برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 1 ?? 1
dqw
  1. Farhan ?????? ??
    Farhan

    مدیر موقت بخش اخبار
    May 2011
    تهران
    1,694
    تعداد تشکر : 4,615
    Thanked 9,798 Times in 1,667 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    ??? ??? انجام پروازهای داخلی فقط به خاطر مردم

    مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان با اشاره به احتمال حذف برخی پروازها به دلیل افزایش بهای سوخت خبر داد و گفت: حل مشکل ایرلاین‌ها، برنامه‌ریزی دقیق و تدابیر دراز‌مدت می‌خواهد.
    کامبیز بابایی با اشاره به افزایش بهای سوخت هواپیما، گفت: پیش از گران‌شدن سوخت، پروازهای زیان‌ده بسیاری داشتیم و با وجود همه مشکلات، هیچ‌یک از پروازهای داخلی را حذف نکردیم. وی افزود: پس از این‌که شرکت پخش فرآورده‌های نفتی سوخت‌رسانی به ایرلاین‌ها را قطع و خواستار دریافت نقدی بهای سوخت شد، شرکت فرودگاه‌های کشور هم بهای خدمات فرودگاهی را به‌صورت نقدی دریافت می‌کند. وی با یادآوری این‌که شرکت فرودگاه‌ها نرخ خدمات فرودگاهی را به‌صورت ارزی دریافت می‌کند، ادامه داد: تقریبا همه شرکت‌های هواپیمایی داخلی، خصوصی هستند و اگر درآمد نداشته باشند، ورشکست خواهند شد. بابایی با بیان این‌که در شرایط کنونی، اقتصاد دولت باید از بخش خصوصی حمایت کند، گفت: با توجه به این‌که برخی از پروازها بیش از اندازه زیان‌ده شده‌اند، در حال حذف آنها هستیم. به‌عنوان مثال مراغه - سبزوار یکی از پروازهای زیان‌ده ما بود که سهامدار فقط به خاطر مردم آن را انجام می‌داد، اما با توجه به شرایطی که برای ما به‌وجود آمد چاره‌ای جز حذف این پرواز و چند پروازهای زیان‌ده دیگر نخواهیم داشت. بابایی با بیان این‌که برای جلوگیری از زیان بیشتر، برنامه ما تجمیع پروازهاست، افزود: حل مشکل ایرلاین‌ها، برنامه‌ریزی دقیق و تدابیر دراز‌مدت می‌خواهد و نمی‌توان در کوتاه‌مدت آن را حل کرد. وی یادآور شد: یکی از مشکلات کنونی ایرلاین‌ها، استفاده از هواپیماهای فرسوده است که مصرف سوخت آنها دو تا سه برابر هواپیماهای خطوط هوایی کشورهای دیگر است، اگر همین مسئله مدیریت شود و زمینه ورود هواپیماهای نو به ناوگان هواپیمایی کشور فراهم شود، دیگر شاهد زیان‌ده بودن ایرلاین‌ها و به‌تبع آن حذف پروازها نخواهیم بود. به گفته بابایی، این کار نیازمند منابع مالی زیادی است که از عهده ایرلاین‌ها بر نمی‌آید و لازم است دولت در این رابطه از شرکت‌های هواپیمایی حمایت کند.
    #1 ارسال شده در تاريخ January 21st, 2013 در ساعت 15:41:15

  2. The Following 7 Users Say Thank You to Farhan For This Useful Post:

    B727 (January 21st, 2013), Esmaiel_F4 (January 21st, 2013), omidair (January 21st, 2013), pakradm (January 21st, 2013), pilot 747 (January 21st, 2013), tu-154 (January 21st, 2013), عبدالاحد (January 21st, 2013)

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0