برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

???? 1 ?? 2 12 ??????????
????? ?????: ?? 1 ?? 10 ?? 20
dqw
  1. HONDA ?????? ??
    HONDA
    هوانورد عادی - سرباز یکم
    June 2012
    MASHHAD
    9
    تعداد تشکر : 0
    Thanked 3 Times in 3 Posts

    Question مشكل در landing

    سلام دوستان عزيز 1- اگر امكان داره لطف بفرماييد توضيح بدين چرا وقتي كه fspasseingers فعاله و پرواز ميكنم هنگام فرود تاير هواپيما دچار تركيدگي ميشه؟؟؟ 2-آيا tu-154 با پنل انگليسي هم پيدا ميشه؟؟متشكرم
    #1 ارسال شده در تاريخ August 11th, 2012 در ساعت 14:22:49

  2. M Michael Watson ?????? ??
    M Michael Watson
    هوانورد نیمه فعال-ستوان سوم
    January 2012
    Tehran
    200
    تعداد تشکر : 347
    Thanked 471 Times in 160 Posts

    ??? ??? پاسخ: مشكل در landing

    شاید سرعتت زیاده..یا هواپیما رو میکوبی زمین....

    خداوندا دستهایم خالی است ودلم غرق در آرزوها -یا به قدرت بیکرانت دستانم راتوانا گردان یا دلم را ازآرزوهای دست نیافتنی خالی کن...(کوروش کبیر)
    #2 ارسال شده در تاريخ August 11th, 2012 در ساعت 14:47:55

  3. The Following 2 Users Say Thank You to M Michael Watson For This Useful Post:

    airplane (January 11th, 2013), B727 (January 12th, 2013)

  4. pakradm ?????? ??
    pakradm
    هوانورد فعال-ستوان یکم
    November 2011
    Tehran
    387
    تعداد تشکر : 11,147
    Thanked 2,068 Times in 375 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    ??? ??? پاسخ: مشكل در landing

    دوست عزیز
    اگر شما با Vertical Speed زیر 500- فرود بیایید دچار ترکیدگی تایر خواهید شد و اصطلاحا می گویند هواپیما Hard Landing کرده که در واقعیت هم چنین فرودی هم پدر هواپیما و هم پدر مسافران را در می آورد
    #3 ارسال شده در تاريخ August 11th, 2012 در ساعت 18:23:36

  5. The Following 3 Users Say Thank You to pakradm For This Useful Post:

    airplane (January 11th, 2013), M.R.H (January 12th, 2013), shirmardi (January 13th, 2013)

  6. airplane ?????? ??
    airplane
    هوانورد نیمه فعال-سرگرد
    May 2012
    لرستان
    508
    تعداد تشکر : 981
    Thanked 809 Times in 363 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 6

    ??? ??? پاسخ: مشكل در landing

    ??? ??? ????? ???? ???? pakradm ????? ??? ??
    دوست عزیز
    اگر شما با Vertical Speed زیر 500- فرود بیایید دچار ترکیدگی تایر خواهید شد و اصطلاحا می گویند هواپیما Hard Landing کرده که در واقعیت هم چنین فرودی هم پدر هواپیما و هم پدر مسافران را در می آورد
    ولی یه امکان دیگه هم وجود داره،اون این که در هوا تو سرعت بالا چرخ ها رو باز میکنه و میترکن،یا همین چیزی که شما گفتی
    #4 ارسال شده در تاريخ January 11th, 2013 در ساعت 11:22:02

  7. AIR BUS ?????? ??
    AIR BUS

    هوانورد فعال-سرهنگ دوم
    December 2011
    تهران
    1,209
    تعداد تشکر : 4,847
    Thanked 3,171 Times in 1,025 Posts

    ??? ??? پاسخ: مشكل در landing

    شما کلا وقتی با fs passenger کار کنید کنید واقعی تر میشه پروازا و نزدیک اقاقعیت میشه.بخاطر همین انتقاد های زیادی از پروازت میشه.بخاطر همین همون طور که دوست عزیزم pakead جان گفتند،به احتمال زیاد باvs مناسب touch نکردید یا speed موقعtouch زیاد بوده


    Mahan Air
    #5 ارسال شده در تاريخ January 11th, 2013 در ساعت 12:56:11

  8. The Following 3 Users Say Thank You to AIR BUS For This Useful Post:

    airplane (January 11th, 2013), B727 (January 12th, 2013), pakradm (January 11th, 2013)

