تین نیوز | سامانه فروش تلفنی بلیت هما، به زودی 24 ساعته می شود.

به گزارش تین نیوز، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)، مدتی است برای رفاه حال مسافران و ايجاد سهولت در تهیه بلیت پروازهای هما، سامانه فروش تلفنی بلیت را راه اندازی کرده است و مسافران هما می‌توانند بدون مراجعه به دفاتر خدمات مسافرتی یا سایت اینترنتی، بليت خود را تهيه کنند.

محمدرضا خوشنویسان، معاون بازرگانی هما، در این باره به تین نیوز گفت: در اين سيستم، مسافر با سامانه فروش تلفنی به شماره 46621888 تماس گرفته و با ارائه اطلاعات لازم، بلیت خود را تهیه می کند. این سامانه با استفاده از شماره تلفن همراه مسافر، قيمت بليت و شناسه پرداخت را به مسافر اطلاع می دهد. مسافر پرداخت هزینه بلیت را با استفاده از تلفن همراه خود انجام داده و تصویر بلیت خود را مشاهده و دریافت می کند.

وی با بیان این که هما نخستین ایرلاین کشور است که سامانه فروش تلفنی بلیت راه اندازی کرده است، افزود: سامانه فروش تلفنی بلیت هما، در حال حاضر از 8 صبح تا ساعت 19 در خدمت مسافران است اما به زودی 24 ساعته می شود.