برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 1 ?? 1
dqw
  1. baran92 ?????? ??
    baran92
    هوانورد عادی-استوار دوم
    February 2014
    MHD
    109
    تعداد تشکر : 669
    Thanked 622 Times in 109 Posts

    new_2 واردات قطعات هواپیما با 5 برابر قیمت واقعی

    معاون شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: هزینه یک ساعت پرواز در ایرلاین‌های خارجی به مراتب بسیار کمتر از کشور ماست و قطعات هواپیما نیز چهار تا پنج برابر قیمت واقعی وارد می‌شوند. محمدرضا خوش‌نویسان در گفت‌وگو با خبرنگار راه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: بزرگترین چالش شرکت‌های هواپیمایی، واردات هواپیما و قطعات آن‌ است. از سوی دیگر در صنعت هوایی از تکنولوژی روز محروم هستیم.
    قدرت رقابت ایرلاین های ایرانی کمتر از ایرلاین‌های خارجی است
    وی با تاکید بر اینکه صنعت هوایی بیش از سایر صنایع از موضوع تحریم تاثیر پذیرفته است، گفت: با توجه به این‌که در این صنعت از تکنولوژی و فن‌آوری‌های روز محروم هستیم قدرت رقابتمان از شرکت‌های هواپیمایی خارجی کمتر است.

    واردات قطعات و فرسودگی ناوگان، چالش ایرلاین‌های ایرانی

    خوش‌نویسان با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین چالش‌ شرکت‌های هواپیمایی وادرات قطعات و فرسودگی ناوگان است، افزود: با توجه به عمر بالای ناوگان هوایی، مصرف سوخت آن‌ها دو تا سه برابر افزایش می‌یابد و این درحالی است که مصرف سوخت در هواپیماهای جدید به مراتب بسیار کمتر است.
    هواپیماهای نو برای ایرلاین‌ها صرفه اقتصادی دارد
    معاون شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه از بدو انقلاب، صنعت هوایی ایران تحریم بوده و ورود تکنولوژی به این صنعت تحت تأثیر قرار گرفته است، اظهار کرد: تحریم‌ها نوسازی ناوگان هوایی مسافری را تحت تأثیر قرار داد و این در حالی است که هواپیماهای نو برای ایرلاین‌ها صرفه اقتصادی دارند.
    وی تاکید کرد: تصمیم بسیاری از ایرلاین‌ها مبنی بر پایین نگاه داشتن سن ناوگان تصمیمی اقتصادی برای کاهش هزینه‌هاست.
    معاون هما گفت: شرکت‌های هواپیمایی برای تعمیر موتور هواپیما نیز مشکل دارند و این کار چند برابر ایرلاین‌های دنیا برای آن‌ها هزینه در بر دارد.
    در آسمان خوبي ها پرواز كن, پرواز كن تا اوج و حتي بالاتر از آن براي آسمان سقفي متصور نيست....


    #1 ارسال شده در تاريخ May 11th, 2014 در ساعت 13:50:14

  2. The Following 6 Users Say Thank You to baran92 For This Useful Post:

    امیررضا (May 11th, 2014), farzad.r (May 11th, 2014), IRIAF F-14A (May 12th, 2014), kabiri (May 13th, 2014), Mohammadme (May 11th, 2014), Mohdorann (May 11th, 2014)

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0