برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 2 ?? 2
dqw
  1. سید عماد رضوی ?????? ??
    سید عماد رضوی
    هوانورد نیمه فعال-سرگرد
    September 2013
    قزوین
    541
    تعداد تشکر : 808
    Thanked 1,583 Times in 443 Posts

    Angry تصمیم هما به نفع آئروفلوت

    ﺍﺯ ﺁﻥ ﺯﻣﺎﻥ ﺗﺎﮐﻨﻮﻥ ﻣﺴﺎﻓﺮﺍﻥ ﺍﯾﻦ ﻣﺴﯿﺮ ﮐﻪ ﺑﺨﺶ ﻋﻤﺪﻩ ﺁﻧﺎﻥ ﺭﺍ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﯾﺎﻥ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﺷﺎﻏﻞ ﺑﻪ ﺗﺤﺼﯿﻞ ﺩﺭ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﻫﺎﯼ ﺭﻭﺳﯿﻪ ﺗﺸﮑﯿﻞ ﻣﯽ ﺩﻫﺪ، ﺑﺎ ﻣﺸﮑﻼ‌ﺕ ﻓﺮﺍﻭﺍﻧﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺭﻓﺖ ﻭ ﺁﻣﺪ ﺑﻪ ﮐﺸﻮﺭﻣﺎﻥ ﻣﻮﺍﺟﻪ ﺑﻮﺩﻩ ﻭ ﺑﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﻗﯿﻤﺖ ﻫﺎﯼ ﮐﻤﺮﺷﮑﻦ ˈﺁﺋﺮﻭﻓﻠﻮﺕˈ (ﻫﻮﺍﭘﯿﻤﺎﯾﯽ ﺩﻭﻟﺘﯽ ﺭﻭﺳﯿﻪ) ﻧﺎﮔﺰﯾﺮ ﺷﺪﻩ ﺍﻧﺪ ﺑﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﻣﺴﯿﺮﻫﺎﯼ ﺗﺮﺍﻧﺰﯾﺘﯽ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺗﺮﮐﯿﻪ ﻭ ﯾﺎ ﺟﻤﻬﻮﺭﯼ ﺁﺫﺭﺑﺎﯾﺠﺎﻥ ﺑﻪ ﻣﺎﻡ ﻣﯿﻬﻦ ﻣﺮﺍﺟﻌﻪ ﮐﻨﻨﺪ.

    ﻣﺴﺎﻓﺮﺍﻥ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﻣﺴﯿﺮ ﺗﻬﺮﺍﻥ- ﻣﺴﮑﻮ ﻭ ﺑﺎﻟﻌﮑﺲ ﺑﺮﺍﯼ ﮔﺮﯾﺰ ﺍﺯ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﻫﺎﯼ ﺳﻨﮕﯿﻦ ﺗﻬﯿﻪ ﺑﻠﯿﻂ ﺁﺋﺮﻭﻓﻠﻮﺕ ﮐﻪ ﺍﮐﻨﻮﻥ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ ﯾﮑﻪ ﺗﺎﺯ ﻣﯿﺪﺍﻥ ﻣﯽ ﺑﯿﻨﺪ، ﻣﺠﺒﻮﺭ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ ﻣﺴﯿﺮ ﺳﻪ ﺳﺎﻋﺖ ﻭ 45 ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺍﯼ ﺗﻬﺮﺍﻥ- ﻣﺴﮑﻮ ﻭ ﺑﺎﻟﻌﮑﺲ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻋﺮﺽ 16 ﺳﺎﻋﺖ ﻃﯽ ﮐﻨﻨﺪ.

