برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 1 ?? 1
dqw
  1. Mehdi.M ?????? ??
    Mehdi.M
    هوانورد نیمه فعال-سروان
    July 2013
    Isf
    428
    تعداد تشکر : 1,067
    Thanked 376 Times in 187 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    فلش_جدید جزییات بدهی آسمان به شرکت فرودگاه‌ها و نفت

    تین نیوز | مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان ضمن این که از مردم و رسانه ها خواست تا هرگونه تخلفی در این شرکت را گزارش دهند، میزان بدهی این شرکت به شرکت فرودگاه ها را 20 میلیارد تومان و بدهی به شرکت نفت را 150 میلیارد تومان اعلام کرد.

    به گزارش تین نیوز، عباس رحمتیان، در یک نشست خبری در پاسخ به سوال خبرنگار تین نیوز درباره میزان بدهی این شرکت هواپیمایی به شرکت فرودگاه های کشور اظهار کرد: بخش عمده ای از بدهی ما، مربوط به سال های گذشته است که با تفاهم انجام شده با مدیرعامل شرکت فرودگاه ها، بخش عمده ای از این بدهی، به صورت نقدی پرداخت شد.

    وی با بیان این که این بدهی بابت عوارض فرودگاهی‌، خدمات فرودگاهی، نشست و برخاست هواپیما، پارک در فرودگاه و اماکن بوده افزود: بخش دیگری از این بدهی نیز به صورت اقساط تا پایان امسال پرداخت می شود.

    مجموع این میزان بدهی که در قالب اقساط و نقدی، تا پایان امسال پرداخت می شود، 20 میلیارد تومان است.

    رحمتیان همچنین در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار تین نیوز درباره برنامه های آسمان برای ایجاد پرواز به مقاصد پروازی خارجی جدید، اظهار کرد: با بانک گردشگری، تفاهم نامه ای در زمینه جذب توریست امضا کرده ایم و قرار است به مقاصد اروپایی، خاور دور و خاورمیانه، پروازهایی اضافه خواهیم کرد.

    برقراری پرواز هندوستان، عربستان و مالزی
    به گفته رحمتیان، هندوستان، عربستان، مالزی(کوالا لامپور) و چند کشور اروپایی، از جمله مقاصد جدید پروازی آسمان خواهند بود که مکاتبات لازم برای این کار انجام شده و آسمان، در انتظار مجوزهای لازم در این زمینه است.

    بدهی نفتی آسمان: 150 میلیارد تومان
    مدیرعامل آسمان در پاسخ به سوال دیگری درباره بدهی شرکت آسمان بابت سوخت به شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی اظهار کرد: این مبلغ تا پایان سال گذشته، 150 میلیارد تومان است.

    وی با اشاره به این که بر اساس مصوبه دولت، باید بدهی سوختی شرکت آسمان با هزینه‌های پرواز به مناطق محروم تهاتر شود اظهار کرد: این که شرکت پخش بگوید این مصوبه دولت به ما ارتباطی ندارد، چندان درست نیست. ما همه از بدنه نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم. مصوبه دولت در راستای جبران خدمات تکلیفی آسمان در گسترش پروازها به مناطق محروم بوده است.

    رحمتیان ادامه داد: بر این اساس باید بخشی از بدهی سوختی هواپیمایی آسمان به وزارت نفت به عنوان تهاتر تقلیل یابد. اگر دولت نمی‌خواهد آسمان به مناطق محروم پرواز کند همه پروازهای سودآور را به ما بدهد و در این صورت ما بدهی خود را سریعا پرداخت خواهیم کرد.

    وی گفت: نمایندگان مجلس و دولت در فکر این هستند که فرودگاه‌هایی که در استان‌های مختلف ساخته شده مورد استفاده قرار گیرد. در حال حاضر هیچ شرکت هواپیمایی به فرودگاه‌های بدمسیر و با امکانات کم پرواز نمی‌کند وقتی آسمان این خدمت را به مردم ارائه می‌کند چرا دولت نباید از این شرکت هواپیمایی حمایت کند؟ بنابراین، این کمک قاعدتا باید انجام شود.

    اختلاف آسمان با شرکت نفت درباره نرخ سوخت
    مدیرعامل آسمان با اشاره به این که خواسته ما از دولت این است که این مصوبه اجرایی شود، در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر میزان بدهی سوختی امسال آسمان گفت: در این رابطه اختلافاتی با شرکت نفت داریم چرا که نرخ ارز آنچنان تغییر کرد که قیمت سوخت از 200 تومان در هر لیتر به 700 تومان رسید. این افزایش نرخ سوخت نیز بدون مذاکره با ایرلاین‌ها انجام شده و فشار سنگینی نه تنها بر آسمان بلکه بر سایر شرکت‌های هواپیمایی وارد کرده است.

