برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 2 ?? 2
dqw
  1. سید عماد رضوی ?????? ??
    سید عماد رضوی
    هوانورد نیمه فعال-سرگرد
    September 2013
    قزوین
    541
    تعداد تشکر : 808
    Thanked 1,583 Times in 443 Posts

    ??? ??? توضیحات کیش‌ایر درباره تأخیرهای پروازی

    توضیحات کیش‌ایر درباره تأخیرهای پروازی



    شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۴۰


    تین نیوز | شرکت هواپیمایی کیش‌ایر در ارائه توضیحاتی به خبرگزاری فارس درباره تأخیر پروازهای خود اعلام کرد: این شرکت در کمیته تخصصی، هر هفته تأخیرات را بررسی می‌کند تا نسبت به تأخیراتی که منشاء آن عوامل درون‌شرکتی است اقدامات پیشگیرانه لحاظ کند.
    پس از انتشار گزارشی با عنوان تأخیر 5 ساعته پرواز کیش‌ایر/ حمله دست‌‌اندرکاران پرواز به یک مسافر جانباز ، شرکت هواپیمایی کیش‌ایر، توضیحاتی را درباره این پرواز به خبرنگار فارس ارائه داد.

    در این توضیحات کیش‌ایر عنوان شده است که تیتر گزارش فارس «تاخیر 5 ساعته پرواز کیش ایر/ حمله دست اندرکاران پرواز به یک مسافر جانباز»، تداعی کننده صحنه‌ای ضدارزشی، ضداخلاقی و ضدفرهنگی از هجوم تعدادی از کارکنان یک شرکت هواپیمایی ایران اسلامی به یک جانباز ارزشی جنگ تحمیلی است و بدون ورود به محتوای گزارش، جلوه مناسبی از فرهنگ جامعه خدمتگزار صنعت حمل و نقل هوایی جمهوری اسلامی به مردم ایران ارائه نمی‌کند، حال آنکه متن گزارش بیانگر برخورد تنها یک کارمند شرکت با این شهروند است که البته در صورت صحت، قابل رسیدگی و قابل برخود مناسب با آن خواهد بود.
    در ادامه این توضیحات کیش‌ایر آمده است: امیدواریم با نشستی که با این مسافر جانباز خواهیم داشت با ارسال گزارش کتبی به رسانه، واقعیت امر را حتی اگر به ضرر شرکت هواپیمایی کیش‌ایر باشد، به استحضار هموطنان برسانیم.

    در بخش دیگری از این توضیحات آورده شده است: بحث تأخیرات پروازی به واسطه نقص فنی، معضلی است که گریبانگیر همه شرکت‌های هواپیمایی داخلی در کشور است و مشکلی است که اهم علل آن به تحریم‌های غیرانسانی استکبار جهانی علیه ایران بالاخص صنعت هوانوردی برمی‌گردد؛ همه ‌شرکت‌های هواپیمایی ایرانی با توجه به تعداد پروازهایی که در طول شبانه روز انجام می‌دهند با این شرایط ویژه دست به گریبان هستند زیرا اولویت همه ایرلاین‌‌های مذکور در درجه اول سلامتی پرواز است.

    در ادامه این توضیحات آمده است: شرکت هواپیمایی کیش‌ایر در راستای رسالت خود که همان حفظ و تقویت اصل مشتری مداری و ارائه بهترین خدمات به مسافران پروازی خود است، ضمن تشکیل کمیته تخصصی تأخیرات و برگزاری آن به صورت هفتگی، همه تأخیرات پروازهای خود را مورد بررسی قرار داده تا نسبت به تأخیراتی که منشاء آن عوامل درون شرکتی است، برای آن اقدامات پیشگیرانه لحاظ کند بنابراین در خصوص عوامل درون شرکتی ناشی از نقص فنی، امکان پیش‌بینی میزان تاخیر پروازی و همچنین انجام هرگونه اقدامات کنترلی، در بیشتر موارد متصور نیست.

    در ادامه این اطلاعیه آمده است: شرکت هواپیمایی کیش به لحاظ حفظ اصل تکریم مسافران و ارزش نهادن به وقت آنها، نسبت به راه‌اندازی سیستم CALL CENTER اقدام کرده است، سیستمی که در صورت بروز هرگونه تاخیر پروازی و یا کنسل شدن پرواز، مراتب را به اطلاع مسافران می‌رساند و از همه مهمتر اینکه این شرکت با برگزاری کلاس‌های آموزشی طرح تکریم مسافر نسبت به توجیه کارکنان خود برای رعایت این مهم که همیشه و تحت هر شرایط حق با مسافران پروازی می باشد اقدام کرده است که این کلاس‌ها تداوم دارد.

