برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 4 ?? 4
dqw
  1. Mahan ?????? ??
    Mahan

    رئیس سایت
    August 2007
    دبی
    2,716
    تعداد تشکر : 10,099
    Thanked 8,421 Times in 1,306 Posts

    ??? ??? خداحافظ عابدزاده؟! ... حکایتی تلخ از تغییر مدیریت هواپیمایی آسمان

    ایسنا: مديرعامل ايرلاين آسمان رفت تا مدير آژانس هواپيمايي پرشين گلف جانشين او شود.
    مديرعامل شركت هواپيمايي آسمان جاي خود را به بابايي ـ مدير آژانس هواپيمايي پرشين گلف ـ وابسته به سازمان بازنشستگي داد.
    يك مقام مسوول به ايسنا در اين باره گفت: حكم جابه‌جايي عابدزاده كتبا ابلاغ نشده است اما به صورت شفاهي اين تغيير به او اعلام شده است.

    وي گفت: امروز بابايي در شركت هواپيمايي آسمان حضور مي‌يابد.

    -----------------

    بولتن: یک كارشناس صنعت هواپيمائي گفت: تغییر مدیریت هواپیمایی آسمان در مقطع حساس کنونی و 8 ماه مانده به پایان دولت دهم، نه تنها به صلاح اقتصاد و هواپیمایی کشوری نیست بلکه عملا کمکی به توان کشور در مقابله با تحریم ها نمی کند و مدیریت هواپیمایی کشور و آسمان را در شرایط تحریم و مذاکره با کشورهای غربی تضعیف خواهد کرد.

    وی افزود: متاسفانه تغییر مدیریت هواپیمایی آسمان در ماه های پایانی دولت دهم نه تنها به زیان کشور است بلکه متاثر از نوعی سیاسی کاری است که عملا کمکی به هواپیمایی کشور نمی کند بلکه عملا باعث تضعیف آن در ماه های پایانی دولت فعلی خواهد بود و شرکتی ضعیف را به دولت بعد تحویل خواهد داد...




    وی در گفت وگو با خبرنگار بولتن نیوز، تاکید کرد: سابقه 25 ساله آقای عابدزاده و توان ایشان در تامین قطعات و هواپیماها، ایجاد پروازهای داخلی گسترده به مناطق محروم، ارتباط فنی و حرفه ای با شرکت های معتبر بین المللی و.... اعتباری بزرگ برای هواپیمایی کشور است و این اعتبار را در مقطع حساس تحریم ها و فشار کشورهای غربی بر اقتصاد کشور و پرونده هسته ای، نباید تضعیف کنیم.

    وی با اشاره به تلاش های مدیریت هواپیمایی آسمان در 25 سال اخیر گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته در سال های اخیر و دولت های مختلف، هواپیمایی آسمان از یک مجموعه کوچک به یک مجموعه بزرگ تبدیل شده و اکنون 70 درصد پروازهایی که به مناطق محروم و داخل کشور صورت می گیرد متاثر از فعالیت هواپیمایی آسمان و مدیریت آن است و این تغییرات مدیریتی بیش از هر چیز به زیان مردم مناطق محروم کشور خواهد بود.

    وی ادامه داد: موضوع تامین قطعات وهواپیما و سوخت در هواپیمایی کشور، به تجربه طولانی، اعتبار مدیریت و نفوذ کلام و تخصص و پیگیری مدیران آن مرتبط است و با تغییر این مدیریت آن هم 8 ماه مانده به پایان دولت دهم، نه تنها هیچ کمکی به هواپیمایی کشور و شرکت آسمان نخواهد شد بلکه عملا باعث تضعیف و نابسامانی خواهد شد و جای این سوال مطرح است که این تغییر مدیریت با چه توجیهی انجام می شود و چه هدفی را جز تضعیف شرکت و سیاسی کاری و برداشتن یک مانع حرفه ای بر سر راه عده ای خاص دنبال می کند؟

    این كارشناس تاکید کرد: توجه داشته باشیم که علاوه بر پروازهای زیاد داخلی و چند پرواز خارجی که توسط شرکت آسمان انجام می شود این شرکت از نظر جلب سرمایه ودارایی، تربیت و استخدام هزاران نفر مهندس، کادر پروازی و... به یکی از سرمایه های اصلی هواپیمایی ایران تبدیل شده است و جزو 10 شرکت معتبر منطقه از نظر استانداردها و شاخص های پروازی است.

