برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 5 ?? 5
dqw
  1. Farhan ?????? ??
    Farhan

    مدیر موقت بخش اخبار
    May 2011
    تهران
    1,694
    تعداد تشکر : 4,615
    Thanked 9,798 Times in 1,667 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    ??? ??? ایرلاین‌های کوچک بهتر است ادغام شوند

    رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه ایرلاین‌های کوچک بهتر است ادغام شوند، گفت: در گزینه‌های استراتژیک این سازمان است که اگر شرکتی با 2 تا 3 فروند هواپیما می‌خواهد فعالیت کند، بهتر است در یک ساختار کلی ادغام شود.

    کاپیتان حمید رضا پهلوانی در جمع خبرنگاران در خصوص چگونگی پرداخت هزینه سوخت و بدهی ایرلاین ها به وزارت نفت، گفت: جلساتی در این باره با ایرلاین ها برگزار شده است و ما در حال بررسی موضوع سوخت هستیم تا به یک نتیجه قطعی برسیم.

    رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه دولت به دنبال بسترسازی برای سند چشم انداز 1404 است، بیان کرد: دولت قصد دارد با تعریف مولفه های اقتصادی در پایان سال سوم برنامه پنجم توسعه برای رسیدن به چشم انداز 20 ساله بسترسازی را انجام دهد.

    وی با اشاره به اینکه توافقاتی شده اما اختلافاتی هم وجود دارد که باید حل شود، گفت: براساس آخرین مذاکراتی که با مجموعه شرکت پخش فرآورده های نفتی داشتیم، به این توافق رسیدیم که پرداخت سوخت به صورت اقساطی باشد و هماهنگی هایی هم انجام گرفته است.

    پهلوانی تصریح کرد: مقرر شده است شرکتهایی که بدهکاری نسبتا زیادی به شرکت پخش فرآورده های نفتی دارند، در یک پروسه زمانی چندماهه بدهی خود را بپردازند و بابت آن چک بدهند، همچنین جلساتی هم برای تعیین قیمت معین سوخت برگزار شده است.

    ادغام ایرلاین‌های کوچک با یکدیگر
    وی در خصوص ادغام ایرلاین‌های کوچک در جریان رتبه بندی ایرلاین‌ها، اظهار داشت: کشور ما تجربه خوبی را در این موضوع داشته است و شرکت آسمان از ادغام چند شرکت ایجاد شد که هم اکنون هم پرواز به اکثر نقاط محروم را انجام می دهد.

    رئیس سازمان هواپیمایی کشوری افزود: بنده این پیشنهاد را به صورت شفاهی به ایرلاین‌ها اعلام کردم اما شرکت‌های هواپیمایی به دلیل اینکه شرایط اقتصادی متفاوتی دارند، راغب به اجرای این موضوع نیستند؛ هرچند در گزینه های استراتژیک سازمان این است که در نهایت اگر شرکتی با 2 تا 3 فروند هواپیما می خواهد فعالیت کند، بهتر است در یک ساختار کلی ادغام شود.

    وی تصریح کرد: بر این اساس این ادغام هم کاهش هزینه های اقتصادی را به دنبال داشته باشد و هم اینکه از نظر کیفیت انجام پرواز راحت تر می توانند خدمت رسانی کنند.

    یافتن بانک عامل؛ مشکل ایرلاین‌ها
    پهلوانی در خصوص توانایی شرکتها در بازپرداخت ارزی به صندوق توسعه ملی، بیان کرد: دستورالعمل اجرایی برای استفاده از صندوق توسعه تغییری نداشته است و تا زمانی که این دستورالعمل وجود دارد، بازپرداخت ارزی صندوق هم به همان شکل است، البته الان یک ایرلاین 330 میلیون یورو از این صندوق تسهیلات دریافت کرده اما مهم این است که چگونه این تسهیلات باید به صندوق باز گردد.

    وی با اشاره به اینکه برای شرکتها ماهیانه 50 میلیون دلار با همان ارز مرجع 1226 تومان اختصاص داده شده است، گفت: هم ا کنون نرخ ارز مقداری نوسان پیدا کرده است، ضمن آنکه شرکتها باید بانک عامل را هم خود پیدا کنند، زیرا یکی از پارامترهای اصلی در ممانعت اجرای کار تعیین بانک عامل است.

    معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: بانک مرکزی هم اعلام کرده اینکه چه شرکتی می خواهد وام بگیرد برای ما مدنظر نیست بلکه ایرلاین فقط بانک عامل را مشخص کند تا ما هم با آن بانک تعامل داشته باشیم.

    رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اینکه مرحله بعدی شرکتها هستند که باید بانک عامل را توجیه کنند که در بازپرداخت مشکلی ایجاد نمی شود، بیان کرد: اگر شرکتی بانک عامل را پیدا کند که برگشت ارزی پول را به صندوق تضمین کند مشکلی نداریم اما اگر شرکتی در بازپرداخت تعلل کند بانک مرکزی از سرمایه بانک استفاده می کند به همین جهت بانک های عامل راغب نیستند.

