برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 2 ?? 2
dqw
  1. abasfb ?????? ??
    abasfb
    هوانورد فعال-سرگرد
    January 2011
    iran
    502
    تعداد تشکر : 368
    Thanked 1,590 Times in 438 Posts

    ??? ??? نوسازی ناوگان هوایی با ورود هواپیماهای کوتاه برد

    نوسازی ناوگان هوایی با ورود هواپیماهای کوتاه برد مورد توجه وزیر راه و شهرسازی قرار گرفته است.

    در ناوگان فرسوده حمل و نقل هوایی کشور هواپیماهایی با عمر بیش از 35 سال نیز در حال تردد هستند اما در مجموع متوسط عمر ناوگان هوایی کشور 21 سال است.
    این ناوگان فرسوده که سالها نوسازی آن تنها در حد وعده های بی عمل باقی مانده قرار است با هواپیماهای کوتاه برد نوسازی شود.
    طی مسیر هوایی در داخل کشور در طولانی ترین فاصله ها بیش از 2 ساعت نیست، از این جهت به نظر وزیر راه و شهرسازی باید نوسازی ناوگان هوایی با ورود هواپیماهای کوتاه برد انجام شود.
    علی نیکزاد در این خصوص گفته است: از آنجایی که طی مسیر هوایی در داخل کشور بیش از دو ساعت به طول نمی انجامد، استفاده از هواپیماهای کوتاه برد مناسب خواهد بود که در این زمینه خرید و وارد کردن این گونه هواپیماها برای کشور در برنامه قرار گرفته است.
    در این راستا، روز گذشته محمدرضا فرزین مدیرعامل جدید صندوق توسعه ملی از آمادگی این صندوق برای اختصاص 1.3 میلیارد دلار به خرید هواپیمای جدید در سال جاری خبر داد.
    همچنین حمیدرضا پهلوانی رئیس سازمان هواپیمایی کشور آمادگی این سازمان را برای همکاری همه جانبه با شرکت های هواپیمایی برای ورود هواپیماهای جدید به ناوگان هوایی کشور اعلام کرد.
    از اینرو با توجه به برنامه ریزی های وزارت راه و شهرسازی و ابزار تمایل تمامی مدیران شرکت های فعال در صنعت هوایی کشور برای نوسازی هرچه زودتر ناوگان هواپیمایی، به زودی شاهد به کارگیری هواپیماهای کوتاه برد در پروازهای داخلی هستیم که متناسب با پروازهای کوتاه مدت طراحی شده و هزینه های کمتر در سرویس و سوخت گیری خواهند داشت.

    تین نیوز

    مزرع سبز فلک دیدم و داس مه نو ... یادم از کشته خویش آمد و هنگام درو


    #1 ارسال شده در تاريخ June 20th, 2012 در ساعت 14:02:40

  2. The Following 9 Users Say Thank You to abasfb For This Useful Post:

    A-2727 (June 20th, 2012), AMIR-T22 (June 20th, 2012), amir.fly (June 20th, 2012), Captain Yashar (June 21st, 2012), Dream Bird (June 20th, 2012), Farhan (June 20th, 2012), IR Blue SKY (June 20th, 2012), Mohammad Tomcat (June 21st, 2012), Mohammadme (June 20th, 2012)

  3. Farhan ?????? ??
    Farhan

    مدیر موقت بخش اخبار
    May 2011
    تهران
    1,694
    تعداد تشکر : 4,615
    Thanked 9,798 Times in 1,667 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    ??? ??? پاسخ: نوسازی ناوگان هوایی با ورود هواپیماهای کوتاه برد

    بازم میگم به عمل کار بر آید به سخن دانی نیست.همه خسته شدن از بس وعده و وعید شنیدیم.آخه یکی نیست به این آقای وزیر بگه اگه وارد کردن هواپیما به این آسونی بود پس وزرای قبلی با ملت دشمنی داشتن که هواپیما وارد نمیکردن؟؟؟یکبار برای همیشه از آقای وزیر خواهش میکنم درست وتخصصی وعده بدن.در مورد هواپیماهای شرقی مانند سوخو سوپر جت یا آنتونوف همه ما میدونیم که این هواپیماها هنوز امتحان خودشون رو پس ندادن و همه شاهد بودیم که با این همه تبلیغات پیرامون سوخو سوپر جت 100 چه سقوط مرگباری برای این پرنده رقم خورد و در ضمن ایرلاین ها همونطور که از آنتونوف 140 استقبال نکردن از باقی هواپیماهای شرقی هم استقبال نخواهند کرد پس تنها یک گزینه پیش روی ما می ماند وآن هم ورود هواپیمای غربی که خود روسیه هم در ناوگان خود تعداد بسیاری هواپیمای غربی داره.نمیخوام سیاسی صحبت کنم ولی لازم میدونم به عنوان یک دلسوز نکاتی رو از طرف خودم و شما دوستان به گوش مسوولین برسانم.در زمان دولت آقای خاتمی اروپا موافقت کرد که به ایران هواپیما بفروشد اما با مخالفت آمریکا مواجه شد و پس از کش و قوس های بسیار موفق شدیم 1 فروند ایرباس 321 خریداری کرده و تحویل ناوگان تشریفات بدیم.از این توضیحاتی که دادم میخوام نتیجه بگیرم توسعه ناوگان هوایی کشور ما چه بخواهیم و چه نخواهیم با سیاست گره خورده پس مسوولین توجه کنن 1-دور تمام هواپیماهای شرقی رو به دلایل متعدد که بعضی از اونها رو نوشتم خط قرمز بکشن.2-گهگاهی بعضی از دوستان به اطلاع من وشما می رسونن که چه فرصت های خوبی برای وارد کردن هواپیمای کم سن وسال به دلایل متعدد مانند دلال بازی و بی کفایتی برخی مسوولین و شاید کمبود بودجه به راحتی از دست میره.از مسوولان عزیز خواهش میکنیم که با بررسی جامع موضوع مهم ناوگان هوایی که میتونه سالانه تعداد زیادی توریست به کشور بیاره و به تبع اون ارز وارد کشور میشه واشتغالزایی صورت میگیره به دقت توجه کنن و در کمک مالی و همفکری با ایرلاین ها برای ورود هواپیمای غربی دریغ نکنند.
    #2 ارسال شده در تاريخ June 20th, 2012 در ساعت 21:48:22

  4. The Following 2 Users Say Thank You to Farhan For This Useful Post:

    abasfb (June 21st, 2012), Dream Bird (June 20th, 2012)

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0