برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 1 ?? 1
dqw
  1. abasfb ?????? ??
    abasfb
    هوانورد فعال-سرگرد
    January 2011
    iran
    502
    تعداد تشکر : 368
    Thanked 1,590 Times in 438 Posts

    ??? ??? موسوی: نمی‌توان جز این راهكاری برای حضور ایران در كنوانسیون‌های جهانی یافت

    هفته گذشته با تصویب مجلس، مسوولیت شركت‌های هواپیمایی در دو پرواز بین‌المللی و داخلی تفكیك شد امری كه رییس انجمن شركت‌های هواپیمایی با توجه به ضرورت عضویت ایران در كنوانسیون‌های جهانی و نیز وجود قانون مجازات اسلامی در كشور آن را طبیعی و به دور از هرگونه تعبیض دانست.

    سیدعبدالرضا موسوی گفت: ایران در بخش صنعت هواپیمایی و حمل و نقل هوایی عضو كنوانسیون‌های مختلف جهانی است و باید از آن‌ها تبعیت كند.

    وی ادامه داد: ما نمی‌توانیم در كشور نرخ دیه را تغییر دهیم. از طرفی طبق قوانین بین المللی باید به مسافرین پروازهای خارجی خسارت بدهیم تا بتوانیم در مجامع جهانی همچون دیگر كشورها حضور داشته باشیم.

    موسوی با بیان این‌كه همواره وكلای حقوقی در بحث پروازهای خارجی بر سر گرفتن خسارت مسافرین و نیز بار در خطوط هوایی بین المللی دعوا داشته‌اند، اظهار كرد: در شرایطی كه نمی‌توان قانون مجازات اسلامی را تغییر داد و باید آن را ثابت نگه داشت مجلس شورای اسلامی تصمیم گرفت مسوولیت شركت‌های هواپیمایی در دو پرواز بین المللی و داخلی را تفكیك كند.

    وی تاكید كرد:‌ تفكیك این موضوع هیچ تبعیضی برای مسافرین به همراه ندارد.

    وی همچنین اظهار كرد: تصویب این قانون اختلاف‌نظرها در دادگاه‌ها بر سر دعاوی مربوط به پروازهای خارجی را كاهش داده و از تسلط آراء می‌كاهد.

    وی با اشاره به نرخ بیمه در دیگر كشورها خاطرنشان كرد: در كشورهای CIS نرخ بیمه برای مسافرین پروازهای هوایی بسیار پایین‌تر از آن چیزی است كه در ایران وجود دارد. از طرفی در حوزه آمریكا این رقم بسیار بالاتر و حدود 500 هزار دلار است. ایران با عضویت در كنوانسیون‌های جهانی نرم بین المللی را برای بیمه مسافرین می‌پذیرد. در داخل كشور نیز حادثه‌دیدگان در پروازهای داخلی از قانون مجازت اسلامی برای حمایت از خود بهره می‌برند.

    نمایندگان مجلس شورای اسلامی چهارشنبه هفته گذشته 11 مرداد ماه در بررسی جزییات لایحه‌ی تعیین حدود مسوولیت شركت‌های هواپیمایی ایرانی، ماده یك این لایحه را تصویب كردند كه براساس آن مسوولیت شركت‌های هواپیمایی ایرانی در مورد حمل ونقل مسافران، بار و اساسیه در پروازهای بین المللی متعاقب با كنوانسیون ورشو و در خصوص پروازهای داخلی در مورد حمل و نقل مسافران مطابق با قانون مجازات اسلامی خواهد بود. در حالی این ماده در مجلس تصویب شد كه اخطارهای نمایندگان درباره تفاوت در پرداخت خسارات پروازهای داخل و خارج را به همراه داشت.زیرا نمایندگان این قانون را مصداق تعبیض ناروا عنوان كردند.

    چند تن از نمایندگان مخالف این لایحه نیز در صحن مجلس در اظهارات خود تفاوت در پرداخت خسارت‌های پروازهای داخل و خارج را ظلم فاحش به مسافرین اعلام كردند. اما با وجود مخالفت‌های موجود این ماده از قانون با 161 رای موافق در برابر 28 رای مخالف و 34 رای ممتنع به تصویب مجلس رسید.
    tinn

    مزرع سبز فلک دیدم و داس مه نو ... یادم از کشته خویش آمد و هنگام درو


    #1 ارسال شده در تاريخ August 6th, 2012 در ساعت 14:20:10

  2. The Following User Says Thank You to abasfb For This Useful Post:

    delta (August 7th, 2012)

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0