برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 1 ?? 1
dqw
  1. baran92 ?????? ??
    baran92
    هوانورد عادی-استوار دوم
    February 2014
    MHD
    109
    تعداد تشکر : 669
    Thanked 622 Times in 109 Posts

    new_1 افزایش 30 تا 35 درصدی قیمت بلیت هواپیما

    پانا: دبیرانجمن شرکت های هوایی با بیان اینکه با آزادسازی قیمت گذاری بلیت هواپیما به طور طبیعی برای یک بازه زمانی ممکن است که تقاضای پروازهای هوایی کاهش یابد ،تصریح کرد: به نظر می رسد که حداقل به اندازه نرخ تورم در محدوده 30 تا 35 درصد قیمت بلیت هواپیماها افزایش داشته باشد .

    حمید غوابش در پاسخ به این پرسش که چه سازو کار اجرایی تضمین کننده رقابت و افزایش کیفیت میان شرکت های هوایی پس از آزادسازی قیمت بلیت هواپیما خواهد بود ، اظهار کرد: ازاد شدن صنعت برای ایجاد رقابت ضمانت اجرایی افزایش کیفیت در خدمات هوایی است و رقابت از قیمتگذاری و کیفیت خدمات صورت می گیرد و پارامترهایی که در این میان برای مشتری از اهمیت ویژه برخوردار است مقصد پرواز،فرکانس ،قیمت و خدماتی است که در طول پرواز ارایه می شود .

    دبیرانجمن شرکت های هوایی تصریح کرد: شرکت ها می توانند با ارایه طیف گسترده ای از این عوامل قیمت های متفاوتی به مشتریان ارایه دهند و به این گونه است که رقابت شکل می گیرد .

    وی درباه زمان اجرایی شدن آزادسازی قیمت گذاری بلیت هواپیما نیز اظهار کرد: سازمان هواپیمایی کشور اخیرا این بخشنامه را ابلاغ کرده و معاونت سازمان هواپیمایی نیز در خبری اعلام کرده است که افزایش قیمت بلیت هواپیما از 15 خرداد ماه اجرایی خواهد بود .

    قیمت گذاری براساس مدل کسب و کار شرکت ها خواهد بود

    غوابش عنوان کرد: شرکت های هوایی باید با مدل کسب و کار خود اقدام به قیمت گذاری کنند و این فرصت به مسافر داده شود که با توجه به عوامل پرواز خواست خود را انتخاب کند و این مصرف کننده است که با اطلاعاتی که از آژانس های پرواز اخذ می کند می تواند شرکت ارایه کننده خدمات را انتخاب کند .

    دبیرانجمن شرکت های هوایی خاطرنشان کرد: ممکن است یک ایرلاین در یک ساعت پرواز دو نرخ متفاوت را ارایه دهد و به طور قطع پیاده سازی این روش نیازمند برنامه ریزی است و نباید عجولانه با آن برخورد کرد .

    وی ادامه داد: یکی از مشکلاتی که ممکن است در این مسیر وجود داشته باشد اطلاع رسانی و توجیه مسافران در انتخاب درست اما به هر حال اجرای آن ضروری است و یکی از الزامات توسعه صنعت هوایی حذف مقررات دست و پاگیر و آزادسازی قیمت بلیت است .

    غوابش تصریح کرد: شرکت های هوایی از این تصمیم استقبال کرده اند اما چون از یک بازارپر رقابت عبور می کنند باید انرژی بیشتری به خرج دهند .

    کسب اختیارات بیشتر شرکت های هوایی در شرایط تحریم

    وی در پاسخ به این پرسش که درشرایط عدم رفع موانع تحریم در صنعت هوایی این اقدام تصمیمی مناسب ارزیابی می شود یا خیر ، اظهار کرد: آزادسازی قیمت ها در شرایط کنونی در حل مشکلات تحریم بسیار موثر است و امکاناتی را به شرکت های هوایی می دهد که با اختیارات بیشتر مشکلات ناشی از تحریم را حل کنند.

    دبیرانجمن شرکت های هوایی عنوان کرد: به طور قطع قیمت گذاری کالا و نوع انتخاب آن مدل های کسب و کار جدید فراهم می کند و تحریم نیز مقوله ای است که سالهاست دست اندرکاران صنعت با آن آشنا هستند .

