برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

???? 1 ?? 2 12 ??????????
????? ?????: ?? 1 ?? 10 ?? 17
dqw
  1. kingofeyes ?????? ??
    kingofeyes
    هوانورد عادی - گروهبان سوم
    October 2012
    تهران
    38
    تعداد تشکر : 53
    Thanked 36 Times in 19 Posts

    ??? ??? سوال از خلبانان جوان!

    سلام دوستان
    شما برای شروع چ آموزشگاهی رو پیشنهاد میکنید؟
    آرتاکیش.پارسیس.معراج...؟
    ?????? ???? kingofeyes : April 27th, 2015 ?? ???? 17:49:09
    #1 ارسال شده در تاريخ April 27th, 2015 در ساعت 13:55:02

  2. The Following 2 Users Say Thank You to kingofeyes For This Useful Post:

    IEGB (April 28th, 2015), IRIAF F-14A (May 2nd, 2015)

  3. jasonbourne ?????? ??
    jasonbourne

    هوانورد عادی - گروهبان یکم
    March 2014
    تهران
    59
    تعداد تشکر : 169
    Thanked 39 Times in 21 Posts

    ??? ??? پاسخ: سوال از خلبانان جوان!

    آرتا و پارسیس فرقی ندارن معراج رو فراموش کن
    #2 ارسال شده در تاريخ April 29th, 2015 در ساعت 16:33:18

  4. The Following User Says Thank You to jasonbourne For This Useful Post:

    kingofeyes (May 2nd, 2015)

  5. kingofeyes ?????? ??
    kingofeyes
    هوانورد عادی - گروهبان سوم
    October 2012
    تهران
    38
    تعداد تشکر : 53
    Thanked 36 Times in 19 Posts

    ??? ??? پاسخ: سوال از خلبانان جوان!

    چرا؟ فضای معراج که خیلی نسبت به آرتا مطلوب تره. استاداش هم به نظر قوی میان از لحاظ علمی.
    ?????? ???? kingofeyes : April 29th, 2015 ?? ???? 17:13:48
    #3 ارسال شده در تاريخ April 29th, 2015 در ساعت 17:04:35

  6. A1996 ?????? ??
    A1996
    هوانورد نیمه فعال-استوار یکم
    October 2013
    tehran
    158
    تعداد تشکر : 232
    Thanked 327 Times in 122 Posts

    ??? ??? پاسخ: سوال از خلبانان جوان!

    ??? ??? ????? ???? ???? kingofeyes ????? ??? ??
    چرا؟ فضای معراج که خیلی نسبت به آرتا مطلوب تره. استاداش هم به نظر قوی میان از لحاظ علمی.
    اگه من باشم میگم برو بوتیا درسته پولش زیاد تره ولی اونقدر که فکر کنی هم نیست با یه حساب سر انگشتی اگه تمام cpl ppl رو با تکنام بپری کلا میشه حداکثر 90 میلیون که اصلا به این رقم نمیرسه حالا مزایا
    (توجه تمام عرایض بنده همون هایی هست که معاونت آموزش در جلسه توجیحی به ما گفتن)

    1.ساعت پرواز ppl تو بوتیا 45 ساعته و درمورد cpl بجای 100، 105 ساعته
    2.به نظر شما چرا ماهان اکثرا از بوتیا میگیره درصورتی که موقع تاسیس بوتیا اصلا هیچ ربطی به ماهان نداشت وبعدا زیر نظر ماهان شد ؟ (این نکته هم حائز اهمیته که زیر نظر یه ایرلاین بودن یعنی خیلی )
    3.یکی از جاهایی که پایان دوره تئوری از شما مصاحبه به عمل میاد که بفهمن حفظی بلدی یا فهمیدی
    4.تنها مرکزی که پرواز هاش توی پیام از ساعت 6 شروع میشه بقیه همه 8 هست
    ولی این چه مزیتیه
    بدین صورت که شما برای اولین سولو باید همه شرایط عالی باشه وبین ساعات 6 تا 8 هوا stable یا همون پایدار هست بخاطر همین به قول خودشون هیچ بهانه ای برای هنرجو باقی نمی مونه
    5. و یکی از مهمترین عوامل اینه که میتونی تو آزمون استخدامی ماهان شرکت کنی
    اینو توجه کن ماهان تا 8 ماه پیش یکی از مضخرف ترین حقوق هارو داشت که همه داشتن میرفتن یه دفعه حقوق رو چنان بالا برد که الآن جز بیشترین هاست (این از حقوق)
    تجربه تایپ های مختلفی که در ماهان تجربه میکنی هیچ جایدیگه امکان پذیر نیست
    ولی یه نکته 4 گروه میتونن در آزمون ماهان شرکت کنن

