برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 1 ?? 1
dqw
  1. mona ?????? ??
    mona

    هوانورد ارشد- مدير سابق
    September 2009
    Iran
    985
    تعداد تشکر : 13,048
    Thanked 4,746 Times in 981 Posts

    ??? ??? ساخت جتهای مسافربری فراصوت



    سازندگان جت در آمریکا قرار است در کنار سازمان فضایی این کشور در یک نمایشگاه هوایی طرح اولیه ای را به عنوان جایگزین کونکورد معرفی کند تا به عنوان یک جت مافوق صوت فاصله لندن تا سیدنی را در چهار ساعت طی کند.

    سازندگانی از شرکتهای هواپیماسازی چون بوئینگ، لاکهد مارتین و گلف استریم نخستین هواپیمای مسافربری فراصوت خود را می سازند و ماه آینده آن را به نمایش می گذارند.


    هر سه شرکت اعتقاد دارند که به مرحله کاهش انفجار صوتی به صدایی بسیار کم نزدیک شده اند.

    یکی از مهندسان شرکت گلف استریم اظهار داشت: حقیقت این است که نسل جدید هواپیماهای فراصوت در نهایت در دسترس ما قرار می گیرد.

    مواد کامپوزیت سبکتر، موتور پیشرفته تر و بدنه کوچکتر هواپیما جتهای جدید را قادر می سازد که دو برابر کونکوردها پرواز کنند. کونکوردها 2 هزار کیلومتر در ساعت حرکت می کردند.

    اکنون با فراهم شدن امکان پرواز 4 هزار کیلومتر در ساعت موجب می شود که مسافران بتوانند فاصله لندن تا سیدنی را در زمان کوتاهی طی کنند. فاصله ای که بیش از 19 هزار کیلومتر است.

    درحال حاضر سریعترین جتهای زیر سرعت صوت هواپیمای جدید G650 گلف استریم است که می تواند 11 هزار کیلومتر را با سرعت هزار کیلومتر در ساعت یا 1130 کیلومتر در ساعت طی کند.

    این درحالی است که جانشینان این هواپیما با نام X-54 ثابت می کند که یک هواپیما می تواند با صدای انفجار صوتی کمتر حرکت کند.

    این هواپیما قرار است در کنار سایر طرحهای اولیه فراصوت در نمایشگاه فرنبورو قرار گیرد.

    ماه ژانویه گذشته ناسا تصاویری از یک هواپیمای آزمایشی را با یک تونل بادی منتشر کرد که گفته شده بود انفجار صوتی این هواپیما را می توان بااستفاده از بالهای فوق نازک و موتورهای مخفی به حداقل برسد.

    براساس گزارش دیلی میل، چالش ساخت این هواپیماها تنها تکنیکی نیستند چرا که سازندگان باید به سیاستمداران ثابت کنند که این جتهای فراصوت مورد اقبال عمومی قرار می گیرد.

    صدای انفجاری کنکورد به فرصتهای تجاری آن صدمه زده است، این هواپیما آخرین بار در نوامبر سال 2003 پرواز کرد.
    خدایا! زندگی از این زیباتر و بهتر دیگه نمی شه.
    شکر شکر شکر


    #1 ارسال شده در تاريخ June 28th, 2012 در ساعت 22:11:29

  2. The Following 3 Users Say Thank You to mona For This Useful Post:

    HOSJAN78 (June 28th, 2012), IR Blue SKY (June 28th, 2012), Persian Tom Cat (June 29th, 2012)

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0