برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 3 ?? 3
dqw
  1. mohammad hossein ?????? ??
    mohammad hossein
    هوانورد نیمه فعال-سرهنگ دوم
    November 2011
    تهران
    614
    تعداد تشکر : 2,594
    Thanked 3,009 Times in 615 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    ??? ??? سرگردانی مسافران کیش به علت بدهی شرکت هواپیمایی/گیت به پرواز آماده داده نشد.




    هواپیمای شرکت هواپیمایی زاگرس از فرودگاه کیش به علت بدهی به فرودگاه کیش با چند ساعت تاخیر پرواز کرد.
    در حالی که مسافران پرواز کیش به تهران در فرودگاه کیش آماده پرواز بودند ، فرودگاه کیش هیچ جایگاهی را برای مسافرگیری در اختیار این شرکت هواپیمایی قرار نداد و مسافران با چهار ساعت تاخیر عازم تهران شدند.
    بیشتر پروازهای این شرکت هواپیمایی در چند ماه گذشته با تاخیر رو به رو بوده است.
    مدیر کل فرودگاه کیش در گفتگوی تلفنی با خبرنگار واحد مرکزی خبر کیش گفت : شرکت هواپیمایی زاگرس بیش از یک میلیارد تومان به فرودگاه کیش بدهکار است و در چهار ماه گذشته چندین بار به صورت کتبی از مدیران این شرکت خواسته شده تا بدهی خود را به فرودگاه کیش بپردازند .
    آقای قاسمی زاده افزود : همچنین به مدیران این شرکت اخطار داده شده بود که در صورت پرداخت نکردن بدهی خود ، خدمات فرودگاهی در اختیار آنان قرار داده نخواهد شد که مدیران این شرکت امروز به پرداخت بدهی خود اقدام کرده اند .
    ?????? ???? Ali Pilot : October 4th, 2012 ?? ???? 22:16:44
    #1 ارسال شده در تاريخ October 4th, 2012 در ساعت 21:19:13

  2. The Following 13 Users Say Thank You to mohammad hossein For This Useful Post:

    A-2727 (October 5th, 2012), Dream Bird (October 5th, 2012), IR Blue SKY (October 4th, 2012), M.R.H (October 5th, 2012), Mahan (October 4th, 2012), mobinall (October 5th, 2012), Mohammadme (October 5th, 2012), nd_blacky (October 4th, 2012), omidair (October 4th, 2012), pakradm (October 5th, 2012), PILOTSAEED (October 5th, 2012), sfaiazy (October 5th, 2012), سجیل (October 5th, 2012)

  3. Ali Pilot ?????? ??
    Ali Pilot

    عضو شورا هوانوردی
    July 2009
    TEHRAN
    5,035
    تعداد تشکر : 11,640
    Thanked 31,849 Times in 5,065 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 2

    ??? ??? پاسخ: سرگردانی مسافران کیش به علت بدهی شرکت هواپیمایی

    گروکشی فرودگاه کیش برای نقد کردن طلبش از یک شرکت هواپیمائی (زاگرس ایر) 160 مسافر را ساعت ها پادر هوا نگه داشت. شاید این هم یک معنی مشتری مداری است !!!

    یکی از مسافرین این پرواز گفت : تقریبا" این اولین باری است که پروازی که بلیت آن فروخته شده و 160 مسافر دارد و پرواز هم در فرودگاه نشسته و هواپیما آماده است گیت در اختیار ایرلاین قرار نگرفته است به دلیل بدهی که ایرلاین به فرودگاه (کیش) دارد.

    یکی دیگر از مسافران گفت: به شخصه شاهد خانمی بودم که با بچه کوچک خواب در بغل از این سمت به سمت دیگر می رفت و معطل بود.

    اما در این میان نماینده هواپیمائی زاگرس درفرودگاه کیش گفت: ندیده ام تا به حال با شرکتی بدین شکل برخورد بشود که واقعا" پرواز ها را بخوابانند چون اگر مشکل واقعا" جدی و ریشه ای بود ازابتدا نباید از تهران به این پرواز مجوز پرواز به مقصد کیش صادر می شد.

    حال ریاست فرودگاه بین المللی کیش در این خصوص گفت: علی رغم مکاتبات فرودگاه کیش با این ایرلاین (زاگرس) مسئولین این شرکت اعتنایی نکردند و پرواز گذاشتند به طوری که در تاریخ 20 خرداد ماه ما مسئولین فرودگاه با این شرکت صورت جلسه کردیم که از این تاریخ هیچ گونه عوارضی از سوی این شرکت به فرودگاه پرداخت نشده است.

    اما نماینده شرکت زاگرس در ادامه افزود : در بین 13- 14 شرکت بدهکار چه به فرودگاه کیش و چه در کل پرواز انجام می دهند ما (شرکت زاگرس) رتبه 7 یا 8 ام را دارا می باشیم.

    اما ریاست فرودگاه کیش ضمن رد این سخنان گفت ما اصلا" رتبه 7 یا 8 نداریم بلکه همان گونه که عرض کردم ما کلا" 3 شرکت داریم که بدهکاری آن ها نسبت به سایر بیشتر است

    مرجع: خبر 20:30
    #2 ارسال شده در تاريخ October 4th, 2012 در ساعت 22:12:46

  4. The Following 12 Users Say Thank You to Ali Pilot For This Useful Post:

    A-2727 (October 5th, 2012), Dream Bird (October 5th, 2012), IR Blue SKY (October 4th, 2012), M.R.H (October 5th, 2012), Mahan (October 4th, 2012), mobinall (October 5th, 2012), Mohammadme (October 5th, 2012), nd_blacky (October 4th, 2012), pakradm (October 5th, 2012), PILOTSAEED (October 5th, 2012), sfaiazy (October 5th, 2012), سجیل (October 5th, 2012)

  5. PILOTSAEED ?????? ??
    PILOTSAEED

    هوانورد ارشد - سرهنگ
    January 2010
    OICC/KSH
    1,541
    تعداد تشکر : 4,739
    Thanked 5,375 Times in 1,476 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 3

    ??? ??? پاسخ: سرگردانی مسافران کیش به علت بدهی شرکت هواپیمایی/گیت به پرواز آماده داده نشد.

    واقعا وضيعت تأسف باريه...به خاطر بدهكاري شركت, 160نفر رو ساعت ها معطل كردند,درسته كه كار شركت اشتباه بوده و كلا مدتيه اوضاعش به هم ريخته,اما رفتار مسولين فرودگاه درست نبوده.با همين كارا باعث ميشن خيلي ها بدبين بشند نسبت به وضيعت هوانوردي كشورمون.تصويري كه قرار دادند از همه بيشتر اعصاب رو به هم ميريزه.افسوس...
    #3 ارسال شده در تاريخ October 5th, 2012 در ساعت 00:07:31

  6. The Following 7 Users Say Thank You to PILOTSAEED For This Useful Post:

    A-2727 (October 5th, 2012), Dream Bird (October 5th, 2012), Mahan (October 5th, 2012), mehran12000 (October 5th, 2012), mohammad hossein (October 5th, 2012), pakradm (October 5th, 2012), sfaiazy (October 5th, 2012)

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0