برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 2 ?? 2
dqw
  1. SKY MAN ?????? ??
    SKY MAN

    رئیس سایت
    August 2007
    none
    7,234
    تعداد تشکر : 19,755
    Thanked 20,850 Times in 3,722 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 9

    ??? ??? مديرعامل هما : تعداد زيادي هواپيما خريده‌ايم

    مديرعامل هما گفت: ازقيمت بليت راضي نيستيم / تعداد زيادي هواپيما خريده‌ايم /به سمت فروش اينترنتي بليت هواپيما حركت مي‌كنيم




    در حال حاضر 95 درصد تاييديه از IOSA براي گرفتن گواهي‌نامه دريافت كرديم كه بزودي پنج درصد مشكلات باقي مانده نيز حل خواهد شد و اين گواهي‌نامه را دريافت خواهيم كرد.



    سعيد حسامي صبح امروز در يك نشست خبري اظهار كرد: ايران‌اير بعد از انقلاب توسط هيچ سازمان رسمي خارج از كشور مميزي نشده بود به غير از زمينه‌ مهندسي كه طي سه سال گذشته توسط كارشناسان مربوطه مورد مميزي قرار گرفت و خوشبختانه تا به امروز هيچ‌گونه مميزي نداشته‌ايم.



    وي گفت: در چند سال گذشته ايكائو و ياتا در جهت جهاني كردن ايرلاين‌ها زمينه را فراهم كردند تا تمامي ايرلاين‌هاي عضو تحت رعايت الزامات مربوطه قرار گيرند. يكي از اين الزامات اخذ گواهينامه‌ي IOSA است كه مميزي ايمني ايرلاين به شمار مي‌آيد. در واقع از سال 2008 شركت‌هايي كه به عضو اين سازمان درمي‌آيند بايد حتما گواهي IOSA را كسب كرده باشند و از الزامات ايمني برخوردار باشند.



    مدير عامل هما تصريح كرد: ‌طي يك سال گذشته در اين زمينه تلاش‌هاي بسياري انجام داديم تا بتوانيم اين گواهي‌نامه را اخذ كنيم و در حال حاضر نيز نزديك به 23 دستورالعمل تهيه كرديم كه هر كدام از اين دستورالعمل‌ها به زبان انگليسي تهيه شده است و در حال حاضر مي‌توانيم ادعا كنيم ريزترين‌ كاري كه در ايران‌اير انجام مي شود دستورالعمل بين‌المللي دارد.



    وي خاطرنشان كرد‌: اخذ گواهي‌نامه IOSA يكي از موفقيت آميزترين و پر افتخارترين كارهايي است كه در تاريخ هما انجام شده چراكه توانسته‌ايم توسط يك سازمان بين‌المللي 95 درصد نمره‌ي قبولي بگيريم و اين نشان مي‌دهد با توجه به شرايطي كه در تحريم قرار داريم و فشارهايي كه در اين زمينه بر ما تحميل مي‌شود توانسته‌ايم در اين زمينه موفق عمل كنيم.



    حسامي با اشاره به اينكه اداره كردن ايران‌اير و كلا ايرلاين‌هاي داخلي مانند معجزه مي‌ماند، گفت: در تلاش هستيم اين پنج درصد مشكلات را برطرف كنيم تا بزودي گواهي‌نامه IOSA را دريافت كنيم. البته گرفتن اين گواهي‌نامه از آن جهت براي هما ارزشمند است كه تحول بزرگي در نزديك شدن به سيستم‌هاي جهاني هواپيمايي براي هماست.



    وي همچنين به فعاليت‌هاي جديد در هواپيمايي هما اشاره كرد و گفت: در تلاش هستيم تا ارائه بليت كاغذي را كنار بگذاريم و به سمت فروش اينترنتي بليت هواپيما حركت كنيم كه در حال حاضر كارهاي خوبي در اين زمينه شروع شده و از چند ماه قبل اين زمينه فراهم شده، همچنين فرودگاه‌هاي كشور به سيستم كنترل اتوماتيك مجهز شده‌اند و در آينده نزديك كنترل در فرودگاه از اين طريق انجام مي‌گيرد. البته در حال حاضر نيز بيشتر فرودگاه به اين سيستم مجهز هستند.



    مدير عامل هما با اشاره به اينكه در زمينه تامين ناوگان با مشكل مواجه هستيم، اظهار كرد: در حال حاضر هما 52 فروند هواپيما در اختيار دارد كه از اين تعداد 43 فروند آن هواپيماي ملكي هستند. همچنين تعداد صندلي‌هاي پرواز ايران‌اير و ايران ايرتور نيز 10 هزار 500 صندلي است.



    وي گفت: طي دو سال گذشته 11 فروند هواپيما خريداري كرديم كه ميانگين 5/5 فروند هواپيما در سال است كه بعد از انقلاب رشد آن پنج برابر شده است. همچنين ميانگين صندلي پرواز نيز سالانه هزار و 200 صندلي بوده است.



    حسامي با اشاره به اينكه در زمينه تعميرات نيز گام‌هاي بسيار خوبي برداشته‌ايم، خاطرنشان كرد: سه فروند بوئينگ را تعمير كرده‌ايم و در حال حاضر شركت هما هشت فروند بوئينگ در اختيار دارد.