    وی گفت: تعیین مدیر جدید به این معنی است که عملا ماه ها طول خواهد کشید تا مدیریت جدید با برنامه ها و وضعیت شرکت و پرسنل و چالش ها و مشکلات واهداف آن آشنا شود و تا بخواهد کاری برای شرکت و هواپیمایی کشور انجام دهد، عملا دولت دهم به کار خود پایان داده و در نتیجه مجموعه ای ضعیف را تحویل دولت بعدی خواهد داد. در شرایطی که باید به سرعت ودقت از تمام توان خود برای رفع مشکلات استفاده کنیم دلیلی ندارد که یک مدیر نا آشنا به مسائل جاری شرکت را برمسند مدیریت شرکت قرار دهیم...

    وی افزود: در حال حاضر بسیاری از پرسنل، مدیران و مهندسان شرکت اعلام کرده اند که در صورت تغییر مدیریت شرکت آسمان، یا استعفا می دهند یا به تدریج به سایر مجموعه های پروازی منتقل خواهند شد و این موضوع به شدت فعالیت ها و توانایی و شاخص های شرکت آسمان را در معرض تهدید قرار داده و توانایی نیروی انسانی کشور را تضعیف خواهد کرد و به زیان کل اقتصاد کشور و هواپیمایی کشوری خواهد بود.



    وی افزود: بسیج شرکت آسمان وسایر تشکیلات مطرح در هواپیمایی ایران در مقابل این تغییر مدیریتی موضوع گرفته و از آن انتقاد کرده اند و معتقدند که برکناری آقای عابدزاده که به کم وکیف هواپیمایی کشور آشنا بوده و فردی توانمنداست، عملا شرکت آسمان و هواپیمایی کشوری را تضعیف خواهد کرد.

    وی تصریح کرد: قدرت چانه زنی ایران و هواپیمایی کشور در شرایط تحریم و مذاکره با غرب، نیازمند حضور مدیران توانمند است وهر گونه تضعیف مدیریت و کاهش توان ایران در خرید قطعات و هواپیماها و مدیریت فرودگاهی و... به معنای کمک به تحریم کنندگان غربی است و عملا 5+1 را به 5+2 تبدیل خواهد کرد.

    این منبع آگاه تصریح کرد: در دوره ای که آقای نخجوانی از مدیریت سازمان هواپیمایی کشوری برکنار شد نیز این سوال مطرح شد که در چنین مقطعی حساس از مشکلات تحریم هوایی ایران، چه ضرورتی برای این تغییرات مدیریتی در ماه های پایانی دوره دولت دهم وجود دارد. به نظر می رسد که این تغییرات سیاسی است و متناسب با شاخص ها و ارزیابی عملکرد این مدیران توانمند نبوده است...

    وی تاکید کرد: به نظر می رسد که مدیریت وزارت راه و هواپیمایی کشوری به جای این که به شاخص های فنی و علمی و مدیریتی توجه داشته باشد عملا به سیاسی کاری و تغییر مدیران بر اساس ملاحظات سیاسی توجه دارد.
    وی افزود: به یاد داشته باشیم که آقای عابد زاده از افرادی بوده که با کنترل مدیریت فرودگاه امام توسط شرکت های ترک مخالف بوده و به عنوان فردی انقلابی که از قبل انقلاب اسلامی یک فرد انقلابی و مبارز بوده، با قراردادهای ترکمانچای به هواپیمایی قطر مخالفت کرده است و حاضر به در اختیار قراردادن پروازهای داخلی وخارجی ایران به قطری ها نبوده است و همین مسائل از جمله مدیریت فرودگاه امام و قرارداد با قطر به مذاق مدیران سیاسی و وزارت راه و شهرسازی خوش نیامده است. این وضعیت نشان می دهد که عابدزاده نه تنها مدیر توانمند شرکت آسمان بوده بلکه به صلاحدید کشور و هواپیمایی ایران عمل کرده واز منافع ملی حمایت کرده است.

