برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 9 ?? 9
dqw
  1. afshinmardani ?????? ??
    afshinmardani
    هوانورد عادی-استوار دوم
    February 2011
    گچساران (OIAH)
    116
    تعداد تشکر : 600
    Thanked 463 Times in 115 Posts

    ??? ??? پرواز شماره 500 تهران - بغداد - آیا همه چیز تقصیر تحریم است؟

    پایگاه خبری تابناک مطلبی را تحت عنوان نگاه شما به نقل از یکی از بینندگان منتشر کرد :


    آیا همه چیز تقصیر تحریم است؟
    آیا تعویض لامپ‌های از کار افتاده درون هواپیما ارتباطی به تحریم داشته و یا تنها سوءمدیریت است؟

    پرواز: بغداد ـ تهران
    شماره پرواز ۵۰۰
    دوشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۲
    ساعت اعلام شده برای پرواز از فرودگاه بغداد: ۲۱:‌۰۵ شب
    ساعت انجام پرواز: ۰۲:‌۰۰ بامداد سه‌شنبه
    مدت زمان تأخیر: ۵ ساعت
    پاسخگو: هیچ کس








    فرستنده: امیری
    منبع :
    نگاه شما: همه چیز تقصیر تحریم است؟ - Tabnak.IR | تابناك
    ?????? ???? afshinmardani : August 15th, 2013 ?? ???? 18:55:20
    #1 ارسال شده در تاريخ August 15th, 2013 در ساعت 18:52:51

  2. The Following 5 Users Say Thank You to afshinmardani For This Useful Post:

    AIR BUS (August 16th, 2013), ali af (August 16th, 2013), B727 (August 16th, 2013), pakradm (August 17th, 2013), parsmis (August 15th, 2013)

  3. EP-IBZ ?????? ??
    EP-IBZ

    مدیر شبیه ساز پرواز
    October 2011
    Holding Over AWZ
    1,316
    تعداد تشکر : 510
    Thanked 8,338 Times in 1,317 Posts

    ??? ??? پاسخ: پرواز شماره 500 تهران - بغداد - آیا همه چیز تقصیر تحریم است؟

    باید به این دوستان تذکر داد که شب ها برای اینکه چشم مسافران اذیت نشه نور کابین رو از عمد کم میکنن تا مسافرای خسته بتونن راحت بخوابن...
    ?????? ???? EP-IBZ : August 16th, 2013 ?? ???? 00:09:56
    I believe I can fly..........................................I believe I can touch the sky
    I think about it every night and day....Spread my wings and fly away
    I believe I can soar................I see me running through that open door




    Membership Asistant Coordinator
    #2 ارسال شده در تاريخ August 16th, 2013 در ساعت 00:07:53

  4. The Following 11 Users Say Thank You to EP-IBZ For This Useful Post:

    afshinmardani (August 16th, 2013), AIR BUS (August 16th, 2013), B727 (August 16th, 2013), carol (August 17th, 2013), Farhan (August 16th, 2013), homa ye aseman (August 16th, 2013), HOSJAN78 (August 16th, 2013), iran.aseman (August 16th, 2013), M.R.H (August 16th, 2013), pakradm (August 17th, 2013), shayan.iran131 (August 18th, 2013)

  5. سينا حمزانلويي ?????? ??
    سينا حمزانلويي
    هوانورد نیمه فعال-سرگرد
    April 2013
    THR-BJB
    525
    تعداد تشکر : 939
    Thanked 966 Times in 368 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 2

    ??? ??? پاسخ: پرواز شماره 500 تهران - بغداد - آیا همه چیز تقصیر تحریم است؟

    البته خاموش بودن لامپ هاي داخل كبين به نظر من ربطي به تحريم و اينجور مسائل نداره"و همچنين تأخير در پرواز هم ربطي به اين تحريم ها نداره "ممكنه مشكلي بوده كه بالاخره حل شده و هواپيما اماده پرواز شده"
    مشكل ما با تحريم ها اينه كه قطعه نداريم و هواپيمايي كه قطعه نداشته باشه زمين گيره"
    موفق باشيد
    #3 ارسال شده در تاريخ August 16th, 2013 در ساعت 01:54:34

