برترین مطلب این هفته ی سایت

رونمايي از نسخه جديد ايروسنتر

با تلاش چندين روزه و شبانه روزي همكاران فني در ايروسنتر ، نسخه اسكريپت انجمن ساز قدرتمند VBulletin سايت ايروسنتر به روزساني و بهينه سازي گرديد و به آخرين ورژن ارائه شده آپگريد شد، در اين نسخه جديد مشكلات قبلي برطرف گرديده و قابليت هاي جديدي نيز به سايت افزوده شده و خواهد شد اين پوسته نسخه جديد سايت پوسته ای در 4 رنگ جداگانه می باشد که برای صفحه های Retina و موبایل بهینه سازی شده است.

???? 1 ?? 2 12 ??????????
????? ?????: ?? 1 ?? 10 ?? 16
dqw
  1. سجیل ?????? ??
    سجیل

    كارشناس هوانوردي
    July 2008
    کره زمین
    6,881
    تعداد تشکر : 8,223
    Thanked 7,820 Times in 3,112 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 838

    ??? ??? قصد Lufthansa برای فروش ایرباس 300-340 به ایران ایر

    مثل اینکه ایران ایر ققصد فروش ایرباس 343 خود را به ایران ایر دارد .

    در حال حاضر لوفتانزا حدود 18 فروند ایرباس 343 در ناوگان خود دارد که همگی در 3 کلاس پروازی مسافر حمل میکنند .

    همچنین 24 فروند هم ایرباس 346 دارد .




    Lufthansa, which recently signed an agreement with Iran Air to increase cooperation between the two companies, is considering selling some of its Airbus A340-300s to the Iranian flag carrier. Lufthansa is taking delivery of 52 new aircraft this year, including two A350 XWBs that will replace the older A340s. “Iran Air needs support—which had been denied [because of sanctions]. We are looking at whether Iran Air is perhaps a customer to take those planes from Lufthansa. The ...

    منبع :

    Lufthansa may sell A340-300s to Iran Air | Airframes content from ATWOnline
    ?????? ???? سجیل : May 30th, 2016 ?? ???? 10:03:07
    #1 ارسال شده در تاريخ May 30th, 2016 در ساعت 10:01:14

  2. The Following 5 Users Say Thank You to سجیل For This Useful Post:

    B727 (May 30th, 2016), mehdi8822 (May 30th, 2016), omidair (May 30th, 2016), pakradm (May 30th, 2016), parsboy (May 30th, 2016)

  3. سجیل ?????? ??
    سجیل

    كارشناس هوانوردي
    July 2008
    کره زمین
    6,881
    تعداد تشکر : 8,223
    Thanked 7,820 Times in 3,112 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 838

    ??? ??? پاسخ : قصد Lufthansa برای فروش ایرباس 300-340 به ایران ایر

    لوفتانزا هواپیمای ایرباس 343 و 346 را از خدمت خارج میکند.

    فرصت خوبی برای برخی ایرلاینها برای از رده خارج سازی ام دی 83 و 88 و ایرباس 320 و 300 و 310 است تا وارد پروازهای بین المللی میان برد و دوربرد شوند



    و پروازهای قاره ای خود را افتتاح و گسترش دهند . به هر حال گزینه قابل خریداری تر در کوتاه مدت است .

    ( ولی ایرباس 330 ارزش بیشتر و بهتری برای خرید و استفاده در زمان حال و اینده دارد )

    متوسط عمر 10 تا 20 سال است .



    همچنین 20 فروند ایرباس 100-321 دارد که از دور خارج خواهد کرد . ( البته از نظر برد مشابه ام دی 83 و 88 است فقط حدود 30 صندلی بیشتر دارد )

    ولی برای جایگزینی با 727 و خانواده ام دی 80 و ایرباس 320 گزینه خوبی است حتی میشوند به عنوان کارگو استفاده کرد .

    دلیل از رده خارج سازی ایرباس 340 خرید ایرباس 350 و دلیل از رده خارج سازی ایرباس 100-321 خرید ایرباس 320 نئو و 321 نئو است .

