برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

???? 1 ?? 3 123 ??????????
????? ?????: ?? 1 ?? 10 ?? 27
dqw
  1. Farhan ?????? ??
    Farhan

    مدیر موقت بخش اخبار
    May 2011
    تهران
    1,694
    تعداد تشکر : 4,615
    Thanked 9,798 Times in 1,667 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    new_2 عدم تعهد دولت به کاهش تعرفه آموزش خلبانی/تعرفه دو برابری آموزش خلبانی



    پس از افزایش یکباره تعرفه آموزش خلبانی از 220 هزار تومان به 400 هزار تومان در هر ساعت، دولت قول کاهش تعرفه ها را تا خردادماه امسال داده بود اما با پایان سه ماه اول سال، خبری از کاهش قیمت ها نیست.


    به گزارش خبرنگار مهر، در سال گذشته تعرفه آموزش خلبانی حدود دو برابر افزایش یافت و از 220 هزار تومان در هر ساعت به 400 هزار تومان رسید و حتی یک ماه بعد از آن دولت تعرفه ها را به 450 هزار تومان افزایش داد که با اعتراض دانشجویان دوباره به رقم 400 هزار تومان رسید.


    در واقع افزایش ناگهانی قیمتها شرایط دشواری را برای دانشجویان خلبانی بوجود آورده است و تعداد زیادی از این دانشجویان که در نیمه راه آموزش بودند با مشکلاتی برای تامین مابقی شهریه روبرو شدند.


    اما در نهایت قرار شد که دولت تا خردادماه امسال، تصمیم گیری جدید را در این زمینه داشته باشند و تعرفه ساعت آموزشی خلبانی را کاهش دهد اما با وجود گذشته 5 روز از تیرماه هنوز، تعرفه ها کاهش پیدا نکرده و هیچ مسئولی هم در این باره پاسخگو نیست.


    یکی از دانشجویان در این باره به خبرنگار مهر، گفت: با وجود کاهش قیمت ها در بخش ارزی اما سازمان هواپیمایی حاضر به کاهش تعرفه ها نیست در صورتی که در سال گذشته افزایش نرخ ها را بهانه افزایش تعرفه ها عنوان کردند.


    وی افزود: با وجود تماس های زیادی که با مسئولان هواپیمایی گرفتیم و نامه هایی که به وزیر راه و شهرسازی ارسال کردیم، هنوز هیچ پاسخی به ما داده نشده و حتی به ما اعلام کرده اند که مسئول مربوط مسافرت است!


    این دانشجو ادامه داد: در این مدت هزینه شهریه دانشجوها را دو برابر کرده اند اما حاضر نیستند پاسخ نامه ها و تماس های دانشجویان را بدهند در صورتیکه ما با برنامه ریزی و برآورد هزینه ها وارد این رشته شده بودیم و الان با افزایش تعرفه ها با مشکل مواجه هستیم.
    #1 ارسال شده در تاريخ June 26th, 2013 در ساعت 11:50:39

  2. The Following 11 Users Say Thank You to Farhan For This Useful Post:

    Ali Pilot (June 26th, 2013), anita_jojo20 (June 26th, 2013), Captain Mostafavi (June 26th, 2013), dorchin (June 26th, 2013), EP-IBC (June 26th, 2013), maverick100 (June 26th, 2013), Mohammadme (June 27th, 2013), pakradm (June 27th, 2013), parsmis (June 26th, 2013), عبدالاحد (June 29th, 2013), محمد تقی طباطبایی (June 27th, 2013)

  3. dorchin ?????? ??
    dorchin
    هوانورد نیمه فعال-سروان
    July 2012
    دزفول-OIAD
    410
    تعداد تشکر : 629
    Thanked 1,517 Times in 355 Posts

    ??? ??? پاسخ: عدم تعهد دولت به کاهش تعرفه آموزش خلبانی/تعرفه دو برابری آموزش خلبانی

    ??? ??? ????? ???? ???? Farhan ????? ??? ??


