برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 7 ?? 7
dqw
  1. سید عماد رضوی ?????? ??
    سید عماد رضوی
    هوانورد نیمه فعال-سرگرد
    September 2013
    قزوین
    541
    تعداد تشکر : 808
    Thanked 1,583 Times in 443 Posts

    new_2 پرواز 11 هزار کیلومتریآیا خطوط هوایی ایران توان تردد در مسیر ایران ـ آمریکا را دارند؟

    کد خبر : ۱۰۶۷۸۵ زمان مخابره: ۷ : ۲۱ -- ۱۳۹۲/۷/۱۴ | نسخه چاپی

    پرواز 11 هزار کیلومتریآیا خطوط هوایی ایران توان تردد در مسیر ایران ـ آمریکا را دارند؟

    11 هزار کیلومتر مسیر ایران تا آمریکاست، مسیری که شاید طولانی باشد اما یک رویا برای شرکت های هواپیمایی در راستای رسیدن به یک نقطه توسعه است.برخی تحلیلگران صنعت حمل و نقل هوایی معتقدند که ایران استعداد برقراری چنین پروازی را دارد.رویای پرواز 11 هزار کیلومتری به نوبه خود پیامدهای مثبتی دارد که از آنجمله می‌توان به ارتقای ظرفیت ناوگان هوایی ایران اشاره کرد.





    خبرگزاری میراث فرهنگی ـ حمل و نقل ـ چندی است سخنان" اکبر ترکان" سرپرست شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور در خصوص بررسی برقراری خط مستقیم ـ آمریکا تبدیل به سوژه داغ رسانه‌ها شده به شکلی که در مطبوعات داخلی و خارجی سخان زیادی در این خصوص دیده می شود این در حالی است که از زمان مطرح شدن چنین اید‌‌ه‌ای، کارشناسان صنعت حمل و نقل هوایی ایران این موضوع را مثبت به نفع صنعت هوایی ایران ارزیابی کردند.

    به گزارش CHN،‌ظاهراُ بررسی برقرای خطوط هوایی ایران ـ امریکا انعکاس قابل توجهی در رسانه‌‌ها و حتی داخل و خارج از کشور داشته این در حالی است که بسیاری از تحلیلگران صنعت هوانوردی کشورمان این امر را نه تنها منجر به ارز‌آوری می‌دانند بلکه راهی برای توسعه صنعت حمل و نقل هوایی ایران خواندند. مسئولان مربوطه هم به رغم این‌که نمی‌خواستند در مورد برقراری این خطوط هوایی اظهار نظر کنند اما غیر مستقیم از توانایی بردپروازی هواپیماهای ایران و ظرفیت فرودگاههای بین‌المللی کشورمان مثبت ارزیابی کردند.

    کارشناسات صنعت حمل و نقل هوایی ایران تا حدودی این موضوع را به نفع اقتصاد ایران می‌دانند.این‌که مجلس شورای اسلامی چقدر با این موضوع موافق است شنیده‌ها از چیز دیگری حکایت دارد.

    "علیرضا منظری"یکی از کارشناسان صنعت حمل و نقل هوایی ایران برقراری پرواز ایران ـ آمریکا را مثبت ارزیابی کرد و گفت: « برقراری پرواز بین دونقطه کشور نیاز به موافقت‌نامه دوجانبه هوایی دارد و این موافقتنامه بین ایران و آمریکا قبل از رخداد انقلاب اسلامی وجود داشته و باطل نشده و همچنان وجود دارد.»

    او یادآور شد: « چرا این درآمد زایی که می‌تواند منجر به تقویت اقتصادی ایرلاین‌ها شود در جیب خارجی ها برود در حالی که اگر این خط هوایی برقرار شود بازار تردد هوایی و هواپیمایی و درآمد آن تا حدودی نصیب ایران می‌شود.»

    وی ادامه داد: «تنها اقدامی که در این صورت باید انجام شود انجام یادداشت تفاهمی در چارچوب معاهده‌ انجام شده 35 سال گذشته بین سازمانهای هواپیمایی ایران و آمریکاست تا از این طریق جزئیات برقراری این پرواز مورد تائید قرار بگیرد.»

