برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 5 ?? 5
dqw
  1. Farhan ?????? ??
    Farhan

    مدیر موقت بخش اخبار
    May 2011
    تهران
    1,694
    تعداد تشکر : 4,615
    Thanked 9,798 Times in 1,667 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    no نیمی از هواپیماهای شرکت هواپیمایی نفت زمین گیر می شود

    نبود برنامه ریزی صحیح ناشی از سوء مدیریت در شرکت هواپیمایی نفت سبب زمین گیری نیمی از هواپیماهای فوکر این شرکت طی چند روز آینده خواهد شد.
    بر اساس استانداردهای بین المللی هر هواپیمایی پس از پرواز به میزان ساعت مشخص برای بازدید و تست های سلامت هواپیما به مدت مشخص از پرواز منع خواهد شد.
    به عنوان نمونه هواپیمای فوکر 100 بعد از 4000 ساعت پرواز باید برای cheque c (تست های سلامت هواپیما و تعویض قطعات مورد نیاز) به مدت 3 ماه مجاز به پرواز نخواهد بود در حالی که شرکت های هواپیمایی که حتی تعداد کمی هواپیما در اختیار دارند زمان پرواز هواپیماهای خود را طوری برنامه ریزی می کنند که همه هواپیماها به یکباره برای بازدید زمینگیر نشوند و تنها یک فروند هواپیمای آنها جهت چک شدن زمین گیر شود و خللی در مدت زمان پرواز ها و ارائه خدمات به وجود نیاید.
    مدیریت قبلی شرکت هواپیمایی نفت پس از خرید چهار فروند هواپیمای فوکر 100 مدت زمان پرواز هواپیماهای خود را حدود سه ساعت و 30 دقیقه تعریف کرد اما بعد از تغییر مدیریت در سال گذشته، مدیرعامل فعلی این شرکت مدت پرواز را به 11 ساعت و 30 دقیقه افزایش داد هرچند افزایش مدت پرواز سودی به مراتب بیشتر از گذشته نصیب شرکت کرد.
    مدیرعامل فعلی این شرکت این نکته بسیار مهم که افزایش ساعت پروازها منجر به رسیدن ساعت پرواز هواپیما به 4000 ساعت شده و در نهایت نیازمند cheque c شده و به مدت سه ماه از پرواز منع خواهد شد را در نظر نگرفته است. این زمان با توجه به شرایط فعلی ارز در کشور و با حساب زمان تامین ارز برای خرید قطعه مورد نیاز هواپیما، مدت زمان آماده شدن هواپیما را از سه به چهار ماه افزایش خواهد داد.
    با توجه به این موضوع متاسفانه نیمی از هواپیماهای شرکت هواپیمایی نفت طی چند روز آینده به مدت چهار ماه زمین گیر خواهد شد که در این مدت ضمن کاهش شدید ساعت پرواز و افت درآمد حاصله از فروش بلیت شرکت، ارائه خدمات را نیز مختل خواهد کرد در حالیکه شرکت هواپیمایی نفت به دلیل بدهی های سنگین ناشی از خرید هواپیما با مشکل بازپرداخت مواجه خواهد شد!
    بهتر نبود مدیریت فعلی به جای افزایش مدت زمان پرواز و کسب سود مقطعی با برنامه ریزی صحیح و آینده نگری که امروز در تمام سیستم های مدیریتی دنیا اعمال می شود کار را به اینجا نمی رساند که ارائه خدماتش مختل شود؟! موج نیوز
    #1 ارسال شده در تاريخ November 4th, 2012 در ساعت 18:05:20

  2. The Following 15 Users Say Thank You to Farhan For This Useful Post:

    A-2727 (November 4th, 2012), AIR BUS (November 4th, 2012), Ali Pilot (November 4th, 2012), ams (November 5th, 2012), dizel (November 4th, 2012), Dream Bird (November 5th, 2012), IR Blue SKY (November 4th, 2012), keyvanr (November 5th, 2012), M.R.H (November 6th, 2012), Mohammadme (November 4th, 2012), pakradm (November 5th, 2012), PILOTSAEED (November 4th, 2012), saeed airport (November 6th, 2012), YASHAR A&P (November 6th, 2012), سجیل (November 5th, 2012)

  3. felipe ?????? ??
    felipe
    هوانورد نیمه فعال-ستوان دوم
    June 2012
    تهران
    220
    تعداد تشکر : 508
    Thanked 606 Times in 190 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 3

