برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 1 ?? 1
dqw
  1. abasfb ?????? ??
    abasfb
    هوانورد فعال-سرگرد
    January 2011
    iran
    502
    تعداد تشکر : 368
    Thanked 1,590 Times in 438 Posts

    ??? ??? شرایط کار برای خلبانان در ناوگان هوایی ایران فراهم است

    در حالی بسیاری از کارشناسان صنعت حمل و نقل هوایی نسبت به بازار کار خلبانان ایرانی انتقاد می‌کنند که رئیس انجمن شرکت‌های هواپیمایی این موضوع را غیرواقعی دانست و می‌گوید که به ندرت اتفاق می‌افتد خلبانان ایرانی جذب بازار کار نشوند.


    حمل و نقل ـ مشکلات بسیاری می‌تواند مانع جذب خلبانان ایرانی به صنعت حمل و نقل هوایی کشور باشد که البته از مهمترین دلایل آن، می‌توان به نبود وسایل و امکانات برای آموزش‌های تخصصی، نبود بودجه و حمایت از بخش خصوصی در راستای سرمایه‌گذاری و برخی تصمیمات دولت که به اعتقاد آگاهان این صنعت، چندان پیشینه کارشناسی شده ندارد، اشاره کرد.

    راهکارهای بسیاری برای بکارگیری خلبانان ایرانی در صنعت حمل و نقل هوایی دیده شده اما تاکنون به نظر نمی‌رسد که آنچه در نظر گرفته شده کاربردی شده باشد؛ چراکه به گفته برخی کارشناسان صنعت حمل و نقل هوایی، ظاهراً به کارگیری خلبانان خارجی به صرفه‌تر است.

    «عبدالرضا موسوی»، رئیس انجمن شرکت‌های هواپیمایی ایران در گفت‌وگو با CHN، از نبود هیچ مشکلی برای جذب خلبانان در صنعت حمل و نقل هوایی ایران خبر داد و گفت: «به هیچ عنوان مشکلی در جذب خلبانان وجود ندارد و نبایددر این خصوص جوسازی کرد.»

    وی در پاسخ به این سوال که چرا خلبانان ایرانی برای انجام فعالیت و یا بازار کار به خارج از کشور سفر می‌کنند اذعان داشت: «مهاجرت خلبانان برای انجام کار به خارج از کشور یا اصلاً وجود ندارد یا بسیار معدود است.»

    به گفته وی، نه تنها مهاجرت خلبانان به ندرت اتفاق می‌افتد بلکه بسیاری از هواپیماهایی که ثبت خارج از کشور هستند دارای خلبانان ایرانی بوده و در سال گذشته (1390)، بیش از 100 خلبان آموزش‌دیده وارد ناوگان هوایی شدند.»

    نمی‌توان پیش‌بینی کرد که اگر هواپیمایی به ثبت خارج برسد و مالکیتش با ایران باشد اجازه پرواز به خلبان ایرانی داده شود یا نه ؟چراکه طبق قانون ایکائو، هواپیما در صورتی که به ثبت کشورخارجی برسد، کشور مورد نظر می‌تواند در خصوص ملیت خلبان اظهار نظر کند.

    اما به گفته رئیس انجمن شرکت‌های هواپیمایی، یکی از مهمترین دغدغه‌های ناوگان هوایی استفاده از خلبانان ایرانی است.



    avia

    مزرع سبز فلک دیدم و داس مه نو ... یادم از کشته خویش آمد و هنگام درو


    #1 ارسال شده در تاريخ July 21st, 2012 در ساعت 17:57:22

  2. The Following 7 Users Say Thank You to abasfb For This Useful Post:

    Ali Pilot (July 21st, 2012), IR Blue SKY (July 21st, 2012), Mohammadme (July 22nd, 2012), mojtabarahmani (July 22nd, 2012), pakradm (July 21st, 2012), PILOTSAEED (July 21st, 2012), sfaiazy (July 21st, 2012)

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0