برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ????? ??? ??????? ??: آیا این نکات ارزشمند میباشد؟

??? ???????
2. ??? ??? ?????? ?? ??? ??????? ??? ????.
  • بله

    2 100.00%
  • خیر

    0 0%
????? ?????: ?? 1 ?? 2 ?? 2
dqw
  1. behnam_200 ?????? ??
    behnam_200
    هوانورد عادی - سرباز یکم
    July 2013
    tehran
    9
    تعداد تشکر : 3
    Thanked 14 Times in 7 Posts

    new_3 نکته هایی درباره پاراگلایدر از کتاب "هنر پرواز"

    مراقبت از پاراگلایدر :
    وقتی شما آموزش در موسسه پرواز را آغاز می کنید باید مراقبت های اولیه در مورد جمع کردن ، مرتب کردن و همینطور نگه داری از گلایدر و تجهیزات را یاد بگیرید . البته برای شما لازم است که برخی از اصول مراقبت از گلایدر را یاد بگیرید تا باعث فرسوده شدن و پاره شدن بی مورد آن در هنگام آموزش دیدن نشوید.
    آسیب های محیطی
    :
    عامل اصلی که علاوه بر استفاده زیاد باعث کوتاه شدن عمر پاراگلایدر می شود اشعه فرا بنفش (uv) است . این اشعه از نور خورشید ناشی می شود. نایلون ، داکرون ، اسپکترا (spectra) و کلوار (kelvar) همگی به صورت تدریجی در شعاع های فرا بنفش کیفیت خود را از دست می دهند . به همین دلیل ما پیشنهاد می کنیم که یک کانوپی را در محفظه مخصوص خود یا در ساک های خاصی قرار دهید ( در هنگامی که استفاده نمی کنید ) . وقتی که کانوپی در روی زمین قرار دارد آن را جمع کنید و نگذارید گسترده روی زمین باقی بماند و آنرا در جای سایه دار قرار دهید . معمولا 300 ساعت در معرض نور خورشید قرار گرفتن حد ایمنی برای استفاده از یک کانوپی است .
    گرما دومین تهدید محیطی برای گلایدر است . پاراگلایدر هرگز نباید در ماشین های بسته ای که در مناطق گرمسیر بیابانی با نور خورشید شدید هستند گذاشته شود . همچنین نباید در نزدیکی اگزوز یا موتور ماشین قرار گیرد .
    سرانجام رطوبت می تواند یک گلایدر را از بین ببرد ، به ویژه قسمت کانوپی آن را . همیشه گلایدر را در یک مکان خشک و سرد نگه دارید . باران و فرو بردن آن در آب استخر یا آبگیر معمولا صدمه ای به آن نمی زند . نایلون معمولا در برابر رطوبت مقاوم است . البته اگر کانوپی به صورت مرطوب جمع شود ، احتمال کپک زدگی آن زیاد است و باعث از بین رفتن نایلون می شود . قبل از جمع کردن حتما آنراخشک کنید . همچنین یک کانوپی که با آب پر شده است و از داخل یک دریاچه بیرون کشیده شده است به واسطه وزن زیاد آب کش می- آید . اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع در فصل 10 آورده شده است . آب نمک باعث ایجاد مشکلات بیشتری می شود و نیازمند توجهات بیشتری است .
    استفاده نادرست :
    وقتی که شما برای اولین بار شروع می کنید نمی دانید که چه حدودی برای استفاده یا استفاده نادرست وجود دارد . ما گفتیم که چقدر یک گلایدر می تواند مقاوم باشد اما به همان نسبت می تواند نسبت به محیط و بقیه موارد حساس و آسیب پذیر باشد .
    در اینجا مواردی که باید از آنها اجتناب شود آورده شده است . ابتدا هرگز نباید روی گلایدر قدم بگذارید – منظور روی بخش های کانوپی ، بندها و یا هارنس است . یک سنگ یا یک سطح سخت و سنگی زیر بخش لگد مال شده به راحتی می تواند به آن خسارت شدید وارد کند. بندها به ویژه نسبت به چنین خسارتی آسیب پذیر تر هستند . اگر لازم است که به کانوپی نزدیک شوید و درون بندها پا بگذارید حتما فضایی را با دستا نتان باز کنید و به د قت بین آنها بروید .
    همچنین شما هرگز نباید روی گلایدر جمع شده و بسته بندی شده خود بنشینید . نقاط سفت و سخت و برآمده می تواند به قسمت های نرم آن آسیب جدی برسانند . بسیاری از خلبان ها در برابر گلایدر جمع شده شان در زمانی که منتظر وزش باد هستند خم می شوند اما نباید به طور کامل روی آن نشست .
    کشیدن با شدت یکی از بندها می تواند به آن آسیب برساند . اگر بندی به چیزی گیر کند، بردباری به خرج دهید و آنرا به آرامی آزاد کنید . اغلب ممکن است شاخه های کوچک داخل بندها گیر کنند . تنها راه حل تکان دادن و باز کردن شاخه از بند است . خارها و شاخه های تیز می توانند به کانوپی آسیب جدی وارد کنند . زمانی که قصد دارید کانوپی را روی زمین قرار دهید به دقت زمین را وارسی کنید و اشیا نوک تیز را بردارید.
    سرانجام ، آگاه باشید که کوبیده شدن محکم کانوپی با سطح زمین – معمولا به واسطه تکنیک های خاص – باعث ایجاد آسیب در کانوپی می شود . چنین عملی ممکن است به رزین آسیب برساند و در نتیجه خلل پذیری یا روزنه داری آن را افزایش دهد و باعث خسارات فیزیکی و ظاهری بیشتر می شود . البته شما در حال یادگیری پرواز هستید و به طور کامل نمی توانید از برخورد کانوپی با سطح زمین خودداری کنید واین کار برخی اوقات مشکل می باشد. در هر حال تا جایی که میتوانید در حفظ کانوپی و گلایدر دقت لازم را به خرج دهید ، زیرا عاقلانه است که عادت های مناسبی برای شما در آینده ای نزدیک ایجاد شود
    ?????? ???? behnam_200 : August 7th, 2013 ?? ???? 16:34:32
    آنکه میخواهد روزی پریدن آموزد،نخست میبایست،ایستادن،راه رفتن،دویدن و بالا رفتن را بیاموزد،
    پرواز را با پرواز آغاز نمیکنند.
    #1 ارسال شده در تاريخ August 7th, 2013 در ساعت 16:32:46