    ??? ??? پاسخ: نیمی از هواپیماهای شرکت هواپیمایی نفت زمین گیر می شود

    ??? ??? ????? ???? ???? Farhan ????? ??? ??
    نبود برنامه ریزی صحیح ناشی از سوء مدیریت در شرکت هواپیمایی نفت سبب زمین گیری نیمی از هواپیماهای فوکر این شرکت طی چند روز آینده خواهد شد.
    بر اساس استانداردهای بین المللی هر هواپیمایی پس از پرواز به میزان ساعت مشخص برای بازدید و تست های سلامت هواپیما به مدت مشخص از پرواز منع خواهد شد.
    به عنوان نمونه هواپیمای فوکر 100 بعد از 4000 ساعت پرواز باید برای cheque c (تست های سلامت هواپیما و تعویض قطعات مورد نیاز) به مدت 3 ماه مجاز به پرواز نخواهد بود در حالی که شرکت های هواپیمایی که حتی تعداد کمی هواپیما در اختیار دارند زمان پرواز هواپیماهای خود را طوری برنامه ریزی می کنند که همه هواپیماها به یکباره برای بازدید زمینگیر نشوند و تنها یک فروند هواپیمای آنها جهت چک شدن زمین گیر شود و خللی در مدت زمان پرواز ها و ارائه خدمات به وجود نیاید.
    مدیریت قبلی شرکت هواپیمایی نفت پس از خرید چهار فروند هواپیمای فوکر 100 مدت زمان پرواز هواپیماهای خود را حدود سه ساعت و 30 دقیقه تعریف کرد اما بعد از تغییر مدیریت در سال گذشته، مدیرعامل فعلی این شرکت مدت پرواز را به 11 ساعت و 30 دقیقه افزایش داد هرچند افزایش مدت پرواز سودی به مراتب بیشتر از گذشته نصیب شرکت کرد.
    مدیرعامل فعلی این شرکت این نکته بسیار مهم که افزایش ساعت پروازها منجر به رسیدن ساعت پرواز هواپیما به 4000 ساعت شده و در نهایت نیازمند cheque c شده و به مدت سه ماه از پرواز منع خواهد شد را در نظر نگرفته است. این زمان با توجه به شرایط فعلی ارز در کشور و با حساب زمان تامین ارز برای خرید قطعه مورد نیاز هواپیما، مدت زمان آماده شدن هواپیما را از سه به چهار ماه افزایش خواهد داد.
    با توجه به این موضوع متاسفانه نیمی از هواپیماهای شرکت هواپیمایی نفت طی چند روز آینده به مدت چهار ماه زمین گیر خواهد شد که در این مدت ضمن کاهش شدید ساعت پرواز و افت درآمد حاصله از فروش بلیت شرکت، ارائه خدمات را نیز مختل خواهد کرد در حالیکه شرکت هواپیمایی نفت به دلیل بدهی های سنگین ناشی از خرید هواپیما با مشکل بازپرداخت مواجه خواهد شد!
    بهتر نبود مدیریت فعلی به جای افزایش مدت زمان پرواز و کسب سود مقطعی با برنامه ریزی صحیح و آینده نگری که امروز در تمام سیستم های مدیریتی دنیا اعمال می شود کار را به اینجا نمی رساند که ارائه خدماتش مختل شود؟! موج نیوز
    درود بر شما
    سوالی داشتم
    اطلاع دارید مدیریت فعلی در چه زمینه ای تخصص دارن؟
    سپاس
    #2 ارسال شده در تاريخ November 4th, 2012 در ساعت 23:57:22

  4. The Following 3 Users Say Thank You to felipe For This Useful Post:

    Farhan (November 5th, 2012), M.R.H (November 6th, 2012), pakradm (November 5th, 2012)

  5. saeid_se ?????? ??
    saeid_se
    هوانورد عادی - سرباز یکم
    July 2010
    shiraz
    18
    تعداد تشکر : 7
    Thanked 48 Times in 17 Posts

    ??? ??? پاسخ: نیمی از هواپیماهای شرکت هواپیمایی نفت زمین گیر می شود

    ایشون رئیس ایستگاه ایران ایر در آمستردام بوده و متاسفانه علاوه بر لغو ۳۲۰ ها هواپیماهای فعلی هم از امادگی کاملی برخوردار نیستند
    من در هوا خواهم مرد...
    #3 ارسال شده در تاريخ November 6th, 2012 در ساعت 01:13:46

  6. The Following 6 Users Say Thank You to saeid_se For This Useful Post:

    AIR BUS (November 6th, 2012), bozorg2011 (July 10th, 2013), Farhan (November 6th, 2012), keyvanr (November 6th, 2012), M.R.H (November 6th, 2012), pakradm (November 6th, 2012)

