبوده و نیستند (نیاز به اسم بردن نیست ....) البته لابه لای این ایرلاین ها ،شرکت هایی هم بوده اند که واقعا" سعی در ارتقای کیفی پرواز های خود دارند وموفق هم بوده اند البته متاسفانه تعدادشان به تعداد انگشتان یک دست هم نمیرسد


    یک قانونی هست که میگه: تا قبل از اینکه پرواز کنی هر چقدر خواستی بترس، فکر کن، شک کن، دو دل شو، پشیمون شو اما وقتی که پریدی،اگه وسط راه پشیمون شدی، بازی رو باختی.
    #2 ارسال شده در تاريخ January 4th, 2012 در ساعت 18:03:14

  4. The Following 6 Users Say Thank You to YASHAR A&P For This Useful Post:

    arra (January 4th, 2012), Dream Bird (January 5th, 2012), IR Blue SKY (January 4th, 2012), Mohammadme (January 4th, 2012), pilot74 (January 4th, 2012), سجیل (January 6th, 2012)

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0