    ﮔﻔﺘﻪ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﮐﻪ ﺍﺯ ﻫﻤﺎﻥ ﺍﺑﺘﺪﺍﯼ ﺍﺟﺮﺍﯾﯽ ﺷﺪﻥ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﺍﺧﺬ ﺭﻭﺍﺩﯾﺪ ﺑﺮﺍﯼ ﮔﺮﻭﻩ ﻫﺎﯼ ﭘﺮﻭﺍﺯﯼ ﺧﻄﻮﻁ ﻫﻮﺍﯾﯽ ﺧﺎﺭﺟﯽ ﻣﺸﻐﻮﻝ ﺑﻪ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﺩﺭ ﺧﺎﮎ ﺭﻭﺳﯿﻪ، ﺍﻏﻠﺐ ﺁﻧﺎﻥ ﯾﺎ ﺑﺎ ﺍﻣﻀﺎﯼ ﺗﻮﺍﻓﻖ ﻧﺎﻣﻪ ﻣﺘﻘﺎﺑﻞ ﻟﻐﻮ ﻭﯾﺰﺍ ﺑﯿﻦ ﺩﻭﻟﺖ ﺭﻭﺳﯿﻪ ﻭ ﺩﻭﻟﺖ ﻣﺘﺒﻮﻉ ﺧﻮﺩ ﺍﯾﻦ ﻣﺸﮑﻞ ﺭﺍ ﺣﻞ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﻧﺪ ﻭ ﯾﺎ ﺑﺎ ﭘﺬﯾﺮﺵ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﯾﺎﺩ ﺷﺪﻩ ﺑﻪ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﺧﻮﺩ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺯﻣﯿﻨﻪ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺩﺍﺩﻩ ﺍﻧﺪ.

    ﺍﻣﺎ ﻋﺪﻡ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺍﯾﺮ ﺩﺭ ﺭﻓﻊ ﺍﯾﻦ ﻣﺸﮑﻞ ﺩﺭ ﯾﮏ ﺳﺎﻝ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﻣﻮﺟﺐ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﺍﻧﺘﻘﺎﻝ ﻣﺴﺎﻓﺮﺍﻥ ﺍﯾﺮﺍﻥ- ﺭﻭﺳﯿﻪ ﻭﺑﺎﻟﻌﮑﺲ ﺑﻪ ﺍﻧﺤﺼﺎﺭ ﺷﺮﮐﺖ ﻫﻮﺍﭘﯿﻤﺎﯾﯽ ﺩﻭﻟﺘﯽ ﺭﻭﺳﯿﻪ (ﺁﺋﺮﻭﻓﻠﻮﺕ) ﺩﺭ ﺁﯾﺪ ﻭ ﺍﯾﻦ ﺷﺮﮐﺖ ﺑﺎ ﺍﻓﺰﺍﯾﺶ ﻗﯿﻤﺖ ﻫﺎﯼ ﺑﻠﯿﻂ ﯾﮑﺴﺮﻩ ﺧﻮﺩ ﺣﺘﯽ ﺑﻪ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ﯾﮏ ﻫﺰﺍﺭ ﺩﻻ‌ ﺩﺭ ﻣﻘﺎﻃﻊ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﺍﻭﺝ ﻣﺴﺎﻓﺮ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺗﻌﻄﯿﻼ‌ﺕ ﺗﺎﺑﺴﺘﺎﻧﯽ، ﻣﺘﻘﺎﺿﯿﺎﻥ ﺳﻔﺮ ﺩﺍﯾﻤﯽ ﺳﻔﺮ ﺩﺭ ﻣﺴﯿﺮ ﻣﺴﮑﻮ- ﺗﻬﺮﺍﻥ ﻭ ﺑﺎﻟﻌﮑﺲ ﺭﺍ ﺑﺎ ﻣﺸﮑﻼ‌ﺕ ﺍﺳﺎﺳﯽ ﻣﻮﺍﺟﻪ ﮐﻨﺪ.

