برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 2 ?? 2
dqw
  1. سید عماد رضوی ?????? ??
    سید عماد رضوی
    هوانورد نیمه فعال-سرگرد
    September 2013
    قزوین
    541
    تعداد تشکر : 808
    Thanked 1,583 Times in 443 Posts

    ??? ??? قائم مقام وزیر راه و شهرسازی: هواپیماهای کهنه در ناوگان مسافری ایران جمعند/توسعه فرودگاه‌های کم‌تردد فقط با بودجه استانی


    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی:
    هواپیماهای کهنه در ناوگان مسافری ایران جمعند/توسعه فرودگاه‌های کم‌تردد فقط با بودجه استانی
    قائم مقام وزیر راه با بیان اینکه همه هواپیماهای کهنه در ناوگان مسافری ایران جمع شده‌اند، از برنامه‌ریزی برای نوسازی ناوگان گفت و تأکید کرد: برای توسعه فرودگاه‌های کم‌تردد هیچ بودجه‌ای نداریم و باید بودجه استانی استفاده کرد.






    به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، علی‌محمد نوریان امروز در همایش سالروز جهانی هواپیمایی کشوری، اظهار داشت: فرصت‌های جدید برای بخش هواپیمایی غیرنظامی فراهم شده است که بخشی از آن فرصت‌های قانونی در برنامه پنجم آمده است.وی ادامه داد: خصوصی‌سازی، آزاد‌سازی، ارتباط صنعت با اقتصاد، شناخت ریسک‌های صنعت و سیاست‌های ارزیابی یا برآورد نظارت آنلاین از جمله فرصت‌های پیش‌آمده در صنعت حمل و نقل هوایی است.
    * صنعت حمل و نقل هوایی در آمار‌های بین‌المللی
    قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: افزایش هزینه‌های مربوط به سوخت در دهه‌‌های اخیر اساسی‌ترین چالش صنعت بعد از بحران منطقه‌ای یورو بود.قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور هوانوردی و هواشناسی افزود: ایرلاین‌های عضو یاتا در سال 2012 میلادی 207 میلیارد دلار برای سوخت هزینه کردند.وی با بیان اینکه 30 درصد هزینه عملیات‌های ایرلاین‌ها مربوط به سوخت است، بیان کرد: رشد درآمد سالانه صنعت در بهترین شرایط معادل 2.2 درصد در مقایسه با رشد اقتصاد بوده است.نوریان با اشاره به رشد جهانی پنج درصدی ترافیک مسافر هوایی در دنیا، یادآور شد: سهم حمل و نقل هوایی در اقتصاد ملی در کشور‌های دارای اقتصاد برتر معادل 10 درصد اما در ایران 2.5 درصد است.قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور هوانوردی و هواشناسی یادآور شد: پروژه آسمان واحد در سطح اروپا در بازه زمانی 10 ساله پیاده شد که در قالب آن شرکت‌های هواپیمایی ارزان قیمت توسعه مطلوبی یافتند اما در ایران مورد مشخصی در این مورد نداریم.وی اضافه کرد: در دنیا، به طور متوسط در هر 2 میلیون و 700 هزار پرواز، یک سانحه هوایی مرگبار رخ می‌دهد.قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور هوانوردی و هواشناسی اضافه کرد: البته در کشور ایران، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، ‌در سال 1360 جزو 10 ایرلاین ایمن دنیا بود اما فشارهای بین‌المللی تأثیر زیادی بر صنعت گذاشت.
    * ایرلاین‌‌های داخلی رقابت مضره با هم دارند
