برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 1 ?? 1
dqw
  1. Farhan ?????? ??
    Farhan

    مدیر موقت بخش اخبار
    May 2011
    تهران
    1,694
    تعداد تشکر : 4,615
    Thanked 9,798 Times in 1,667 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    ??? ??? عقب‌ماندگی صنعت هوانوردی کشور از همسایه‌ها / نظر خانلری درباره رئیس آینده سازمان هواپیمایی

    رییس سابق سازمان هواپیمایی کشوری معتقد است عملکرد این سازمان در سال‌های اخیر به گونه‌ای بوده است که اکنون ما حتی از کشورهای همسایه نیز عقب مانده‌ایم.

    حسین خانلری در گفتگو با تین‌نیوز در ارزیابی عملکرد سازمان هواپیمایی کشوری در سال‌های اخیر اظهار کرد: این سازمان نتوانسته همپای سایر سازمان‌ها و نهادهای حوزه خود در دنیا و حتی در خاورمیانه پیش برود و متاسفانه هم‌اکنون، حتی کشورهای همسایه هم در این زمینه از ما جلو زده‌اند.

    عدم تبعیت از ایکائو
    خانلری در بیان علت این مساله اظهار کرد: این مسئله شاید به این خاطر است که ما نتوانسته‌ایم از سند 9859 ایکائو که مبنای استانداردسازی در صنعت هوانوردی برای سازمان‌های هواپیمایی همه کشورهاست، تبعیت کنیم.

    مدیر سابق سازمان هواپیمایی کشوری افزود: ایکائو به عنوان سازمان فرادست صنعت هوانوردی طی دهه گذشته با ابلاغ سند چشم‌انداز بین‌المللی در راستای ایمن کردن پروازهای همه کشورها، سند 9859 را ارایه داده است که رویکرد اصلی آن، ایمنی در پروازهاست. متاسفانه ما هنوز نتوانسته‌ایم آن را در کشورمان عملیاتی کنیم.

    وی ادامه داد: البته امور مربوط به بخشی از این سند که مربوط به داشتن سند ملی یا کد ملی (national code) برای کشورها بود، طی سال‌های 85 تا 88 در ایران انجام شد اما باید تکمیل می‌شد و سایر اسناد مورد نظر ایکائو نیز تدوین و به شرکت‌ها ابلاغ می‌شد که این اتفاق روی نداده است.

    در ایمنی عقب هستیم!
    خانلری گفت: متاسفانه در حوزه ایمنی که اصلی‌ترین وظیفه نهاد‌های حاکمیتی مثل سازمان هواپیمایی کشوری است، عقبیم و می‌توان گفت شاهد افزایش رضایت مندی از صنعت که ناشی از افزایش خدمات‌رسانی آن است، نیستیم.

    رییس سابق سازمان هواپیمایی اضافه کرد: در حال حاضر مردم ما درباره هواپیماها حق انتخاب ندارند و رقابت بین شرکت‌های هواپیمایی، از تساوی لازم برخوردار نیست و هر کس به مرکز نهاد کشوری صنعت نزدیک‌تر است از امتیاز بیشتری نیز برخوردار است و به خاطر همین نتوانسته‌ایم خدمات‌رسانی در این صنعت را به نقطه مطلوب برسانیم.

    عدم استفاده از متخصصان مجرب
    وی ادامه داد: فاصله گرفتن از معیارهای ایکائو باعث شده صنعت هوانوردی ما نسبت به گذشته توسعه خوبی نداشته باشد در حالی که از هواپیما و هوانوردی به عنوان موتور محرکه توسعه کشورها یاد می‌شود. در این راستا خوب است که از تخصص و دانش کشورهای پیشرفته بهره‌گیری کنیم، به‌ویژه که متخصصان و کارشناسان خوبی در کشورمان هستند و ایران از نادر کشورهای دارای متخصصان مجرب در بدنه صنعت هوانوردی است اما متاسفانه از آنها کمتر استفاده می‌شود و در اجرای مسئولیت‌ها کسانی به کار گرفته می‌شوند که صلاحیت لازم را ندارند.

    تقصیر مدیر نیست، باید هم‌افزایی شود!
    خانلری ربط دادن عملکرد سازمان هواپیمایی کشوری با مدیریت این سازمان را نادرست دانست و گفت: این عملکرد را نباید تنها از چشم مدیر دید و نباید این موارد را به مدیر ربط داد. ما معمولا خطاهای خود را گردن مدیر مربوطه می‌اندازیم که این غلط است زیرا مدیر معمولا آنچه در توانش بوده انجام داده است. در حقیقت باید سایر سازمان‌ها و نهادهای دخیل در سرنوشت و تصمیم‌گیری در صنعت هوانوردی را هم پای کار آورد و هم‌افزایی بین نهادهای حاکمیتی و شرکت‌های خصوصی ایجاد کرد تا برآیند مورد نظر حاصل شود.

    خانلری: اظهار نظر نمی‌کنم!
    وی در پاسخ به این سوال که «آیا از شما برای ریاست سازمان هواپیمایی برنامه خواسته شده یا پیشنهادی در این زمینه به شما داده شده است؟» پاسخی نداد و از هرگونه اظهار نظری امتناع کرد.
    خانلری از دی ماه 85 تا تیر 88 ریاست سازمان هواپیمایی را بر عهده داشت.
    #1 ارسال شده در تاريخ August 20th, 2013 در ساعت 18:26:17

  2. The Following 7 Users Say Thank You to Farhan For This Useful Post:

    A-2727 (August 22nd, 2013), امیررضا (August 20th, 2013), Dream Bird (August 20th, 2013), Mohammadme (August 21st, 2013), pakradm (August 20th, 2013), parsmis (August 20th, 2013), pilot 747 (August 20th, 2013)

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0