    ﺍﻫﻤﯿﺖ ﻣﺸﮑﻼ‌ﺕ ﻧﺎﺷﯽ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﻭﺿﻌﯿﺖ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﺁﺷﮑﺎﺭ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﮐﻪ ﺑﺪﺍﻧﯿﻢ ﺑﺪﻧﻪ ﺍﺻﻠﯽ ﻣﺴﺎﻓﺮﺍﻥ ﻣﺴﯿﺮ ﺗﻬﺮﺍﻥ- ﻣﺴﮑﻮ ﻭ ﺑﺎﻟﻌﮑﺲ ﺭﺍ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﯾﺎﻥ، ﮐﺎﺭﮐﻨﺎﻥ ﻧﻬﺎﺩﻫﺎﯼ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﻣﺴﺘﻘﺮ ﺩﺭ ﻣﺴﮑﻮ ﻭ ﯾﺎ ﺗﺠﺎﺭ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﻣﺸﻐﻮﻝ ﺩﺍﺩ ﻭ ﺳﺘﺪ ﺑﺎ ﺍﯾﻦ ﮐﺸﻮﺭ ﺗﺸﮑﯿﻞ ﻣﯽ ﺩﻫﻨﺪ.

    ﮐﺎﺭﺷﻨﺎﺳﺎﻥ ﻣﺴﺎﯾﻞ ﺍﻗﺘﺼﺎﺩﯼ ﻣﯽ ﮔﻮﯾﻨﺪ ﮐﻪ ﮐﻮﺗﺎﻫﯽ ﺩﺭ ﻋﻘﺪ ﻣﻮﺍﻓﻘﺖ ﻧﺎﻣﻪ ﻟﻐﻮ ﻣﺘﻘﺎﺑﻞ ﺍﺧﺬ ﺭﻭﺍﺩﯾﺪ ﺑﺮﺍﯼ ﮔﺮﻭﻩ ﭘﺮﻭﺍﺯﯼ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺍﯾﺮ ﻭ ﯾﺎ ﺍﺧﺬ ﺭﻭﺍﺩﯾﺪ ﺑﺮﺍﯼ ﺁﻧﺎﻥ ﻣﻮﺟﺐ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺗﻼ‌ﺵ ﻫﺎﯼ ﭼﻨﺪ ﺳﺎﻟﻪ ﺷﺮﮐﺖ ﻫﻮﺍﭘﯿﻤﺎﯾﯽ ﺟﻤﻬﻮﺭﯼ ﺍﺳﻼ‌ﻣﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺑﺎﺯﺍﺭﯾﺎﺑﯽ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺣﻮﺯﻩ ﺑﻪ ﺭﺍﺣﺘﯽ ﻭ ﺑﺪﻭﻥ ﺻﺮﻑ ﮐﻮﭼﮏ ﺗﺮﯾﻦ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﺍﯼ ﺑﻪ ﺍﻧﺤﺼﺎﺭ ﺁﺋﺮﻭﻓﻠﻮﺕ، ﺭﻗﯿﺐ ﺭﻭﺳﯽ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺍﯾﺮ ﺩﺭﺁﯾﺪ.

    ﭘﺲ ﺍﺯ ﻣﺘﻮﻗﻒ ﺷﺪﻥ ﭘﺮﻭﺍﺯﻫﺎﯼ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺩﺭ ﺧﻂ ﭘﺮﻭﺍﺯﯼ ﺗﻬﺮﺍﻥ- ﻣﺴﮑﻮ ﻭ ﺑﺎﻟﻌﮑﺲ ﺍﮐﻨﻮﻥ ﺩﻓﺘﺮ ﺍﯾﻦ ﺷﺮﮐﺖ ﺩﺭ ﻗﻠﺐ ﻣﺴﮑﻮ ﺑﺎ ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ ﺳﻬﻤﯿﻪ ﺍﯼ ﻣﻌﺎﺩﻝ 20 ﺻﻨﺪﻟﯽ ﺩﺭ ﻫﺮ ﯾﮏ ﺍﺯ ﭘﺮﻭﺍﺯﻫﺎﯼ ﻫﻔﺘﮕﯽ ﭼﻬﺎﺭﮔﺎﻧﻪ ﺁﺋﺮﻭﻓﻠﻮﺕ ﺩﺭ ﻣﺴﯿﺮ ﯾﺎﺩ ﺷﺪﻩ ﺑﻪ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﺧﻮﺩ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﻣﯽ ﺩﻫﺪ.

