برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 1 ?? 1
dqw
  1. Yasser_Maximus ?????? ??
    Yasser_Maximus

    هوانورد ارشد-سرهنگ
    November 2010
    THR/OIII
    1,224
    تعداد تشکر : 866
    Thanked 5,152 Times in 1,140 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 10

    new_2 تاسيس شرکتهاي هواپيمايي جديد صرفه اقتصادي ندارد


    در حالي که اين روزها از سوي مسئولان دولتي بر لزوم تاسيس شرکتهاي هواپيمايي در راستاي نوسازي ناوگان هوايي کشورمان تاکيد مي‌شود. نايب رئيس کميسيون حمل و نقل اتاق بازرگاني تهران اين امر را به صلاح شرايط فعلي ناوگان هوايي کشور نمي‌داند و معتقد است که اين اتفاق نه صرفه اقتصادي براي کشور دارد و نه سودي به حال ناوگان هوايي.

    خبرگزاري ميراث فرهنگي ـ حمل و نقل ـ بسياري از کارشناسان ناوگان هوايي کشور معتقدند که تاسيس شرکتهاي هواپيمايي مي تواند منجر به نوسازي و توسعه ناوگان هوايي کشور شود اما برخي ديگر، تحريم را خاص ايران اير و يا شرکت هواپيمايي هما نمي دانند و معتقدند در صورتي که متقاضيان تاسيس شرکتهاي هواپيمايي مشغول اين حرفه شوند نه تنها درآمدزايي شامل حال آنها نمي شود بلکه با قرار گرفتن در ليست سياه تحريم موجبات افزايش مشکلاتي در اين صنعت را فراهم مي سازند.

    توفيق مجدپور نايب رئيس کميسيون حمل و نقل و ارتباطات اتاق بازرگاني تهران در گفت و گو با CHN افزود: «فقط در کشورهاي غربي که خود توليد کننده هاي اصلي هواپيما هستند داراي شرکتهاي هواپيمايي متنوع هستند و اين امر در کشورهاي توسعه يافته کمتر ديده مي شود.»

    وي با انتقاد بر اين که تاسيس شرکتهاي هواپيمايي در شرايط فعلي ناوگان هوايي کشور هيچ صرفه اقتصادي ندارد، خاطر نشان کرد: « با تکثر شرکتهاي هواپيمايي هيچ اتفاق خوشايندي که منجر به نوسازي ناوگان هوايي کشور شود نمي افتد لذا متقاضياني که در اين خصوص سرمايه گذاري مي کنند نه تنها توانايي اداره شرکت مورد نظر را ندارد بلکه در ليست سياه تحريم قرار مي گيرد و دچار مشکلات جدي مي شود.»

    نايب رئيس کميسيون حمل و نقل و ارتباطات اتاق بازرگاني تهران در پاسخ به اين مدعا که با تاسيس شرکتهاي هواپيمايي تعداد هواپيماهاي بيشتري مي توان خريداري کرد و اين به سود ناوگان هوايي در راستاي جابجايي مسافران است اذعان داشت: « اگر هواپيما خريدني بود در درجه اول ايران اير آن را مي خريد لذا با توجه به مشکلات اين صنعت سرمايه گذاري در اين حوزه عين ضرر است.»

    مجدپور در بخش ديگري افزود:« مشکلات در اين حوزه به قدري است که حتي بخش خصوصي کشورمان توانايي خريد هواپيما يا قطعات هواپيما را ندارد و اين امر بيانگر تحريم همه جانبه شرکتهاي هواپيمايي (دولتي ـ خصوصي)است.»
    ::::::::::::::::::::::::::::::::
    ۱۳۹۰/۱۱/۹ - 13:50:00




    با آسمان بگویید احوال آب چشمم


    میل خزیدن نیست بغض است مرا پرواز
    #1 ارسال شده در تاريخ January 29th, 2012 در ساعت 23:51:11

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Yasser_Maximus For This Useful Post:

    Mahan (January 30th, 2012), reza dezfuli (January 30th, 2012)

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0