    1.بوتیایی ها
    2.فرزندان شاهد
    3.کارکنان ماهان
    4.کسانی که پدرانشان بیش از 8 سال برای ماهان کار کرده باشن

    موید باشید
    در خدمتم
    یا حق
    #4 ارسال شده در تاريخ May 1st, 2015 در ساعت 12:24:08

  7. The Following 5 Users Say Thank You to A1996 For This Useful Post:

    Ali Pilot (May 1st, 2015), Esmaiel_F4 (May 1st, 2015), IRIAF F-14A (May 2nd, 2015), kingofeyes (May 2nd, 2015), smahan (May 1st, 2015)

  8. رضا انصاری ?????? ??
    رضا انصاری

    هوانورد عادی - گروهبان یکم
    August 2012
    AWZ
    96
    تعداد تشکر : 24
    Thanked 212 Times in 68 Posts

    ??? ??? پاسخ: سوال از خلبانان جوان!

    سلام

    تمامی سه گواهی نامه ی خلبانی در بوتیا با احتساب کلاس ها و ساعت پرواز چند ملیون میشه ؟
    #5 ارسال شده در تاريخ May 1st, 2015 در ساعت 19:16:10

  9. A1996 ?????? ??
    A1996
    هوانورد نیمه فعال-استوار یکم
    October 2013
    tehran
    158
    تعداد تشکر : 232
    Thanked 327 Times in 122 Posts

    ??? ??? پاسخ: سوال از خلبانان جوان!

    ??? ??? ????? ???? ???? رضا انصاری ????? ??? ??
    سلام

    تمامی سه گواهی نامه ی خلبانی در بوتیا با احتساب کلاس ها و ساعت پرواز چند ملیون میشه ؟
    با سلام خدمت شما دوست گرامی

    بسته به اینکه با تکنام بپرید یا دیاموند فرق داره

    ولی تکنام ساعتی 375 هزار تومان
    و دیامون فکر کنم 550 هزار تومان

    کلاس های زمینی هم 3 میلیون و 300 هزار تومان

    خب حساب کنید

    45 ساعت ppl تکنام = 16.875.000
    105 ساعت cpl تکنام = 39.375.000
    105 ساعت cpl دیاموند = 57.750.000
    3 دوره زمینی = 9.900.000
    تا حالا میشه
    با دیاموند = 84.525.000
    با تکنام = 66.150.000

    برای IR ساعتی چند رو شک دارم یا 1 میلیون و 600 یا 1 میلیون و 60 پس با احتساب دو حالت
    حالت 1 با دیاموند = 116.525.000
    حالت 2 با دیاموند = 105.725.000

    برای تکنامم خودتون حساب ولی درمورد این محاسبه آخر 70 درصد حالت 1 درسته 30 درصد حالت 2

    موید باشید
    درخدمتم
    یا حق
    #6 ارسال شده در تاريخ May 1st, 2015 در ساعت 23:29:31

  10. The Following 2 Users Say Thank You to A1996 For This Useful Post:

    Esmaiel_F4 (May 2nd, 2015), سجیل (May 29th, 2015)

  11. Ali Pilot ?????? ??
    Ali Pilot

    عضو شورا هوانوردی
    July 2009
    TEHRAN
    5,035
    تعداد تشکر : 11,640
    Thanked 31,849 Times in 5,065 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 2

    ??? ??? پاسخ: سوال از خلبانان جوان!