  6. The Following 8 Users Say Thank You to سينا حمزانلويي For This Useful Post:

    adin (August 16th, 2013), ali af (August 16th, 2013), B727 (August 16th, 2013), homa ye aseman (August 16th, 2013), magid123 (August 16th, 2013), pakradm (August 17th, 2013), parsmis (August 16th, 2013), pilotmilad (August 16th, 2013)

  7. pilotmilad ?????? ??
    pilotmilad
    هوانورد نیمه فعال-سرگرد
    February 2013
    تبریز
    525
    تعداد تشکر : 398
    Thanked 808 Times in 325 Posts

    ??? ??? پاسخ: پرواز شماره 500 تهران - بغداد - آیا همه چیز تقصیر تحریم است؟

    نظر منم مثل نظر سینا است باهاش موافق هستم.
    #4 ارسال شده در تاريخ August 16th, 2013 در ساعت 02:09:46

  8. The Following 3 Users Say Thank You to pilotmilad For This Useful Post:

    B727 (August 16th, 2013), magid123 (August 16th, 2013), سينا حمزانلويي (August 16th, 2013)

  9. Farhan ?????? ??
    Farhan

    مدیر موقت بخش اخبار
    May 2011
    تهران
    1,694
    تعداد تشکر : 4,615
    Thanked 9,798 Times in 1,667 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    ??? ??? پاسخ: پرواز شماره 500 تهران - بغداد - آیا همه چیز تقصیر تحریم است؟

    اتفاقا در همین رابطه بنده چند روز پیش از یکی از سرمهمانداران ایران ایر شنیدم که مسئول خرید لامپ متاسفانه پول خرید لامپهای اورژینال رو از شرکت میگیره ولی در عوض لامپی رو تحویل میده که در یک کشور آسیایی (تایوان یا چین) تولید شدند
    #5 ارسال شده در تاريخ August 16th, 2013 در ساعت 09:58:55

  10. The Following 5 Users Say Thank You to Farhan For This Useful Post:

    B727 (August 16th, 2013), HOSJAN78 (August 16th, 2013), pakradm (August 17th, 2013), parsmis (August 16th, 2013), سينا حمزانلويي (August 16th, 2013)

  11. Mohammadme ?????? ??
    Mohammadme

    مدیر انجمن E&E
    October 2009
    تهران
    943
    تعداد تشکر : 12,603
    Thanked 5,559 Times in 934 Posts

    ??? ??? پاسخ: پرواز شماره 500 تهران - بغداد - آیا همه چیز تقصیر تحریم است؟

    البته مشکل اساسی تر از لایت ها نیست، مشکل از تکنولوژی هواپیما است. هواپیماهای ایرباسی که ما داریم با توجه به قدیمی بودن طراحی سیستم الکتریکی و الکترونیکیش و نحوه ی کارکرد ژنراتورهاش و CSD (Constant Speed Driver)r موجود در موتورها طوریه که یکی از مهندس های اویونیک می گفت من هفته ای یه بار میرم به ایرباس ها سر می زنم و برای هر هواپیما باید یه کارتن لامپ عوض کنم! اما می گفت از اونور هر پنج شیش ماه یه بار به هواپیماهای ساخت بوئینگ (747 ها) سر می زنم و ببینی چی شده باشه که یه لامپش سوخته باشه . . .
    البته هواپیماهای جدید ایرباس دیگه این مشکلات رو ندارن .


