برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 3 ?? 3
dqw
  1. carol ?????? ??
    carol
    هوانورد نیمه فعال-سرهنگ دوم
    October 2010
    THR
    569
    تعداد تشکر : 1,002
    Thanked 2,262 Times in 477 Posts

    ??? ??? رزومه کاری

    با سلام خدمت همه دوستان عزیزم

    همان طور که میدانید برای استخدام شدن در هر کاری باید یک رزومه کاری داشته باشید و ارائه دهید.. اول از همه باید بدانید که رزومه کاری شامل چه بخش بندی هایی می شود:

    رزومه معرفینامه ای شامل خلاصه ای از تجربیات کاری، سوابق تحصیلی و مهارتهای فرد جویای کار است.

    کارفرمایان مایلند تا قبل از مصاحبه تلفنی و یا حضوری با متقاضیان، ضمن صرفه جویی در وقت خود کارجویان را از روی تجربیات و توانائیهایشان گروه بندی یا اصطلاحاً غربال کنند. این کار به آنها این امکان

    را می دهد که با رتبه بندی رزومه های وارده، افراد مورد نیاز خود را که دارای انگیزه و توانایی کافی هستند به مصاحبه دعوت و در نهایت بهترینها را استخدام نمایند. بررسی رزومه متقاضیان ضمن ایجاد

    صرفه جویی در وقت کارفرمایان در مرحله گزینش باعث می شود تا معیارهای سنجشی آنها بشکل مؤثرتری انجام پذیرفته و از پرداختن به تماسها و مصاحبه های غیر مرتبط با موضوع کار اجتناب گردد.


    اگر بعنوان کارجو بدنبال کار هستید هوشیار باشید که ارائه رزومه فرصت مناسبی برای عرضه و تبلیغ توانایی و مهارتهای شما به کارفرما است. هدف نهایی رزومه این است که ملاقات با کارفرما را

    برایتان تضمین نموده و در نهایت شما را به سوی میز مصاحبه استخدامی هدایت نماید. به یاد داشته باشید که رزومه شما، نماینده و معرف شما نزد کارفرمایی است که هنوز شما را ندیده و نمی

    شناسد. پس نحوه طراحی آن به گونه ای که معرف قابلیتها و شایستگی های شما باشد، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.



    به یاد داشته باشید که همیشه و در هر ارتباطی اولین برخورد نقش کلیدی و مؤثری در ادامه و بقاء رابطه ایفاء می نماید و رزومه شما اولین برخورد شما (هر چند غیر حضوری) با کارفرما بوده که

    نمایانگر شناخت یا تعبیر وی از قابلیتهای شما خواهد بود. لذا دقت داشته باشید که نوع انتخاب کلمات و ساختار جمله بندی شما در ذهن کارفرما می تواند بیانگر سطح دانش، تحصیلات و تجربیات

    اجتماعی شما باشد. رزومه شما باید شما را فردی مشتاق و همچنین تجربیات کاریتان را مرتبط و جذاب نشان دهد.

    خوب گوش کردن را ياد بگيريم
    گاه فرصتها بسيار آهسته در ميزنند . .
    #1 ارسال شده در تاريخ July 17th, 2013 در ساعت 13:45:38

  2. The Following 8 Users Say Thank You to carol For This Useful Post:

    Ali Pilot (July 17th, 2013), att89 (July 17th, 2013), B727 (July 19th, 2013), dorchin (July 18th, 2013), ehsanmilitant (July 18th, 2013), Esmaiel_F4 (July 17th, 2013), pakradm (July 20th, 2013), عبدالاحد (July 17th, 2013)

  3. carol ?????? ??
    carol
    هوانورد نیمه فعال-سرهنگ دوم
    October 2010
    THR
    569
    تعداد تشکر : 1,002
    Thanked 2,262 Times in 477 Posts

    ??? ??? پاسخ: رزومه کاری

    ساختار استاندارد رزومه :



    هر رزومه از ساختار و قالبی مشخص برخوردار است. این بدین معنی است که محتویات مندرج در رزومه می بایست در قسمتهای مجزا و بترتیبی معین نوشته شود. توصیه می شود قبل از توضیح هر

    قسمت، عنوان آنرا با یک تیتر از سایر محتویات جدا و مشخص نمائید. این امر سبب می شود تا چشم خواننده بسهولت و سرعت مطالب دلخواه را بیابد.