  2. The Following 3 Users Say Thank You to behnam_200 For This Useful Post:

    امیررضا (August 7th, 2013), Esmaiel_F4 (August 7th, 2013), setare aseman (August 8th, 2013)

  3. behnam_200 ?????? ??
    behnam_200
    هوانورد عادی - سرباز یکم
    July 2013
    tehran
    9
    تعداد تشکر : 3
    Thanked 14 Times in 7 Posts

    ??? ??? پاسخ: نکته هایی درباره پاراگلایدر از کتاب "هنر پرواز"

    لیست کنترل قبل از پرواز :
    * بندهای هارنس * بندهای پا * سگک ها

    * جیب پارچه ای هارنس * صندلی * هر دو کاراباینر

    * تمامی رایزرها * حفاظ پشت * دستگیره چتر نجات

    * موقعیت چتر نجات * مهار چتر نجات * اتصالات فلزی رایزرها

    * تمامی بندها * بندهای کنترل * حلقه های بندهای کنترل

    * تاگلز بند کنترل و گره های آن ها * کانوپی از نظرخسارت و آسیب * آشغال های کانوپی

    * بدنه کانوپی و کلاه کاسکت

    این لیست کنترل را برای خود فراهم کنید و از آن استفاده کنید تا زمانی که تمامی مراحل را حفظ شوید
    آنکه میخواهد روزی پریدن آموزد،نخست میبایست،ایستادن،راه رفتن،دویدن و بالا رفتن را بیاموزد،
    پرواز را با پرواز آغاز نمیکنند.
    #2 ارسال شده در تاريخ August 7th, 2013 در ساعت 16:46:02

  4. The Following 4 Users Say Thank You to behnam_200 For This Useful Post:

    امیررضا (August 7th, 2013), Esmaiel_F4 (August 7th, 2013), mehdi5 (August 24th, 2013), setare aseman (August 8th, 2013)

??????? ?????

  1. ????: 0
    ????? ?????: December 10th, 2012, 16:11:16
  2. ????: 0
    ????? ?????: July 21st, 2012, 17:43:02
  3. ????: 1
    ????? ?????: February 7th, 2011, 14:58:53
  4. 2 هواپیمای جدید چین با نام های "Seagull 300 " و "Little Eagle-500 "
    ???? reza dezfuli ?? ????? اخبار شرکتهای قاره اسیا
    ????: 2
    ????? ?????: October 18th, 2010, 15:03:19
  5. ????: 0
    ????? ?????: October 25th, 2009, 10:56:15

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0