برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 1 ?? 1
dqw
  1. Farhan ?????? ??
    Farhan

    مدیر موقت بخش اخبار
    May 2011
    تهران
    1,694
    تعداد تشکر : 4,615
    Thanked 9,798 Times in 1,667 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 1

    new_1 9 ساعت تاخیر پرواز شرکت آسمان

    مسافران پرواز شماره 511 شرکت هواپیمایی آسمان پس از 9 ساعت تاخیر، عصر روز شنبه وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی شدند.

    تعدادی از مسافران این پرواز پس از ورود به این فرودگاه از سرگردانی خود در فرودگاه استانبول گلایه و از اینکه هیچ مسئولی از شرکت هواپیمایی آسمان در فرودگاه بین المللی آتاتورک توضیحات لازم را در خصوص دلایل تاخیر این پرواز به آنها ارایه نکرده است، انتقاد کردند.


    یکی از مسافران این پرواز گفت: پرواز 511 شرکت آسمان قرار بود ساعت 1 و 50 دقیقه بامداد روز شنبه از استانبول پرواز کند اما سرانجام پس از 9 ساعت تاخیر ساعت 11 صبح امروز استانبول را به مقصد تهران ترک کرد.


    هما اقبالی افزود: این بی توجهی مسئولان شرکت هواپیمایی آسمان سبب سرگردانی مسافران این پرواز در یک کشور بیگانه شد.


    به گفته وی، نبود فرد مسئول برای پاسخگویی و تغییر مداوم میز پذیرش مسافران در فرودگاه استانبول، سبب سرگردانی بیش از پیش مسافران این پرواز شد.


    یکی دیگر از مسافران این پرواز تصریح کرد: با وجودی که این پرواز بیش از 146 مسافر داشت، اما هیچیک از مسئولان این شرکت نه تنها در استانبول بلکه در تهران هیچ توضیحی در خصوص تاخیر بیش از 9 ساعت آن به مسافران ارایه نکردند.


    حمید حقیقی افزود: صورتجلسه ای به همین منظور تنظیم شده تا با ارایه آن به مسئولان سازمان هواپیمایی کشوری نسبت به این مساله رسیدگی شود تا ضمن عذرخواهی مسئولان این شرکت از مسافران، غرامت سرگردانی مسافران نیز به آنها پرداخت شود.


    در تماس خبرنگار ایرنا با مسئولان شرکت هواپیمایی آسمان، معاون بازرگانی این شرکت در خصوص دلایل تاخیر این پرواز، گفت: این پرواز که قرار بود ساعت 1.50بامداد روز جاری مسافران را از استانبول به تهران منتقل کند بعلت تشخیص خلبان مبنی بر بروز اشکال فنی در هواپیما و ضرورت تامین ایمنی پرواز، این پرواز لغو و مقرر شد شرکت آسمان بلافاصله یک فروند هوایپما برای انتقال مسافران از استانبول از ایران به ترکیه اعزام کند.


    صمد امین زاده افزود: از آنجا که برای عزیمت این هواپیما نیاز به دریافت مجوزهای قانونی از طرف سازمان هواپیمایی کشوری ایران و ترکیه بود و چون این روند تا صبح روز شنبه به طول انجامید، در نهایت این پرواز ساعت 10.30 صبح امروز استانبول را به مقصد تهران ترک کرد.


    وی ضمن عذرخواهی از مسافران این پرواز، اظهار داشت: بدون شک رعایت حق و حقوق مسافران از وظایف اصلی شرکت های هواپیمایی است اما به منظور تامین ایمنی پروازها، در چنین مواقعی شرکت ها ملزم به رعایت مقررات و انجام اقداماتی هستند تا به مسافران پروازها هیچ لطمه ای وارد نشود.

    ایرنا
    #1 ارسال شده در تاريخ December 27th, 2014 در ساعت 21:50:16

  2. The Following 4 Users Say Thank You to Farhan For This Useful Post:

    Ali Pilot (December 27th, 2014), B727 (December 28th, 2014), Dream Bird (December 27th, 2014), pakradm (January 19th, 2015)

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0