    این کارشناس صنعت هوانوردی در ادامه با اشاره به این‌که باید چگونگی پروازها بین ایران ـ آمریکا بررسی شود اذعان داشت: « باید ببینیم که در صورت برقراری پروازها آیا طی کردن مسافت به صور مستقیم باشد یا یا با نقطه واسطی انجام شود.»

    وی اضافه کرد: «به عبارتی آیا ایران دارای هواپیماهایی با برد مسافت بالا دارد یا خیر؟»

    وی در پاسخ به سوالی که مطرح کرده بود خاطرنشان کرد: «در مورد شرکتهای آمریکایی مشکلی وجود ندارد اما در مورد هواپیماهایی ایران، اگر قرار بر این باشد که به صورت مستقیم پرواز کند باید با هواپیماهای ایرباس 340 که سه فروند آن در شرکت هواپیمایی ماهان موجود است.همچنین، اگر قرار برا توقف در بین مسیر برای سوخت‌گیری باشد باید با هواپیماهای ایرباس 310 که در شرکتهای هواپیمایی ماهان و هما موجود است این اقدام صورت گیرد.»

    این کارشناس صنعت حمل و نقل هوایی در ادامه سخنانش ابراز کرد: «بسیاری از مسافران مسیر ایران ـ آمریکا افراد مسنی هستند که برای دید و یازدید فرزندانشان به این کشور سفر می‌کنند این در حالی است که وجود یک فرودگاه واسط و سوار شدن دوباره و همچنین مشکلات بلد نبودن زبان انگلیسی مسائلی است که هموطنانمان را با مشکل جدی مواجه می‌کند.»

    به گفته وی، جلوی مردم را برای سفرهای این شکلی می توان گرفت تنها ضرری که در این میان وجود دارد پولدار کردن شرکتهای هواپیمایی خارجی است پس بهتر است این درآمدزایی برای شرکتهای هواپیمایی ایران انجام شود.

    به گزارش، CHN،‌ از همه این اظهارنظرها که بگذریم، برقراری پرواز ایران ـ آمریکا منجر به رقابت شرکتهای هواپیمایی برای ارائه خدمات بهینه به مسافران می‌شود چرا که بسیاری از شرکتهای هواپیمایی به علت درآمدزا بودن این خط پروازی تلاش خواهند کرد تا تسیلات بهتری را فراهم کنند.
    #1 ارسال شده در تاريخ October 6th, 2013 در ساعت 16:45:33

  2. The Following 9 Users Say Thank You to سید عماد رضوی For This Useful Post:

    B727 (October 7th, 2013), Dream Bird (October 7th, 2013), Farhan (October 10th, 2013), M.R.H (October 7th, 2013), mehransalmani (October 9th, 2013), Mohammadme (October 6th, 2013), pakradm (October 7th, 2013), setare aseman (October 10th, 2013), عبدالاحد (October 10th, 2013)

  3. emkan78 ?????? ??
    emkan78
    هوانورد نیمه فعال-سرهنگ دوم
    February 2013
    تهران
    595
    تعداد تشکر : 145
    Thanked 715 Times in 322 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 7

    ??? ??? پاسخ: پرواز 11 هزار کیلومتریآیا خطوط هوایی ایران توان تردد در مسیر ایران ـ آمریکا را دارند؟

    بالاخره ماهان 3 تا 340 داره یا دو تا
    #2 ارسال شده در تاريخ October 7th, 2013 در ساعت 16:51:32

  4. سید عماد رضوی ?????? ??
    سید عماد رضوی
    هوانورد نیمه فعال-سرگرد
    September 2013
    قزوین
    541
    تعداد تشکر : 808
    Thanked 1,583 Times in 443 Posts

    ??? ??? پاسخ: پرواز 11 هزار کیلومتریآیا خطوط هوایی ایران توان تردد در مسیر ایران ـ آمریکا را دارند؟

    ??? ??? ????? ???? ???? emkan78 ????? ??? ??
    بالاخره ماهان 3 تا 340 داره یا دو تا
    ببخیشید ندیده بودم عذر می خوام
    #3 ارسال شده در تاريخ October 9th, 2013 در ساعت 17:43:09

  5. mehransalmani ?????? ??
    mehransalmani
    هوانورد فعال-سروان
    April 2011
    تهران
    232
    تعداد تشکر : 667
    Thanked 919 Times in 239 Posts

    ??? ??? پاسخ: پرواز 11 هزار کیلومتریآیا خطوط هوایی ایران توان تردد در مسیر ایران ـ آمریکا را دارند؟

    2 تا 340 داره بس به قول emkan78 چرا زده 3 تا؟؟
    I am the eagle, I live in high country,
    In rocky cathedrals that reach to the sky,
    I am the hawk and there's blood on my feathers,
    But time is still turning, they soon will be dry,
    And all those who see me, and all who believe in me,
    Share in the freedom I feel when I fly!