    وی با بیان اینکه در ایران متأسفانه ایرلاین‌ها رقابت‌های مضره با هم دارند، اضافه کرد: در شرایط فعلی ایرلاین‌های داخلی سعی می‌کنند به هم ضربه زده یا یکدیگر را تخریب کنند‌ این در حالی است که توان رقابت با ایرلاین‌های خارجی را ندارند.قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور هوانوردی و هواشناسی با بیان اینکه آزادسازی نرخ بلیت به تنوع نرخ‌ها می‌انجامد، توضیح داد: فعلاً در ایران مسافران در مسیر‌ها دسته‌بندی نشدند و همه مسافران یک مدل خدمات دریافت می‌کنند و نرخ پرداخت واحد دارند.وی با بیان اینکه اصلاحات ساختاری در بخش هوایی ـ فرودگاهی قانونی است اما اجرا نمی‌شود، گفت: سطح بالای استاندارد جهانی مربوط به ایمنی و خدمات و نظارت است.
    * رایزنی با وزارت دفاع برای کاهش مناطق ممنوعه فضای کشور
    قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور هوانوردی و هواشناسی اضافه کرد: بالا بودن میزان تخریب‌های تکلیفی و عدم جبران از سوی دولت از مشکلات پیش روی ایرلاین‌های داخلی است.نوریان اضافه کرد: وجود مناطق ممنوعه در فضای کشور مانعی برای عبور مستقیم در مسیرهای هوایی است که باید در رایزنی با ستاد کل نیروهای مسلح این موضوع بررسی و راهکاری برای ان اندیشیده شود.
    * همه هواپیماهای کهنه دنیا در ناوگان مسافری ایران هستند
    وی با اشاره به فرسوده بودن ناوگان هوایی ایران، گفت: ما ناچار بودیم سال‌ها توپولف سوار شویم همانگونه که ناچاریم بوئینگ md سوار شویم.قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور هوانوردی و هواشناسی با بیان اینکه فهرست هواپیماهای کهنه و قدیمی در یکی از سایت‌های بین‌المللی معتبر درج شده است، ادامه داد: همه هواپیماهای کهنه در ناوگان هوایی ایران است که باید برنامه حساب شده برای آن داشت.
    * فرودگاه‌های کم تردد با بودجه‌های استانی توسعه یابند
    نوریان اضافه کرد: بیش از 80 فرودگاه در تهران داریم که در 80 درصد آنها تنها هفته‌ای سه الی پنج ساعت پرواز انجام می‌شود در حالی که هزینه‌های بسیاری را متحمل می‌شویم.قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور هوانوردی و هواشناسی یادآور شد: هیچ بودجه‌ای برای توسعه فرودگاه‌های محلی نداریم و اگر فرودگاه‌های کم تردد خواستار توسعه بودند باید محلی‌ها خود هزینه را بپردازند.
    * پیشنهاد کشور‌های مختلف برای فروش هواپیما به ایران
    قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور هوانوردی و هواشناسی با اشاره به اینکه تشکیل کنسرسیوم منجر به سود برای ایرلاین‌ها می‌شود، گفت: در حال حاضر نیز برخی شرکت‌ها در بخش‌های مختلف با هم کنسرسیوم‌هایی تشکیل دادند.نوریان با بیان اینکه طرح جامعی تهیه می‌کنیم تا موانع سرمایه‌گذاری در صنعت رفع شود، بین کرد: پس از توافقات ژنو کشورهای مختلفی برای فروش هواپیما به ایران اعلام آمادگی کردند.
    #1 ارسال شده در تاريخ December 7th, 2013 در ساعت 12:40:31

  2. The Following User Says Thank You to سید عماد رضوی For This Useful Post:

    B727 (December 7th, 2013)

  3. B727 ?????? ??
    B727
    هوانورد نیمه فعال-سروان
    December 2012
    بم
    363
    تعداد تشکر : 12,519
    Thanked 945 Times in 317 Posts

    ??? ??? پاسخ: قائم مقام وزیر راه و شهرسازی: هواپیماهای کهنه در ناوگان مسافری ایران جمعند/توسعه فرودگاه‌های کم‌تردد فقط با بودجه استانی

    درود...
    یعنی ایشان هم از اصطلاح بویینگ md استفاده کردند؟
    بسیار راحتتره که از کلمه md بتنهایی استفاده بشه...
    #2 ارسال شده در تاريخ December 7th, 2013 در ساعت 15:37:56

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0