برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 10 ?? 10
dqw
  1. bijan bayat ?????? ??
    bijan bayat
    هوانورد عادی - گروهبان سوم
    April 2012
    تهران
    36
    تعداد تشکر : 1
    Thanked 61 Times in 26 Posts

    hot مشکل در landing

    سلام دوستان من باز اومدم.
    خوبین همگی خسته نباشید. یک سوال دارم . لطفا" منو راهنمایی کنین. ممنون میشم.
    در موقع Landing من فرکانس باندرو در قسمت NAV1 وارد میکنم و HDG باندم در قسمت Corse وارد میکنم ولی کامپیوتر پرواز من حالا هر هواپیمایی که باشه بعد از اینکه کلید APR یا همون کلید APPROACH رو که میزنم باندو پیدا نمیکنه برای Landing . یا دور خودش میچرخه یا به جای باند تو پیاده رو فرود میاد یا میرو وسط خونه مرد میشینه در صورتی که قبلا" اینجوری نبود و خیلی قشنق وسط Center line باند با شیب مناسب Fliyer میکردو درست حسابی میشست و Tuch down بسار زیبایی داشت.

    لطفا" منو راهنمایی کنید که مشکل از کجاست.
    ممنون میشم.
    من رفتم

    BYE
    #1 ارسال شده در تاريخ May 20th, 2012 در ساعت 14:45:16

  2. The Following 6 Users Say Thank You to bijan bayat For This Useful Post:

    AIR BUS (May 20th, 2012), amin_bp (May 21st, 2012), HOSJAN78 (May 20th, 2012), mona (May 20th, 2012), pakradm (May 23rd, 2012), عبدالاحد (May 20th, 2012)

  3. pakradm ?????? ??
    pakradm
    هوانورد فعال-ستوان یکم
    November 2011
    Tehran
    387
    تعداد تشکر : 11,147
    Thanked 2,068 Times in 375 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    ??? ??? پاسخ: مشکل در landing

    سلام دوست عزیز
    ببین در مورد فرود ILS شما باید پس از وارد کردن فرکانس و کورس صبر کنی تا ILS اصطلاحا Intercept شود بلافاصله دکمه APR را نزنید، ابتدا در راستای باند رادیال کنید(دکمه VOR/LOC را بزنید) و صبر کنید تا هواپیما در راستای باند قرار بگیرد سپس سرعت خود را پایین آورده، چرخ ها را باز کنید، فلپ را به میزان نیاز باز کنید، زمانی که مقدار DME برابر یا کمتر از 10 بود دکمه APR را بزنید تا هواپیما علاوه بر رادیال بر روی Glide Slope نیز قفل نماید سپس شاهد کاهش ارتفاع هواپیمای خود خواهید بود
    امیدوارم فرود راحتی داشته باشید!
    #2 ارسال شده در تاريخ May 20th, 2012 در ساعت 19:25:34

  4. The Following 6 Users Say Thank You to pakradm For This Useful Post:

    AIR BUS (May 20th, 2012), amin_bp (May 21st, 2012), emad3623 (October 2nd, 2014), HOSJAN78 (May 20th, 2012), mona (May 20th, 2012), علی مقدس (November 27th, 2012)

  5. AIR BUS ?????? ??
    AIR BUS

    هوانورد فعال-سرهنگ دوم
    December 2011
    تهران
    1,209
    تعداد تشکر : 4,847
    Thanked 3,171 Times in 1,025 Posts

    ??? ??? پاسخ: مشکل در landing

    ببخشید یه سوالی داشتم.من تا حالا با واژهDME برخورد نکرده بودم.میشه دربارش توضیح بدید؟؟؟اصلا چی هست؟؟؟؟


    Mahan Air
    #3 ارسال شده در تاريخ May 20th, 2012 در ساعت 19:31:28

  6. The Following 2 Users Say Thank You to AIR BUS For This Useful Post:

    HOSJAN78 (May 20th, 2012), pakradm (May 23rd, 2012)

  7. pakradm ?????? ??
    pakradm
    هوانورد فعال-ستوان یکم
    November 2011
    Tehran
    387
    تعداد تشکر : 11,147
    Thanked 2,068 Times in 375 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    ??? ??? پاسخ: مشکل در landing

    DME مخفف عبارت Distance Measuring Equipment است که فاصله شما را از ایستگاه VOR یا ILS اعلام می کند مثلا اگر شما در فرودگاه مشهد فرکانس 115.3(VOR تهران) را به هواپیما بدهید در صورتی که بتواند سیگنال آن را دریافت کند فاصله مشهد تا تهران را نشان می دهد و واحد اندازه گیری آن ناتیکال مایل(nm) است
    #4 ارسال شده در تاريخ May 21st, 2012 در ساعت 02:14:18

