برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

???? 1 ?? 3 123 ??????????
????? ?????: ?? 1 ?? 10 ?? 30
dqw
  1. pilot 747 ?????? ??
    pilot 747
    هوانورد نیمه فعال-سرگرد
    April 2012
    in the sky
    530
    تعداد تشکر : 2,431
    Thanked 1,659 Times in 464 Posts

    new_1 شرایط پزشکی برای cpl و ir

    سلام به همه ی دوستان .من سوم دبیرستان هستم و عاشق خلبانی مسافبری ام اما یه مشکلی دارم و اون هم چشمام هست که هر کدومشون 2.75 هست خواستم بدونم مشکلی ایجاد میکنه برای دریافت ppl /cpl/ir و همچنین میتونم توی ایرلاین های معتبر استخدام شم لطفا من رو راهنمایی کنین و اگه مشکلی هست راه حلشو بگین لطفابا لازک حل میشه لطفا هر کس که اطلاعات دقیقی داره راهنماییم کنه چون از هرجا یا هرکس پرسیدم جواب های مختلفی شنیدم
    #1 ارسال شده در تاريخ April 24th, 2012 در ساعت 21:22:10

  2. The Following 4 Users Say Thank You to pilot 747 For This Useful Post:

    AIR BUS (April 24th, 2012), nikfly (October 19th, 2012), pilot F-22 (May 8th, 2012), دارا (April 25th, 2012)

  3. pilot 747 ?????? ??
    pilot 747
    هوانورد نیمه فعال-سرگرد
    April 2012
    in the sky
    530
    تعداد تشکر : 2,431
    Thanked 1,659 Times in 464 Posts

    ??? ??? پاسخ: شرایط پزشکی برای cpl و ir

    چرا کسی جواب نمیده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    #2 ارسال شده در تاريخ April 25th, 2012 در ساعت 14:38:38

  4. The Following 3 Users Say Thank You to pilot 747 For This Useful Post:

    Captain Mostafavi (April 25th, 2012), nikfly (October 19th, 2012), pilot F-22 (May 8th, 2012)

  5. AIR BUS ?????? ??
    AIR BUS

    هوانورد فعال-سرهنگ دوم
    December 2011
    تهران
    1,209
    تعداد تشکر : 4,847
    Thanked 3,171 Times in 1,025 Posts

    ??? ??? پاسخ: شرایط پزشکی برای cpl و ir

    عزیز اعضای این سایت توی سوالای پزشکی اصلا کمک نمی کنند.منم 8 ماهه که دنبال یه جواب برای مشکل شنواییم هستم و هنوز جوابی پیدا نکردم بهترین راهش اینه که بری و یه چکاپ کامل بکنی و اون رو به یه پزشک کلینیک هوایی نشون بدی تا یه نظر کلی بهت بده و سال دیگه برای تست اصلی اقدام کنی


    Mahan Air
    #3 ارسال شده در تاريخ April 25th, 2012 در ساعت 14:43:52

  6. The Following 2 Users Say Thank You to AIR BUS For This Useful Post:

    Captain Mostafavi (April 25th, 2012), pilot F-22 (May 8th, 2012)

  7. Amiralikarimi ?????? ??
    Amiralikarimi
    هوانورد ارشد-سرهنگ دوم
    November 2008
    TEHRAN
    645
    تعداد تشکر : 4,164
    Thanked 2,936 Times in 630 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    ??? ??? پاسخ: شرایط پزشکی برای cpl و ir

    دوست عزیز...
    هرگونه عمل لیزیک،لازک،اپی لیزیک،PRK و فمتولیزیک از نظر پزشک هوایی مشکلی ندارد اما در ایرلاین بستگی به شرایط پذیرش دارد.
    در ضمن نمره چشم با عینک تا 1 دیوپتر مشکلی در صدور مدیکال شما ایجاد نمی کند.
    #4 ارسال شده در تاريخ April 25th, 2012 در ساعت 14:49:12

  8. The Following 4 Users Say Thank You to Amiralikarimi For This Useful Post:

    Captain Mostafavi (April 25th, 2012), Mahan (April 25th, 2012), Mercury (April 25th, 2012), pilot F-22 (May 8th, 2012)

  9. Amiralikarimi ?????? ??
    Amiralikarimi
    هوانورد ارشد-سرهنگ دوم
    November 2008
    TEHRAN
    645
    تعداد تشکر : 4,164
    Thanked 2,936 Times in 630 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    ??? ??? پاسخ: شرایط پزشکی برای cpl و ir

    در ضمن در عمل پی آر کی هیچگونه اثری در آینده بر روی چشم شما باقی نمی گذارد.اما عمل فمتو لیزیک که جدیدترین روش اصلاح عیوب انکساری می باشد در آینده ردی مثل بخیه ریز در دور فلپ چشم شما باقی می گذارد.لطفا هوشمندانه نوع عمل خود را انتخاب نمایید تا در آینده دچار مشکل نشوید.
    #5 ارسال شده در تاريخ April 25th, 2012 در ساعت 14:51:40

