برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 1 ?? 1
dqw
  1. مديريت تالار اخبار ?????? ??
    مديريت تالار اخبار

    مدیر تالار
    June 2012
    ايروسنتر
    167
    تعداد تشکر : 10
    Thanked 1,270 Times in 167 Posts

    ??? ??? ماهان مسافران اردبیل را در مشهد سرگردان گذاشت




    وعده‌ای که نابجا بود
    ماهان مسافران اردبیل را در مشهد سرگردان گذاشت

    خبرگزاری فارس: در یک خلف وعده آشکار شرکت هواپیمایی ماهان مسافران اردبیل را در فرودگاه مشهد سرگردان گذاشت و به وعده‌اش عمل نکرد.



    به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صبح امروز جمع زیادی از مسافران شرکت هواپیمایی ماهان در فرودگاه مشهد تجمع کرده و خواستار پاسخگویی صریح و روشن شرکت ماهان به این خلف وعده شدند که اسباب نگرانی بیش از 250 مسافر اردبیل - مشهد را در وعده برگشت به وجود آورده است.

    این مسافران که با شرکت هواپیمایی ماهان ظهر پنجشنبه از اردبیل عازم مشهد مقدس شده بودند به یک باره با پیامک لغو شدن پرواز برگشت‌شان مواجه شدند به طوری که با شرکت ماهان در تهران، اردبیل و مشهد تماس‌های مکرری برقرار کردند که هیچ یک از مسئولان شرکت هواپیمایی ماهان حاضر به پاسخگویی صریح، روشن و شفاف در مورد علل لغو پرواز برگشتی مشهد به اردبیل نشدند.

    این در حالی است که مسافران ایرباس از اولین ساعات صبح امروز در فرودگاه مشهد سرگردان بوده و از مسئولان خواستند پرواز جایگزین را برای آنها دایر کنند تا مشکلات این مسافران برطرف شود.

    این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که شرکت‌های هواپیمایی و مسئولان استان اردبیل در بیانات خود تنها به اظهار فضل می‌پردازند در حالی که حاضر نیستند در چنین مواقعی پاسخگوی مسافران و مردم سرگردان در فرودگاه باشند که به نظر می‌رسد عده‌ زیادی از آنها برای برگشت‌شان دچار مشکل شده‌اند و تا پایان این هفته نیز پروازهای مستقیم به مقصد اردبیل و سایر شهرهای مجاور نیز وجود ندارد.

    این رفتار شرکت هواپیمایی ماهان نه تنها زمینه‌ بی‌اعتمادی مردم و مسافران را فراهم می‌کند بلکه بیانگر این واقعیت است که شرکت‌ها و تورهای زیارتی و سیاحتی تنها به فکر درآمدزایی خود هستند و حاضر نیستند در چنین مواقعی پاسخگوی مسافران و گردشگران باشند.

    این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که بسیاری از مسافران سفر زیارتی مشهد با یک برنامه‌ریزی سعی می‌کردند در موعد مقرر در شهر و دیارشان باشند که این خلف وعده مشکلات و گرفتاری‌‌های متعددی را برای مسافران اردبیل - مشهد به وجود آورده است.
    #1 ارسال شده در تاريخ July 9th, 2012 در ساعت 12:43:04

  2. The Following 4 Users Say Thank You to مديريت تالار اخبار For This Useful Post:

    amir.fly (July 9th, 2012), att89 (July 9th, 2012), IR Blue SKY (July 9th, 2012), M Michael Watson (July 9th, 2012)

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0