    ﺑﺮﻭﺯ ﺍﯾﻦ ﻭﺿﻌﯿﺖ ﻣﻮﺟﺐ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﺩﻓﺘﺮ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺩﺭ ﭘﺎﯾﺘﺨﺖ ﺭﻭﺳﯿﻪ ﮐﻪ ﺧﻮﺩ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺷﺮﮐﺖ ﻫﺎﯼ ﺑﺰﺭﮒ ﻫﻮﺍﭘﯿﻤﺎﯾﯽ ﻣﻨﻄﻘﻪ ﺧﺎﻭﺭﻣﯿﺎﻧﻪ ﻭ ﻧﻤﺎﺩ ﮐﺸﻮﺭﻣﺎﻥ ﺩﺭ ﺣﻮﺯﻩ ﺣﻤﻞ ﻭ ﻧﻘﻞ ﻫﻮﺍﯾﯽ ﻣﺤﺴﻮﺏ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ، ﺑﻪ ﺳﻄﺢ ﻋﺎﻣﻠﯿﺖ ﻓﺮﻭﺵ ﺑﻠﯿﻂ ﻫﺎﯼ ﺷﺮﮐﺖ ﺁﺋﺮﻭﻓﻠﻮﺕ ﺗﻨﺰﻝ ﯾﺎﺑﺪ.

    ﺗﻐﯿﯿﺮ ﻣﻮﺍﺯﺍﻧﻪ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﺑﻪ ﻧﻔﻊ ﺷﺮﮐﺖ ﻫﻮﺍﭘﯿﻤﺎﯼ ﺩﻭﻟﺘﯽ ﺭﻭﺳﯿﻪ ﺑﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﮐﻨﺎﺭ ﺭﻓﺘﻦ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺍﯾﺮ ﺍﺯ ﮔﺮﺩﻭﻧﻪ ﺭﻗﺎﺑﺖ ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﻣﻮﺟﺐ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺷﺮﮐﺖ ﺭﻭﺳﯽ ﺗﻘﺎﺿﺎﯼ ﺍﻓﺰﺍﯾﺶ ﭘﺮﻭﺍﺯﻫﺎﯼ ﺧﻮﺩ ﺩﺭ ﺧﻂ ﻣﺴﮑﻮ- ﺗﻬﺮﺍﻥ ﻭ ﺑﺎﻟﻌﮑﺲ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻫﻔﺖ ﺳﻮﺭﺗﯽ ﭘﺮﻭﺍﺯ ﺩﺭ ﻫﻔﺘﻪ ﺍﺭﺍﯾﻪ ﮐﻨﺪ ﮐﻪ ﺩﺭ ﺻﻮﺭﺕ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺭﻭﻧﺪ ﮐﻨﻮﻧﯽ ﭘﯿﺶ ﺑﯿﻨﯽ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﺍﯾﻦ ﺍﻣﺮ ﺗﺎﺑﺴﺘﺎﻥ ﺳﺎﻝ ﺁﯾﻨﺪﻩ ﺗﺤﻘﻖ ﯾﺎﺑﺪ.