    رحمتیان با اشاره به برگزاری مذاکره با حضور قائم مقام وزیر راه و عوامل وزارت نفت برای حل مشکلات مربوط به بدهی سوختی ایرلاین‌ها اظهار کرد: امسال هر ماه 700 میلیون تومان بابت تحویل سوخت به شرکت پالایش و پخش بدهکار هستیم.

    حضور آسمان در کنسرسیوم هوایی
    رحمتیان همچنین در پاسخ به سوالی درباره حضور در کنسرسیوم ایرلاین‌ها اظهار کرد: اینجانب از ابتدا بر این امر تأکید داشتم و به وزیر راه پیشنهاد دادم که ایرلاین‌های داخلی می‌توانند ظرفیتی را تشکیل دهند تا همگی در یک ظرف مشترک، مهندسی، خلبان، بلیت و قطعات مشترک داشته باشند زیرا وقتی همه با هم مشارکت کنند مسائلی نظیر تعرفه قابل حل است.

    وی اضافه کرد: در راستای ارائه خدمات با چند شرکت هواپیمایی تفاهم نامه‌هایی به امضا رسانده‌ایم که هم اکنون در حال اجرا است.

    مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان گفت: اگر آزادسازی به سمتی رود که رقابت ایرلاین‌ها برای ارائه خدمات به مردم صورت گیرد، مطلوب است و حتی به شناورسازی نرخ‌ها و کاهش قیمت می‌انجامد.

    وی افزود: از جهتی دیگر قیمت تمام شده هر ساعت پرواز مشخص است و با این نرخ‌های موجود هر ایرلاین 25 تا 50 درصد زیان می‌بیند. اگر نرخ بلیط آزاد شود اما در ازای آن نرخ سوخت، نرخ عوارض فرودگاهی و نرخ تعرفه فرودگاهی افزایش یابد، ایرلاین‌ها باز زیان می‌بینند.

    دولت باید بابت مسیرهای تکلیفی از آسمان حمایت کند
    رحمتیان با بیان این که باید آزادسازی، با مطالعه جامع و دقیق انجام شود، ادامه داد: شرکت آسمان به دلیل رسالت خود در ارائه خدمات به مناطق محروم سهم بزرگی داشته است بنابراین دولت باید از این ایرلاین حمایت کند.

    وی افزود: ارائه تسهیلات با نرخ سود پایین و پرداخت یارانه بابت مسیرهای تکلیفی یکی از خدماتی است که دولت می‌تواند به آسمان کمک کند.

    آمادگی آسمان برای پرواز به آمریکا
    مدیرعامل آسمان همچنین در پاسخ به سوال دیگری به آمادگی این شرکت برای پرواز برقراری ایران – آمریکا، در صورت صدور مجوز سازمان هواپیمایی اشاره کرد و گفت: برای این مسیر، هواپیما باید حدود 13 تا 14 ساعت بدون سوختگیری و روی اقیانوس، پرواز کند و به محض این که اقدامات مورد نیاز انجام و مجوزهای لازم صادر شود، این پرواز را برقرار می‌کنیم.

    نیاز آسمان به 10 فروند هواپیمای جدید
    وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری نوسازی ناوگان هوایی شرکت هواپیمایی آسمان گفت: در مرحله اول نیاز به 10 فروند هواپیمای جدید داریم که حداقل دو فروند آن باید دوربرد باشد تا پشتیبانی هواپیماهای ما را انجام دهد. برای برد متوسط، 4 فروند ایرباس 320 و برای برد کوتاه هم 4 فروند هواپیما پیش بینی کرده ایم.

    زمین‌گیر بودن یک سوم ناوگان آسمان
    رحمتیان با بیان این‌که حدود 33 فروند هواپیما از انواع مختلف در شرکت هواپیمایی آسمان وجود دارد، گفت: حدود یک سوم از این تعداد زمین‌گیر هستند و با توجه به این موضوع در پروازهایی که هواپیما با مشکلاتی مواجه می‌شوند اگر نتوانیم از هواپیماهای جایگزین استفاده کنیم به ناچار پرواز با تاخیر مواجه می‌شود زیرا هر هواپیمایی نمی‌تواند جایگزین مناسبی برای دیگر هواپیماها باشد و پشتیبانی پرواز شرایط ویژه‌ای دارد.

