برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 1 ?? 1
dqw
  1. Esmaiel_F4 ?????? ??
    Esmaiel_F4

    هوانورد فعال-سرهنگ دوم
    July 2012
    اهواز
    959
    تعداد تشکر : 8,446
    Thanked 5,425 Times in 934 Posts

    new_3 بهترین خطوط‌ هوایی ایالات‌متحده در سال 2013



    AQR گزارشی است كه كیفیت خطو‌ط‌هوایی آمریكا را به صورت سالانه بررسی می‌كند.


    نتایج گزارش سالانه‌ای كه خطوط هوایی ایالات‌متحده را بررسی كرده نشان می‌دهد كه كدام خطوط هوایی در سال 2013 باكیفیت‌ترین خطوط هوایی شناخته می‌شوند. «ویرجین آمریكا» یك شركت هوایی است كه توانسته با خدماتی كه ارائه می‌دهد عنوان باكیفیت‌ترین خطوط هوایی ایالات‌متحده را به نام خود ثبت كند. این شركت هوایی متعلق به بخش خصوصی است و میلیاردر كارآفرین، «ریچارد برانسون» در سال 2007 آن را پایه‌گذاری كرد. با این حال تنها پنج سال بعد از افتتاح، «ویرجین آمریكا» توانسته است نام خود را به عنوان برترین خطوط هوایی آمریكایی درصدر نام‌های این گزارش قرار دهد. این برای اولین بار است كه این شركت هوایی در رتبه نخست «گزارش رتبه كیفیت خطوط‌هوایی» كه به اختصار AQR خوانده می‌شود قرار گرفته است. AQR كه از سال 1991 منتشر می‌شود، به عنوان مهم‌ترین گزارش آماری خطوط‌هوایی در ایالات‌متحده شناخته شده است. پایه‌گذاران AQR پروفسور «دین هیدلی»، استاد دانشگاه ایالتی «ویچیتا» و دکتر «برنت بون»، استاد دانشگاه پوردو هستند. «فوربس» با تكیه بر این گزارش نام 15 خط‌هوایی برتر آمریكا را منتشر كرده كه در این مطلب با هشت ایرلاین نخست این فهرست آشنا می‌شوید.

    Virgin America
    این شركت ‌هوایی در بسیاری از معیارها جایگاه بالایی را به خود اختصاص داده است. 83.5 درصد پروازهای این شركت «به موقع» در مقصد فرود آمده‌اند. در این شركت هوایی از هر 1000 مسافر تنها به 0.07 درصد آنها اجازه سوارشدن به دلایل مختلف داده نشده است و همینطور از هر 1000 مسافر تنها چمدان‌ها و وسایل 0.87 درصد آنها در طول سفر آسیب دیده‌اند. میزان شكایات مسافران از این شركت هوایی نیز از هر 1000 نفر تنها 1.5 نفر بوده است.

    Jet Blue
    آمار این شركت هوایی كه در رتبه دوم قرار گرفته كمی با آمارهای ثبت شده «ویرجین آمریكا» متفاوت است. 79.1 درصد پروازهای این شركت «به موقع» در مقصد فرود آمده‌اند. در این خطوط هوایی از هر 1000 مسافر به 0.01 درصد آنها اجازه سوارشدن به هواپیما داده نشده است و همینطور از هر 1000 مسافر چمدان‌ها و وسایل 1.88 درصد آنها آسیب دیده‌اند. میزان شكایات مسافران از این شركت هوایی نیز از هر 1000 نفر تنها 0.79 نفر بوده است.

    AirTran Airways
    از هواپیماهای شركت هوایی AirTranو،87.1 درصد آنها سروقت و به موقع در فرودگاه مقصد به زمین نشسته‌اند. از هر 1000 مسافر اجازه پرواز به 0.95 درصد از آنها داده نشده است و چمدان‌های 1.58 نفر از هر 1000 مسافر این شركت هوایی در طول پرواز آسیب دیده‌اند. اما شكایت‌های ثبت شده مسافران از این شركت نیز عددی فوق‌العاده اندك است: 0,91 نفر از هر 1000 نفر از خدمات ارائه شده راضی نبوده و شكایت كرده‌اند.

