برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 1 ?? 1
dqw
  1. Ali Pilot ?????? ??
    Ali Pilot

    عضو شورا هوانوردی
    July 2009
    TEHRAN
    5,035
    تعداد تشکر : 11,640
    Thanked 31,849 Times in 5,065 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 2

    ??? ??? تغییر تایپ مسیر فرانکفورت - تهران هواپیمایی لوفتهانزا



    با توجه به گزارشات اخیر شرکت هواپیمایی لوفتهانزا به عنوان برترین خط هوایی آلمانی و پایگاه خبری frankfurt-aviation-friends زین پس این شرکت برای پرواز در مسیر تهران فرانکفورت خود از هواپیمای ایرباسA340-300 به جای بوئینگ 400-747 استفاده خواهد کرد یکی از دلایل این تغییر تایپ و جایگزینی را کم شدن میزان مسافرت ها در این مسیر و کلا" در مسیر های اروپایی به خصوص اروپای غربی دانست که هواپیمای بوئینگ 747 سری 400 با ماکسیمم گنجایش 660 مسافر و هواپیمای ایرباس 340 سری 300 با 295 مسافر خود بیانگر این مطلب می باشد.
    شایان ذکر است که از چندی پیش خطوط هوایی اتریش پرواز های خود به تهران را قطع نموده و هواپیمایی KLM یار دیگر لوفتهانزا نیز از ماه مارس پرواز های خود به تهران را متوقف خواهد کرد و زین پس لوفتهانزا را شاید به عنوان تنها ترین خط هوایی اروپای غربی که به ایران پرواز دارد دانست. با بررسی نقشه پروازی خطوط هوایی داخلی که در راس آن ها دو غول هواپیمایی ایرانی یعنی ماهان و هما قرار دارند به این نتیجه می رسیم که شاید تنها هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" برقرار کننده پرواز ها از ایران و تهران به غرب و اروپای غربی خواهد بود بدین شکل که هواپیمایی ماهان در مسیر اروپا تنها دو مقصد دوسلدورف و استانبول را جهت ارائه پرواز ها در خدمت داشته و هواپیمایی جمهوری اسلامی با مقاصد مختلف اروپایی اقدام به پرواز می نماید آما شایان ذکر است که از چند سال پیش با ممنوعیت ورود هواپیماهای فرسوده و قدیمی که در رده آن بوئینگ های 747 سری 100 و 200 و sp را در ناوگان هما شاهد هستیم هما مجبور به تغییر تایپ از 747 به ایرباس 600-300 و 310 شده است اما آیا با توجه به وضعیت کنونی ارز (دلار و یورو) و کاهش شدید میزان مسافر هوایی به خصوص در مسیر های اروپایی. و زیان های بسیاری که شرکت های ایرانی و غربی در این مسیر متحمل می شوند به راستی مسیر های اروپایی به چه سرنوشتی منجر خواهند شد؟

    تالیف و ترجمه از ایروسنتر
    #1 ارسال شده در تاريخ February 19th, 2013 در ساعت 11:56:43

  2. The Following 8 Users Say Thank You to Ali Pilot For This Useful Post:

    B727 (February 19th, 2013), Dream Bird (February 20th, 2013), IRIAF F-14A (February 19th, 2013), M.R.H (February 19th, 2013), mobinall (February 19th, 2013), Mohammadme (February 19th, 2013), omidair (February 19th, 2013), pakradm (February 19th, 2013)

??????? ?????

  1. رایزنی‌ برای ‌تغییر برخی مسیر‌های هوایی
    ???? reza dezfuli ?? ????? اخبار غیر نظامی
    ????: 0
    ????? ?????: September 27th, 2011, 22:03:07
  2. ایران رییس كارگروه خدمات ناوبری هوایی شد
    ???? thunderbolt ?? ????? فرودگاههای جهان
    ????: 0
    ????? ?????: June 26th, 2011, 12:20:11
  3. بازدید رییس سازمان هواپیمایی از منطقه ویژه اقتصادی پیام
    ???? Amiralikarimi ?? ????? اخبار سازمان هواپیمایی کشوری
    ????: 0
    ????? ?????: December 2nd, 2010, 22:36:26
  4. ????: 0
    ????? ?????: March 11th, 2010, 20:00:48
  5. تغییر مدیر عامل هواپیمایی کیش
    ???? SKY MAN ?? ????? اخبار غیر نظامی
    ????: 2
    ????? ?????: May 5th, 2009, 17:33:13

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0