برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 1 ?? 1
dqw
  1. سید عماد رضوی ?????? ??
    سید عماد رضوی
    هوانورد نیمه فعال-سرگرد
    September 2013
    قزوین
    541
    تعداد تشکر : 808
    Thanked 1,583 Times in 443 Posts

    ??? ??? قائم مقام وزیر راه و شهرسازی: سهم بخش هوایی کشور در اقتصاد ملی تنها 2 درصد است

    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی:سهم بخش هوایی کشور در اقتصاد ملی تنها 2 درصد است

    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور هوانوردی و هواشناسی گفت: سهم حمل و نقل هوایی کشور در اقتصاد ملی تنها 2 درصد است در حالی که این میزان در کشورهای با اقتصاد برتر معادل 10 درصد است.





    خبرگزاری میراث فرهنگی ـ حمل و نقل ـ «علی محمد نوریان» به فرصت های فراروی بخش هوایی اشاره کرد و خصوصی سازی، آزادسازی، مقررات زدایی، مقررات و قوانین اقتصادی در صنعت، شناخت ریسک های صنعت، مدل سازی و پیش بینی بازار و محصولات، انتخاب مشتریان، سیاست های ارزیابی و شرایط بین المللی جدید را از جمله فرصت هایی عنوان کرد که صنعت هوانوردی کشور با آن مواجه است.

    وی با بیان این که افزایش هزینه های مربوط به سوخت در دهه های اخیر اساسی ترین چالش صنعت بعد از بحران منطقه ای یورو بود، اظهار داشت: «تمام شرکت های هواپیمایی عضو یاتا در سال 2012 میلادی 207 میلیارد دلار برای سوخت هزینه کردند.»
    به گفته قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور هوانوردی و هواشناسی، 30 درصد هزینه عملیات های ایرلاین ها مربوط به سوخت است.

    نوریان با بیان این که رشد درآمد سالانه صنعت در بهترین شرایط معادل 2.2 درصد در مقایسه با رشد اقتصاد بوده است، یادآور شد:« پروژه آسمان واحد در سطح اروپا در بازه زمانی 10 ساله پیاده شد که در قالب آن شرکت های هواپیمایی ارزان قیمت توسعه مطلوبی یافتند اما در ایران مورد مشخصی در این مورد نداریم.»

    وی اضافه کرد:« در دنیا، به طور میانگین در هر 2 میلیون و 700 هزار پرواز، یک سانحه هوایی مرگبار رخ می دهد.»

    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور هوانوردی و هواشناسی خاطرنشان کرد: «البته در کشور ایران شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در سال 1360 جزو 10 ایرلاین ایمن دنیا بود اما فشارهای بین المللی تأثیر زیادی بر صنعت گذاشت.»

    نوریان با بیان این که آزادسازی نرخ بلیت به تنوع نرخ ها می انجامد، توضیح داد: «فعلاً در ایران مسافران در مسیر ها دسته بندی نشدند و همه مسافران یک مدل خدمات دریافت می کنند و نرخ پرداخت واحد دارند.»
    #1 ارسال شده در تاريخ December 8th, 2013 در ساعت 18:05:32

  2. The Following User Says Thank You to سید عماد رضوی For This Useful Post:

    Mohammadme (December 8th, 2013)

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0