برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

????? ?????: ?? 1 ?? 1 ?? 1
dqw
  1. Amir-17 ?????? ??
    Amir-17
    هوانورد نیمه فعال-ستوان سوم
    May 2013
    جزیره کیش | Kish Island
    209
    تعداد تشکر : 13
    Thanked 237 Times in 138 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 4

    new_1 هواپیمایی نفت ایران - تاپیک جامع


    هواپیمایی نفت ایران






    یکی از ایرلاین های ایرانی به مرکزیت اهواز که با خدمات باربری و مسافربری فعالیت مینماید و پرواز های داخلی و بین المللی را انجام میدهد . در حال حاضر مالکیت این ایرلاین بر عهده شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی نفت ایران است .
    این شرکت قدیمی ترین شرکت هواپیمایی غیر نظامی ایران است که از ۸۵ سال پیش با عنوان خدمات هوایی نفت ایران فعالت میکرد و از سال ۱۳۷۲ تا ۱۳۸۸ با عنوان شرکت حمل و نقل هوایی ایران فعالیت میکرد .



    ناوگان :

    ۴ فروند فوکر ۱۰۰

    ۴ فروند فوکر ۵۰

    برنامه خرید ۴ فروند هواپیمای ایرباس ای۳۲۰ نهایی شده بود که با تغییر در رأس مدیریت این شرکت و جدایی کاپیتان طالب‌زاده، مهندس شکرآبی مدیرعامل جدید هواپیمایی نفت برنامه خرید هواپیماها را کنسل و پروازهای این شرکت را به حداقل ممکن کاهش داد که این امر موجب نارضایتی پرسنل این شرکت و در نهایت برکناری مهندس شکرآبی و انتصاب خلبان قاسمی به سمت مدیرعاملی هواپیمایی نفت ایران شد.
    این شرکت با اخذ مدارک لازم جهت انجام چک‌های سنگین هواپیمای فوکر ۱۰۰ از سازمان هواپیمایی کشوری با رعایت استانداردهای جهانی از تاریخ آذر ماه سال ۹۱ چک سنگین هواپیمای فوکر ۱۰۰ به ریجستری EP-AWZ را آغاز و آن را با موفقیت در اهواز به پایان رساند و بلافاصله بعد از اتمام EP-AWZ چک سنگین هواپیمای فوکر ۱۰۰ این شرکت به ریجستری EP-OPI را آغاز کرد.


    حوادث :



    • در ۴ اسفند ۱۳۹۲، در پرواز مسیر بندرعباس - اهواز پس از بروز نقص فنی در موتور سمت چپ و خاموش شدن آن، خلبان مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه بندرعباس شد.
    • در ۲۰ آذر ۱۳۹۳، پرواز اهواز-تهران این شرکت به دلیل مشکل فنی در قسمت چرخ‌ها با ۴۵ دقیقه تأخیر و پس از ۴ بار چرخش بر فراز فرودگاه مهرآباد در نهایت به زمین نشست.
    • در ۲۶ فروردین ۱۳۹۴، پرواز ماهشهر - تهران این شرکت به دلیل نقص فنی مجبور به فرود اضطراری در فرودگاه اهواز شد.










    فوکر ۱۰۰







    فوکر ۵۰
    #1 ارسال شده در تاريخ May 27th, 2016 در ساعت 18:19:23

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Amir-17 For This Useful Post:

    B727 (May 28th, 2016), سجیل (May 28th, 2016)

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0