    Delta Airlines
    86.5 درصد از پروازهای این شركت هوایی در ساعت مقرر فرودگاه مبدا را ترك كرده‌اند. از هر 1000 مسافر اجازه پرواز به 0.51 درصد از آنها داده نشده است. با این حال آمار آسیب دیدن بار مسافران در این شركت كمی بالاست: چمدان‌های 2.1 نفر از هر 1000 مسافر این شركت هوایی آسیب دیده‌اند. اما در عوض شكایت‌های ثبت شده مسافران از این شركت عددی اندك است: 0.73 نفر از هر 1000 نفر شكایت خود از این شركت را به ثبت رسانده‌اند.

    Hawaiian Airlines
    93.4 درصد از پروازهای این شركت سرموقع از فرودگاه مبدا برخاسته‌اند. از هر 1000 مسافر اجازه پرواز به 0.18 درصد از آنها داده نشده است. آمار آسیب دیدن بار مسافران در این شركت هوایی بالاست: چمدان‌های 2.88 نفر از هر 1000 مسافر در طول پرواز آسیب دیده‌اند. اما در عوض شكایت‌های ثبت شده مسافران از این شركت عدد ناچیزی است: 0.89 نفر از هر 1000 نفر شكایت خود از این شركت را به ثبت رسانده‌اند.

    Alaska Airlines
    87.5 درصد از پروازهای این شركت هوایی در ساعت مقرر فرودگاه مبدا را ترك كرده‌اند. از هر 1000 مسافر اجازه پرواز به 0.63 درصد از آنها داده نشده است. با این حال آمار آسیب دیدن بار مسافران در این شركت هوایی بالا رفته است: چمدان‌های 2.93 نفر از هر 1000 مسافر آسیب دیده‌اند. اما در عوض شكایت‌های ثبت شده مسافران از این شركت عددی اندك است: 0.51 نفر از هر 1000 نفر شكایت خود از این شركت را به ثبت رسانده‌اند.

    Frontier Airlines
    77.9 درصد پروازهای این شركت سروقت و به موقع در فرودگاه مقصد به زمین نشسته‌اند. از هر 1000 مسافر اجازه پرواز به 0.78 درصد از آنها داده نشده است و چمدان‌های 2.22 نفر از هر 1000 مسافر این شركت هوایی در طول پرواز آسیب دیده‌اند. اما شكایت‌های ثبت شده مسافران از این شركت نسبت به دیگر شركت‌های هوایی قبلی بالاتر است: 1.05 نفر از هر 1000 نفر از خدمات ارائه شده راضی نبوده و شكایت كرده‌اند.

    Southwest Airlines
    83.1 درصد از پروازهای این شركت هوایی در ساعت مقرر فرودگاه مبدا را ترك كرده‌اند. از هر 1000 مسافر اجازه پرواز به 0.84 درصد از آنها داده نشده است. با این حال آمار آسیب دیدن بار مسافران در این شركت هوایی بالاست: چمدان‌های 3.08 نفر از هر 1000 مسافر آسیب دیده‌اند. اما در عوض شكایت‌های ثبت شده مسافران از این شركت عددی ناچیز است: 0.25 نفر از هر 1000 نفر شكایت خود از این شركت را به ثبت رسانده‌اند.


    منبع
    IRIAF F-4 Phantom


    Phantom Phor EVER
    #1 ارسال شده در تاريخ April 11th, 2013 در ساعت 13:11:21

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Esmaiel_F4 For This Useful Post:

    امیررضا (April 11th, 2013), B727 (April 11th, 2013)

??????? ?????

  1. ایرباس a350 سال 2013 رونمایی می‌شود
    ???? Ali Pilot ?? ????? اخبار شرکتهای قاره اروپا
    ????: 4
    ????? ?????: June 6th, 2013, 21:05:50
  2. ????: 0
    ????? ?????: January 8th, 2013, 22:04:59
  3. ????: 0
    ????? ?????: April 12th, 2010, 14:47:18

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0