    به یاد داشته باشید که نوشتن رزومه بسیار مهم است و باید پربار و درعین حال سبک نوشته شود. به عنوان مثال:

    نام و نام خانوادگی
    آدرس دقیق
    شماره تلفن



    موضوع:
    تجربه کاری:
    تحصیلات و گواهینامه ها:

    خوب گوش کردن را ياد بگيريم
    گاه فرصتها بسيار آهسته در ميزنند . .
    #2 ارسال شده در تاريخ July 17th, 2013 در ساعت 13:54:26

  4. The Following 7 Users Say Thank You to carol For This Useful Post:

    att89 (July 17th, 2013), B727 (July 19th, 2013), ehsanmilitant (July 18th, 2013), Esmaiel_F4 (July 17th, 2013), nahalch (July 17th, 2013), pakradm (July 20th, 2013), عبدالاحد (July 17th, 2013)

  5. ehsanmilitant ?????? ??
    ehsanmilitant
    هوانورد ارشد-سرگرد
    May 2009
    تهران
    489
    تعداد تشکر : 932
    Thanked 1,696 Times in 439 Posts

    ??? ??? پاسخ: رزومه کاری

    با تشکر از دوست خوبم carol
    ایشون که پیشقدم شدن دیدم با توجه به اینکه بسیاری از عزیزانی که در این سایت عضو هستن جزو جوانان و نوجوانان هستند و باطبع در عین اینکه احتمالا اکثرشون تجارب کاری زیاد و خاصی ندارن و همچنین در آینده نزدیک باید برای اشتغال به طور جدی تر آماده بشن من هم وظیفه خودم رو در حد وسعم ولو اندک انجام بدم. چند نکته در رزومه نویسی هست که بهتره در تکمیل فرمایشات دوستم عنوان کنم:
    * رزومه نباید بیش از حد متعارف طول بکشه. این حد به طور یک عرف نانوشته دو صفحه یا کمتره ( در مورد رزومه اشخاص صادقه وگرنه معمولا رزومه حقوقی یا شرکتی بیشتر از این تعداد صفحه ست)
    *ترتیب اطلاعات ارائه شده در رزومه بر اساس قاعده متدول ابتدا معرفی مشخصات فردی ( نام، تاریخ تولد، وضعیت تاهل و...) اطلاعات تحصیلات ( ذکر بالاترین مدرک به همراه نام رشته و نام دانشگاه محل اخذ و در صورت تفاوت نام رشته مدارج پایین تر تحصیلی ذکر نام آنها مثلا کارشناسی عران از دانشگاه یزد و کاردانی صنایع از دانشگاه شیراز) دوره ها و مهارت های اکتسابی ( دوره های نرم افزاری، دیپلم های اخذ شده، مدارک زبان خارجی و...) سوابق و تجربیات کاری ( نام مکانی که مشغول کار بوده اید به همراه سمت و مدت فعالیت) و نهایتا اطلاعات تماس ( شامل آدرس پستی، تلفن ثابت و همراه و پست الکترونیکی و وبلاگ یا سایت)
    * باید توجه داشت ترتیب اطلاعات در تنظیم رزومه به ترتیب از آخرین به اولین، بالاترین درجه به پایین، جدیدترین موقعیت به قدیمی ترین است. این یعنی ابتدا باید نام آخرین محلی را که شاغل بوده اید بنوسید سپس مکان های قدیمی تر را. یا بالاترین مدرک سپس مدارک پایین تر را و به همین نحو الی آخر
    *اگر در چندین مکان مشغول کار بوده اید تا حد ممکن به بیش از چهار مکان اشاره نکنید. برخلاف تصور در مورد حسن تصور به بالا بودن سابقه زیاد کاری شما، امکان ایجاد سوء ظن مصاحبه گر در مورد دلایل تغییر زیاد شغلی شما وجود دارد. او فکر میکند که شما انسان با خصوصیات سازشی پایین در رابطه با محیط کار خود هستید
    * بعضی از افراد برای نشان دادن تسلط و سوادشان رزومه خود را به زبان انگلیسی و یا در صورت ارتباط زمینه کاری با سایر زبان ها می نویسند. اگر محیط کاری پذیرششش را داشته باشد و شما تونایی اش را بد نیست
    * لازم نیست همه توانایی های خود را اعم از مربوط و نامربوط لیست کنید. من شخصا تعدادی گواهینامه های فنی و حرفه دارم ولی هرگز نباید از آنها برای رزومه مشاغل اداری خودم استفاده کنم مگر اینگه نوع کار بنده قرار است ارتباط کاملا مستقیم با مهارتهای فنی خاص داشته باشد.
    * بعضی افراد در رزومه مبالغ پیشنهادی حقوق و دستمزد خود، شهرهای مورد نظر و ساعات کاری و بعضی شرایط توافقی کار را هم قید میکنن. این معمولا برای مشاغل خاص تر و افراد با رزومه بهتر و سنگین تر متداول تره
    *فرمت رزومه pdf باشه بهتره تا احیانا در مقصد تغییر داده نشه حالا عمدی یا سهوی همچنین استفاده از عکس هم به میل خودتون بستگی داره
    ان شا الله تونسته باشم یه کوچولو کمکی کرده باشم. دوستان میتونن با جستجو در اینترنت نمونه رزومه های مناسبی رو پیدا کنن. با تشکر
    سكوت اثبات تهي بودن نيست بلكه سرشار از ناگفتني هاست
    #3 ارسال شده در تاريخ July 18th, 2013 در ساعت 13:14:18

  6. The Following 5 Users Say Thank You to ehsanmilitant For This Useful Post:

    Ali Pilot (July 18th, 2013), B727 (July 19th, 2013), carol (July 18th, 2013), Esmaiel_F4 (July 18th, 2013), pakradm (July 20th, 2013)

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0