    ﻋﻠﯿﺮﺿﺎ ﺳﺎﻋﯽ ﺑﻬﺮﻭﺯﯼ ﻣﺪﯾﺮ ﺩﻓﺘﺮ ﻫﻮﺍﭘﯿﻤﺎﯾﯽ ﺟﻤﻬﻮﺭﯼ ﺍﺳﻼ‌ﻣﯽ (ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺍﯾﺮ) ﺩﺭ ﻣﺴﮑﻮ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺧﺼﻮﺹ ﺑﻪ ﺧﺒﺮﻧﮕﺎﺭ ﺍﯾﺮﻧﺎ ﮔﻔﺖ: ﭘﺮﻭﺍﺯﻫﺎﯼ ﻣﺎ ﺩﺭ ﻣﺴﯿﺮ ﺗﻬﺮﺍﻥ- ﻣﺴﮑﻮ ﻭ ﺑﺎﻟﻌﮑﺲ ﺑﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﺍﻟﺰﺍﻡ ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ ﺭﻭﺍﺩﯾﺪ ﺑﺮﺍﯼ ﮔﺮﻭﻩ ﭘﺮﻭﺍﺯ ﻟﻐﻮ ﺷﺪ ﮐﻪ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺁﻥ ﺑﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﻋﻤﻠﯿﺎﺗﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺎ ﻣﻘﺪﻭﺭ ﻧﺒﻮﺩ.

    ﻭﯼ ﺑﺎ ﺑﯿﺎﻥ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺻﺪﻭﺭ ﺭﻭﺍﺩﯾﺪ ﺑﺮﺍﯼ ﮔﺮﻭﻩ ﻫﺎﯼ ﭘﺮﻭﺍﺯﯼ ﺩﺭ ﺩﻧﯿﺎ ﺍﻣﺮﯼ ﻏﯿﺮﻣﺘﺪﺍﻭﻝ ﺍﺳﺖ، ﺍﻇﻬﺎﺭ ﺩﺍﺷﺖ: ﻣﺎ ﭘﺲ ﺍﺯ ﺍﺟﺮﺍﯾﯽ ﺷﺪﻥ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﻣﺮﺑﻮﻁ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﻣﺴﺎﻟﻪ ﻧﯿﺰ ﭼﻬﺎﺭ ﺳﻮﺭﺗﯽ ﭘﺮﻭﺍﺯ ﺑﻪ ﻣﺴﮑﻮ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﺍﺩﯾﻢ، ﺍﻣﺎ ﺟﺮﯾﻤﻪ ﺷﺪﯾﻢ ﻭ ﻧﺘﻮﺍﻧﺴﺘﯿﻢ ﺩﯾﮕﺮ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺑﺪﻫﯿﻢ.

    ﻭﯼ ﺑﺎ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﺑﻪ ﺑﻪ ﻗﻄﻊ ﭘﺮﻭﺍﺯﻫﺎﯼ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺍﯾﺮ ﺩﺭ ﻣﺴﯿﺮ ﺗﻬﺮﺍﻥ ﺑﻪ ﻣﺴﮑﻮ ﻭ ﺑﺎﻟﻌﮑﺲ ﺍﺯ ﺍﺑﺘﺪﺍﯼ ﮊﺍﻧﻮﯾﻪ 2013 ﻣﯿﻼ‌ﺩﯼ ﺍﺿﺎﻓﻪ ﮐﺮﺩ: ﺑﺎﯾﺪ ﺍﯾﻦ ﻭﺍﻗﻌﯿﺖ ﺭﺍ ﻗﺒﻮﻝ ﮐﺮﺩ ﮐﻪ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺷﺮﺍﯾﻂ ﻭﯾﮋﻩ ﺍﯼ ﺩﺍﺭﺩ ﻭ ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺍﺣﺘﻤﺎﻝ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﻧﻔﺮﺍﺕ ﮔﺮﻭﻩ ﻫﺎﯼ ﭘﺮﻭﺍﺯﯼ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺍﯾﺮ، ﺩﺭﯾﺎﻓﺖ ﺭﻭﺍﺩﯾﺪ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﺮ ﮔﺮﻭﻩ ﭘﺮﻭﺍﺯﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺎ ﻣﯿﺴﺮ ﻧﯿﺴﺖ.