    وی افزود: با وجود تماس های زیادی که با مسئولان هواپیمایی گرفتیم و نامه هایی که به وزیر راه و شهرسازی ارسال کردیم، هنوز هیچ پاسخی به ما داده نشده و حتی به ما اعلام کرده اند که مسئول مربوط مسافرت است!

    به دلیل اینکه مشکلی واسم درست نشه ، پاکش کردم
    ?????? ???? dorchin : June 26th, 2013 ?? ???? 12:22:01 ????: حوصله دردسر ندارم
    حرفهای ما هنوزناتمام...

    تانگاه میكنی
    وقت رفتن است
    بازهم همان حكایت همیشگی !
    پیش از آنكه باخبر شوی
    لحظه ی عظیمت تو نا گزیر می شود
    آی...
    ای دریغ و حسرت همیشگی !

    ناگهان
    چقدرزود
    دیرمیشود!

    مرحوم قیصر امین پور
    #2 ارسال شده در تاريخ June 26th, 2013 در ساعت 12:20:13

  4. The Following User Says Thank You to dorchin For This Useful Post:

    EP-IBC (June 26th, 2013)

  5. parsmis ?????? ??
    parsmis
    هوانورد نیمه فعال-سروان
    June 2013
    MIS-OIAI
    399
    تعداد تشکر : 321
    Thanked 1,040 Times in 323 Posts

    ??? ??? پاسخ: عدم تعهد دولت به کاهش تعرفه آموزش خلبانی/تعرفه دو برابری آموزش خلبانی

    دولت‏ ‏به‏ ‏قول‏ ‏یکساله‏ ‏ی‏ ‏خودش‏ ‏عمل‏ ‏نکرد‏ ‏حالا‏ ‏می‏ ‏خواد‏ ‏تو‏ ‏چند‏ ‏روز‏ ‏آخر‏ ‏دست‏ ‏به‏ ‏کار‏ ‏بشه‏ ‏‏(‏واقعا‏ ‏دلم‏ ‏برای‏ ‏دانشجو‏ ‏های‏ ‏خلبانی‏ ‏میسوزه‏)‏‏ ‏اینقدر‏ ‏هزینه‏ ‏کردن‏ ‏حالا‏ ‏در‏ ‏وسط‏ ‏را‏ه‏‏ ‏با‏ ‏این‏ ‏چنین‏ ‏مشکل‏ ‏اساسی‏ ‏رو‏ ‏به‏ ‏رو‏ ‏شدن
    #3 ارسال شده در تاريخ June 26th, 2013 در ساعت 13:51:45

  6. The Following 3 Users Say Thank You to parsmis For This Useful Post:

    AIR BUS (June 26th, 2013), Captain Mostafavi (June 27th, 2013), محمد تقی طباطبایی (June 27th, 2013)

  7. maverick100 ?????? ??
    maverick100

    هوانورد عادی - گروهبان یکم
    August 2012
    isfahan
    76
    تعداد تشکر : 198
    Thanked 211 Times in 71 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    ??? ??? پاسخ: عدم تعهد دولت به کاهش تعرفه آموزش خلبانی/تعرفه دو برابری آموزش خلبانی

    واقعا کسانی که توی ایران خلبانی میخونن باید از هفت خان رستم رد بشن چه بسا کسانی که هوش و ذکاوت و تواناییش رو داشتن فقط به خاطر هزینه نمیتونن به علاقشون برسن امیدواریم دولت جدید که اداره ی امور رو در دست میگیره کمی به این مسائل هم توجه کنه
    #4 ارسال شده در تاريخ June 26th, 2013 در ساعت 13:56:49

  8. The Following 3 Users Say Thank You to maverick100 For This Useful Post:

    Captain Mostafavi (June 27th, 2013), pakradm (June 27th, 2013), محمد تقی طباطبایی (June 27th, 2013)

  9. jb1989 ?????? ??
    jb1989
    هوانورد نیمه فعال-ستوان یکم
    May 2011
    تهران
    290
    تعداد تشکر : 90
    Thanked 702 Times in 240 Posts

