برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 7 ?? 7
dqw
  1. bijan bayat ?????? ??
    bijan bayat
    هوانورد عادی - گروهبان سوم
    April 2012
    تهران
    36
    تعداد تشکر : 1
    Thanked 61 Times in 26 Posts

    new_1 مشکل در زمان پرواز در شرایط IR

    سلام دوستان
    یک سوال . چرا در زمان پرواز در ارتفاع بالا و با وجود ابر و باد شدید و در زمان اوج گیری در تمام هواپیماهای سیمولاتور قدرت موتور به صورت خودکار به حد اکثر میرسه و نمیشه اونو کنترلش کرد و بعد از نزول و نزدیک شدن به زمین این حالت خودش درست میشه و سرعت روی سرعت تنظیم شده دوباره بر میگرده ؟ آیا در پروازهای واقعی هم چنین موردی وجود دارد یا فقط در سیمولاتور اینجوری هستش ؟می خواستم ببینم اگر شما دوستان با چنین مشکلی برخورد کردین
    1- به چه علت است ؟
    2- چه کاری باید انجام داد در این مورد ؟
    3- و آیا این در اصل مشکل ، مشکل طرحی در شبیه ساز هستش ؟
    4- در داخل کابین باید کار خاصی انجام داد یا نه ؟
    #1 ارسال شده در تاريخ July 8th, 2012 در ساعت 12:55:54

  2. The Following 2 Users Say Thank You to bijan bayat For This Useful Post:

    SPACE MAN (July 8th, 2012), عبدالاحد (July 8th, 2012)

  3. SPACE MAN ?????? ??
    SPACE MAN

    کارشناس هوانوردی
    November 2008
    tehran
    634
    تعداد تشکر : 711
    Thanked 2,911 Times in 534 Posts

    ??? ??? پاسخ: مشکل در زمان پرواز در شرایط IR

    سلام...
    در ارتفاعات بالا به دلیل کم شدن density هوا میزان تراست کاهش پیدا میکنه...و برای جبران موتور باید در حالت حداکثر قرار بگیره...به این موضوع هم توجه داشته باش که شما در ارتفاع بالا IAS تون کم میشه ولی GS شما افزایش پیدا میکنه... و دلیل کم شدن هم این هست که در ارتفاع بالا به دلیل کاهش فشار هوا و زیاد شدن فاصله بین مولکولی هوا میزان اختلاف فشار بین هوای ورودی از PITOT و STATIC SOURCE کم میشه در نتیجه میزان IAS کم میشه...و موتور برای جبرانش خودشو تیکه پاره میکنه! ولی در اصل GS هواپیما زیاد هم شده..... البته من زیاد SIM کار نمیکنم.چون واقعا sense پرواز رو میریزه به هم.....من فقط برای instrument کار میکنم....یعنی تا روشن کردم سریع a/p و با instrument ها درگیر میشم......
    پرواز اندازه آدم رو بر ملا میکنه... هر چی بالاتر میری.بالاتر و بالاتر میری.... دنیا از دید تو بزرگتر میشه و تو از دید دنیا کوچکتر. . .





    آرزو دارم در آسمان بمیرم ......... در آغوش عشق دومم پرواز بمیرم ......به عشق اولم خدا نزدیکتر باشم .... و از عشق سومم خانواده کمی دور ... تا درد جدایی ودل کندن را کمتر احساس کنم .....
    #2 ارسال شده در تاريخ July 8th, 2012 در ساعت 13:10:58

  4. The Following 6 Users Say Thank You to SPACE MAN For This Useful Post:

    IR Blue SKY (July 8th, 2012), Mohammadme (July 8th, 2012), pakradm (July 8th, 2012), pilot 747 (July 8th, 2012), PILOTSAEED (July 8th, 2012), عبدالاحد (July 8th, 2012)

  5. bijan bayat ?????? ??
    bijan bayat
    هوانورد عادی - گروهبان سوم
    April 2012
    تهران
    36
    تعداد تشکر : 1
    Thanked 61 Times in 26 Posts

    ??? ??? پاسخ: مشکل در زمان پرواز در شرایط IR

    با تشکر از space man عزیزم که راهنمایی کردین .
    ولی فقط در زمان شرایط IR و باد و طوفان اینجوری میشه ! در حالت عادی در ارتفاع بالا فقط قدرت موتور زیاد میشه ولی اینجوری نیست که از حالت IAS بیرون بیاد و خود سر بشه در ارتفاع بالا در حالت عادی میشه IAS رو تنظیم کرد و لی در شرایط بد قدرت موتور به حداکثر میرسه بدون در نظر گرفتن تنظیمات IAS و از تنظیمات سرعت در قسمت A/P خارج میشه و باید IAS رو deactive کرد و سرعت رو دستی تنظیم کنیم تا سرعت Overspeed نشه می خواستم در این مورد بیشتر راهنماییم کنین.
    #3 ارسال شده در تاريخ July 8th, 2012 در ساعت 13:49:41

