تین نیوز | مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس گفت: به هيچ شركت هواپيمايي اجازه داده نخواهد شد تا مسافران را بلاتكليف در ترمينال‌ها رها کنند.

به‌گزارش تین نیوز از روابط‌عمومی فرودگاه‌هاي استان فارس؛ حمیدرضا سیدی ضمن اعلام این خبر و با اشاره به فرود شب گذشته پرواز شرکت هواپیمایی آسمان در فرودگاه شیراز در حالی که از مشهد عازم اصفهان بود، گفت: طی دو ساعت با مساعدت و همكاري مسئولين شركت هواپيمايي آسمان تعدادي از مسافرين با اتوبوس به اصفهان منتقل شدند و برخي از مسافران نيز به‌دليل انصراف از ادامه سفر، وجه بليط خود را دريافت کردند.

سیدی ضمن قدردانی از تصميم‌گيري سريع و به‌موقع شركت هواپیمایی آسمان و تعيين تكليف مسافران خاطرنشان كرد: پیش از این شركت‌هاي هواپيمايي، مسافران این‌گونه پروازها را كه در فرودگاه شيراز پياده مي‌شدند ساعت‌ها بلاتكليف رها می‌کردند اما به‌تازگی به همه شركت‌های هواپیمایی ابلاغ شده است، حداكثر ظرف مدت دو ساعت بايستي جهت تهيه هتل، انتقال از طريق فرودگاه ديگر، برگشت به فرودگاه مبدا، انتقال به‌وسيله اتوبوس و يا اخذ رضايت مسافرين با پرداخت هزينه اقدام کنند.

یادآور می‌شود؛ پرواز شماره 3841 شرکت هواپیمایی آسمان با 106 نفر مسافر از مقصد مشهد عازم اصفهان بود که به‌علت نامساعد بودن شرايط آب و هوايي و ديد كم افقي فرودگاه اصفهان، ساعت 18:30 روز گذشته 22 دی در فرودگاه شيراز به زمين نشست.

گفتنی است؛ يك شركت هواپيمايي هفته گذشته مسافرين پرواز اصفهان را 7 ساعت و 15 دقيقه و مسافرين پرواز دبي-بندرعباس را حدود 6 ساعت بلاتكليف در ترمينال فرودگاه شيراز رها كرد كه مشكلات عديده‌یي را به همراه داشت.