    ??? ??? پاسخ: عدم تعهد دولت به کاهش تعرفه آموزش خلبانی/تعرفه دو برابری آموزش خلبانی

    سوخت سوپر رو به قیمت 100ll میفروشن.یه نظارتی بکنید بد نیستا
    #5 ارسال شده در تاريخ June 26th, 2013 در ساعت 22:06:26

  10. The Following 2 Users Say Thank You to jb1989 For This Useful Post:

    Captain Mostafavi (June 27th, 2013), pakradm (June 27th, 2013)

  11. EASTERLY WIND ?????? ??
    EASTERLY WIND
    هوانورد نیمه فعال-ستوان دوم
    January 2012
    FL40
    229
    تعداد تشکر : 76
    Thanked 1,278 Times in 259 Posts

    ??? ??? پاسخ: عدم تعهد دولت به کاهش تعرفه آموزش خلبانی/تعرفه دو برابری آموزش خلبانی

    این قیمتها هیچ وقت پایین نمیاد و جواب آکادمی های پرواز هم جالبه...(برید خارج اگه براتون نمی صرفه!!!!!)

    اگه هم بیاد پایین احتمالا 10 یا 20 نهایتا 30 هزار تومان پایین می آد....

    بیچاره دانشجوهایی که دارن خصوصی می خونن....همشون بدبخت شدن ...

    فقط دو گروه می تونن خلبان بشن...

    1.بورسیه ها.

    2.خیلی پولدارها.

    حداقل کاش اوضاع فنی پروازها رو خوب میکردن یا هواپیمای جدید وارد میکردن....

    تو کشوری که مردم توی نون شبشون هم موندن هیچ دولتی نمیاد وقتشو بگذاره رو بهبود اوضاع خلبانان...

    به قدر کافی هم بچه های پولدار و علاقه مند هستن که بتونن جای بقیه رو پرکنن...مگه مملکت چقدر خلبان میخواد...

    البته خلبانی همه جای دنیا به عنوان گران ترین و لوکس ترین رشته تحصیلی جهانه و به خاطر همینه که توی اکثر خانواده های سلطنتی دنیا گرایش شغلی حتی به صورت ظاهری به سمت خلبانی هست...

    ولی مسئله این هست که توی ایران گرون میشه اما هیچ امکاناتی هم اضافه نمیشه...

    توی چندسال گذشته چند فروند هواپیمای آموزشی از دست رفت ولی هیچ جایگزینی براش وارد نکردن...

    بهونه آقایون هم اینه که ((ما تحریم هستیم))...! در شرایطی که توی همین تحریم ایرلاین های ما دارن ایرباس وارد میکنند و حتی هلکوپترهای ترابری...

    بازم خدا خیر بده به شهید ستاری و هوانیروز که چندسال یکبار دانشجوهایی رو بورس میکنن (البته نظامی هستند و مشکلات خودشون رو هم دارن) ولی کاش مرکز فنون که دولتی بود باز هم به روزهای پر افتخارش بر میگشت

    و حداقل سالی 10 نفر رو عادلانه گزینش میکرد و با هزینه کم آموزش میداد....تا استعدادهای واقعی هم بتونن به آرزوشون برسن.گرچه اکثر اساتید بزرگ مرکز دیگه رفتن توی ایرلاین ها ... و به قول یکی از اساتید مرکز فنون جوون مرگ

    شد و درست وقتی توی اوج بود آقایون 8 سال پیش زدن داغونش کردن....