  10. The Following 5 Users Say Thank You to Amiralikarimi For This Useful Post:

    Captain Mostafavi (April 25th, 2012), Mahan (April 25th, 2012), Mercury (April 25th, 2012), nikfly (October 19th, 2012), pilot F-22 (May 8th, 2012)

  11. AIR BUS ?????? ??
    AIR BUS

    هوانورد فعال-سرهنگ دوم
    December 2011
    تهران
    1,209
    تعداد تشکر : 4,847
    Thanked 3,171 Times in 1,025 Posts

    ??? ??? پاسخ: شرایط پزشکی برای cpl و ir

    شماره چشم های ایشون 2.75 هستش ها.باز جواب شما رو دادند ولی کسی جواب منو نمیده


    Mahan Air
    #6 ارسال شده در تاريخ April 25th, 2012 در ساعت 14:53:54

  12. The Following 3 Users Say Thank You to AIR BUS For This Useful Post:

    Captain Mostafavi (April 25th, 2012), nikfly (October 19th, 2012), pilot F-22 (May 8th, 2012)

  13. Amiralikarimi ?????? ??
    Amiralikarimi
    هوانورد ارشد-سرهنگ دوم
    November 2008
    TEHRAN
    645
    تعداد تشکر : 4,164
    Thanked 2,936 Times in 630 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    ??? ??? پاسخ: شرایط پزشکی برای cpl و ir

    ??? ??? ????? ???? ???? AIR BUS ????? ??? ??
    شماره چشم های ایشون 2.75 هستش ها.باز جواب شما رو دادند ولی کسی جواب منو نمیده
    دوست عزیز بنده نگفتم که شماره چشم ایشون 1 هست.این رو عرض کردم برای کسانی که در آینده به این تاپیک مراجعه می کنند!
    #7 ارسال شده در تاريخ April 25th, 2012 در ساعت 14:56:15

  14. The Following 3 Users Say Thank You to Amiralikarimi For This Useful Post:

    IR Blue SKY (April 25th, 2012), Mahan (April 25th, 2012), pilot F-22 (May 8th, 2012)

  15. Captain Mostafavi ?????? ??
    Captain Mostafavi
    هوانورد فعال-سرهنگ
    January 2012
    Iran Blue Sky
    965
    تعداد تشکر : 3,212
    Thanked 3,109 Times in 929 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    ??? ??? پاسخ: شرایط پزشکی برای cpl و ir

    ??? ??? ????? ???? ???? AIR BUS ????? ??? ??
    شماره چشم های ایشون 2.75 هستش ها.باز جواب شما رو دادند ولی کسی جواب منو نمیده
    با سلام خدمت دوست عزیز،در طب هوایی از شما تست هایی شنیداری معمولی میگیرن و اگه شما سنگینی گوشتون زیاد نباشه مردود نمیشین.
    اگه شما صداهایی با فرکانس 5000 و 6000 و 8000 هرتز رو بشنوین قبول میشین و معمولا بیشتر از این سه فرکانس،از کسی امتحان شنیداری نمیگیرن

    #8 ارسال شده در تاريخ April 25th, 2012 در ساعت 15:00:16

  16. The Following 2 Users Say Thank You to Captain Mostafavi For This Useful Post:

    nikfly (October 19th, 2012), pilot F-22 (May 8th, 2012)

  17. AIR BUS ?????? ??
    AIR BUS

    هوانورد فعال-سرهنگ دوم
    December 2011
    تهران
    1,209
    تعداد تشکر : 4,847
    Thanked 3,171 Times in 1,025 Posts

    ??? ??? پاسخ: شرایط پزشکی برای cpl و ir

    واقعا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ق ربون حرف زدنت برم من 120 هرتز رو نمی شنوم و اونم می شنوم ولی مشکلم عصبی هستش یعنی صدا رو تو این فرکانس می شنوم ولی نمی تونم اون رو تفکیک کنم و تشخیص بدم مثلا فرد مقابلم چی میگه ولی صداش رو می شنوم


    Mahan Air
    #9 ارسال شده در تاريخ April 25th, 2012 در ساعت 15:06:20

  18. The Following User Says Thank You to AIR BUS For This Useful Post:

    nikfly (October 19th, 2012)

  19. Captain Mostafavi ?????? ??
    Captain Mostafavi
    هوانورد فعال-سرهنگ
    January 2012
    Iran Blue Sky
    965
    تعداد تشکر : 3,212
    Thanked 3,109 Times in 929 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    ??? ??? پاسخ: شرایط پزشکی برای cpl و ir

    تا جایی که بنده اطلاع دارم مردود میشین ولی باز به پزشک متخصص مراجعه کنین

    #10 ارسال شده در تاريخ April 25th, 2012 در ساعت 15:12:22

  20. The Following 2 Users Say Thank You to Captain Mostafavi For This Useful Post:

    nikfly (October 19th, 2012), pilot F-22 (May 8th, 2012)

???? 1 ?? 3 123 ??????????

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0