    چزاغ سبز لوفتانزا به ایرلاینهای ایرانی برای ادغام و همکاری

    ایرباس 359 تحویل لوفتانزا میشود

    اغاز تحویل ایرباس 320 NEO


    ?????? ???? سجیل : January 25th, 2017 ?? ???? 10:53:58


    #2 ارسال شده در تاريخ January 25th, 2017 در ساعت 10:27:00

  4. The Following 2 Users Say Thank You to سجیل For This Useful Post:

    B727 (January 25th, 2017), omidair (January 25th, 2017)

  5. MAMN ?????? ??
    MAMN
    هوانورد نیمه فعال-ستوان یکم
    October 2012
    نجف آباد
    308
    تعداد تشکر : 776
    Thanked 496 Times in 276 Posts

    ??? ??? پاسخ : قصد Lufthansa برای فروش ایرباس 300-340 به ایران ایر


    اگر ایران ایر (برای تامین ناوگان دور برد خود)در طول سالهای 2000تا 2008 اقدام به خرید IL-96-300or400میکرد بجای خرید A310وB747 دست دوم ،که در کمتر از 10سال از رده خارج شده یا ممنوع پرواز به مناطقی مثل اروپاشدند ، بازار پروازهای دوربرد خود را دو دستی تقدیم به رقبای خود نمیکرد،و حداقل تا رسیدن ایرباسهای جدید،در خدمت بودند.حالا مثل اینکه این تجربه قرار است دوباره تکرار شود.A340-300توجیح اقتصادی خود را از ذست داده و شرکتی مثل ایران ایر با چنین هواپیمایی قدرت رقابت با دیگر شرکتها را نخواهد داشت وبیشتر از بازار مسیرهای دور برد کنار خواهد رفت و همچنین
    اگر هواپیمایی مثل IL-96در ناوگان هوایی ایران ایر بود، قدرت چانه زنی آنها برای خرید از غرب هم بیشتر بود.
    ?????? ???? MAMN : January 26th, 2017 ?? ???? 09:40:21
    #3 ارسال شده در تاريخ January 25th, 2017 در ساعت 23:12:51

  6. The Following 3 Users Say Thank You to MAMN For This Useful Post:

    B727 (April 26th, 2017), mehdi19792010 (August 7th, 2019), سجیل (January 26th, 2017)

  7. سجیل ?????? ??
    سجیل

    كارشناس هوانوردي
    July 2008
    کره زمین
    6,881
    تعداد تشکر : 8,223
    Thanked 7,820 Times in 3,112 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 838

    ??? ??? پاسخ : قصد Lufthansa برای فروش ایرباس 300-340 به ایران ایر

    ??? ??? ????? ???? ???? MAMN ????? ??? ??

    اگر ایران ایر (برای تامین ناوگان دور برد خود)در طول سالهای 2000تا 2008 اقدام به خرید IL-96-300or400میکرد بجای خرید A310وB747 دست دوم ،که در کمتر از 10سال از رده خارج شده یا ممنوع پرواز به مناطقی مثل اروپاشدند ، بازار پروازهای دوربرد خود را دو دستی تقدیم به رقبای خود نمیکرد،و حداقل تا رسیدن ایرباسهای جدید،در خدمت بودند.حالا مثل اینکه این تجربه قرار است دوباره تکرار شود.A340-300توجیح اقتصادی خود را از ذست داده و شرکتی مثل ایران ایر با چنین هواپیمایی قدرت رقابت با دیگر شرکتها را نخواهد داشت وبیشتر از بازار مسیرهای دور برد کنار خواهد رفت و همچنین
    اگر هواپیمایی مثل IL-96در ناوگان هوایی ایران ایر بود، قدرت چانه زنی آنها برای خرید از غرب هم بیشتر بود.
    درست است ایرباس 343 و 346 توان رقابت ندارد ولی تو این بازار و فرصت های از دست رفته به درد ایرلاینی مثل ایر تور و زاگرس و تابان و کیش ایر و

    اترک و اتا و نفت و .... میخورد ولی در کوتاه مدت بهتر از هیچ است .

    البته کشورمان ضرر نکرده زمانی میتوانستیم ایلیوشن 96 سری 300 بخریم ولی الان میتوانیم ایلیوشن 96 سری 400 بخریم .

    ایلیوشن 96 سری 400 ( 964 ) در کنارایلیوشن 96 سری 300 ( 963 )


    حالا ایران ایر و یا ایرلاینهای دیگر کشور .

    ?????? ???? سجیل : January 27th, 2017 ?? ???? 01:07:15


    #4 ارسال شده در تاريخ January 26th, 2017 در ساعت 11:22:22

  8. The Following User Says Thank You to سجیل For This Useful Post:

    MAMN (January 26th, 2017)

  9. B727 ?????? ??
    B727
    هوانورد نیمه فعال-سروان
    December 2012
    بم
    363
    تعداد تشکر : 12,519
    Thanked 945 Times in 317 Posts

    ??? ??? پاسخ : قصد Lufthansa برای فروش ایرباس 300-340 به ایران ایر

    ??? ??? ????? ???? ???? سجیل ????? ??? ??
    درست است ایرباس 343 و 346 توان رقابت ندارد ولی تو این بازار و فرصت های از دست رفته به درد ایرلاینی مثل ایر تور و زاگرس و تابان و کیش ایر و

    اترک و اتا و نفت و .... میخورد ولی در کوتاه مدت بهتر از هیچ است .