    وی در پاسخ به این پرسش که این موضوع نشان دهنده عدم اعتماد بانکها به بخش صنعت است، گفت: یکی از مولفه‌هایی که می تواند اعتماد سازی کند بیمه و ساختارهای تملکی است که براساس ارزش سرمایه هایی که شرکت ها دارند بیمه می تواند ضمانت یک شرکت را برعهده بگیرد.

    پهلوانی در خصوص احتمال افزایش مسیرهای پروازی، گفت: این موضوع بستگی به میزان استقبال مردم دارد، زیرا براساس موافقتنامه ها ما می توانیم به هر میزان افزایش پروازی داشته باشیم، اما باید استقبال مسافران را در پروازها ببینیم. در واقع هر چقدر که نیاز بیشتر باشد فرکانس بیشتری را اختصاص می دهیم.

    وی در خصوص اقداماتی که سازمان هواپیمایی در دستور کار قرار داده است، اظهار داشت: رتبه بندی و استفاده از صندوق توسعه مولفه هایی هستند که ما باید به آن برسیم و اینکه آیا می توان از رتبه بندی به عنوان ملاکی برای دریافت تسهیلات از صندوق استفاده کنیم.

    رئیس سازمان هواپیمایی کشوری تصریح کرد: بعد از سال 92 باید آزادسازی قیمت‌ها انجام گیرد که تا آن زمان باید تمامی این مشکلات برطرف شود.مرجع : خبرگزاری مهر
    #1 ارسال شده در تاريخ September 2nd, 2012 در ساعت 19:04:18

  2. The Following 6 Users Say Thank You to Farhan For This Useful Post:

    AIR BUS (September 2nd, 2012), Dream Bird (September 6th, 2012), IR Blue SKY (September 3rd, 2012), omidair (September 3rd, 2012), pakradm (September 2nd, 2012), shayan1984 (September 4th, 2012)

  3. شوق پرواز ?????? ??
    شوق پرواز
    هوانورد عادی-استوار دوم
    February 2012
    ایران
    88
    تعداد تشکر : 69
    Thanked 173 Times in 64 Posts

    ??? ??? پاسخ: ایرلاین‌های کوچک بهتر است ادغام شوند

    به نظر منکه اصلا هم خوب نیس. نظر شما چیه؟؟؟؟؟؟؟؟
    #2 ارسال شده در تاريخ September 3rd, 2012 در ساعت 11:48:19

  4. The Following 2 Users Say Thank You to شوق پرواز For This Useful Post:

    Farhan (September 3rd, 2012), shayan1984 (September 4th, 2012)

  5. Farhan ?????? ??
    Farhan

    مدیر موقت بخش اخبار
    May 2011
    تهران
    1,694
    تعداد تشکر : 4,615
    Thanked 9,798 Times in 1,667 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    ??? ??? پاسخ: ایرلاین‌های کوچک بهتر است ادغام شوند

    اطمینان داشته باش بهتر هست چون از بسیاری از هزینه های جانبی کاسته میشه و با اشتراک گذاشتن سرمایه ها هواپیماهای بهتری وارد ناوگان کشور میشه.
    #3 ارسال شده در تاريخ September 3rd, 2012 در ساعت 13:29:02

  6. The Following 2 Users Say Thank You to Farhan For This Useful Post:

    Dream Bird (September 6th, 2012), shayan1984 (September 4th, 2012)

  7. شوق پرواز ?????? ??
    شوق پرواز
    هوانورد عادی-استوار دوم
    February 2012
    ایران
    88
    تعداد تشکر : 69
    Thanked 173 Times in 64 Posts

    ??? ??? پاسخ: ایرلاین‌های کوچک بهتر است ادغام شوند

    میترسم اینام بیان تعدیل نیرو کنن مثه بقیه سازمانها که ادغام شدن...........
    #4 ارسال شده در تاريخ September 5th, 2012 در ساعت 21:32:05

  8. The Following User Says Thank You to شوق پرواز For This Useful Post:

    Dream Bird (September 6th, 2012)

  9. Dream Bird ?????? ??
    Dream Bird

    مدیر انجمن هواپیماهای غیر نظامی
    September 2008
    آسمان ایران
    1,138
    تعداد تشکر : 16,019
    Thanked 6,540 Times in 1,185 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 2

    ??? ??? پاسخ: ایرلاین‌های کوچک بهتر است ادغام شوند

    ادغام خوبه به شرط اینکه :

    1) مدیریت متناسب با یک ایرلاین بزرگ و وسیع برای آنها اتخاذ کنند . وگرنه با بزرگ شدن یک ایرلاین تبدیل به یک غول بی تحرک و کم انعطاف میشه و هر لحظه شکننده میشه .

    2) با تجمیع سرمایه امکانات مدرنتر و هواپیماهای بهتری فراهم کنند و با بدست گرفتن مدیریت یک یا دو فرودگاه پایه به تقویت ساختار فرودگاه بپردازند تا خدمات بهتر و مناسبتری به مردم و سایر شرکتهای همکار ارائه نمایند .

    #5 ارسال شده در تاريخ September 6th, 2012 در ساعت 18:50:55

  10. The Following 3 Users Say Thank You to Dream Bird For This Useful Post:

    IR Blue SKY (September 6th, 2012), pakradm (September 6th, 2012), سجیل (September 7th, 2012)

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0