    نتیجه چی میشه...پسره نشسته توی بنز داره رد میشه یهو دلش میخواد خلبان شه....میاد 100 ملیون تومان میاره و ریت هم میگیره و با سلام و صلوات هم 200 ساعت پر میکنه و به زور کلاس خصوصی و بسیج شدن همه

    فک و فامیل امتحانات رو هم با بدبختی پاس میکنه و بعدشم میره توی فیسبوک اونقدر عکس میگذاره و عقده ای بازی در میاره که خلبانای مسافربری رو مضحکه عام و خاص میشن(نمونش رو میشه توی بحث هایی که بین

    بعضی ایرفرسی ها و سیویل ها پیش اومد مشاهده کنید...) مردم هم فکر میکنن اینی که رفته تو قهوه خونه بالباس خلبانی پای قلیون عکس گرفته در همون سطحی خلبانه که کاپیتان پورکابلی ایران ایر هم خلبان هستن...

    و به همین راحتی همه چیز می ریزه به هم....

    کم کم نسل دانشجوهای خوب داره منقرض میشه و اوییشن مملکت میفته دست این آدمها....با اینکه سیاستهای آموزشی سازمان خیلی بهتر و جدی تر شده ...مطمئن باشید اگر فکری به حال جذب افراد قوی و علاقه مند نشه

    هم سوانح آموزشی بیشتر میشه و هم ایرلاینها درآینده با مشکل مواجه میشن....
    پرواز ...آرزوی کودکانه ام...دوستت دارم . SAFETY IS THE FIRST.

    #6 ارسال شده در تاريخ June 26th, 2013 در ساعت 22:12:57

  12. The Following 5 Users Say Thank You to EASTERLY WIND For This Useful Post:

    EP-IBC (June 28th, 2013), keyvanr (June 27th, 2013), parsmis (June 27th, 2013), عبدالاحد (June 29th, 2013), محمد تقی طباطبایی (June 27th, 2013)

  13. Captain Mostafavi ?????? ??
    Captain Mostafavi
    هوانورد فعال-سرهنگ
    January 2012
    Iran Blue Sky
    965
    تعداد تشکر : 3,212
    Thanked 3,109 Times in 929 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    ??? ??? پاسخ: عدم تعهد دولت به کاهش تعرفه آموزش خلبانی/تعرفه دو برابری آموزش خلبانی

    جناب،بهتره شما کمی مراقب حرف زدنتون و لحن کلامتون باشین.
    اینگونه صحبت کردن شما،توهینی به تمومی دانشجویان هستش.
    بنده و امثال من،هیچ کدوممون تو بنز ننشستیم و موقع رد شدن از دم در آرتا،بابامون پیادمون کنه و 100 میلیون تومن بده به مدیرش و بگه پسرمو خلبان کن.
    پدر خود بنده،پژو 405 سواره،فقطم همین یه ماشینو داریم،با هزار بد بختی و استرسم پول خلبانی رو جور میکنیم و بعضی اوقاتم من رو سرزنش میکنن که آخرش که چی؟ کی میخوای این همه هزینه رو جبران کنی،منم وعده سر خرمن میدم و میگم ایشالا بعد استخدام،اونا هم طبق معمول یه نیش خندی میزنن و یه سر تکون میدن و بحثو کش نمیدن.
    عزیز من،80% دانشجوها با بدبختی اومدن خلبانی،درصد کمی بچه مایه دارن و واسه تفریح و عکس انداختن با جی افشون تو یونیفرم خلبانی و نشستن تو سفره خونه و عکس انداختن اومدن،اکثرا علاقه مندیم و سعیمونم میکنیم و با فکر استخدام در لاین و مؤفقیت،اومدیم سر کلاس.
    بهتره کمی مراقب چیزی که تایپ میکنین،باشین و جانب انصاف رو رعایت کنین.
    هزینه ای که من دارم میکنم،خدای بالا سرم شاهده که ریسک کردن با 90% پس انداز 25 ساله پدرمه.
    حالا جالبه که شخصی چون شما،میاد و این چنین اراجیفی مینویسه،به اندازه کافی مشکلات داریم و خون دل میخوریم،شما دیگه....................... والا چی بگم.....
    ?????? ???? Captain Mostafavi : June 27th, 2013 ?? ???? 00:03:28