  7. EP-IBZ ?????? ??
    EP-IBZ

    مدیر شبیه ساز پرواز
    October 2011
    Holding Over AWZ
    1,316
    تعداد تشکر : 510
    Thanked 8,338 Times in 1,317 Posts

    ??? ??? پاسخ: نیمی از هواپیماهای شرکت هواپیمایی نفت زمین گیر می شود

    به عنوان نمونه هواپیمای فوکر 100 بعد از 4000 ساعت پرواز باید برای cheque c (تست های سلامت هواپیما و تعویض قطعات مورد نیاز) به مدت 3 ماه مجاز به پرواز نخواهد بود در حالی که شرکت های هواپیمایی که حتی تعداد کمی هواپیما در اختیار دارند زمان پرواز هواپیماهای خود را طوری برنامه ریزی می کنند که همه هواپیماها به یکباره برای بازدید زمینگیر نشوند و تنها یک فروند هواپیمای آنها جهت چک شدن زمین گیر شود و خللی در مدت زمان پرواز ها و ارائه خدمات به وجود نیاید.

    جانم؟
    برای چک C? ببخشید چک مسافرتی هست؟در وجه کیه؟
    عزیزم cheque نه...Check...اون چک ، چک پول هست...چقدر پول پرستن این خبرگزاری های موجی!!!

    مدیریت قبلی شرکت هواپیمایی نفت پس از خرید چهار فروند هواپیمای فوکر 100 مدت زمان پرواز هواپیماهای خود را حدود سه ساعت و 30 دقیقه تعریف کرد اما بعد از تغییر مدیریت در سال گذشته، مدیرعامل فعلی این شرکت مدت پرواز را به 11 ساعت و 30 دقیقه افزایش داد هرچند افزایش مدت پرواز سودی به مراتب بیشتر از گذشته نصیب شرکت کرد.
    این قسمت به طرز آشکاری داره از مدیریت قبلی حمایت می کنه.اما جهت اطلاع نویسنده ی عزیز باید عرض کنم یکی از دلایل برکنار مدیریت قبلی دقیقا" همین مسئله بود...!هر وقت می رفتم فرودگاه باید حداقل 2 تا F-100 و 2تا F-50 می دیدم که بی خیال مسیر های پر مسافر اهواز ، مشغول گرفتن حمام آفتاب بودند.

    زمینگیر شدن 4 فروند از فوکرهای این شرکت اگر ( دقت کنید...اگر ) خوب مدیریت بشه مشکلی برای این ایرلاین به وجود نخواهد آورد چون همیشه حداقل 3 فروند از فوکر برای چک های مختلف زمین گیر هست.(هر وقت داخل هنگر نفت رو نگاه کردم همیشه فوکر 50 ها و فوکر 100 ها اونجا بودند...زیباترین صحنه برای من تاکسی کردن فوکر 50 با درب های باز بود!!!!)

    در بدترین حالت ممکنه پرواز های نفت توسط آسمان انجام بشه...(بین آسمان و نفت قبلا" از این بده بستون ها ! ! ! وجود داشته)


    یه نکته ی نگران کننده در باره نفت : بدهی های این ایرلاین خیلی نگران کننده هست...مبلغ به 20 میلیارد تومن رسیده و هر ماه داره 2.5 میلیارد تومن بهش اضافه میشه...هزینه اجاره دفتر اهواز و تهران،اجاره هواپیماها...دستمزد خدمه و عوامل...مدیریت همیشه در آمستردام به بهانه های واهی !!! همه اینها داره بدهی این ایرلاین رو بالا میبره...

    البته شنیده شده ( تاکید می کنم،شنیده شده )این ایرلاین 3فروند A320 خریده و این ایرلاین مایل به استفاده از MD های برادران MD انداز اکراینی هست.

    ?????? ???? EP-IBZ : November 6th, 2012 ?? ???? 20:42:15
    I believe I can fly..........................................I believe I can touch the sky
    I think about it every night and day....Spread my wings and fly away
    I believe I can soar................I see me running through that open door




    Membership Asistant Coordinator
    #4 ارسال شده در تاريخ November 6th, 2012 در ساعت 20:33:02

  8. The Following 7 Users Say Thank You to EP-IBZ For This Useful Post:

    AIR BUS (November 6th, 2012), Double Hotel (November 6th, 2012), IR Blue SKY (November 6th, 2012), pakradm (November 7th, 2012), pilot1359 (November 7th, 2012), sfaiazy (November 7th, 2012), سجیل (November 6th, 2012)

