برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 1 ?? 1
dqw
  1. captan.parhoon ?????? ??
    captan.parhoon
    هوانورد عادی - سرباز یکم
    August 2013
    گچساران
    17
    تعداد تشکر : 18
    Thanked 70 Times in 15 Posts

    hot آموزش چک لیست پرواز همرا با تصویر آموزشی

    سلام
    هر هواپیما یک چک لیست داره که قبل از پرواز در هنگام استارت زدن ،هنگام بلند شدن،هنگامی که در پرواز هستیم و حتی هنگام نشستن و حتی بعد از پرواز باید مطالعه بشه و بر اساس اون چک های لازم برای سالم بودن هواپیما و درست کار کردن اون انجام بشه.
    این چک لیست بر اساس چک لیست آموزشگاه خلبانی من هست.
    یک قسمت از اون رو میزارم امیدوارم خوشتون بیاد
    چک لیست
    چک های قبل از پرواز
    موتور و کاور موتور:خب در این قسمت باید با ضربه ایی نسبتا محکم بر روی کاور موتور هواپیما فوق سبک بزنیم چونکه پیچ ها ممکن است درست سفت نشده باشند که با ضربه از جای خود میپرند و میتوانیم آن ها را به درستی سفت کنیم
    سطح روغن:سطح روغن باید متناسب باشد تا باعث حرکت آسان تر ملخ شود
    ملخ برای شکستگی:خب در این قسمت باید ما به ملخ مراجعه کنیم و از نظر ظاهری آن را چک کنیم که شکستگی نداشته باشد.برای اطمینان نیز بر سطح ملخ دست میکشیم.بعد باید از نظر لقی آن را چک کنیم.ملخ ها نباید نسبت به هم لقی داشته باشند
    چرخ دماغه:در این قسمت چرخ دماغه از نظر باد چک میشه.(چرخ های بعضی از پرنده های سبک گوشتی نمیباشد)برای این کار باید ملخ را از پایین ترین قسمت که محکم ترین قسمت ملخ هست گرفته و به سمت پایین فشار دهیم.
    بال سمت چپ:باید بال رو از نظر پارگی چک کنیم.فلپ ها باید سرجای خودشون محکم شده باشند و همچنین بالچه ها نیز باید خلاف جهت هم کار کنند.(که این کار را با دست انجام میدهیم)همچنین ضامنی (در تصویر با خط قرمز) زیر در هست که باید اون رو از نظر سفتی امتحان کنیم زیرا تمام بال و چرخ ها به این قسمت وصل میباشد.

    چرخ اصلی سمت چب:باید از نقطه اتصال لوله ها به بال(که توی تصویر با قرمز خط کشیدم)گرفته و به سمت پایین فشار دهیم تا باد چرخ ها چک



    بدنه سمت چپ:باید بر روی پرچ های قسمت میانی هواپیما دست بکشیم تا مطمئن شویم سر جای خود محکم هستند.
    مجموعه دم:باید تمام قسمت ها از نظر پارگی چک بشن و سکان افقی متحرک رو با دست امتحان میکنیم و سکان عمودی رو هم باید با دست امتحان کنیم وببینیم که سر جای خودش محکم هست یا نه(در تصویر مجموع دم را نشان میدهیم)
    بدنه سمت راست و چرخ اصلی:این قسمت هم مانند سمت چپ چک میشه
    داخل و بیرون کاببین:این قسمت باید از نظر سالم بودن درب،تمیزی تلق در ها و تلق جلویی و از نظر داخل کابین هدفون ها سر جای خودش باشه و صندلی ها هم مشکلی نداشته باشه.
    منبع:چک لیست شخصی
    عکس ها از:سایت وورد میلیتاری
    اموزش تصویری:محمد هادی پرهون
    فقط با ذکر نام منبع پخش آن مجاز می باشد
    قسمت اول رو داشته باشید تا قسمت دوم هم بعدا بزارم
    یا حق
    به وبلاگ من هم سر بزنید خوشحال میشم:www.sky-school.r98.ir
    ?????? ???? captan.parhoon : September 9th, 2013 ?? ???? 14:43:44
    #1 ارسال شده در تاريخ September 9th, 2013 در ساعت 14:29:29

  2. The Following 5 Users Say Thank You to captan.parhoon For This Useful Post:

    Alireza Sayah (September 9th, 2013), امیررضا (September 9th, 2013), Esmaiel_F4 (September 9th, 2013), iran.aseman (September 9th, 2013), pakradm (September 13th, 2013)

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0