  9. airplane ?????? ??
    airplane
    هوانورد نیمه فعال-سرگرد
    May 2012
    لرستان
    508
    تعداد تشکر : 981
    Thanked 809 Times in 363 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 6

    ??? ??? پاسخ: مشكل در landing

    ??? ??? ????? ???? ???? AIR BUS ????? ??? ??
    شما کلا وقتی با fs passenger کار کنید کنید واقعی تر میشه پروازا و نزدیک اقاقعیت میشه.بخاطر همین انتقاد های زیادی از پروازت میشه.بخاطر همین همون طور که دوست عزیزم pakead جان گفتند،به احتمال زیاد باvs مناسب touch نکردید یا speed موقعtouch زیاد بوده
    بله به احتمال زیاد همین چیزی هست که شما میگید،چون برای خودم شخصا پیش اومده که هنگام لندینگ تایر های هواپیما بترکه
    #6 ارسال شده در تاريخ January 11th, 2013 در ساعت 14:00:48

  10. EP-IBZ ?????? ??
    EP-IBZ

    مدیر شبیه ساز پرواز
    October 2011
    Holding Over AWZ
    1,316
    تعداد تشکر : 510
    Thanked 8,338 Times in 1,317 Posts

    ??? ??? پاسخ: مشكل در landing

    ??? ??? ????? ???? ???? airplane ????? ??? ??
    ولی یه امکان دیگه هم وجود داره،اون این که در هوا تو سرعت بالا چرخ ها رو باز میکنه و میترکن،یا همین چیزی که شما گفتی
    دوست عزیز منظور ایشون Vertical Speed هست نه Horizon Speed.

    ماکزیمم سرعت پرواز با چرخ باز هم برای هر هواپیما متفاوت هست و خلبان ها معمولاً زیر 230 تا 220 گره چرخ های رو باز می کنن تا از Over Stress شدن اونها جلوگیری بشه.

    مهمترین عنصر در یک فرود نرم و سالم سرعت افقی هواپیما هست.اگر یک سرعت مناسب داشته باشید که خیلی کم نباشه به آسونی می تونید علاوه بر پایین نگه داشتن دماغه ، VS رو کم و زیاد کنید.پاور رو تا 10 فیتی نگه دارید و به 10 فیت که رسیدید آیدل کنید و کمی دماغه رو بالا بدید و منتظر یه کیس تاچ زیبا باشید.
    فراموش نکنید که FSP به تاچ کم و زیر 100- امتیاز می ده و رضایت مسافرها هم بالا میره و باعث افزایش شهرت و افزایش مسافران میشه!
    I believe I can fly..........................................I believe I can touch the sky
    I think about it every night and day....Spread my wings and fly away
    I believe I can soar................I see me running through that open door




    Membership Asistant Coordinator
    #7 ارسال شده در تاريخ January 11th, 2013 در ساعت 17:52:02

  11. The Following 6 Users Say Thank You to EP-IBZ For This Useful Post:

    AIR BUS (January 11th, 2013), airplane (January 11th, 2013), B727 (January 12th, 2013), felipe (January 11th, 2013), pakradm (January 11th, 2013), عبدالاحد (January 12th, 2013)

  12. airplane ?????? ??
    airplane
    هوانورد نیمه فعال-سرگرد
    May 2012
    لرستان
    508
    تعداد تشکر : 981
    Thanked 809 Times in 363 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 6

    ??? ??? پاسخ: مشكل در landing

    ??? ??? ????? ???? ???? EP-IBZ ????? ??? ??
    دوست عزیز منظور ایشون Vertical Speed هست نه Horizon Speed.

    ماکزیمم سرعت پرواز با چرخ باز هم برای هر هواپیما متفاوت هست و خلبان ها معمولاً زیر 230 تا 220 گره چرخ های رو باز می کنن تا از Over Stress شدن اونها جلوگیری بشه.