  8. The Following 5 Users Say Thank You to pakradm For This Useful Post:

    A-2727 (May 23rd, 2012), Ali Pilot (May 21st, 2012), amin_bp (May 21st, 2012), HOSJAN78 (May 23rd, 2012), IR Blue SKY (May 21st, 2012)

  9. amin_bp ?????? ??
    amin_bp

    هوانورد عادی - گروهبان یکم
    March 2012
    isfahan city
    96
    تعداد تشکر : 279
    Thanked 250 Times in 75 Posts

    ??? ??? پاسخ: مشکل در landing

    در ضمن بعضی از فرودگاهها ILS اشون دقیق نیست حتی بعضی جاها تا اختلاف 20 درجه ای با باند روبرو شدند !!!! من که چند وقته با gps بیشتر حال میکنم چون نقشه ی approach رو کامل نشون میده و دقتشم خوبه


    #5 ارسال شده در تاريخ May 21st, 2012 در ساعت 12:40:08

  10. The Following User Says Thank You to amin_bp For This Useful Post:

    pakradm (May 23rd, 2012)

  11. amir.fly ?????? ??
    amir.fly
    هوانورد نیمه فعال-سروان
    August 2011
    شیراز
    459
    تعداد تشکر : 1,234
    Thanked 1,852 Times in 434 Posts

    ??? ??? پاسخ: مشکل در landing

    ??? ??? ????? ???? ???? amin_bp ????? ??? ??
    در ضمن بعضی از فرودگاهها ILS اشون دقیق نیست حتی بعضی جاها تا اختلاف 20 درجه ای با باند روبرو شدند !!!! من که چند وقته با gps بیشتر حال میکنم چون نقشه ی approach رو کامل نشون میده و دقتشم خوبه
    اکثر فرودگاه های ایران این مشکل رو دارن . من به دوستان پیشنهاد میکنم visual بشینن . هم بیشتر کیف میده هم دیگه این مشکلات رو نداره. یه کم بیشتر حوصله به خرج بدید برای لندینگ . حتماَ که نباید خودش فرود بیاد یه کم هم شما توی زحمت بیفتید!!!



    #6 ارسال شده در تاريخ May 21st, 2012 در ساعت 15:05:13

  12. The Following 2 Users Say Thank You to amir.fly For This Useful Post:

    HOSJAN78 (May 23rd, 2012), pakradm (May 23rd, 2012)

  13. pakradm ?????? ??
    pakradm
    هوانورد فعال-ستوان یکم
    November 2011
    Tehran
    387
    تعداد تشکر : 11,147
    Thanked 2,068 Times in 375 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    ??? ??? پاسخ: مشکل در landing

    ببینید دوستان یک خلبان باید هر دو نحوه ی فرود را به صورت کامل بلد باشد(هم ILS و هم Visual) ولی این را بگویم که طبق صحبت با یک Observer ماهان به من گفت که از سیستم ILS تنها در شرایط آب و هوای بد و برفی استفاده می کنیم (حالا نمیدانم مشکل از کجاست ایراد از خلبانان است یا از هواپیماها آخه تو خارج همه ILS را ترجیح می دهند؟؟؟؟؟ ) به خاطر همین پیشنهاد می کنم ابتدا فرود با ILS را خوب یاد بگیرید سپس از آن فقط در شرایط آب و هوای بد استفاده کنید و در سایر مواقع به صورت Visual فرود بیایید(البته اگه میخوایین مطابق با واقعیت در فرودگاه های ایران فرود بیایید!)
    #7 ارسال شده در تاريخ May 21st, 2012 در ساعت 17:03:10

  14. The Following User Says Thank You to pakradm For This Useful Post:

    HOSJAN78 (May 23rd, 2012)

  15. AIR BUS ?????? ??
    AIR BUS

    هوانورد فعال-سرهنگ دوم
    December 2011
    تهران
    1,209
    تعداد تشکر : 4,847
    Thanked 3,171 Times in 1,025 Posts

    ??? ??? پاسخ: مشکل در landing

    یه چیزی میگم نخندید.من تو پرواز افقی و تیک آف واقعا واقعا حرفه ای عمل می کنم و حتی در صورت مشکل هیدرولیکی هواپیمام سقوط نمی کنم ولی نمیدونم چه آیه ای هستش که اصلا نمی تونم لندینگ رو انجام بدم هیچکدوم از روش هارو بلد نیستم


