برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ????? ??? ??????? ??: 1-4

??? ???????
1. ??? ??? ?????? ?? ??? ??????? ??? ????.
  • 1

    0 0%
  • 2

    0 0%
  • 3

    0 0%
  • 4

    1 100.00%
????? ?????: ?? 1 ?? 4 ?? 4
dqw
  1. gomnam15010 ?????? ??
    gomnam15010
    هوانورد عادی - سرباز صفر
    June 2012
    esf
    1
    تعداد تشکر : 0
    تعداد تشکر : Thanked 1 Time in 1 Post

    ??? ??? دلیل استفاده از لبه در ورودی هوای موتور

    سلام . دلیل اصلی قرارگیری لبه در ابتدای دهانه ورودی داکت هوا چیست و چه تفاوت اصلی بین زمانی که لبه داریم و زمانی که لبه نداریم وجود دارد؟
    با تشکر
    #1 ارسال شده در تاريخ June 30th, 2012 در ساعت 17:49:45

  2. The Following User Says Thank You to gomnam15010 For This Useful Post:

    Esmaiel_F4 (March 28th, 2013)

  3. HOSJAN78 ?????? ??
    HOSJAN78
    هوانورد نیمه فعال-سرهنگ دوم
    June 2011
    TEHRAN
    816
    تعداد تشکر : 5,388
    Thanked 2,251 Times in 706 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    ??? ??? پاسخ: دلیل استفاده از لبه در ورودی هوای موتور

    میشه بپرسم اون نظر سنجی چیه؟؟؟


    ترسوی حقیقی از پرواز نمی ترسد
    بلکه آن کس که با ترس پرواز را یاد می گیرد ترسو است!

    گابریل گارسیا مارکز
    #2 ارسال شده در تاريخ July 1st, 2012 در ساعت 21:44:34

  4. The Following User Says Thank You to HOSJAN78 For This Useful Post:

    demorgan (July 2nd, 2012)

  5. HPAX ?????? ??
    HPAX
    هوانورد عادی - گروهبان دوم
    July 2012
    نايين كاشان
    53
    تعداد تشکر : 18
    Thanked 119 Times in 40 Posts

    ??? ??? پاسخ: دلیل استفاده از لبه در ورودی هوای موتور

    شايد اصلي ترين دليل استفاده از داكت منظم كردن هواي جلوي موتور و در واقع جلوگيري از اغتشاشات ناشي از مكش هوا به داخل هست.معمولا در موتورهاي هواپيماهاي مافوق صوت داكت وجود داره چون اثرات اين اغتشاش تاثيراتش بيشتره .احتمالا لبه ها هم به همين عمل كمك ميكنن و به شكل موتور بستگي دارن.
    #3 ارسال شده در تاريخ July 20th, 2012 در ساعت 01:18:02

  6. The Following 4 Users Say Thank You to HPAX For This Useful Post:

    Esmaiel_F4 (March 28th, 2013), IR Blue SKY (July 20th, 2012), IRI.AMIR (July 20th, 2012), pakradm (July 20th, 2012)

  7. SPACE MAN ?????? ??
    SPACE MAN

    کارشناس هوانوردی
    November 2008
    tehran
    634
    تعداد تشکر : 711
    Thanked 2,912 Times in 534 Posts

    ??? ??? پاسخ: دلیل استفاده از لبه در ورودی هوای موتور

    سلام....
    هوای ورودی به موتور رو منظم میکنه و مانع از stall در stage های اخر موتور میشه
    پرواز اندازه آدم رو بر ملا میکنه... هر چی بالاتر میری.بالاتر و بالاتر میری.... دنیا از دید تو بزرگتر میشه و تو از دید دنیا کوچکتر. . .





    آرزو دارم در آسمان بمیرم ......... در آغوش عشق دومم پرواز بمیرم ......به عشق اولم خدا نزدیکتر باشم .... و از عشق سومم خانواده کمی دور ... تا درد جدایی ودل کندن را کمتر احساس کنم .....
    #4 ارسال شده در تاريخ July 20th, 2012 در ساعت 01:35:31

  8. The Following 3 Users Say Thank You to SPACE MAN For This Useful Post:

    Esmaiel_F4 (March 28th, 2013), HPAX (July 20th, 2012), IRI.AMIR (July 20th, 2012)

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0