برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ????? ??? ??????? ??: نظر شما؟ رابطه ي شما با مدل؟

??? ???????
5. ??? ??? ?????? ?? ??? ??????? ??? ????.
  • كاربر پرنده هاي راديو كنترلي هستم

    1 20.00%
  • صرفا علاقه مندم

    3 60.00%
  • علاقه مندم و با وجود شرايط ، دنبالش نرفته ام

    2 40.00%
  • زمان لازم را ندارم

    1 20.00%
  • هزينه بر است و از عهده ي هزينه ي آن بر نمي آيم

    3 60.00%
  • فعاليت بي ارزشي است

    0 0%
  • در مقابل هزينه ي پرداختي ، مناسب نيست

    0 0%
??????? ?? ?????? ???????
????? ?????: ?? 1 ?? 2 ?? 2
dqw
  1. IRIAF F-14A ?????? ??
    IRIAF F-14A
    هوانورد فعال-سرهنگ
    January 2012
    Tehran
    1,352
    تعداد تشکر : 6,626
    Thanked 7,147 Times in 1,373 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    ??? ??? دنياي مدل ، چالش ها ، مشكلات و ايده آل ها // شما چه فكر مي كنيد؟!

    بسم الله

    سلام دوستان عزيز
    پيشاپيش از حوصله اي كه به خرج داده ايد و زماني كه در اين تاپيك سپري مي كنيد متشكرم .

    بعد از آشنايي اوليه با هواپيماهاي مدل و شناخت آن و اصول حاكم ، شخص علاقه مند وارد مرحله ي جديد و مبهمي مي شود .
    هدف من از ايجاد اين تاپيك ، شناسايي اين نقطه نظرات و تلاش براي يافتن راهكار هاي مناسب است .

    لذت پرواز بر هيچ كسي پوشيده نيست ، حال قصد داريم پرواز را با نگاهي ديگر و با زاويه ي نگرشي متفاوت بررسي كنيم ؛ چه مشكلي در اين مسير پيش روي مدلر تازه كار و حتي كاركشته وجود دارد ؟! مشكل آموزش؟ تأمين قطعات؟ كمبود طرح؟ كمبود زمين پرواز؟ هزينه هاي بالا؟ زمان بري؟! يا . . .


    اصلا آيا حاضريد در اين حوزه سرمايه گذاري كنيد؟ چقدر؟ با توجه به ميزان درآمدتان .

    خوشحال ميشم با نقطه نظرات تك تك كاربران آشنا بشم ، مشكلات و احيانا راه كارها . . .


    يا علي . . .
    ?????? ???? IRIAF F-14A : September 4th, 2014 ?? ???? 00:23:41




    اِلـهي و رَبـّـي مَن لي غَيـرُك




    Aeronautics was neither an industry nor a science
    It was a miracle

    Igor Sikorsky




    #1 ارسال شده در تاريخ September 4th, 2014 در ساعت 00:18:10

  2. The Following 3 Users Say Thank You to IRIAF F-14A For This Useful Post:

    امیررضا (September 5th, 2014), Ferdowsi (September 4th, 2014), عابدین (September 5th, 2014)

  3. عابدین ?????? ??
    عابدین
    هوانورد نیمه فعال-ستوان یکم
    June 2012
    فضولی مگه؟
    329
    تعداد تشکر : 211
    Thanked 649 Times in 260 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    ??? ??? پاسخ: دنياي مدل ، چالش ها ، مشكلات و ايده آل ها // شما چه فكر مي كنيد؟!

    باسلام.
    دوست عزیز موضوع خوبی ایجاد کردید.
    کلا موضوع هواپیماهای مدل در جهان یک مقوله مربوط به ورزش های هوایی میباشد.
    برای یادگیری در کشورمان با روبه رو شدن به این موضوعات ابتدا افراد گیج و مبهم میشوند.و دلیل ان هم به بی مدیریتی و بی تدبیری مسولان بر میگردد.که خوب و جامع اطلاع رسانی نمیکنند.تا افراد علاقه مند کشف بشوند و در انتها به یک صنعت ختم شود.
    متاسفانه این جمله اخر بنده در کشورمان خلاصه میشود در مباحث دیگر مثل هزینه های گزاف در جیب فوتبالیست ها و امثالهم.
    با یک مطالعه کوچک در مورد صنعت هوانوردی بخش هواپیماهای مدل به راحتی میتوان پی برد که صنعت و تجارت هواپیماهای مدل در جهان چقدر مفید و کار امد هست.شاید دوستان به خاطر داشته باشند اکثر مسولان تا با شنیدن این جملات (صنعت هوانوردی و....) ف میگویند عزیزان جان این صنعت وارداتی هست و برای ما مشکل.تو را به خدا این خنده اور نیست؟