    #6 ارسال شده در تاريخ August 16th, 2013 در ساعت 10:50:09

  12. The Following 13 Users Say Thank You to Mohammadme For This Useful Post:

    Ali Pilot (August 16th, 2013), B727 (August 16th, 2013), carol (August 17th, 2013), Dream Bird (August 16th, 2013), EP-IBZ (August 16th, 2013), Esmaiel_F4 (August 16th, 2013), Farhan (August 16th, 2013), homa ye aseman (August 16th, 2013), HOSJAN78 (August 16th, 2013), pakradm (August 17th, 2013), parsmis (August 16th, 2013), shayan.iran131 (August 18th, 2013), SKY MAN (August 16th, 2013)

  13. sina danesh ?????? ??
    sina danesh
    هوانورد عادی-استوار دوم
    November 2012
    تهران
    122
    تعداد تشکر : 77
    Thanked 246 Times in 91 Posts

    ??? ??? پاسخ: پرواز شماره 500 تهران - بغداد - آیا همه چیز تقصیر تحریم است؟

    فقط مشکل نبودمدیریت است
    #7 ارسال شده در تاريخ August 16th, 2013 در ساعت 12:18:22

  14. The Following 2 Users Say Thank You to sina danesh For This Useful Post:

    B727 (August 16th, 2013), parsmis (August 16th, 2013)

  15. Farhan ?????? ??
    Farhan

    مدیر موقت بخش اخبار
    May 2011
    تهران
    1,694
    تعداد تشکر : 4,615
    Thanked 9,798 Times in 1,667 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    ??? ??? پاسخ: پرواز شماره 500 تهران - بغداد - آیا همه چیز تقصیر تحریم است؟

    ??? ??? ????? ???? ???? Mohammadme ????? ??? ??
    البته مشکل اساسی تر از لایت ها نیست، مشکل از تکنولوژی هواپیما است. هواپیماهای ایرباسی که ما داریم با توجه به قدیمی بودن طراحی سیستم الکتریکی و الکترونیکیش و نحوه ی کارکرد ژنراتورهاش و CSD (Constant Speed Driver)r موجود در موتورها طوریه که یکی از مهندس های اویونیک می گفت من هفته ای یه بار میرم به ایرباس ها سر می زنم و برای هر هواپیما باید یه کارتن لامپ عوض کنم! اما می گفت از اونور هر پنج شیش ماه یه بار به هواپیماهای ساخت بوئینگ (747 ها) سر می زنم و ببینی چی شده باشه که یه لامپش سوخته باشه . . .
    البته هواپیماهای جدید ایرباس دیگه این مشکلات رو ندارن .
    تکنولوژی 747 های ایران ایر که نسبت به 300 ها قدیمیتره که.نیست؟
    #8 ارسال شده در تاريخ August 16th, 2013 در ساعت 16:55:38

  16. The Following 2 Users Say Thank You to Farhan For This Useful Post:

    B727 (August 16th, 2013), parsmis (August 16th, 2013)

  17. Ali Pilot ?????? ??
    Ali Pilot

    عضو شورا هوانوردی
    July 2009
    TEHRAN
    5,035
    تعداد تشکر : 11,640
    Thanked 31,849 Times in 5,065 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 2

    ??? ??? پاسخ: پرواز شماره 500 تهران - بغداد - آیا همه چیز تقصیر تحریم است؟

    ??? ??? ????? ???? ???? Farhan ????? ??? ??
    تکنولوژی 747 های ایران ایر که نسبت به 300 ها قدیمیتره که.نیست؟
    به نظر بنده منظور محمد آقا تفاوت تکنولوژِی در ساختار پرنده های ایرباس و بوئینگ در سال های دهه 70-80 میلادی بوده است.
    #9 ارسال شده در تاريخ August 16th, 2013 در ساعت 17:07:31

  18. The Following 5 Users Say Thank You to Ali Pilot For This Useful Post:

    B727 (October 25th, 2013), carol (August 17th, 2013), Dream Bird (August 16th, 2013), pakradm (August 17th, 2013), shayan.iran131 (August 18th, 2013)

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0