    Mahan Air
    #8 ارسال شده در تاريخ May 21st, 2012 در ساعت 22:22:18

  16. The Following 2 Users Say Thank You to AIR BUS For This Useful Post:

    HOSJAN78 (May 23rd, 2012), pakradm (May 23rd, 2012)

  17. pakradm ?????? ??
    pakradm
    هوانورد فعال-ستوان یکم
    November 2011
    Tehran
    387
    تعداد تشکر : 11,147
    Thanked 2,068 Times in 375 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    ??? ??? پاسخ: مشکل در landing

    دوست عزيز شما به چه صورت پرواز ميكنيد ؟ IFR يا VFR ؟
    اگه به صورت IFR پرواز ميكنيد تمام اطلاعات اعم از Altitude و Heading و ... در طول پرواز و همچنين جهت فرود به صورت ILS و Visual به شما داده ميشود
    در مورد فرود به صورت Visual:
    در فاصله تقريبا 12nm از باند فرود پس از ارسال تاييد مشاهده باند فرود به برج مراقبت ديگر خودتان مي بايست ارتفاع هواپيما را به اندازه لازم كم كنيد و هواپيما را در جهت باند نگه داريد و سرانجام پس از دريافت Clereance از برج مراقبت اقدام به نشاندن هواپيما نماييد
    در مورد فرود به صورت ILS:
    در فاصله تقريبا 12nm از باند فرود دقيقا همان كاري كه در اولين پستم گفته بودم را انجام دهيد
    <<باید پس از وارد کردن فرکانس و کورس صبر کنی تا ILS اصطلاحا Intercept شود بلافاصله دکمه APR را نزنید، ابتدا در راستای باند رادیال کنید(دکمه VOR/LOC را بزنید) و صبر کنید تا هواپیما در راستای باند قرار بگیرد سپس سرعت خود را پایین آورده، چرخ ها را باز کنید، فلپ را به میزان نیاز باز کنید، زمانی که مقدار DME برابر یا کمتر از 10 بود دکمه APR را بزنید تا هواپیما علاوه بر رادیال بر روی Glide Slope نیز قفل نماید سپس شاهد کاهش ارتفاع هواپیمای خود خواهید بود>>
    #9 ارسال شده در تاريخ May 22nd, 2012 در ساعت 12:39:30

  18. The Following 3 Users Say Thank You to pakradm For This Useful Post:

    Ali Pilot (May 22nd, 2012), emad3623 (October 2nd, 2014), HOSJAN78 (May 23rd, 2012)

  19. delta ?????? ??
    delta
    هوانورد نیمه فعال-استوار یکم
    August 2011
    tehraN
    157
    تعداد تشکر : 206
    Thanked 438 Times in 136 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 3

    ??? ??? پاسخ: مشکل در landing

    دوستان همین جوری داشتم یه چرخی میزدم خوندم جالب بود یه چیرزی بگم ؟/سیمیلاتور در مورد فرودگاه های ایرن مشکل داره ولی تمام خلبان های ایران مجوز کار با طیاره شون در مورد ils یه مجوزی هست به اسم CAT I فقط میتونن تا 200 پایی فرود گاه بیان پایین (اگه دید نداشته باشن ) وگرنه خلبان اینقدر شکاک هست -0اونم این طیاره ها ) که اصلا به گلاید اسلوپ و لوکلایزر اعتماد نمیکنه در حالی که شرط ILS اعنماد هست
    **خلبان ها به خدا نزدیک ترند**
    #10 ارسال شده در تاريخ May 23rd, 2012 در ساعت 16:34:51

  20. The Following User Says Thank You to delta For This Useful Post:

    pakradm (May 23rd, 2012)

??????? ?????

  1. سوال در مورد نحوه ي Landing در شبيه ساز پرواز
    ???? farhad01 ?? ????? سوالات از شبيه ساز پرواز
    ????: 100
    ????? ?????: May 17th, 2015, 21:30:57
  2. مشکل در زمان landing
    ???? bijan tiger ?? ????? پرسش و پاسخ شيبه ساز پرواز سری X
    ????: 1
    ????? ?????: October 13th, 2011, 14:36:02
  3. چند فیلم take off و landing از بوئینگ 787
    ???? Mohammadme ?? ????? انجمن دریافت فایل
    ????: 4
    ????? ?????: June 11th, 2011, 11:30:54
  4. دانلود چند کلیپ زیبای take off و landing
    ???? Real Flight ?? ????? انجمن دریافت فایل
    ????: 4
    ????? ?????: July 11th, 2010, 18:29:05

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0