برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 1 ?? 1
dqw
  1. Farhan ?????? ??
    Farhan

    مدیر موقت بخش اخبار
    May 2011
    تهران
    1,694
    تعداد تشکر : 4,615
    Thanked 9,798 Times in 1,667 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    ??? ??? 220 هواپیما با میانگین سن 22 سال داریم/خرید هواپیماهای جدید طی هفته‌های آینده

    رییس سازمان هواپیمایی کشور با اعلام این‌که 220 هواپیما با میانگین سنی 22 سال در ناوگان هوایی کشور داریم، از خرید هواپیماهای جدید طی هفته‌های آینده خبر داد.
    کاپیتان حمیدرضا پهلوانی اظهار کرد: طی هفته‌های آینده تعدادی هواپیما به ناوگان هوایی کشور افزوده می‌شود که به کاهش سن ناوگان کمک خواهد کرد.
    وی میانگین سن ناوگان هوایی کشور در بخش مسافری را 22 سال عنوان کرد و گفت: تمام تلاش سازمان افزایش ایمنی ناوگان است.
    رییس سازمان هواپیمایی کشور در پاسخ به این پرسش که آیا افزایش نرخ بلیت هواپیما به این صنعت کمک کرده است یا خیر؟ گفت: تمام تلاش سازمان هواپیمایی کشور این است که صنعت را با تمام مشکلات موجود در تعاملی بین شرکت‌های هواپیمایی و بانک مرکزی و شرکت‌ نفت در جهت حل مشکلات کمک کند.
    معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: اگر به تغییرات کمک‌رسانی به شرکت‌های هواپیمایی نیاز باشد، این موضوع توسط سازمان هواپیمایی کشور بررسی می‌شود تا مشکلات ایرلاین‌ها حل شود.
    پهلوانی با اشاره به افزایش 70 درصدی نرخ بلیت هواپیما با تاکید بر این‌که هر نوع افزایش قیمت قطعا به همه فشار می‌آورد ادامه داد: اگر به صورت ریز به هزینه‌های شرکت‌ها وارد شویم، می‌بینیم میانگین افزایش 65 درصدی قیمت بلیت هواپیما در مسیرهای مختلف زیاد نبوده است.
    وی تاکید کرد: در هیچ کدام از کشورهای دنیا حتی کشورهای صاحب صنعت هوایی نمی‌بینید که این صنعت مشکلی نداشته باشد. فقط مقدار آن کمتر و بیشتر می‌شود. در مورد ما این مشکلات با تحریم و نوسانات نرخ ارز مضاعف شد اما تمام تلاش ما برای غلبه بر این مشکلات کمک کننده بود.
    رییس سازمان هواپیمایی کشور همچنین اظهار کرد: افزایش قیمت بلیت هواپیماها به دلیل مشکلات اقتصادی ایرلاین‌ها است که با آن درگیر هستند و ما با این افزایش اعمال شده تنها مشکلات را ترمیم کردیم نه این‌که کاملا بهبود داده باشیم. سازمان هواپیمایی کشور به بهبود کیفیت خدمات و ارائه کمک به ایرلاین‌ها تاکید دارد.
    پهلوانی از برگزاری جلساتی با مسوولان شرکت‌های هواپیمایی خبر داد و خاطرنشان کرد: در این جلسات در مورد این‌که خدمات و ناوگان چه تغییراتی پیدا کنند تا افزایش قیمت در نظر مردم نمود عینی داشته باشد بحث می‌شود و شرکت‌های هواپیمایی نیز بعد از گذشتن این فاز به این سمت و ارتقای کیفیت حرکت خواهند کرد.
    وی از مجموعه‌ای ناظر در صنعت هواپیمایی یاد کرد که به ارائه خدمات با کیفیت خوب و بهینه‌سازی کردن آن از سوی شرکت‌های هواپیمایی نظارت می‌کند تا به محض آن که هواپیما وارد ناوگان شد افزایش کیفیت آن مشهود باشد. این نظارت به صورت مرحله‌ای به تمام شرکت‌های هواپیمایی تعمیم داده می شود.
    رییس سازمان هواپیمایی کشور معتقد است خود مسافران به زودی مشاهده خواهند کرد که کدام ایرلاین‌ها در زمینه افزایش کیفیت خدمات خود پیشرو هستند و ما نیز این شرکت‌ها را تشویق خواهیم کرد تا بهبود خدمات‌رسانی به مردم و ناوگان در آن‌ها بیش از پیش مورد اهمیت باشد.
    پهلوانی در مورد رتبه‌بندی ایرلاین‌ها نیز با اعلام این که رتبه‌بندی ایرلاین‌ها پایان یافته و به شرکت‌ها اعلام شده است، گفت: رتبه‌بندی ایرلاین‌ها به منظور استفاده از تسهیلاتی بود که صندوق توسعه در اختیار ایرلاین‌ها قرار می‌دهد.
    وی ادامه داد: با توجه به مولفه‌هایی که سازمان هواپیمایی کشور برای رتبه‌بندی ایرلاین‌ها مشخص کرده بود، شرکت‌های هواپیمایی بین رتبه‌های یک تا پنج طبقه‌بندی شدند و پس از بررسی‌های انجام شده در حال حاضر بیش از 50 درصد از ایرلاین‌های ما رتبه‌ای بین سه تا یک دارند.
    رییس سازمان هواپیمایی کشور تاکید کرد:‌ هر شرکتی رتبه بالاتری داشته باشد می‌تواند از تسهیلات مالی بیشتری از امکانات صندوق توسعه بهره ببرد.
    پهلوانی از نام بردن شرکت‌های هواپیمایی دارای رتبه بالاتر و یا پایین‌تر خودداری کرد و گفت: به شرکت‌های هواپیمایی رتبه‌ها اعلام شده است و طبق آن برنامه‌ریزی‌ها انجام می شود.
    معاون وزیر راه و شهرسازی در بخش دیگری ازاین گفت‌وگو به بحث ادغام ایرلاین‌ها اشاره کرد و توضیح داد: ادغام ایرلاین‌ها باید توسط خود شرکت‌های هواپیمایی در صورت استقبال آن‌ها انجام شود تا ساختار اقتصادی مناسبی ایجاد کنند.
    به گفته وی، تاکنون هیچ شرکت هواپیمایی از بحث ادغام استقبال نکرده است اما سازمان هواپیمایی هنوز این پیشنهاد را مبنی بر ادغام ایرلاین‌ها کوچک با بزرگ دارد تا از مشکلات مالی آن‌ها کاسته شود.
    رییس سازمان هواپیمایی کشور تاکید کرد:‌ ایرلاین‌های کوچک باید از بحث ادغام در شرکت‌های بزرگ استقبال کنند زیرا شرکت‌های بزرگ خود سیستم اقتصادی و مالی مجزا و گسترده‌ای دارند که قطعا این امر برای آن‌ها چندان درست نخواهد بود. isna
    #1 ارسال شده در تاريخ December 15th, 2012 در ساعت 15:19:41

  2. The Following 6 Users Say Thank You to Farhan For This Useful Post:

    Dream Bird (December 15th, 2012), IRIAF-TFB4 (December 15th, 2012), Mohammadme (December 15th, 2012), pakradm (December 15th, 2012), PILOTSAEED (December 15th, 2012), عبدالاحد (December 15th, 2012)

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0