    این منبع آگاه افزود: در شرایطی که کشور قطر در سوریه علیه حکومت و دولت اسد فعالیت می کند نباید امکانات پروازی کشور را در اختیار هواپیمایی قطر قرار دهیم وباید با مدیریت ایرانی بر مسائل داخلی هواپیمایی کشور آن هم در شرایط تحریم کشورهای غربی، نظارت و کنترل داشته باشیم.

    وی گفت: بسیج و بسیاری از مدیران هواپیمایی آسمان و کشوری در مقلبل حضور قطری ها و سایر کشورها در مسائل داخلی هواپیمایی موضع گرفته اند و با دیدگاه های آقای نخجوان و عابدزاده موافق هستند و معتقدند که در شرایط کنونی نباید به گونه ای عمل شود که مدیریت شرکت های هوایی تضعیف شود و هواپیمایی ایران تضعیف و به دولت بعدی منتقل شود.

    وی افزود: مدیریت آقای عابدزاده در تامین مخارج و هزینه ها و حقوق پرسنل آسمان و تامین قطعات و هواپیماها بسیار هوشمندانه و کارآمد بوده و اگر کسی با این راهکارها آشنا نباشد در چند ماه آینده، مجموعه آسمان را تضعیف خواهد کرد.

    وی گفت: تعدادی از پرسنل و مهندسان و کادر پرواز در شرایط کنونی، اعلام کرده اند که اگر آقای عابدزاده به کار خود ادامه ندهد، استعغای دسته جمعی خواهند کرد و بسیج و ایثارگران و مدیران این شرکت در برابر این تصمیم موضع گیری کرده اند. حضور و نام آقای عابد زاده در مدیریت شرکت آسمان، عملا نوعی ضمانت و توانایی برای این شرکت است و باعث شده که در تامین قطعات در شرایط تحریم، با مشکلات به مراتب کمتری مواجه باشیم. در عین حال عابد زاده فردی حرفه ای، بسیجی ولایتمدار، با سواد و انقلابی است و باعث تعجب است که چرا چنین مدیری با سابقه 25 ساله باید به خاطر سیاسی کاری برخی افراد برکنار شود....

    #1 ارسال شده در تاريخ August 13th, 2012 در ساعت 10:17:04

  2. The Following 22 Users Say Thank You to Mahan For This Useful Post:

    A-2727 (August 14th, 2012), Ali Pilot (August 13th, 2012), amir.fly (August 13th, 2012), ams (October 14th, 2012), att89 (August 13th, 2012), Captain Mostafavi (August 13th, 2012), Dream Bird (August 13th, 2012), Fly Man (August 14th, 2012), Hesam7e7 (October 14th, 2012), IR Blue SKY (August 14th, 2012), IRIAF F-14A (August 13th, 2012), IRIAF-TFB4 (August 13th, 2012), miladjoon (August 13th, 2012), mobinall (August 13th, 2012), Mohammadme (August 13th, 2012), mona (October 14th, 2012), pakradm (August 13th, 2012), PILOTSAEED (August 13th, 2012), sfaiazy (August 14th, 2012), SKY MAN (August 13th, 2012), solution (August 14th, 2012), tomcatt (October 14th, 2012)

  3. f100 ?????? ??
    f100
    هوانورد عادی - گروهبان دوم
    July 2012
    کرمانشاه
    44
    تعداد تشکر : 111
    Thanked 139 Times in 34 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    ??? ??? پاسخ: خداحافظ عابدزاده؟! ... حکایتی تلخ از تغییر مدیریت هواپیمایی آسمان