    غوابش تاکید کرد: به هر حال صنعت حمل و نقل هوایی به دلیل آنکه با افزایش هزینه تولید در دوسال اخیر مواجه شده و در همین دو سال افزایش قیمت نداشته است در صورت آزادسازی یا عدم آزادسازی با افزایش قیمت بلیت مواجه بود اما تصمیم به آزادسازی قیمت ها نباید این تصور غلط را ایجاد کند که افزایش قیمت بلیت ناشی از آزادسازی است .

    وی در پاسخ به این پرسش که آیا پیش بینی از میزان افزایش قیمت دارید ، اضافه کرد: بخشی از مسافران هوایی به نرخ حساس هستند و بستگی به این دارد که تا چه میزان ساعت پرواز برای آنها مهم باشد و طبیعی است که برای یک فرد تاجر یا استاد دانشگاه یا پزشکی که صرفه جویی در زمان مهم است مقرون به صرفه است که زمان مناسب پرواز را انتخاب کند .

    دبیرانجمن شرکت های هوایی تصریح کرد: به طور طبیعی برای یک بازه زمانی ممکن است که تقاضای پروازهای هوایی کاهش یابد اما به نظر می رسد که حداقل به اندازه نرخ تورم در محدوده 30 تا 35 درصد قیمت بلیت هواپیماها افزایش داشته باشد .



    __قائم مقام وزیر راه در امور هوانوردی و هواشناسی گفت: در تمام دنیا 10 تا 20 مدل برای قیمت بلیت هواپیما در یک تایپ هواپیما وجود دارد و مسافر بر اساس نوع خدمات قدرت انتخاب بلیت و کیفیت خدمات خود را دارا است.

    وی گفت: همچنین بر اساس زمان تهیه بلیت هواپیما و ساعات پروازی در طول 24 ساعت، نرخ‌های متفاوتی از بلیت وجود دارد و هر مسافر قدرت انتخاب نوع بلیت خود را دارا است.

    نوریان توضیح داد: به عنوان مثال یک بازرگان می‌تواند ساعاتی از پرواز را برای کار تجاری خود انتخاب می‌کند یا ساعاتی که یک خانواده برای سفر با هواپیما انتخاب می‌کند، متفاوت خواهد بود.

    قائم مقام وزیر راه در امور هوانوردی و هواشناسی بیان کرد: در حال حاضر غیر سه شرکت هواپیمایی ایران‌ایر، ماهان و آسمان، بقیه شرکت‌های هواپیمایی تقریباً به صورت چارتری عمل می‌کنند و دارای پروازهای مشخصی نیستند، بدین ترتیب که آژانس‌های فروش بلیت به تبعیت از بازار، قیمت را تعیین می‌کنند.

    وی با بیان اینکه این پروازهای چارتری به دلیل مشکلات اقتصادی ایرلاین‌ها وجود دارد، گفت: اغلب شرکت های هواپیمایی دارای بدهی هستند و به دلیل نداشتن توجیه مالی مطلوب پرواز چارتری را انتخاب می‌کنند.

    وی یادآور شد: در فرآیند متنوع‌سازی و آزادسازی نرخ بلیت هواپیما، چنین مشکلاتی کاهش می‌یابد.


    نوریان با تأکید بر اینکه در متنوع‌ساز نرخ بلیت هواپیما به دنبال نظام‌مند کردن این سیستم هستیم، توضیح داد: البته مسافران بدانند قیمت خدمات در سیستم حمل و نقل هوایی قطعا بالاتر از قیمت خدمات در دیگر سیستم‌ها است به عنوان مثال غذایی که در هواپیما تهیه می‌شود به دلیل داشتن استانداردهای بالا نرخ بالاتری نسبت به غذای رستوران خواهد داشت که مسافر قدرت انتخاب منوی غذایی در متنوع‌سازی دارد.

    قائم مقام وزیر راه در امور هوانوردی و هواشناسی گفت : به عنوان مثال اگر مسافری مایل نباشد که در طول پرواز از منوی غذایی استفاده کند، مبلغی از قیمت بلیت وی کسر می‌شود.


    انتهاي پيام/
    در آسمان خوبي ها پرواز كن, پرواز كن تا اوج و حتي بالاتر از آن براي آسمان سقفي متصور نيست....


    #1 ارسال شده در تاريخ May 29th, 2014 در ساعت 21:25:04

  2. The Following 2 Users Say Thank You to baran92 For This Useful Post:

    farzad.r (May 29th, 2014), Mohammadme (May 30th, 2014)

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0