برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 2 ?? 2
dqw
  1. Yasser_Maximus ?????? ??
    Yasser_Maximus

    هوانورد ارشد-سرهنگ
    November 2010
    THR/OIII
    1,224
    تعداد تشکر : 866
    Thanked 5,152 Times in 1,140 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 10

    فلش_جدید چگونگي توسعه ايرلاين‌ها و درخواست شركت‌ها درباره ميزان افزايش قيمت بليت

    تقاضاي شركت‌هاي هواپيمايي درمورد ميزان افزايش نرخ بليت در گام دوم هدفمندسازي يارانه‌ها به گونه‌اي است كه بين هزينه‌ها و درآمد‌ها تناسب وجود داشته باشد.



    حميد غوابش - دبير انجمن شركت‌هاي هواپيمايي - در گفت‌وگو با خبرنگار راه خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) درباره تعداد ايرلاين‌ها در كشور در مقايسه با ساير كشورها اظهار كرد: در برخي كشورها محدوديت‌هايي براي ايجاد ايرلاين وجود دارد اما در مقابل برخي كشورها محدوديتي در اين زمينه ندارند و افراد با رعايت الزامات تعيين شده و مشخصه‌هاي عملياتي مي‌توانند اقدام به تاسيس ايرلاين كنند كه دراين صورت شركت‌هاي تاسيس شده وارد بازار رقابت مي‌شوند.


    وي با بيان اين‌كه برخي شركت‌ها در بازار رقابت موفق خواهند بود، گفت: اكنون در كشور متقاضيان تاسيس ايرلاين بايد بتوانند حداقل پنج فروند هواپيما تهيه كنند اما در مورد توسعه همه شركت‌هاي هواپيمايي تمايل به توسعه دارند كه براي اين امر بايد شرايط مهيا باشد.
    غوابش پرداخت تسهيلات از محل منابع صندوق توسعه ملي را امري مهم در جهت كمك به توسعه ناوگان ايرلاين‌ها اعلام و خاطرنشان كرد: با توجه به ماهيت اين صنعت كه به سرمايه زيادي نياز دارد،هزينه‌بر است و همچنين به شدت تحت تاثير عوامل بيروني قرار دارد، پرداخت تسهيلات مي‌تواند به شركت‌هاي هواپيمايي كمك كند.
    وي با بيان اين‌كه در اجرا پيچيدگي‌ها و مشكلاتي وجود دارد تصريح كرد:‌ در حال مذاكره براي اختصاص منابع از صندوق توسعه ملي هستيم.
    دبير انجمن شركت‌هاي هواپيمايي در ادامه درباره ميزان افزايش نرخ بليت هواپيما و گام دوم اجراي قانون هدفمندسازي يارانه‌ها، اظهار كرد: پيشنهاد ما وجود تناسب بين ميزان افزايش نرخ حامل‌هاي انرژي و ساير هزينه‌هاي شركت‌هاي هواپيمايي با نرخ بليت هواپيما است.
    غوابش ادامه داد: در صورت عدم تاثير تورم بر روي هزينه‌هاي شركت‌هاي هواپيمايي مايل به ثبات در نرخ بليت هستيم اما مسئله اين است كه هزينه‌ها، نرخ تورم و حقوق كاركنان ثابت نيست و در نتيجه درآمدها هزينه‌ها را پوشش نمي‌دهد.
    ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
    خبرگزاري دانشجويان ايران
    1390/10/30
    08:37:40
    ?????? ???? Yasser_Maximus : January 20th, 2012 ?? ???? 11:55:41
    با آسمان بگویید احوال آب چشمم


    میل خزیدن نیست بغض است مرا پرواز
    #1 ارسال شده در تاريخ January 20th, 2012 در ساعت 11:49:09

  2. The Following User Says Thank You to Yasser_Maximus For This Useful Post:

    AIR BUS (January 20th, 2012)

  3. AIR BUS ?????? ??
    AIR BUS

    هوانورد فعال-سرهنگ دوم
    December 2011
    تهران
    1,209
    تعداد تشکر : 4,847
    Thanked 3,171 Times in 1,025 Posts

    ??? ??? پاسخ: چگونگي توسعه ايرلاين‌ها و درخواست شركت‌ها درباره ميزان افزايش قيمت بليت

    بازم افزایش نرخ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟آخ ه چرا
    #2 ارسال شده در تاريخ January 20th, 2012 در ساعت 11:59:48

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0