رزاقی: اگر قيمت‌ بليت مناسب بود شركت‌هاي هواپيمايي ورشكست نمي‌شدند
.
در شرايطي كه تحريم هستيم همه كه نبايد با هواپيما مسافرت كنند، آن‌هايي كه واجبند، متخصص‌اند مانند استادان با هواپيما مسافرت كنند.

اصغر رزاقي ـ مديرعامل شركت هواپيمايي كاسپين ـ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اضافه كرد: چند وقت پيش هواپيمايي گروگان مسافران بود، آن‌ها دو ساعت نشسته بودند و پياده نمي‌شدند. بايد فرهنگ‌سازي شود زماني كه هواپيما عيب دارد، مسافران به حرف خدمه توجه كنند نه اين كه بنشينند كه از هواپيما پياده نمي‌شويم و اگر پياده شويم ديگر هواپيما نمي‌دهيد.

رزاقي گفت: بعد از سهميه‌بندي بنزين به دليل مناسب بودن قيمت‌ها، تقاضا براي مسافرت‌هاي هوايي افزايش يافته و ناوگان پاسخگوي مسافران نيست.

وي افزود: نرخ‌هاي جديد بليت مناسب نبوده و به اندازه تورم، گراني بنزين و خدمات فرودگاهي افزايش نيافته است، اگر قيمت‌ها مناسب بود كه شركت‌هاي هواپيمايي ورشكست نمي‌شدند.

مديرعامل كاسپين در پايان خاطرنشان كرد: بعد از سه سال ثابت ماندن قيمت‌ها، افزايش حدود 19 درصدي نرخ بليت هزينه تمام شده را جواب نمي‌دهد.

رزاقي در پايان اضافه كرد: ‌در حالي كه هزينه تمام شده هر صندلي پروازي حدود 36 دلار است، نرخ بليت براي آن 32 دلار تعيين شده است.