    البته کشورمان ضرر نکرده زمانی میتوانستیم ایلیوشن 96 سری 300 بخریم ولی الان میتوانیم ایلیوشن 96 سری 400 بخریم .

    ایلیوشن 96 سری 400 ( 964 ) در کنارایلیوشن 96 سری 300 ( 963 )

    حالا ایران ایر و یا ایرلاینهای دیگر کشور .


    درود....
    دوستان گلم باور کنید از جهات مختلف خرید IL-96 بسیار غیر معقول تر از 343 و 346 است.حتی برای ایران ایر و یا ایرلاینهای کوچکتر..شما نبود هرگونه بستر و زیرساخت مناسب اعم از آموزش کرو پروازی و مهمانداران و مهندسین تعمیر

    ونگهداری و مسایل خرد وکلان استفاده از ناوگان حداقل 4 تا 6 فروندی از این پهن پیکر روسی را در نظر بگیرید...تا مدتها بطول خواهد انجامید تا تغییر رویه ودر واقع تغییر ساختار و عمدتا تغییر نگرش و تفکر یک ایرلاین مثل ایران ایر که اساس آغاز

    اون با پرنده های غربی و خصوصا آمریکایی با اون سبک و فرم خاص وmaintence منحصر بخودشون،بخواد دقیقا 180 درجه تغییرکنه و بشه متناسب با اصول هوانوردی شرقی....اصولا لزومی بر این هزینه کردن ناشی از تغییرات کلی نیست...

    ممکنه استفاده از 340 ها کمی هزینه درپرداشته باشه اما درکوتاه مدت باعث پیشرفت خواهد بود....340 ها پرنده های مدرنی هستند و استفاده از اونا آغازیست برای استفاده بهینه از 330 ، 350 و البته 380 ....درسته تحریم ها باعث شدن

    ماهان ایر از 340 استفاده نسبتا وسیع بکنه، اما 346 هایی که در اختیار ایرلاینی معتبر بودن و تقریبا جوان هم محسوب میشن بهترین انتخاب ممکن بود که باعث ارتقائ چند پله ای دست اندرکاران این حوزه در ماهان هم شد....حالا برای ماهان

    انتقال به پرنده های مدرنتر ایرباس بسیار راحتتر و بدون پیچیدگی خواهد بود....
    #5 ارسال شده در تاريخ January 26th, 2017 در ساعت 23:51:30

  10. The Following User Says Thank You to B727 For This Useful Post:

    سجیل (January 27th, 2017)

  11. EP-IBZ ?????? ??
    EP-IBZ

    مدیر شبیه ساز پرواز
    October 2011
    Holding Over AWZ
    1,316
    تعداد تشکر : 510
    Thanked 8,338 Times in 1,317 Posts

    ??? ??? پاسخ : قصد Lufthansa برای فروش ایرباس 300-340 به ایران ایر

    ??? ??? ????? ???? ???? سجیل ????? ??? ??
    درست است ایرباس 343 و 346 توان رقابت ندارد ولی تو این بازار و فرصت های از دست رفته به درد ایرلاینی مثل ایر تور و زاگرس و تابان و کیش ایر و

    اترک و اتا و نفت و .... میخورد ولی در کوتاه مدت بهتر از هیچ است .

    البته کشورمان ضرر نکرده زمانی میتوانستیم ایلیوشن 96 سری 300 بخریم ولی الان میتوانیم ایلیوشن 96 سری 400 بخریم .

    ایلیوشن 96 سری 400 ( 964 ) در کنارایلیوشن 96 سری 300 ( 963 )

    حالا ایران ایر و یا ایرلاینهای دیگر کشور .

