برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 1 ?? 1
dqw
  1. Captain Mostafavi ?????? ??
    Captain Mostafavi
    هوانورد فعال-سرهنگ
    January 2012
    Iran Blue Sky
    965
    تعداد تشکر : 3,212
    Thanked 3,109 Times in 929 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    hot چرخش دادن یک هواپیمای در حال پرواز

    چرخش معروف به Snap Roll در واقع یک چرخش سریع 360 درجه ایست که یک هواپیما حول محور افقی خود حین پرواز میزند و به عقیده ماکیربی چمبلیس که از اعضای تیم آکرو جت ملی ایالات متحده بوده و تا کنون 5 بار مقام قهرمانی را بدست آورده،احساسی که در انجام این کار به انسان دست میدهد از نظر میزان فشار وارده بر او 5 تا 6 بار قویتر از فشاری است که سهمگین ترین رولر کوسترها به انسان وارد میکنند.
    حال با توجه اینکه او روزانه 3 مرتبه پرواز میکند و هفته ای 6 روز به این کار میپردازد لذا جای تعجب نیست که مبتواند مربی یک فرد معمولی شود و او را به مرحله ای برساند که بتواند در هر 30 دقیقه یک بار با هواپیما چرخش 360 درجه امجام دهد.
    خود او در این مورد میگوید نیازی نیست شما خلبان باشید چون هواپیما اطلاعی ندارد که شما آموزش خلبانی ندیده اید و حتی بعضی از خلبانان هستند که نمیتوانند پرواز را به صورت منعکس انجام دهند.بسیار پیش آمده که خلبانان در حال پرواز به صورت منعکس گیر افتاده اند اما کابوس واقعی زمانی است که بالها از هواپیما کنده شوند.به همین دلیل است که چمبلیس فقط از هواپیماهای مخصوص عملیات آکروباتیک استفاده میکند،چون در چنین هواپیماهایی مشکل و خسارت فقط زمانی روی میدهد که با زمین برخورد کنند.
    برای انجام این عمل چرخش 360 درجه 3 مرحله مختلف وجود دارد که عبارتند از :
    Pull Back : در این مرحله سرعت پروازی خود را به 120 ناوت میرسانید و سپس به طور ناگهانی اهرم کنترل را به سمت عقب کشیده تا نیروی بالا برنده به دماغه هواپیما وارد شود.
    Stall the Wing : پای خود را روی پدال سکان سمت راست قرار دهید و بدین ترتیب بال سمت چپ بالا رفته و در حالی که بال چپ حرکت رو به بالا و جلو دارد بال سمت راست حالت ایستایی پیدا میکند.
    Level It Out : اهرم کنترل را به سمت جلو هدایت کرده و رادار سمت چپ را فشار دهید تا مجددا جریان هوا و عبور آن به سمت بال راست هدایت شود.
    منبع : مجله علمی

    ?????? ???? Captain Mostafavi : April 3rd, 2012 ?? ???? 14:38:47

    #1 ارسال شده در تاريخ April 3rd, 2012 در ساعت 14:34:25

  2. The Following 3 Users Say Thank You to Captain Mostafavi For This Useful Post:

    HOSJAN78 (April 4th, 2012), IR Blue SKY (April 3rd, 2012), YASHAR A&P (April 3rd, 2012)

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0