    برای یادگیری هر علمی ابتدا باید پایه ان را خوب گزاشت.پله اول اموزش هست.به صورت تیوری و عملی.مخصوصا در هواپیماهای مدل.سال ها قبل (1375-1390) به خوبی به یاد دارم که هواپیماهای مدل در ایران بسیار محدود بود و اشخاص به خصوصی از این ورزش هوایی (ان هم به صورت تفریحی) اسستفاده میکردند.البته الان هم برای تفریح بیشتر اشخاص استفاده میکنند.ان سالها مخصوصا دهه 70 و 80 وسایل مدل جزو دست نیافتنی ها بود.و بسیار محدود. و گران قیمت.
    امروزه هم در ایران این وسایل مدل همچنان گران هستند.که البته نسبت به قدیم دست یافته تر شدند با تنوع بهتر.فروشگاه های اینترنتی هم زیاد شدند که این کار را هم برای اموزش مقدماتی بهتر میکند.
    دهه های 70-80 اصلا فروشگاه های اینترنتی نبود که به راحتی امروز بتوان وسیله ای رو پیدا کرد.بنده به یاد دارم که برای دیدن و اموزش 3 ساعته به تهران مراجعه کردم و با دیدن حضوری یکی از استادان هواپیماهای مدل ایران اشنا شدم.
    اون موقع ها کتاب های اموزشی خوب و با کیفیت مطلوب وجود نداشت.اما امروزه همه چیز هست .با این تفاوت که قیمتها بسیار بالا هستند.بگزریم............. .
    پس ابتدا برنامه اموزشی را در دستور کار خود قرار دهید.ابتدا تیوری و در کنارش عملی.کلا این دو مقوله در هواپیماهای مدل جزو اصلی ترین کار ها حساب میشود.
    هواپیماهای مدل بی ارزش نیستند.اتفاقا اصل طراحی و پرواز هواپیماهای سرنشین دار به هواپیماهای مدل وابسته است.
    در مورد سرمایه گزاری در رابطه با هواپیماهای مدل در ایران این کار بسیار ریسک پذیر هست چرا که اکثر کشورهای اسیای شرقی -چین -کشورهای پیشرفته اروپایی -امریکایی این صنعت را به طور کامل در دست دارند.باید با دقت در مورد این موضوع بحث کرد.
    مبحث دیگر بحث فرهنگ سازی هست که باید قبل از تمام مواردی که بحث شد در مورد ان پرداخت.اگر تمام موارد ها رو هم رعایت کنیم و فرهنگ نباشد ، کا ر بی ارزش میشود.
    الان در ایران این فرهنگ زیاد جا نیافتاده .نه به خاطر اموزش بلکه به خاطر هزینه های هواپیمای مدل.
    مقوله هزینه ها همش بر میگرده به فروشنده گانی که امر واردات را انجام میدن و پول های غیر متعارف به جیب میزنند.الله اعلم............ .
    به عنوان مثال شما وقتی که یک موتور سوختی رو از خارج سفارش میدید با قیمت 80 دلار تا برسه به دستتون میشه نزدیک 500 هزار تومان بلکه بیشتر.
    البته فروشندگان کشورهای دوست و برادر چین و کره وقتی بدونند که شما میخوایید از هر جنسی 100 -200 از شون خرید کنید ، تخفیف هایی بهتون میدن که برای همیشه مشتریشون بشید.و وقتی که جنس به ایران رسید فروشنده محترم ایرانی قیمتهایی بهمون میده که مجبوریم بخریم و چیزی نگیم.(از ماست که بر ماست).
    کلا این فرهنگها به هم مرتبط هستند و تا زمانی که نخواییم چیزی درست نمیشود.
    موفق باشید.
    #2 ارسال شده در تاريخ September 5th, 2014 در ساعت 11:27:21

  4. The Following 2 Users Say Thank You to عابدین For This Useful Post:

    امیررضا (September 16th, 2014), IRIAF F-14A (September 7th, 2014)

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0