  6. pakradm ?????? ??
    pakradm
    هوانورد فعال-ستوان یکم
    November 2011
    Tehran
    387
    تعداد تشکر : 11,147
    Thanked 2,068 Times in 375 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    ??? ??? پاسخ: مشکل در زمان پرواز در شرایط IR

    ??? ??? ????? ???? ???? bijan bayat ????? ??? ??
    با تشکر از space man عزیزم که راهنمایی کردین .
    ولی فقط در زمان شرایط IR و باد و طوفان اینجوری میشه ! در حالت عادی در ارتفاع بالا فقط قدرت موتور زیاد میشه ولی اینجوری نیست که از حالت IAS بیرون بیاد و خود سر بشه در ارتفاع بالا در حالت عادی میشه IAS رو تنظیم کرد و لی در شرایط بد قدرت موتور به حداکثر میرسه بدون در نظر گرفتن تنظیمات IAS و از تنظیمات سرعت در قسمت A/P خارج میشه و باید IAS رو deactive کرد و سرعت رو دستی تنظیم کنیم تا سرعت Overspeed نشه می خواستم در این مورد بیشتر راهنماییم کنین.
    دوست عزیز
    اینجوری که شما داری تعریف میکنی به احتمال خیلی زیاد در تنظیمات شبیه ساز نحوه نمایشگر سرعت را در حالت TAS (مخفف True Air Speed) قرار داده ای واسه همین سرعتی که داری می بینی خیلی بالاست و می ترسی هواپیما OverSpeed بشه!!!
    #4 ارسال شده در تاريخ July 8th, 2012 در ساعت 14:26:38

  7. bijan bayat ?????? ??
    bijan bayat
    هوانورد عادی - گروهبان سوم
    April 2012
    تهران
    36
    تعداد تشکر : 1
    Thanked 61 Times in 26 Posts

    ??? ??? پاسخ: مشکل در زمان پرواز در شرایط IR

    نه عزیزم در قسمت True Air Speed تنظیمات رو درست Set کردم میدونم دقیقا" کجارو میگید . در قسمت تنظیمات resime setting که مربوط به تنظیمات هواپیما میشه و فعال و غیر فعال کردن Crash و true air speed . مشکل من از اونجا عزیزم. !
    #5 ارسال شده در تاريخ July 8th, 2012 در ساعت 14:33:44

  8. The Following User Says Thank You to bijan bayat For This Useful Post:

    pakradm (July 8th, 2012)

  9. shayan.iran131 ?????? ??
    shayan.iran131

    هوانورد عادی - گروهبان یکم
    January 2012
    OIGG
    63
    تعداد تشکر : 281
    Thanked 109 Times in 35 Posts

    ??? ??? پاسخ: مشکل در زمان پرواز در شرایط IR

    اقا من امشب با بویینگ 737 خود سیمولاتور موقع لندینگ چرخ سمت چپ عقب نصفه باز شدش . دیگه نه بالا میرفت نه پایین همونجوری گیر کرده بود. بعدا با fs passanger موقعیت رو اظطراری اعلام کردم.
    تو اینجور موقع ها هیچ کاری جز فرود اضطراری هیچ کاری نمیشه کرد؟
    #6 ارسال شده در تاريخ July 8th, 2012 در ساعت 22:23:04

  10. pakradm ?????? ??
    pakradm
    هوانورد فعال-ستوان یکم
    November 2011
    Tehran
    387
    تعداد تشکر : 11,147
    Thanked 2,068 Times in 375 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    ??? ??? پاسخ: مشکل در زمان پرواز در شرایط IR

    ??? ??? ????? ???? ???? shayan.iran131 ????? ??? ??
    اقا من امشب با بویینگ 737 خود سیمولاتور موقع لندینگ چرخ سمت چپ عقب نصفه باز شدش . دیگه نه بالا میرفت نه پایین همونجوری گیر کرده بود. بعدا با fs passanger موقعیت رو اظطراری اعلام کردم.
    تو اینجور موقع ها هیچ کاری جز فرود اضطراری هیچ کاری نمیشه کرد؟
    چرا فرود اضطراری؟؟؟ مگه موتورت آتیش گرفته؟؟؟خب شما میتونی به صورت عادی طرح تقرب(Approach) را انجام بدی فقط حواست باشه موقع فرود سعی کن روی آن چرخی که سالم است(اینجا سمت راست) بیشتر وزن هواپیما را بیندازی و با یک شوک به چرخ چپ گیر آن را برطرف کنی
    #7 ارسال شده در تاريخ July 8th, 2012 در ساعت 22:56:04

  11. The Following User Says Thank You to pakradm For This Useful Post:

    shayan.iran131 (July 9th, 2012)

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0