    ﺳﺎﻋﯽ ﺑﻬﺮﻭﺯﯼ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺩﺍﺩ: ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺳﻔﯿﺮ ﮐﺸﻮﺭﻣﺎﻥ ﺩﺭ ﺭﻭﺳﯿﻪ ﺗﻮﺟﻪ ﻭﯾﮋﻩ ﺍﯼ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﻣﺴﺎﻟﻪ ﺩﺍﺭﺩ ﻭ ﭘﯿﮕﯿﺮ ﺭﺍﻩ ﺍﻧﺪﺍﺯﯼ ﻣﺠﺪﺩ ﺧﻂ ﭘﺮﻭﺍﺯﯼ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺍﯾﺮﻥ ﺩﺭ ﻣﺴﯿﺮ ﺗﻬﺮﺍﻥ- ﻣﺴﮑﻮ ﺑﺎﻟﻌﮑﺲ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ، ﺍﻣﯿﺪﻭﺍﺭﯾﻢ ﻣﺬﺍﮐﺮﺍﺕ ﺩﯾﭙﻠﻤﺎﺗﯿﮏ ﻭ ﺣﻘﻮﻗﯽ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺯﻣﯿﻨﻪ ﺑﻪ ﻧﺘﯿﺠﻪ ﺑﺮﺳﺪ.

    ﻭﯼ ﺑﺎ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﺑﻪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺍﺯ ﺳﺮ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪﻥ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﭘﺮﻭﺍﺯﻫﺎﯼ ﻫﻮﺍﭘﯿﻤﺎﯼ ﺟﻤﻬﻮﯼ ﺍﺳﻼ‌ﻣﯽ ﺑﻪ ﻣﺴﮑﻮ ﺩﺭ ﮐﻨﺎﺭ ﺍﺧﺬ ﺭﻭﺍﺩﯾﺪ ﻣﺴﺘﻠﺰﻡ ﻓﺮﺍﻫﻢ ﺷﺪﻥ ﺷﺮﺍﯾﻄﯽ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﺳﻮﺩﺩﻫﯽ، ﺗﺎﻣﯿﻦ ﻣﺴﺎﻓﺮ ﻭ ﺑﺎﺯﺍﺭﯾﺎﺑﯽ ﻣﺠﺪﺩ ﺍﺳﺖ، ﺗﺸﺮﯾﺢ ﮐﺮﺩ: ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺗ
    ?????? ???? Farhan : February 10th, 2014 ?? ???? 17:29:06
    #1 ارسال شده در تاريخ February 10th, 2014 در ساعت 14:58:20

  2. The Following 6 Users Say Thank You to سید عماد رضوی For This Useful Post:

    AIR BUS (February 11th, 2014), Alireza Sayah (February 14th, 2014), امیررضا (February 10th, 2014), Farhan (February 10th, 2014), mamad pilot123 (February 15th, 2014), pakradm (February 17th, 2014)

  3. IRAN1390 ?????? ??
    IRAN1390
    هوانورد نیمه فعال-سروان
    February 2012
    خوزستان - دزفول
    360
    تعداد تشکر : 90
    Thanked 478 Times in 206 Posts

    ??? ??? پاسخ: تصمیم هما به نفع آئروفلوت

    سلام .
    از خوندن جمله ی (( بیش از یک هزار دلار برای هر بلیط )) مغزم سوت کشید ...
    .
    پرواز تهران - مسکو توسط ایران ایر با مبلغ کمی بیشتر از 700 هزار تومان انجام می شد که تفاوت بسیار زیادی را با قیمت بلیط آیروفلوت در این مسیر دارد .
    .
    راستی ! هواپیمایی ماهان هم چند هفته در مسیر تهران - مسکو و سنت پترزبورگ ، پرواز انجام داد . چی شد ؟ ظاهرا دیگه انجام نمی ده !!!!!!!
    #2 ارسال شده در تاريخ February 14th, 2014 در ساعت 01:00:29

  4. The Following User Says Thank You to IRAN1390 For This Useful Post:

    mamad pilot123 (February 15th, 2014)

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0