    سلام.وقتی ما از خیر 380 و 747 نو (هرچند همکلاس ایلیوشین نیستن) و 340 دست دوم (دست لوفتهانزا باشه دست اول و نو محسوب میشه) بگذریم دیگه سمت روسیه رفتن معنی نداره.
    امیدواریم به دل نگیرید،نه قصد جسارت دارم نه توهین فقط خیلی دوستانه و با لبخند عرض میکنم خدمتتون که :"وقتی پستهاتون رو می خونم یاد خانواده قربانیان پلاسکو میفتم که با وجود اینکه فوت عزیزانشون مسلم و قطعی شده اما هنوز امید دارن و معتقدن که زنده بیرون میان.خدا به همه اونا صبر بده و جا داره تقدیر کنم از آتشنشان ها."
    اما سجیل عزیز شما هم به همین گونه(البته امیدوارم خودتون و عزیزانتون سالیان سال در صلح و صفا زندگی کنید) اما باور کنید از آوار روسیه هیچ ایلیوشینی برای ما زنده بیرون نمیاد. قبول دارم که ایلیشون رو دوست دارید و دوست دارید چند فروندی خریداری بشه اما لازمه به این باور برسیم که هیچ گاه و تحت هیچ شرایطی دستکم با شرایط فعلی هیچ هواپیمای مسافربری روسی برای ایران ایر یا ایرلاینهای دیگه خریداری نمیشه.دلایل رو همه دوستان به شدت واقف هستن.روسها در صنعت هوانوردی غیرنظامی(دستکم در بخش هواپیما و قطعات اونها) هیچ سهمی ندارن برعکس در صنعت هوانوردی نظامی ما با چین شریک هستن. در واقع سفره این مملکت تقسیم شده.
    اما اگر پای تولید مشترک یا مونتاژ وسط بیاد و از اشتباهات گذشته درس های سنگین گرفته بشه اون وقت می تونیم به روسیه به عنوان شریک در هوانوردی غیرنظامی نگاه کنیم.درغیر اینصورت فقط هواپیماهای غربی وارد میشن و از شرق هم نهایتا توافقاتی با ژاپن برای خرید هواپیما و چین برای تامین برخی قطعات خواهیم داشت.

    البته در ارتباط با موضوع تاپیک عرض کنم که کلا هیچ 340ـی از لوفتهانزا وارد نمیشه.
    این چیزی هم که الان میخوام بگم رو چند روز پیش در حساب توییترم نوشتم اما بعدش پاکش کردم ولی چند روز پیش خیلــــی جدی شنیدم بحث 747 مطرحه.در حدی که پروسیجر آموزش چطوری باشه و کیا برن و از این صحبتا.البته شرکت رسما اعلام کرده چهارموتوره خبری نیست همونقدر که شما به ورود ایلیوشین علاقه دارید منم به ورود 7478.

    بازم امیدوارم لحنم رو بیان کرده باشم
    I believe I can fly..........................................I believe I can touch the sky
    I think about it every night and day....Spread my wings and fly away
    I believe I can soar................I see me running through that open door




    Membership Asistant Coordinator
    #6 ارسال شده در تاريخ January 27th, 2017 در ساعت 00:55:40

  12. The Following 2 Users Say Thank You to EP-IBZ For This Useful Post:

    B727 (January 27th, 2017), سجیل (January 27th, 2017)

  13. سجیل ?????? ??
    سجیل

    كارشناس هوانوردي
    July 2008
    کره زمین
    6,881
    تعداد تشکر : 8,223
    Thanked 7,820 Times in 3,112 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 838

    ??? ??? پاسخ : قصد Lufthansa برای فروش ایرباس 300-340 به ایران ایر

    بنده امیدوارم هیچ هواپیمای 4 موتور وارد کشور نشود حتی ایلیوشن 76 کارگو

    فقط 2 تایپ 4 موتور میتواند مفید باشد ایرباس 380 نئو و 900-380 و انتونف 150-124

    ( ایلیوشن 96 از ان جهت میتواند مفید باشد که در صورت اختلاف بین کشورمان و غرب چند فروند در طی 30 سال میتواند



    قدرت چانه زنی ما را در غرب بالا ببرد حالا ظرفیت و برد ان هم کمک بیشتری میکند )

    در خصوص 748 هم با وجود ایرباس 332 و 339 نئو و 350 و بوئینگ 773ER و 777X9 فکر نکنم به درد بخورد .
    ?????? ???? سجیل : January 27th, 2017 ?? ???? 01:13:41


    #7 ارسال شده در تاريخ January 27th, 2017 در ساعت 01:11:57

  14. The Following 2 Users Say Thank You to سجیل For This Useful Post:

    B727 (April 26th, 2017), MAMN (January 28th, 2017)

  15. سجیل ?????? ??
    سجیل

    كارشناس هوانوردي
    July 2008
    کره زمین
    6,881
    تعداد تشکر : 8,223
    Thanked 7,820 Times in 3,112 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 838

    ??? ??? پاسخ : قصد Lufthansa برای فروش ایرباس 300-340 به ایران ایر

    البته در خصوص ایلیوشن 76 و 476 :

    با وجود امکان خرید ایلیوشن 214 دارای 2 موتور و توپولف 330 دارای 2 موتور و حتی انتونف 112 دارای 2 موتور توجیه خاصی ندارد .


