برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 1 ?? 1
dqw
  1. Captain Mostafavi ?????? ??
    Captain Mostafavi
    هوانورد فعال-سرهنگ
    January 2012
    Iran Blue Sky
    965
    تعداد تشکر : 3,212
    Thanked 3,109 Times in 929 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    فلش_جدید P 92 Tecnam Sea Sky،هواپیمای مناسب آب و خاک

    کمپانی ایتالیایی سازنده هواپیماهای سبک اسپرت (LSA) سال جدید را با دو مدل از سری هواپیماهای اسپرت با نام Hydroplanes P92 Sea Sky که یک مدل آبی/خاکی یا دو زیست بوده و همینطور مدل P92 Tail Dragger آغاز کرد.
    هیدرو پلین P 92 یا اولین مدل از نظر توانایی ها با دو نام Classic Echo و Eaglet به مشتریان عرضه میشود که اکو کلاسیک با قیمت 159 هزار و 900 دلار آمریکا اندکی سریع تر از Eaglet بوده و قیمت آن نیز به همین دلیل 12000 دلار آمریکا گران تر است.
    کمپانی Tecnam قبل از این،مدل متفاوت از P92 را ارائه کرد،که از نوع هواپیماهای قابل استفاده در دریا و آب بود،ولی بنا به نظر فیل سولومون که مدیر عامل قسمت آمریکای شمالی کمپانی تکنام بوده،تولید آن چندین سال پیش به دلیل آنکه سازنده بخش شناور از این تجارت و تولید کنار رفت،متوقف شد.
    اما شناورهای جدید تکنام،هر یک دارای چهار چرخ جمع شونده بوده که برای نخستین بار در شناور ها دیده میشود.
    خریداران و سفارش دهندگان هیدرو پلین یا هواپیمای آبی میتوانند شناور های خود را تبدیل به چرخ کنند و ارابه فرود که از سه چرخ تشکیل شده،بخشی از سفارش خرید هواپیما است.
    علاوه بر این،کیت هایی که قابلیت اضافه شدن به سیستم را دارند برای شناورها وجود دارد که خریداران هواپیماهای P92 میتوانند با ابتیاع آن به مبلغ 35 هزار دلار هواپیمای خود را تبدیل به مدل دو زیست (آبی و خاکی) کنند.
    طرح مدل P92 Tail Dragger در واقع بر اساس دو مدل ایگلت G5 و اکو کلاسیک شکل گرفته و موارد تشابه زیادی بین این مدل و دو مدل مذکور وجود دارد بطوری که رنگ آمیزی،اهرم پروازی و سکان عمودی،همگی ترکیب زیبایی از طرح های مدرن و قدیمی بوده که با مهارت تمام با یکدیگر ادغام شده اند.
    این دو مدل هواپیما از نظر ظاهری،تفاوتی با یکدیگر ندارند و برای آنها 3 پیشرانه توسط خریداران و سفارش دهندگان قابل سفارش بوده که عبارتند از :
    1.موتور 100 اسب بخاری ساخت روتاکس از نوع 912
    2.موتور Lycoming
    3.موتور توربو شارژ دار و رتاکس از نوع 914

    البته موتور روتاکس 914 برای بازار ایالات متحده در نظر گرفته نشده چون نیازمند ملخی است که تیغه های آن قابلیت چرخش در طول خود را داشته باشد که در ایالات متحده چنین ویژگی برای هواپیماهای اسپرت سبک،غیر قانونی است.
    طبق اظهار نظر سولومون،مدیر عامل قسمت آمریکای شمالی کمپانی تک نام،هر دو مدل هواپیمای دریایی و Tail Drogger از اواخر مارس سال 2012 به تدریج در اختیار علاقه مندان قرار گرفت.

    تصاویری از P92 Tecnam Sea Aky :




    منبع : ماهنامه نوآور
    ترجمه و گرد آوری : مهندس کیوان بنی هاشمی


    #1 ارسال شده در تاريخ June 30th, 2012 در ساعت 21:15:02

  2. The Following 5 Users Say Thank You to Captain Mostafavi For This Useful Post:

    A-2727 (June 30th, 2012), امام قلی خان (March 11th, 2014), biue sky (January 8th, 2014), solution (July 1st, 2012), عبدالاحد (June 30th, 2012)

??????? ?????

  1. دوستان نظر بدهند و کمک کنند / piper یا tecnam ؟
    ???? jb1989 ?? ????? موضوعات متفرقه اموزش خلبانی
    ????: 6
    ????? ?????: October 10th, 2011, 22:21:19

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0