    #7 ارسال شده در تاريخ June 27th, 2013 در ساعت 00:00:45

  14. The Following 10 Users Say Thank You to Captain Mostafavi For This Useful Post:

    afshinmardani (June 29th, 2013), EP-IBC (June 28th, 2013), EP-IBZ (June 27th, 2013), keyvanr (June 27th, 2013), maverick100 (June 27th, 2013), pakradm (June 27th, 2013), pilot1359 (June 27th, 2013), سينا حمزانلويي (June 27th, 2013), عبدالاحد (June 29th, 2013), محمد تقی طباطبایی (June 27th, 2013)

  15. kamy_f ?????? ??
    kamy_f
    هوانورد نیمه فعال-ستوان سوم
    April 2010
    YVR
    208
    تعداد تشکر : 9
    Thanked 737 Times in 199 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 4

    ??? ??? پاسخ: عدم تعهد دولت به کاهش تعرفه آموزش خلبانی/تعرفه دو برابری آموزش خلبانی

    خلبانی همه جا گرون هست، علت اصلی اون هم هزینه های بالای نگهداری و عملیات پرواز هست ، با بالا رفتن قیمت دلار ، این هزینه ها ( که اکثر اونها بر اساس قیمت دلار) هست هم بالا می رود . و با تورم هزینه های جانبی آموزشگاه نیز بالا می رود . بطور متوسط هزینه دوره CPL Multi IFR حدود 40000 دلار هست ، که وقتی باقیمت الان دلار مقایسه کنید ، می بینید که در ایران یکی از ارزان ترین دوره ها را خواهید داشت.
    #8 ارسال شده در تاريخ June 27th, 2013 در ساعت 00:17:21

  16. The Following 4 Users Say Thank You to kamy_f For This Useful Post:

    Ali Pilot (June 27th, 2013), Farhan (June 27th, 2013), pakradm (June 27th, 2013), عبدالاحد (June 29th, 2013)

  17. maverick100 ?????? ??
    maverick100

    هوانورد عادی - گروهبان یکم
    August 2012
    isfahan
    76
    تعداد تشکر : 198
    Thanked 211 Times in 71 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    ??? ??? پاسخ: عدم تعهد دولت به کاهش تعرفه آموزش خلبانی/تعرفه دو برابری آموزش خلبانی

    چجوری میشه دانشجوی بورسیه شد برای خلبانی ؟
    #9 ارسال شده در تاريخ June 27th, 2013 در ساعت 00:33:38

  18. Captain Mostafavi ?????? ??
    Captain Mostafavi
    هوانورد فعال-سرهنگ
    January 2012
    Iran Blue Sky
    965
    تعداد تشکر : 3,212
    Thanked 3,109 Times in 929 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    ??? ??? پاسخ: عدم تعهد دولت به کاهش تعرفه آموزش خلبانی/تعرفه دو برابری آموزش خلبانی

    ??? ??? ????? ???? ???? maverick100 ????? ??? ??
    چجوری میشه دانشجوی بورسیه شد برای خلبانی ؟
    تا جایی که بنده اطلاع دارم،دوره های بورسیه خلبانی رو فقط ایران ایر برگزار میکرد که تقریبا 9 ساله،دانشجوی بورسیه ورنداشته.

    عزیز من،وقتی 600 نفر با مدرک IR منتتو بکشن تا استخدامشون کنی،میایی با جیب خودت،خلبان تربیت کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! مسلما نه.

    پس بهتره فکر بورسیه شدن رو حداقل تا زمان استخدام این 600 نفر از سرت بیرون کنی ( در خوشبینانه ترین حالت)

    #10 ارسال شده در تاريخ June 27th, 2013 در ساعت 11:49:51

  19. The Following 5 Users Say Thank You to Captain Mostafavi For This Useful Post:

    Jetstar (June 29th, 2013), keyvanr (June 27th, 2013), maverick100 (June 27th, 2013), عبدالاحد (June 29th, 2013), محمد تقی طباطبایی (June 27th, 2013)

???? 1 ?? 3 123 ??????????

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0