    مهمترین عنصر در یک فرود نرم و سالم سرعت افقی هواپیما هست.اگر یک سرعت مناسب داشته باشید که خیلی کم نباشه به آسونی می تونید علاوه بر پایین نگه داشتن دماغه ، VS رو کم و زیاد کنید.پاور رو تا 10 فیتی نگه دارید و به 10 فیت که رسیدید آیدل کنید و کمی دماغه رو بالا بدید و منتظر یه کیس تاچ زیبا باشید.
    فراموش نکنید که FSP به تاچ کم و زیر 100- امتیاز می ده و رضایت مسافرها هم بالا میره و باعث افزایش شهرت و افزایش مسافران میشه!
    بله بنده هم عرض کردم که همونی هست که شما گفتید دوست عزیز
    #8 ارسال شده در تاريخ January 11th, 2013 در ساعت 20:08:17

  13. The Following 3 Users Say Thank You to airplane For This Useful Post:

    B727 (January 12th, 2013), pakradm (January 11th, 2013), عبدالاحد (January 12th, 2013)

  14. EP-IBC ?????? ??
    EP-IBC
    هوانورد نیمه فعال-سروان
    December 2012
    نصف جهان
    401
    تعداد تشکر : 1,275
    Thanked 1,405 Times in 381 Posts

    ??? ??? پاسخ: مشكل در landing

    البته اگه با سرعت بالا تاچ کنید هواپیما دوباره به بالا بر میگرده..اگه بخواهیم خوب بشینیم یا باید تجربه با اون هواپیما زیاد باشه یا منوال اون هواپیما رو با دقت مطالعه کنیم
    واعظی پرسید از فرزند خویش
    هیچ میدانی مسلمانی به چیست؟
    صدق و بی آزاری و خدمت به خلق
    هم عبادت،هم کلید زندگیس
    گفت: "زین معیار اندر شهرما، یک مسلمان هست آن هم ارمنیست"

    پروین اعتصامی
    #9 ارسال شده در تاريخ January 11th, 2013 در ساعت 20:16:21

  15. The Following 4 Users Say Thank You to EP-IBC For This Useful Post:

    airplane (January 11th, 2013), mamad pilot123 (January 17th, 2013), pakradm (January 12th, 2013), عبدالاحد (January 12th, 2013)

  16. عبدالاحد ?????? ??
    عبدالاحد

    هوانورد ارشد - سرهنگ
    February 2011
    منزل
    1,402
    تعداد تشکر : 4,588
    Thanked 3,805 Times in 1,141 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 3

    ??? ??? پاسخ: مشكل در landing

    اين ها همه به كنار . چرا با A380 در شبيه ساز نميشه بعد از رسيدن به حداكثر سرعت لندينگ كرد؟ شبيه ساز من ايراد داره يا كلا اينجوري هست؟ يا A380 يه محدوده افزايش سرعت موتوري چيزي داره كه نبايد از اون حد تجاوز كرد! اصلا هركاري ميكنم نميشه موتور ها رو خاموش كرد . مگر اينكه سرعتم رو روي ماكزيمم نرسونم و نرمال باشه و كم
    ?????? ???? عبدالاحد : January 12th, 2013 ?? ???? 14:39:54


    ما پگرمندء بین گوں دیما روگین ذمہ دارے نہ گوں گوستگین یادان

    #10 ارسال شده در تاريخ January 12th, 2013 در ساعت 14:38:02

  17. The Following User Says Thank You to عبدالاحد For This Useful Post:

    pakradm (January 12th, 2013)

???? 1 ?? 2 12 ??????????

??????? ?????

  1. سوال در مورد نحوه ي Landing در شبيه ساز پرواز
    ???? farhad01 ?? ????? سوالات از شبيه ساز پرواز
    ????: 100
    ????? ?????: May 17th, 2015, 21:30:57
  2. مشکل در landing
    ???? bijan bayat ?? ????? پرسش و پاسخ شيبه ساز پرواز سری X
    ????: 9
    ????? ?????: May 23rd, 2012, 16:34:51
  3. مشکل در زمان landing
    ???? bijan tiger ?? ????? پرسش و پاسخ شيبه ساز پرواز سری X
    ????: 1
    ????? ?????: October 13th, 2011, 14:36:02
  4. چند فیلم take off و landing از بوئینگ 787
    ???? Mohammadme ?? ????? انجمن دریافت فایل
    ????: 4
    ????? ?????: June 11th, 2011, 11:30:54
  5. دانلود چند کلیپ زیبای take off و landing
    ???? Real Flight ?? ????? انجمن دریافت فایل
    ????: 4
    ????? ?????: July 11th, 2010, 18:29:05

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0