    ??? ??? ????? ???? ???? A1996 ????? ??? ??
    با سلام خدمت شما دوست گرامی

    بسته به اینکه با تکنام بپرید یا دیاموند فرق داره

    ولی تکنام ساعتی 375 هزار تومان
    و دیامون فکر کنم 550 هزار تومان

    کلاس های زمینی هم 3 میلیون و 300 هزار تومان

    خب حساب کنید

    45 ساعت ppl تکنام = 16.875.000
    105 ساعت cpl تکنام = 39.375.000
    105 ساعت cpl دیاموند = 57.750.000
    3 دوره زمینی = 9.900.000
    تا حالا میشه
    با دیاموند = 84.525.000
    با تکنام = 66.150.000

    برای IR ساعتی چند رو شک دارم یا 1 میلیون و 600 یا 1 میلیون و 60 پس با احتساب دو حالت
    حالت 1 با دیاموند = 116.525.000
    حالت 2 با دیاموند = 105.725.000

    برای تکنامم خودتون حساب ولی درمورد این محاسبه آخر 70 درصد حالت 1 درسته 30 درصد حالت 2

    موید باشید
    درخدمتم
    یا حق
    دیاموند ها فعلا همگی زمینگیر اند و در هردو بیس پیام و کرمان تکنام ها پرواز دارند.
    تکنام فقط در دوره های cpl , ppl استفاده می شود. ساعتی در حال حاضر: 390 هزار تومان

    جهت دوره ir به دلیل اکتیو نبودن دایموند 42 دانشجو ها به آموزشگاه معراج جهت پرواز با سسنا 172 معرفی می شوند.
    #7 ارسال شده در تاريخ May 2nd, 2015 در ساعت 03:04:25

  12. The Following 5 Users Say Thank You to Ali Pilot For This Useful Post:

    A1996 (May 3rd, 2015), hyby (May 29th, 2015), IRIAF F-14A (May 2nd, 2015), kingofeyes (May 2nd, 2015), سجیل (May 29th, 2015)

  13. A1996 ?????? ??
    A1996
    هوانورد نیمه فعال-استوار یکم
    October 2013
    tehran
    158
    تعداد تشکر : 232
    Thanked 327 Times in 122 Posts

    ??? ??? پاسخ: سوال از خلبانان جوان!

    ??? ??? ????? ???? ???? Ali Pilot ????? ??? ??
    دیاموند ها فعلا همگی زمینگیر اند و در هردو بیس پیام و کرمان تکنام ها پرواز دارند.
    تکنام فقط در دوره های cpl , ppl استفاده می شود. ساعتی در حال حاضر: 390 هزار تومان

    جهت دوره ir به دلیل اکتیو نبودن دایموند 42 دانشجو ها به آموزشگاه معراج جهت پرواز با سسنا 172 معرفی می شوند.
    باید عرض کنم که قیمت تکنام فرمودند ساعتی 375 هزار تومن طبق گفته آقای کیایی معاونت آموزشی سه شنبه همین هفته
    #8 ارسال شده در تاريخ May 2nd, 2015 در ساعت 12:59:40

  14. hyby ?????? ??
    hyby
    هوانورد عادی - سرباز یکم
    May 2015
    تهران
    4
    تعداد تشکر : 1
    Thanked 0 Times in 0 Posts

    ??? ??? پاسخ: سوال از خلبانان جوان!

    این مبلغ باید به یکدفعه واریز کرد یا میشه تو چند مرحله پرداخت کرد؟؟؟
    وام هم میدن؟؟
    چون واقعا مبلغ خیلی زیادی هست و هرکسی از پسش بر نمیاد
    #9 ارسال شده در تاريخ May 29th, 2015 در ساعت 00:01:50

  15. Ali Pilot ?????? ??
    Ali Pilot

    عضو شورا هوانوردی
    July 2009
    TEHRAN
    5,035
    تعداد تشکر : 11,640
    Thanked 31,849 Times in 5,065 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 2

    ??? ??? پاسخ: سوال از خلبانان جوان!

    ??? ??? ????? ???? ???? hyby ????? ??? ??
    این مبلغ باید به یکدفعه واریز کرد یا میشه تو چند مرحله پرداخت کرد؟؟؟
    وام هم میدن؟؟
    چون واقعا مبلغ خیلی زیادی هست و هرکسی از پسش بر نمیاد
    دوست گرام شما جهت شرکت در دوره های زمینی می بایستی برای هر دوره هزینه کلاس های زمینی را یکجا پرداخت کنید اما برای پرواز میتوانید با توجه به وسع خود به صورت چند ساعت به چند ساعت شارژ بفرمائید.
    #10 ارسال شده در تاريخ May 29th, 2015 در ساعت 00:24:01

  16. The Following User Says Thank You to Ali Pilot For This Useful Post:

    A1996 (May 29th, 2015)

???? 1 ?? 2 12 ??????????

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0