    مدیرعامل شرکت آسمان با بیان این‌که همه شرکت‌های هواپیمایی بدهکار و دائما در حال خرید قطعات هواپیماها هستند، گفت: پرداخت عوارض فرودگاهی موضوعی دائمی است؛ بنابراین زمانی می‌توانیم بدهی‌های خود را به صفر برسانیم که همه ناوگان ایرلاین در پرواز باشند و این در حالی است که حدود یک سوم از هواپیماهای ما زمین‌گیر هستند؛ بنابراین مهم ترین موضوع در این زمینه، استفاده از تسهیلات ارزی کم بهره برای خرید قطعات هواپیما است.

    رحمتیان تاکید کرد: دولت باید به اختصاص منابع ارزی از صندوق توسعه ملی به ایرلاین‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشد و از آن‌ها حمایت کند.

    هیچ ایرلاینی سودده نیست
    مدیرعامل آسمان با تاکید بر این‌که در کشورمان هیچ ایرلاینی سودده نیست، اظهار کرد: ایرلاین‌ها برای تامین هزینه‌های خود از منابع مالی دیگری نیز استفاده می‌کنند و حامی ما در این زمینه به عنوان سهامدار ارشد صندوق بازنشستگی کشوری است که البته این صندوق نیز خود مشکلاتی دارد و شاید هر از گاهی نتواند به تعهدات خود عمل کند.

    رحمتیان افزود: طی شش ماه اخیر هیچ گونه کمکی از هیچ منبعی به شرکت هواپیمایی آسمان نشده این در حالی است که علاوه بر این‌که امورات جاری خود را انجام دادیم، برخی تعهدات سال‌های قبل را هم پرداخت کردیم. بنابراین معتقدم با مدیریت شفاف و پاک می‌توانیم خدمات را گسترش دهیم.

    وی اظهار کرد: یکی از منابع درآمدی ما تعمیر هواپیماهای دیگر شرکت‌هاست و علاوه بر سرویس‌دهی به هواپیماهای خودمان به هواپیماهای دیگر ایرلاین‌ها سرویس می‌دهیم و تعمیر و نگهداری قطعات هواپیمایی را نیز انجام می‌دهیم.

    انجام چک 24 ماهه ایرباس در آسمان؛ برای اولین بار
    مدیر عامل هواپیمایی آسمان با تاکید بر اینکه به دنبال اجاره دو فروند هواپیمایی ایرباس 340 هستیم گفت: برای نخستین بار چک 24 ماهه هواپیمای ایرباس 340 در ایران در شرکت آسمان انجام شده است.

    وی ادامه داد: در حال اجاره به شرط تملیک یک فروند هواپیمای ایرباس 320 هستیم که پس از آزمون آن در آسمان به کار گرفته خواهد شد.

    با تخلفات در آسمان برخورد می‌کنیم

    رحمتیان در پاسخ به سوالی درباره رفتار بد مدیریت نمایندگی آسمان در ترکیه با مسافران ایرانی اظهار کرد: اولا از همه کسانی که به خاطر رفتار نامناسب پرسنل ما دلگیر شده یا می شوند عذرخواهی می کنم.

    وی ادامه داد: از ابتدای حضورم در آسمان، گفته ام که اکنون ما 4 هزار مدیرعامل داریم و حرف شما درباره بدرفتاری مدیر شعبه ترکیه صحت داشته باشد، حتما برخورد می کنیم و اگر مستند باشد، چاره ای جز برکناری این مدیر نداریم.

    مدیرعامل آسمان تاکید کرد: از رسانه ها و مردم خواهش می کنم در این باره کمک ما باشند و اگر تخلفاتی در آسمان وجود دارد، حتما به ما گزارش دهند زیرا ما آسمان را یک شرکت پاک در نظر گرفته ایم.
    #1 ارسال شده در تاريخ December 6th, 2013 در ساعت 20:25:40

  2. The Following User Says Thank You to Mehdi.M For This Useful Post:

    Dream Bird (December 6th, 2013)

??????? ?????

  1. ????: 54
    ????? ?????: July 6th, 2014, 20:18:02
  2. ????: 15
    ????? ?????: December 16th, 2012, 15:35:24
  3. انتشار نسخه جدید ماهنامه الکترونیکی ایروسنتر | تیر 91 | دانلود بفرمایید
    ???? مدیر روابط عمومی ?? ????? نشریات الکترونیکی ايروسنتر
    ????: 24
    ????? ?????: August 26th, 2012, 23:57:24
  4. انتشار نسخه جدید ماهنامه الکترونیکی ایروسنتر | خرداد 91 | دانلود بفرمایید
    ???? مدیر روابط عمومی ?? ????? نشریات الکترونیکی ايروسنتر
    ????: 14
    ????? ?????: June 15th, 2012, 17:51:46

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0