    حسامي عنوان كرد: ‌از نظر كيفي راضي نيستيم و نتوانستيم هواپيماهاي نو وارد كشور كنيم اما با تمام اين شرايط توانسته‌ايم با مشكلات دست و پنجه نرم كنيم و به طور موفق در اين زمينه عمل كرده‌ايم.



    وي گفت: در حال حاضر در دنيا در برنامه‌هاي مديران ايرلاين‌ها تجهيز ناوگان وجود ندارد اما وقت بنده به عنوان مديرعامل هما 40 درصد صرف رسيدگي به اين مساله مي‌شود. مدير عامل هما درخصوص تجهيز ناوگان و خريد هواپيماهاي جديد اظهار كرد: در حال حاضر پروژه‌هاي زيادي را دنبال مي‌كنيم و تعداد زيادي هواپيما خريده‌ايم كه به تدريج وارد كشور مي‌شوند كه از جمله مي‌توان به ورود يك فروند فوكر در ماه آينده اشاره كرد. مدير عامل هما در خصوص تمهيدات انجام شده براي سفرهاي نوروزي اظهار كرد: با تلاشي كه در هما انجام شده در نوروز گذشته حتي يك مسافر هم در روي زمين باقي نماند و براي امسال نيز همين رويه را طي مي‌كنيم.



    وي افزود: در نوروز گذشته نزديك به 20 هزار صندلي پرواز اضافه كرديم و امسال نيز با برنامه‌ريزي‌هايي كه وزارت راه و سازمان‌ هواپيماي كشوري انجام مي‌دهد براي عيد ميزان صندلي‌هاي پرواز به ويژه در مسيرهاي پر تقاضا افزايش خواهد يافت و در ايام عيد ايران‌اير با ظرفيت كامل اقدام به جابه‌جايي مسافران خواهد كرد.



    حسامي در خصوص قيمت بليت گفت:‌ در حال حاضر از قيمت بليت راضي نيستيم و هزينه‌هاي ما را جبران نمي‌كند اما تابع هزينه‌هاي دولت هستيم و تا الان قيمت بليت ايران‌اير براساس قيمت مصوب ارائه شده و هيچ بليتي خارج از اين چارچوب فروخته نشده است. وي گفت: ‌امسال نيز تا به امروز برنامه‌ بر همين روال است و در ايام نوروز افزايش قيمت نداريم.



    مدير عامل هما با اشاره به اينكه حق جذب مهمانداران شركت هواپيمايي هما در حال رفع شدن است، گفت: ما تسهيلات خوبي براي مهمانداران فراهم كرديم اما آنها مقداري كم لطفي مي‌كنند و به جاي آنكه مسائل خود را با ما مطرح كنند در رسانه‌ها عنوان مي‌كنند كه اين مساله درست نيست.



    وي درباره‌ي عمليات پروازهاي حج امسال گفت: ميان عمليات پروازهاي رفت و برگشت تفاوت وجود دارد چراكه در عمليات رفت برنامه‌ريزي با خود ما است و امسال توانسته‌ايم اين عمليات را به بهترين شكل انجام دهيم و ميانگين تاخير 9 دقيقه بوده كه اين ركوردي بي‌سابقه در هما به شمار مي‌آيد كه البته بيشتر اين تاخيرات هم به مشكلات آب و هوا برمي‌گردد. حسامي خاطرنشان كرد: در مجموع توانستيم در زمينه‌ي عمليات رفت به خوبي عمل كنيم و رضايت زائران، ‌مسوولان امر و نماينده‌ي مقام معظم رهبري را جلب كرديم. وي همچنين افزود: علاوه بر جابه جايي هشت هزار زائر نيجريه‌اي توسط ايران اير انجام گرفت و سه هزار حجاج امريكايي و اروپايي نيز به شكل ترانزيت جا به جا شدند كه ابتدا وارد كشور شدند و از اين جا عمليات حج آنها صورت گرفت.



    مديرعامل هما در پايان درباره عمليات برگشت زائران گفت: باتوجه به اينكه فرودگاه جده محدود است و تعداد سالن‌هاي آنها نيز بسيار كم است به خاطر همين در روزهاي اول با مشكلات زيادي مواجه بوديم و حتي برخي هواپيماها 7 تا 8 ساعت تاخير داشتند اما ايران‌اير توانسته بود باتوجه به تمهيداتي كه در نظر گرفته بود بتواند اين ميزان تاخيرها را كاهش داده و تا اين لحظه عمليات برگشت را بي‌نظير انجام داده و به غير از يك يا دو هواپيما كه تاخيري بيش از 4 ساعت داشتند ساير پروازها كمتر از 40 دقيقه تا يك ساعت تاخير داشتند.



    www.isna.ir

    لینک خبر----کلیک نمایید
    #1 ارسال شده در تاريخ January 1st, 2008 در ساعت 18:14:32

  2. pooyan ?????? ??
    pooyan
    هوانورد فعال-سرهنگ
    December 2007
    where you cant find
    906
    تعداد تشکر : 19
    Thanked 557 Times in 233 Posts

    ??? ??? RE: مديرعامل هما : تعداد زيادي هواپيما خريده‌ايم

    امیدواریم با این هواپیماها تاخیرهای کمتری را شاهد باشیم.
    اقای حسامی اشاره به اینکه هواپیماها پهن پیکر میباشند یا نه؟و کشور سازنده وعمر هواپیما نکرده است/؟
    #2 ارسال شده در تاريخ January 5th, 2008 در ساعت 20:36:10

????? ????? ??? ?????

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0