برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 1 ?? 1
dqw
  1. سید عماد رضوی ?????? ??
    سید عماد رضوی
    هوانورد نیمه فعال-سرگرد
    September 2013
    قزوین
    541
    تعداد تشکر : 808
    Thanked 1,583 Times in 443 Posts

    ??? ??? طراحی نسل دوم هواپیماهای مسافربری ایران 140

    طراحی نسل دوم هواپیماهای مسافربری ایران 140



    يکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۸


    تین نیوز | رییس سازمان صنایع هوایی نیروهای مسلح از طراحی نسل دوم هواپیماهای ایران 140 با هدف صادرات خبر داد.
    دکتر منوچهر منطقی با بیان این که در کنار طرح کلان ساخت هواپیمای مسافربری 100 تا 150 نفره، ساخت هواپیماهای مسافربری با 52 نفر سرنشین در صنایع هوایی کشور در حال پیگیری است اظهار داشت: در کنار ساخت هواپیمای ایران 140 که حدود شش فروند از آن در خطوط هوایی پرواز می‌کنند، طراحی نسل دوم این هواپیما با هدف صادرات انجام شده که قابلیت عرضه در بسیاری از بازار های بین‌الملل را خواهد داشت.
    وی همچنین از ساخت نمونه های بیمارستانی و ترابری هواپیمای ایران 140 براساس اعلام نیاز بخش‌های مختلف خبر داد.

    منطقی خاطرنشان کرد: از سال گذشته بازاریابی بین‌المللی هواپیماهای ایران 140 را به طور جدی آغاز کرده ایم که بسیار موفقیت آمیز بوده و تا به حال برای ساخت چندین فروند از این هواپیماها تفاهم نامه ها و قراردادهایی منعقد شده است.

    صنایع هوایی کشور علاوه بر بحث طراحی و تولید هواپیما در زمینه ارتقای هواپیماهای موجود و تشکیل زنجیره تامین تجهیزات صنایع هوایی نیز طرح ها و فعالیتهای متنوعی دارد.
    گفتنی است، هواپیمای ایران 140 از کلاس هواپیماهای توربوپراپ منطقه‌یی (RegionalTurboprop Aircraff) است که به هواپیماهای مسافربری کوچک با قابلیت حمل 35 تا 100 نفر مسافر از یک منطقه به منطقه ای دیگر اطلاق می‌شود که بر اساس بهترین کارایی (اقتصادی ، عملکرد) طراحی می شوند.هواپیماهای منطقه‌یی به دو گروه جت و توربو پراپ قابل تقسیم است.

    در دهه 60 که هواپیماهای جت وارد بازار مسافربری شدند، پیش بینی می شد هواپیمای توربوپراپ به طور کامل از رده خارج شوند ولی هواپیماهای بزرگ جت برای مسیرهای کمتر از 400 مایل (740 کیلومتر) اقتصادی نبودند، لذا خطوط هوایی در دهه 80 نسل جدید توربوپراپ ها را سفارش دادند.

    مرجع

    #1 ارسال شده در تاريخ November 3rd, 2013 در ساعت 19:25:54

  2. The Following 3 Users Say Thank You to سید عماد رضوی For This Useful Post:

    B727 (November 5th, 2013), IRIAF F-14A (November 3rd, 2013), mamad pilot123 (November 3rd, 2013)

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0