    روزگار غریبی است به کجا خواهیم رفت خدا میداند این تغییرات درهمه جادارد اتفاق می افتد
    #2 ارسال شده در تاريخ August 14th, 2012 در ساعت 12:20:10

  4. The Following 2 Users Say Thank You to f100 For This Useful Post:

    ahnourian (December 27th, 2012), mona (October 14th, 2012)

  5. Yasser_Maximus ?????? ??
    Yasser_Maximus

    هوانورد ارشد-سرهنگ
    November 2010
    THR/OIII
    1,224
    تعداد تشکر : 866
    Thanked 5,152 Times in 1,140 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 10

    new_news بركناري با سابقه‌ترين مدير صنعت هوايي

    مديرعامل شركت هواپيمايي آسمان كه با سابقه‌ترين مدير صنعت هوايي كشور است، با فشار جريان حاشيه‌ساز در دولت بركنار شد.

    به گزارش رجانيوز، بركناري علي عابدزاده از مديرعاملي شركت هواپيمايي آسمان از سوي ايراندخت عطاريان مديرعامل صندوق بازنشستگي كشوري به وي اعلام شده است.
    گفته مي‌شود تصميم بركناري مديرعامل آسمان در سطح ارشد دولت گرفته و به مديرعامل صندوق بازنشستگي كشوري ابلاغ شده است.
    هواپيمايي آسمان در سال 1381 بر اساس تصويب‌نامه هيئت وزيران به صندوق بازنشستگي كشوري واگذار شد و صد درصد(100%) سهام و ساير حقوق و امتيازات مربوط در اين شركت به صندوق مذكور منتقل شد.
    اگرچه نبود ثبات و تغييرات مديريتي بارها در سال‌هاي اخير تجربه شده و دولت نيز دليلي براي توضيح دادن به افكار عمومي و توجيه علت اين تغييرات نمي‌بيند، اما به نظر مي‌رسد اين رويه، نتيجه‌اي جز دل‌سرد كردن نخبگان و مديران توانمند و دل‌سوز در بخش‌هاي مختلف نداشته و علاوه بر كاستن از دانش و تجربه در اين بخش‌ها، موجب ايجاد هزينه‌هاي جديد براي كشور هم شده است.
    نكته قابل توجه اينكه، اين هزينه‌ها در شرايطي به كشور تحميل مي‌شود كه فشارهاي دشمن براي ايجاد مانع در مسير پيشرفت كشور به‌نحو كم‌سابقه‌اي افزايش يافته و در اين شرايط، اقتضاي اداره مدبرانه كشور، بهره‌گيري از تجارب و ارتباطات نخبگان هر بخش است.
    در زمينه تغيير مديرعامل شركت هواپيمايي آسمان نيز كه پر سابقه‌ترين مدير صنعت هوايي كشور به‌شمار مي‌رود، همين انتقاد وارد است و علاوه بر اينكه اين نحو برخورد با فردي كه موفقيت يكي از موفق‌ترين شركت‌هاي هواپيمايي كشور، در گروي حدود 20 سال تلاش و پيگيري‌هاي مستمر او و همكارانش است، صحيح نيست و به‌دور از اخلاق و تدبير است، چنين تغيير ناگهاني و جايگزين كردن فردي كه احتمالاً به مراتب از تجربه و ارتباطات محدودتري برخوردار است، تبعات منفي بر صنعت هوايي نيز خواهد داشت.
    اكنون شرايط ويژه كشور در مقابله با تحريم‌ها اقتضائاتي دارد كه ناديده گرفتن آن‌ها، تنها به كارآمد شدن تيغ اين فشارهاي ناجوانمردانه عليه مردم منجر مي‌شود، به‌عنوان نمونه در صنعت هوايي، بسياري از قطعات و تجهيزات با واسطه و در اثر ارتباطات شخصي خريداري و وارد مي‌شود و دود خالي كردن شركت هواپيمايي آسمان (به‌عنوان شركتي كه وسیع‌ترین شبکه پروازی به شهرهای داخلی با تاکید بر پرواز به مناطق محروم کشور را دارد) از اين ظرفيت، تجربه و ارتباطات بدون واسطه به چشم صنعت هوايي مي‌رود.
    اين مسئله زماني حساس‌تر مي‌شود كه تغيير مزبور در صنعت حساس هوايي كشور رخ مي‌دهد؛ صنعتي كه هر گونه سوء تدبير در آن مي‌تواند منجر به يك فاجعه و بازي با آرامش رواني جامعه شود و در آن شرايط نيز احتمالاً مسئولان مسئوليت ناپذير كه مسبب اين بي‌تدبيري‌ها هستند، مانند نمونه‌هاي فراواني كه امروز در دولت ديده مي‌شود سوء تدبير خود را به گردن تحريم‌ها خواهند انداخت.
    نكته قابل توجه ديگر اينكه چنانچه فردي داراي قصور مديريتي يا تخلف باشد، بركناري او به‌منظور جلوگيري از وارد آمدن خسارت‌هاي بيشتر داراي منطق و توجيه است، اما عزل مديران با سابقه تنها به صرف برآورده نكردن مطالبات يك جريان حاشيه‌ساز در دولت و يا با انگيزه تحميل نيروهاي جريان خاص در مناصب و لايه‌هاي مختلف، چيزي جز بازي با اندوخته‌هاي مديريتي و ابزارهاي نظام آن‌هم در شرايط سخت نيست.
    در عين حال، همان‌طور كه پيش از اين نيز در برخي از بخش‌هاي ديگر دولت به تغييرات بدون مبنا و غيركارشناسي واكنش نشان داده شده بود، گفته مي‌شود كاركنان شركت هواپيمايي آسمان نيز از اين تغيير ناراضي هستند و بسيج اين شركت به نمايندگي، اعتراض خود را اعلام خواهد كرد.
    ::::::::::::::
    رجانیوز
    با آسمان بگویید احوال آب چشمم