    #4 ارسال شده در تاريخ October 9th, 2013 در ساعت 21:11:46

  6. The Following User Says Thank You to mehransalmani For This Useful Post:

    سید عماد رضوی (October 10th, 2013)

  7. homa ye aseman ?????? ??
    homa ye aseman
    هوانورد عادی - سرباز یکم
    November 2012
    تهران
    13
    تعداد تشکر : 547
    Thanked 50 Times in 14 Posts

    ??? ??? پاسخ: پرواز 11 هزار کیلومتریآیا خطوط هوایی ایران توان تردد در مسیر ایران ـ آمریکا را دارند؟

    شاید حواسشون نبوده و340 آسمان رو هم حساب کردن
    #5 ارسال شده در تاريخ October 10th, 2013 در ساعت 00:15:54

  8. The Following User Says Thank You to homa ye aseman For This Useful Post:

    سید عماد رضوی (October 10th, 2013)

  9. mehransalmani ?????? ??
    mehransalmani
    هوانورد فعال-سروان
    April 2011
    تهران
    232
    تعداد تشکر : 667
    Thanked 919 Times in 239 Posts

    ??? ??? پاسخ: پرواز 11 هزار کیلومتریآیا خطوط هوایی ایران توان تردد در مسیر ایران ـ آمریکا را دارند؟

    اگه اسمان رو نامش رو قید نکرده خوب اشتباه کرده....
    اما من شنیدم این روت رو همچنان ایران ایر داره و اون راحت تر میتونه بره تا ماهان و آسمان..
    البته جدای مسائل سیاسی و تحریم های اتحادیه ها و همچنین در روابط...
    انشالله موفقیت روز افزون در صنعت هوانوردی داشته باشیم...
    I am the eagle, I live in high country,
    In rocky cathedrals that reach to the sky,
    I am the hawk and there's blood on my feathers,
    But time is still turning, they soon will be dry,
    And all those who see me, and all who believe in me,
    Share in the freedom I feel when I fly!

    #6 ارسال شده در تاريخ October 10th, 2013 در ساعت 00:39:55

  10. The Following 3 Users Say Thank You to mehransalmani For This Useful Post:

    B727 (October 10th, 2013), pakradm (October 10th, 2013), سید عماد رضوی (October 10th, 2013)

  11. M.R.H ?????? ??
    M.R.H
    هوانورد نیمه فعال-ستوان یکم
    August 2012
    کرمان
    296
    تعداد تشکر : 3,770
    Thanked 1,358 Times in 301 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    ??? ??? پاسخ: پرواز 11 هزار کیلومتریآیا خطوط هوایی ایران توان تردد در مسیر ایران ـ آمریکا را دارند؟

    دوستان فکر نکم که آسمان گزینه مناسبی باشه چون که این ایرلاین هنوز به طور کامل عضو یاتا نشده و در صورتی که در بین این راه طولانی مشکلی برای A340 هایش پیش بیاد هواپیما باید مدت ها توی کشوری که فرود اضطراری کرده بمونه تا آسمان مهندس ها و تجهیزاتشو ببره اونجا
    در چنین شرایطی هواپیمایی ماهان بهترین گزینه است جالب است بدانید ماهان ایر اولین شرکت هواپیمایی ایرانی است که عضو یاتا شده و بعد از اون ایران ایر عضو شد

    #7 ارسال شده در تاريخ October 10th, 2013 در ساعت 11:13:46

  12. The Following 6 Users Say Thank You to M.R.H For This Useful Post:

    B727 (October 10th, 2013), mehransalmani (October 10th, 2013), pakradm (October 10th, 2013), setare aseman (October 10th, 2013), سید عماد رضوی (October 10th, 2013), عبدالاحد (October 10th, 2013)

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0