    در بخش دیگری از این توضیحات، شرکت کیش‌ایر درباره پرواز مذکور اعلام کرده است: پرواز شماره 7067 شرکت هواپیمایی کیش که مقرر بود در ساعت 19:45 روز 15/8/92 مسافران را از تهران به مشهد مقدس حمل کند، به علت نقص فنی دچار تاخیر ‌غیر قابل پیش‌بینی شد؛ ابتدا همکاران‌ فنی پیش‌بینی تاخیر احتمالی را 120 دقیقه اعلام می‌کنند و این تاخیر پیش بینی شده ساعت 15:00 همان روز از طریق سیستم CALL CENTER به اطلاع مسافران رسانیده می شود که اظهارات جانباز محترم در خبرگزاری فارس مبین این مهم است که «مسئولان کیش ایر قبل از این پرواز با ما تماس گرفتند که پرواز مذکور تاخیر اولیه دارد و حدود ساعت 22 شب انجام می شود»؛ متاسفانه نقص فنی در زمان تعیین شده برطرف نشد و پیش‌بینی نهایی جهت رفع نقص و انجام پرواز ساعت 40 دقیقه بامداد اعلام گردید که مراتب سریعاً به مسافران اطلاع داده شد.

    پس از اطلاع تأخیر بعدی پرواز بلافاصله از مسافران پذیرایی گرم به عمل آمد که پکیجی شامل شامل ساندویچ گرم، آبمیوه، ژله و بادام زمینی بود؛ لازم به توضیح است امکان ارائه شماره تماس مسافران به منظور بررسی صحت موضوع میسر است.
    در بخشی دیگر از توضیحات کیش‌ایر آمده است: از میان گلایه‌های مسافر ما که صحبت‌های وی در خبرگزاری فارس منتشر شده است، آنچه در حد مسئولیت این شرکت بود پاسخ داده شد.
    دو انتقاد دیگر این مسافر در خصوص بسته بودن نمازخانه ترمینال به منظور استراحت مسافران و همچنین عدم استقرار مدیر ترمینال در دفتر کار خود، مربوط به عملکرد این شرکت نیست و به دلیل عدم تفکیک مسئولیت‌ها، در ذهن خواننده اینگونه تداعی می‌شود که عوامل اجرایی شرکت هواپیمایی کیش در تمامی موارد ذکر شده مسئول و مقصر بوده‌اند.
    #1 ارسال شده در تاريخ November 9th, 2013 در ساعت 14:03:35

  2. The Following User Says Thank You to سید عماد رضوی For This Useful Post:

    Farhan (December 14th, 2013)

  3. Ali Pilot ?????? ??
    Ali Pilot

    عضو شورا هوانوردی
    July 2009
    TEHRAN
    5,035
    تعداد تشکر : 11,640
    Thanked 31,849 Times in 5,065 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 2

