برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 1 ?? 1
dqw
  1. parsmis ?????? ??
    parsmis
    هوانورد نیمه فعال-سروان
    June 2013
    MIS-OIAI
    399
    تعداد تشکر : 321
    Thanked 1,040 Times in 323 Posts

    new_4 وزير راه و شهرسازي: موافق افزايش نرخ بليط هواپيما نيستم/ آزاد سازي نرخ بليط بايد اجرايي شود

    به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران عباس آخوندي با بيان اينكه اولويت برنامه هاي من استفاده از مجموعه هاي سرمايه گذاري شده در حوزه حمل ونقل است گفت: بايد به كمك حرفه ورزان در حوزه حمل ونقل امكان توسعه را فراهم وميزان بهره وريي را افزايش دهيم .



    وي ادامه داد: طبق قانون برنامه پنجم بايد در سال 92 حمل ونقل هوايي ايران، آزاد سازي نرخ بليط بايد اجرايي شود كه چنين تصميمات پيچيده اي نيازمند گفتگو با مردم است.
    وزير راه وشهرسازي در ادامه تصريح كرد: بايد تمامي عوارض آزاد سازي حمل ونقل هوايي و نكات مثبت ومنفي آن مورد آن بحث وبررسي قرار بگيرد.
    آخوندي با اشاره اينكه حمل ونقل هوايي تنها 3 درصد از مسافران را شامل مي شود، افزود: 18 شركت حمل ونقل هوايي فعال در كشور وجود دارد اما با وجود خصوصي بودن، قيمت گذاري دولتي دارند.
    وي درادامه اظهار داشت: قيمت گذاري اين شركت هاي هوايي هيچ تفاوتي با دولتي بودن ندارد.
    وزير راه وشهرسازي در ادامه توضيح داد: در حال حاضر بين 2 انتخاب تثبيت قيمت ها وعدم توسعه ، ضريب ايمني پايين و نازل بودن خدمات و يا حق انتخاب مسافر و افزايش كيفيت خدمات همراه با آزاد سازي نرخ ها قرار داريم.

    آخوندي در ادامه گفت: در صورتي كه نرخ گذاري آزاد شود كيفيت خدمات افزايش مي يابد و شركت هاي هوايي مي توانند ناوگان خود را نوسازي كنند.
    وي در ادامه اظهار داشت: طبق برنامه پنجم بايد ناوگان حمل ونقل هوايي ما بايد 2.5 برابر ظرفيت موجود شود .
    وزير راه وشهرسازي در ادامه افزود: با تثبيت قيمت ها ، تمامي شركت هاي هوايي به شركت هاي سوخت و شركت هاي فرودگاهي بدهكار هستند.
    آخوندي در ادامه تصريح كرد: مردم با دو گزينه ادامه اين شرايط با كيفيت پايين و وعدم توسعه يا افزايش خدمات همراه با آزادسازي نرخ هاي قيمت روبرو هستند.
    وي خاطر نشان كرد: من موافق افزايش نرخ ها نيستم ولي طبق برنامه پنجم بايد تمامي شركت هاي هوايي براي افزايش كيفيت خود و كسب رضايت مشتري به رقابت بپردازند.
    #1 ارسال شده در تاريخ August 31st, 2013 در ساعت 12:35:37

  2. The Following User Says Thank You to parsmis For This Useful Post:

    عبدالاحد (August 31st, 2013)

??????? ?????

  1. ????: 0
    ????? ?????: May 15th, 2012, 14:04:51
  2. ????: 0
    ????? ?????: July 25th, 2011, 10:04:49
  3. ????: 0
    ????? ?????: June 5th, 2011, 09:31:32
  4. ????: 6
    ????? ?????: March 10th, 2011, 18:56:25

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0