برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 3 ?? 3
dqw
  1. Mehdi.M ?????? ??
    Mehdi.M
    هوانورد نیمه فعال-سروان
    July 2013
    Isf
    428
    تعداد تشکر : 1,067
    Thanked 376 Times in 187 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    Smile قطعات هواپیما 5 برابر نرخ استاندارد وارد می‌شود











    تین نیوز | مدیرعامل شرکت هواپیمایی قشم گفت: مهم‌ترین چالش شرکت‌های هواپیمایی واردات قطعات فنی هواپیماست چون این قطعات به سختی و تقریبا پنج برابر نرخ استاندارد وارد کشور می‌شود.


    حفظ الله آطاهریان با بیان اینکه هزینه‌های عبوری هواپیما و نرخ‌های متفاوت آن باید متعادل شود، تاکید کرد: مهم‌ترین چالش شرکت‌های هواپیمایی ورود قطعات فنی هواپیماهاست چون این کار به سختی انجام می‌شود و تحریم موجب شده تا این قطعات بسیار گران تامین شود.


    وی با بیان اینکه معمولا در ورود قطعات هواپیما مشکلاتی را در گمرک کشور مربوطه در خارج از کشور شاهدیم، گفت: با توجه به شرایط تحریم می توان گفت که این قطعات تقریبا پنج برابر نرخ استاندارد وارد کشور می‌شوند.


    آطاهریان با بیان این‌که هرساله با توجه به نرخ تورم شاهد افزایش در هزینه ایرلاین‌ها هستیم، گفت: این افزایش نباید لجام‌ گسیخته باشد و افزایش سالانه پنج تا حداکثر 10 درصدی منطقی‌ است.


    وی با بیان این‌که شرکت‌های هواپیمایی هزینه‌های زیادی دارند و نسبت سود به درآمد آنها بسیار کم است، اظهار کرد: نشست و برخاست هواپیما که هر ایرلاینی باید به شرکت فرودگاه‌ها بپردازد یا هزینه‌های پارکینگ هواپیما از جمله مواردی است که برای ایرلاین‌ها هزینه در بردارد که نرخ آن‌ها در ساعات شبانه‌روز متفاوت است.


    اکثر ایرلاین‌ها بدهکار هستند

    به گفته مدیر عامل شرکت هواپیمایی قشم اکثر ایرلاین‌ها بدهکار هستند و درآمد آن‌ها کفاف پرداختن بدهی‌هایشان را نمی‌دهد.


    وی با اشاره به بحث آزاد‌سازی و با بیان اینکه قبل از آزاد‌سازی باید تمهیداتی اندیشیده شود، گفت: ماده 161 قانون برنامه پنجم درباره حمل و نقل عنوان کرده که دولت مکلف است تا پایان سال اول برنامه نسبت به متنوع‌سازی نرخ خدمات حمل و نقل هوایی در بخش بار و مسافر اقدام کند.


    آطاهریان ادامه داد: از ابتدای سال سوم برنامه که سال جاری است، دولت باید ضمن آزادسازی کامل نرخ حمل و نقل هوایی، قیمت خدمات فرودگاهی، خدمات پروازی، لغو تخفیفات تکلیفی و هرگونه معافیت در زمینه بهره‌برداری از خدمات ناوبری هوایی، فرودگاهی، نشست و برخاست و سایر موارد را واقعی ‌کند.
    #1 ارسال شده در تاريخ January 11th, 2014 در ساعت 22:19:42

  2. The Following User Says Thank You to Mehdi.M For This Useful Post:

    Mohammadme (January 11th, 2014)

  3. IRAN1390 ?????? ??
    IRAN1390
    هوانورد نیمه فعال-سروان
    February 2012
    خوزستان - دزفول
    360
    تعداد تشکر : 90
    Thanked 478 Times in 206 Posts

    ??? ??? پاسخ: قطعات هواپیما 5 برابر نرخ استاندارد وارد می‌شود

    سلام
    انشاءالله هر چه سریع تر با برداشته شدن تحریم ها از این وضعیت رهایی پیدا کنیم .
    #2 ارسال شده در تاريخ January 12th, 2014 در ساعت 17:47:43

  4. The Following User Says Thank You to IRAN1390 For This Useful Post:

    Mehdi.M (January 12th, 2014)

  5. Mehdi.M ?????? ??
    Mehdi.M
    هوانورد نیمه فعال-سروان
    July 2013
    Isf
    428
    تعداد تشکر : 1,067
    Thanked 376 Times in 187 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    ??? ??? پاسخ: قطعات هواپیما 5 برابر نرخ استاندارد وارد می‌شود

    ??? ??? ????? ???? ???? IRAN1390 ????? ??? ??
    سلام
    انشاءالله هر چه سریع تر با برداشته شدن تحریم ها از این وضعیت رهایی پیدا کنیم .
    با سلام.بنده هم امیدوار هستم که روزی این اتفاق بیافتد.
    #3 ارسال شده در تاريخ January 12th, 2014 در ساعت 23:09:57

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0