    میل خزیدن نیست بغض است مرا پرواز
    #3 ارسال شده در تاريخ September 22nd, 2012 در ساعت 21:04:14

  6. The Following 10 Users Say Thank You to Yasser_Maximus For This Useful Post:

    A-2727 (September 23rd, 2012), ams (October 14th, 2012), Dream Bird (September 22nd, 2012), Mahan (September 22nd, 2012), mobinall (September 23rd, 2012), Mohammadme (September 22nd, 2012), mona (October 14th, 2012), pakradm (September 22nd, 2012), tomcatt (October 14th, 2012), سجیل (September 22nd, 2012)

  7. ams ?????? ??
    ams

    هوانورد عادی - گروهبان یکم
    December 2010
    مشهد
    90
    تعداد تشکر : 842
    Thanked 336 Times in 79 Posts

    ??? ??? پاسخ: بركناري با سابقه‌ترين مدير صنعت هوايي

    واقعا حیف آسمان خیلی مدیریت خوبی داشت زیر بار خیلی از مسایل نرفت
    #4 ارسال شده در تاريخ October 14th, 2012 در ساعت 05:40:34

??????? ?????

  1. رایزنی‌ برای ‌تغییر برخی مسیر‌های هوایی
    ???? reza dezfuli ?? ????? اخبار غیر نظامی
    ????: 0
    ????? ?????: September 27th, 2011, 22:03:07
  2. ایران رییس كارگروه خدمات ناوبری هوایی شد
    ???? thunderbolt ?? ????? فرودگاههای جهان
    ????: 0
    ????? ?????: June 26th, 2011, 12:20:11
  3. ????: 6
    ????? ?????: January 25th, 2011, 11:45:03
  4. ????: 0
    ????? ?????: October 28th, 2007, 20:14:16

????? ????? ??? ?????

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0