    #8 ارسال شده در تاريخ January 27th, 2017 در ساعت 01:21:25

  16. The Following User Says Thank You to سجیل For This Useful Post:

    MAMN (January 28th, 2017)

  17. سجیل ?????? ??
    سجیل

    كارشناس هوانوردي
    July 2008
    کره زمین
    6,881
    تعداد تشکر : 8,223
    Thanked 7,820 Times in 3,112 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 838

    ??? ??? پاسخ : قصد Lufthansa برای فروش ایرباس 300-340 به ایران ایر

    13 فروند ایرباس 343 لوفتانزا محصول 1996 تا 2001 هستند .



    و 18 فروند ایرباس 346 محصول 2003 تا 2009 هستند .

    ?????? ???? سجیل : April 23rd, 2017 ?? ???? 17:43:18


    #9 ارسال شده در تاريخ April 23rd, 2017 در ساعت 17:38:54

  18. The Following User Says Thank You to سجیل For This Useful Post:

    B727 (April 26th, 2017)

  19. سجیل ?????? ??
    سجیل

    كارشناس هوانوردي
    July 2008
    کره زمین
    6,881
    تعداد تشکر : 8,223
    Thanked 7,820 Times in 3,112 Posts
    ارسال هاي وبلاگ : 838

    ??? ??? پاسخ : قصد Lufthansa برای فروش ایرباس 300-340 به ایران ایر

    ??? ??? ????? ???? ???? سید عماد رضوی ????? ??? ??
    وی با تأکید بر اینکه اخبار روز جاری درباره خرید ایرباس‌ها هنوز حالت ناپخته دارد، گفت: همه هواپیماهای ایرباس که به ایران‌ایر اختصاص می‌یابد نو هستند و هواپیما کارکرده و دسته‌دوم در فهرست خرید‌ها نیست.

    وی افزود:‌ البته ایرباس پیشنهاد داده بود که 4 فروند هواپیمای ایرباس 340 با سن 4 تا 5 ساله تا زمان هواپیماهای نو به صورت موقت در اختیار هما قرار دهد که واحد فنی هما موافقت نکرد.
    در کل به نظر میرسه با توجه به مخالفت واحد فنی ایران ایر با خرید هواپیمای 4 موتور دست دوم خرید ایرباس 343/346 توسط ایران ایر منتفی است .

    ولی شاید برخی ایرلاینهای دیگر کشورمان تعدادی خریداری کنند

    و شاید کشورمان در اینده نزدیک تا دور نگاهی به قرارداد زیر داشته باشند .


    نظرسنجی: 60 ایلیوشین 400-96 و یا 9 بوئینگ 773ER
    ?????? ???? سجیل : July 17th, 2017 ?? ???? 16:33:13


    #10 ارسال شده در تاريخ July 17th, 2017 در ساعت 16:22:40

  20. The Following User Says Thank You to سجیل For This Useful Post:

    B727 (July 17th, 2017)

???? 1 ?? 2 12 ??????????

??????? ?????

  1. ????: 1
    ????? ?????: July 1st, 2014, 19:25:19
  2. تصاویر جوان ترین و پیر ترین 747 های شرکت Lufthansa لوفتانزا آلمان
    ???? Sadra Mosala ?? ????? گالري تصاوير ايرلاين هاي خارجي
    ????: 1
    ????? ?????: February 21st, 2014, 21:15:16
  3. ????: 1
    ????? ?????: February 21st, 2014, 21:15:16
  4. پرواز lufthansa و فرودگاه فرانکفورت
    ???? AIR BUS ?? ????? هواپیماهای مسافربری
    ????: 9
    ????? ?????: August 24th, 2013, 17:07:27
  5. 737-800 Lufthansa
    ???? behzad_73 ?? ????? الحاقی های سری X
    ????: 3
    ????? ?????: June 29th, 2012, 13:35:34

???? ??? ????? ? ??????

  • ??? ????????? ????? ????? ????? ????
  • ??? ????? ????? ???? ?? ??????
  • ??? ????????? ???? ????? ????.
  • ??? ????????? ??? ??? ??? ?? ?????? ????
  •  

Designed With Cooperation

Of Creatively & VBIran


Search Engine Friendly URLs by vBSEO 3.6.0