  9. Farhan ?????? ??
    Farhan

    مدیر موقت بخش اخبار
    May 2011
    تهران
    1,694
    تعداد تشکر : 4,615
    Thanked 9,798 Times in 1,667 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    ??? ??? پاسخ: نیمی از هواپیماهای شرکت هواپیمایی نفت زمین گیر می شود

    تنها یک فروند هواپیمای نفت از خط پروازی خارج شده است
    مدیریت شرکت هواپیمایی نفت ایران تأکید کرد: هیچ خللی در برنامه پروازی اعلام شده از سوی شرکت هواپیمایی نفت ایران ایجاد نخواهد شد.
    مدیریت شرکت هواپیمایی نفت ایران در واکنش به خبر «نیمی از هواپیماهای شرکت هواپیمایی نفت زمین گیر می شود» که در تاریخ 14 آبان 91 در این خبرگزاری منتشر شد، توضیحاتی به دفترتحریریه خبرگزاری موج ارسال کرده است. متن این جوابیه بدین شرح است:
    «مطالب ذکر شده برخلاف استانداردهای بین المللی صنعت هواپیمایی است. چرا که هواپیما برای پرواز کردن، خدمت رسانی به مردم و کسب درآمد به منظور پرداخت اقساط هواپیما، تأمین هزینه های جاری، ایجاد زیرساختها و توسعه شرکت به کار گرفته می شود و در کلیه نقاط دنیا میزان موفقیت ایرلاین ها با افزایش متوسط پرواز (Utilization time) سنجیده می شود.

    مدیران قبلی شرکت با برنامه ریزی پروازی غیرمعقول و درحد یک چهارم استاندارد شرکت هواپیمایی، شرکت را به بن بستی عملیاتی و اقتصادی رسانده بودند که سرانجام به دلیل عدم توانایی عزل شدند.

    بدیهی است افزایش ساعت پروازها مستلزم همدلی، برنامه ریزی، کار و تلاش شبانه روزی و استفاده از تمامی پتانسیل های موجود است که با روحیه راحت طلبی، عدم پاسخگویی و سوءاستفاده از موقعیت های شغلی منافات دارد و افتخار کارکنان صدیق و زحمتکش هواپیمایی نفت استفاده بهینه از هواپیماها و نزدیک شدن به میزان استاندارد بین المللی بدون افزایش نیرو است که پس از چندسال شرکت را از وضعیت زیان دهی خارج و قادر به بازپرداخت بخشی از بدهی های انباشته و سنواتی نموده است.

    شایان ذکر است با مدیریت بهینه منابع، پروژه C-Check هواپیماها (که برخلاف ادعای مطرح شده 5000 ساعت است) توسط واحد برنامه ریزی مستقر در معاونت مهندسی و تعمیرات کنترل می شود و در حال حاضر نیز طی زمانبندی تدوین شده تنها یک فروند هواپیما از خط پروازی خارج و تحت تعمیرات مزبور قرار خواهد گرفت و این درحالی است که هیچ خللی در برنامه پروازی اعلام شده ایجاد نخواهد شد. نحوه چک هواپیماها از سوی کارخانه سازنده و سازمان هواپیمایی کشوری به بهره برداران ابلاغ می شود و حتی در صورت عدم پرواز و زمین گیر بودن هواپیما نیز شرکت های هواپیمایی ملزم به انجام چک های زمانبندی شده تقویمی (Calendar check) هستند و بدیهی است دلیلی برای استفاده کمتر از هواپیما با توجه به پتانسیل بازار وجود ندارد مگر به دلایلی چون سوءمدیریت و ...

    لازم به ذکر است در حال حاضر نیز شرکت هواپیمایی نفت با تلاش و کوشش کارکنان توانمند، متخصص و متعهد خود بیشترین درصد هواپیماهای آماده به کار و در حال پرواز را در بین تمامی شرکت های هواپیمایی داخلی دراختیار دارد.

    در خاتمه مدیریت لازم می داند اعلام کند تمامی موارد ذکر شده مستدل و براساس مدارک و اسناد، موجود و قابل ارائه است.»
    #5 ارسال شده در تاريخ November 6th, 2012 در ساعت 20:40:01

  10. The Following 7 Users Say Thank You to Farhan For This Useful Post:

    AIR BUS (November 6th, 2012), Ali Pilot (November 6th, 2012), IR Blue SKY (November 6th, 2012), keyvanr (November 16th, 2012), pakradm (November 7th, 2012), sfaiazy (November 7th, 2012), سجیل (November 6th, 2012)

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0