    ??? ??? پاسخ: توضیحات کیش‌ایر درباره تأخیرهای پروازی

    جناب آقای موسوی سردبیر محترم خبرگزاری فارس
    با سلام و احترام
    ضمن عرض تقدیر و تشکر از حساسیت ارباب رسانه نسبت به حق و حقوق شهروندان عزیر، بدینوسیله پاسخ گزارش منتشره مورخ 92/8/16 در سایت خبرگزاری فارس را جهت درج در آن سایت محترم به گونه ای که هموطنان گرانقدر در جریان آن قرار گیرند ارسال می گردد.
    در تیتر گزارش، جمله تاخیر 5 ساعته پرواز کیش ایر / حمله دست اندرکاران پرواز به یک مسافر جانبار درج گردیده؛ عنوانی که تداعی صحنه ای ضد ارزشی/ ضد اخلاقی / ضد فرهنگی از هجوم تعدادی از کارکنان یک شرکت هواپیمائی ایران اسلامی به یک جانباز ارزشی جنگ تحمیلی میباشد و بدون ورود به محتوای گزارش جلوه مناسبی از فرهنگ جامعه خدمتگزار صنعت حمل و نقل هوایی جمهوری اسلامی به مردم ایران ارائه نمی نماید. حال آنکه متن گزارش بیانگر برخورد تنها یک کارمند شرکت با این شهروند محترم می باشد که البته در صورت صحت، قابل رسیدگی و قابل برخود مناسب با آن خواهد بود که امیدواریم با نشستی که با این عزیز خواهیم داشت ضمن ارسال گزارش کتبی واقعیت امر را حتی اگر بنفع شرکت هواپیمائی کیش نباشد به استحضار هموطنان محترم برسانیم.
    بحث تاخیرات پروازی بواسطه نقص فنی، معضلی است که گریبانگر کلیه شرکتهای هواپیمائی داخلی در کشورمان میباشد. مشکلی که اهم علل آن به تحریم های غیرانسانی استکبار جهانی علیه میهن عزیزمان بالاخص صنعت هوانوردی برمی گردد و همه شرکتهای هواپیمائی ایرانی با توجه به تعداد پروازهائی که در طول شبانه روز انجام میدهند با آن دست به گریبان میباشد. زیرا اولویت کلیه شرکتهای مذکور در درجه اول سلامتی پرواز می باشد. شرکت هواپیمائی کیش نیز با برقراری روزانه 35سورتی پرواز به اقصی نقاط کشور موظف به برقراری پرواز ایمن در شبکه پروازی خود می باشد حتی اگر بروز هرگونه اشکال فنی منتج به بروز تاخیر و یا ابطال پرواز گردد.
    این شرکت در راستای رسالت خود که همان حفظ و تقویت اصل مشتری مداری و ارائه بهترین خدمات به مسافرین پروازی خود می باشد ضمن تشکیل کمیته تخصیصی تاخیرات و برگزاری آن به صورت هفتگی کلیه تاخیرات پروازی شرکت را مورد بررسی قرار داده تا نسبت به تاخیراتی که منشاء آن عوامل درون شرکتی می باشد اقدامات پیشگیرانه لحاظ نماید. لکن در خصوص عوامل درون شرکتی ناشی از نقص فنی امکان پیش بینی میزان تاخیر پروازی و همچنین انجام هرگونه اقدامات کنترلی در بیشتر موارد متصور نمی باشد.
    شرکت هواپیمائی کیش به لحاظ حفظ اصل تکریم مسافرین و ارزش نهادن به وقت مسافرین محترم نسبت به راه اندازی سیستم CALL CENTER اقدام نموده است. سیستمی که در صورت بروز هرگونه تاخیر پروازی و یا کنسل شدن پرواز، مراتب را به اطلاع مسافرین محترم می رساند و از همه مهمتر اینکه این شرکت با برگزاری کلاسهای آموزشی طرح تکریم مسافر نسبت به توجیه کارکنان خود جهت رعایت این مهم که همیشه و تحت هر شرایط حق با مسافرین پروازی می باشد اقدام نموده و مینماید. چرا که کیش ایر برای حفظ اعتبار نام خود میبایست به تعهدش در قبال کلیه مسافرین عمل نماید. حال اگر مسافر محترمی به لحاظ عدم اشراف به شرایط مترتبه به امور فنی و عملیاتی هواپیمائی به امری معترض باشد، چون صاحب حق بوده و می بایست توسط کارکنان شرکت دعوت به آرامش و حتی المقدور توجیه شود.
    پرواز شماره 7067 شرکت هواپیمائی کیش که مقرر بود در ساعت 1945 روز 15/8/92 مسافران را از تهران به مشهد مقدس حمل نماید، بعلت نقص فنی دچار تاخیر گردد (غیر قابل پیش بینی) ابتدا همکاران محترم فنی پیش بینی تاخیر احتمالی را 120 دقیقه اعلام می نمایند و تاخیر پیش بینی شده ساعت ..15 همان روز از طریق سیستم CALL CENTER به اطلاع مسافرین محترم رسانیده می شود. (اظهارات جانباز محترم مبین این مهم می باشد << مسئولان کیش ایر قبل از این پرواز با ما تماس گرفتند که پرواز مذکور تاخیر اولیه دارد و حدود ساعت 22 شب انجام می شود>>) متاسفانه نقص فنی در زمان تعیین شده برطرف نگردید و پیش بینی نهائی جهت رفع نقص و انجام پرواز ساعت 40 دقیقه بامداد اعلان گردیده که مراتب سریعاً به مسافرین اطلاع داده می شود (اظهارات جانباز << اما این بار اعلام کردند که این پرواز ساعت 40 دقیقه بامداد امروز برقرار خواهد شد>>)
    پس از اطلاع تاخیر بعدی پرواز بلافاصله از مسافرین پذیرائی گرم بعمل آمد (ساندویج گرم + آبمیوه+ ژله+ بادام زمینی) که در صورت تمایل امکان ارائه شماره تماس مسافرین به منظور بررسی صحت موضوع میسر می باشد.
    از میان گله های این شهروند محترم آنچه در حد مسئولیت این شرکت بود پاسخ داده شد و اما دو انتقاد دیگر این مسافر محترم در خصوص بسته بودن نمازخانه ترمینال بمنظور استراحت مسافرین و همچنین عدم اسقرار مدیر ترمینال در دفتر کار خود مربوط به عملکرد این شرکت نمی باشد. لذا همانطور که ملاحظه میفرمائید متاسفانه با عدم تفکیک مسئولیتها در ذهن خواننده اینگونه تداعی میشود که عوامل اجرائی شرکت هواپیمائی کیش در تمامی موارد ذکر شده مسئول ومقصر بوده اند.
    امیدواریم در گزارشات آتی با دقت نظر کامل و تفکیک مسئولیت ها و تمامی سازمانها و شرکتهای هواپیمائی را در جهت ارائه خدمت مطلوبتر به هموطنان عزیز یاری نمایند.
    با تشکر
    اسدی
    مدیر دفتر مدیرعامل
    روابط عمومی و امور بین الملل
    #2 ارسال شده در تاريخ December 12th, 2013 در ساعت 18:47:30

  4. The Following 2 Users Say Thank You to Ali Pilot For This Useful Post:

    Mohammadme (December 14th, 2013), pakradm (December 14th, 2013)

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0